Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
g_dani's Content - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


g_dani's Content

There have been 8 items by g_dani (Search limited from 03-January 08)


Sort by                Order  

#232128 probleme stagiari an 1

Postat de g_dani on 17 October 2010 - 08:23 PM in Arhiva

Multumesc de raspuns!!!



#232121 probleme stagiari an 1

Postat de g_dani on 17 October 2010 - 12:07 AM in Arhiva

va rog sa ma ajutati cu rezolvarea urmatoarelor probleme:


1. O persoană fizică deține în proprietate o clădire în cu o suprafață construit desfășurată de 250 mp, situată într-o localitate de rangul I, zona B. Clădirea este construită în anul 1967. Valoarea impozabilă unitară este 669 lei/mp. Care valoarea impozitului pe profit și ce sumă trebuie să plătească la scadențe.

2. Precizați ce fel de persoane sunt cele de mai jos din punctul de vedere al TVA:
- o persoană fizică care efectuează servicii de contabilitate pe bază de contract individual de muncă cu S.C. ALFA S.A.;
- Ministerul Sănătății;
- cantina proprie pentru salariații Ministerului Educației și Cercetării;
- S.C. X S.R.L. efectuează prestări servicii vopsitorie auto cu CA > 35.000 euro;
- S.C. BETA efectuează numai operațiuni de acordare credite;
- S.C. Z S.R.L. Efectuează comerț en-detail cu produse alimentare cu CA < 35.000 euro;

3. Să se determine impozitul pe clădiri datorat de o persoană fizică dacă se cunosc următoarele date despre proprietățile deținute:
- o clădire situată în zona B într-o localitate de rangul I, cu o suprafață construit desfășurată de 240 mp. Valoarea impozabilă a clădirii este 669 lei / mp. Clădirea este construită în anul 2003 și este locuință de domiciliu;
- cumpără pe data de 20 iunie un apartament situat în aceeași localitate, în zona A într-un bloc cu 6 etaje și 34 de apartamente. Suprafața desfășurată a apartamentului este de 96 mp. Apartamentul este construit în anul 1972. Valoarea impozabilă unitară a apartamentul este 669 lei / mp.



#232120 probleme stagiu anul III

Postat de g_dani on 16 October 2010 - 10:14 PM in Arhiva

[quote name='florinaf' date='Jun 6 2010, 07:50 PM' post='226624']
Stie cineva cum se rezolva urmatoarele doua probleme? Va rog sa ma ajutati si pe mine sa le rezolv , pt ca nu le dau de capat... :lnr (1):

1. La sfârșitul exercițiului N, se cunosc urmatoarele informații despre un echipament tehnologic:
- valoarea contabila neta este de 200 u.m.;
- cheltuielile cu dezmembrarea sunt reestimate la 1.500 u.m.;
- exista un provizion pentru dezmembrarea echipamentului constatat la o valoare actualizata de 1.438 u.m.;
- rata dobânzii de piața este reestimata pentru ultimii doi ani din durata de viața utila la 13% în exercițiul N+1 și respectiv la 14% în N+2;
- rata dobânzii de piața aferenta exercițiului încheiat este de 16%.
Înregistrarile contabile aferente exercițiului N+1 sunt:
a) 666 = 1513 230
1513 = 213 200
1713 = 7812 204
b) 666 = 1513 230
1513 = 213 404
c) 666 = 1513 230
1513 = 7812 404
d) 666 = 1513 62
6812 = 1513 404
e) 6812 = 1513 62

2. La 1.01.N, societatea ALFA achiziționeaza un echipament al carui cost este de 100.000.000 lei pentru a-l utiliza de-a lungul duratei utile de viața de 5 ani și apoi sa îl cedeze cu o valoare reziduala 0. Cota de impozitare este de 16%. Amortizarea activului nu este deductibila fiscal. La cedare, câștigul din cesiune nu este impozabil, pierderea din cesiune nu este deductibila. Ce datorii/creanțe de impozit amânat recunoaște ALFA în cei 5 ani de utilizare a activului?


MULTUMESC!!!! :laugh:






te rog sa ma ajuti si pe mine cu rezolvarea problemei:


La sfârsitul exercitiului N, se cunosc urmãtoarele informatii despre un echipament tehnologic:
– valoarea contabilã netã este de 200 u.m.;
– cheltuielile cu dezmembrarea sunt reestimate la 1.500 u.m.;
– existã un provizion pentru dezmembrarea echipamentului constatat la o valoare actualizatã de 1.438 u.m.;
– rata dobânzii de piatã este reestimatã pentru ultimii doi ani din durata de viatã utilã la 13% în exercitiul N+1 si respectiv la 14% în N+2;
– rata dobânzii de piatã aferentã exercitiului încheiat este de 16%.
Înregistrãrile contabile aferente exercitiului N+1 sunt:
a) 666 = 1513 230
1513 = 213 200
1713 = 7812 204
b) 666 = 1513 230
1513 = 213 404
c) 666 = 1513 230
1513 = 7812 404
d) 666 = 1513 62
6812 = 1513 404
e) 6812 = 1513 62



#231902 Administrarea si lichidarea intreprinderii- toate subiectele

Postat de g_dani on 07 October 2010 - 01:13 PM in Arhiva

Va rog sa ma ajutati cu rezolvarea urmatoarelor probleme:




1. Asociații societății „X” au decis dizolvarea acesteia. Situația patrimoniului conform bilanțului contabil la data începerii lichidării se prezintă astfel:

Construcții 30.000 lei

Amortizarea construcțiilor 20.000 lei

Echipamente tehnologice 15.000 lei

Amortizarea echipamentelor tehnologice 10.000 lei

Materii prime 3.000 lei

Ajustări pentru deprecierea materiilor prime 500 lei

Clienți 2000 lei

Clienți incerți 700 lei

Ajustări pentru deprecierea clienților incerți 400 lei

Conturi la bănci în lei 1.300 lei

Furnizori 7000 lei

Provizioane 1.250 lei

Capital subscris vărsat 11.000 lei

Rezerve legale 1.850 lei
Operațiile de lichidare efectuate de lichidator au fost:
a) Construcțiile au fost vândute cu 11.000 lei, față de valoarea rămasă neamortizată de 10.000 lei;
b) Echipamentele tehnologice au fost văndute cu 7.000 lei față de valoarea rămasă neamortizată de 5.000 lei;
c) Materiile prime au fost vândute cu 2.850 lei față de valoarea de 2.500 lei;
d) În vederea încasării înainte de scadență a creanțelor certe au fost acordate sconturi în valoare de 100 lei;
e) Din suma clienților incerți de 700 lei se încaseaza jumătate, restul fiind irecuperabile;
f) Pentru plata înainte de termen a datoriilor către furnizori, aceștia au acordat sconturi în sumă de 350 lei;
g) Cheltuielile efectuate cu lichidarea societății au fost în sumă de 900 lei.
Se cere:
a) Înregistrările contabile aferente operațiilor de lichidare.
b) Întocmirea bilanțului înainte de partaj.
c) Înregistrările contabile aferente operațiilor de partaj la acționari
2. Societatea „X” nu mai face față datoriilor sale exigibile. Societatea intră în faliment având la bază cererea introdusă la tribunal de către unul dintre creditori. Situația patrimoniului conform bilanțului contabil de începere a lichidării se prezintă astfel:

Echipamente tehnologice 30.000 lei

Amortizarea echipamentelor tehnologice 15.000 lei

Mărfuri 900 lei

Ajustări pentru deprecierea mărfurilor 100 lei

Conturi la bănci în lei 2.000 lei

Cheltuieli în avans 1.000 lei

Furnizori 12.000 lei

Venituri în avans 1.250 lei

Capital subscris vărsat 2.500 lei

Rezerve legale 200 lei

Alte rezerve 4.000 lei

Rezultatul reportat 1.150 lei
Aportul asociaților la capitalul social în baza statutului și contractului de societate se prezintă dupa cum urmează:
- asociatul A :1.750 lei (70% din capitalul social)
- asociatul B: 750 lei (30% din capitalul social)
Operațiile de lichidare efectuate de lichidator au fost:
a) Vânzarea echipamentelor tehnologice la prețul de 7.000 lei, TVA 19%;
b) Vânzarea mărfurilor la prețul de 1.200 lei, TVA 19%;
c) Încasarea chiriei plătite în avans în sumă de 1.000 lei;
d) Restituirea chiriei încasate anticipat în sumă de 1.250 lei;
e) Stabilirea sumelor de acoperit de către cei doi asociați pentru plata datoriei față de furnizori;
f) Achitarea datoriei față de furnizori.
Se cere:
a) Înregistrările contabile aferente operațiilor de lichidare.
b) Întocmirea bilanțului înainte de partaj.
c) Înregistrările contabile aferente operațiilor de partaj la asociați.
3. Situația elementelor de activ și de pasiv la societatea „X” conform bilanțului întocmit pe baza datelor din contabilitate, date care au fost puse de acord cu rezultatele inventarierii, se prezintă astfel:

Programe informatice 4.000.000 lei

Amortizarea programelor informatice 1.000.000 lei

Clădiri 10.000.000 lei

Amortizarea clădirilor 2.500.000 lei

Titluri de participare 2.500.000 lei

Mărfuri 5.000.000 lei

Clienți 2.000.000 lei

Furnizori 4.500.000 lei

Furnizori de imobilizări 2.000.000 lei

Clienți-creditori 1.500.000 lei

Credite bancare pe termen lung 6.000.000 lei

Capital subscris vărsat 5.000.000 lei

Rezerve 1.000.000 lei (această sumă este formată din repartizarea profitului net în anii anteriori).
Operațiunile efectuate de judecătorul sindic și de lichidator pentru a asigura disponibilitățile bănești în vederea achitării datoriilor:
a) Programele informatice au fost vândute cu 2.500.000 lei, față de valoarea netă contabilă de 3.000.000;
b) Clădirile au fost vândute cu 9.000.000 lei, față de valoarea netă contabilă de 7.500.000 lei;
c) Mărfurile au fost vândute cu 6.000.000 lei față de valoarea contabilă netă de 5.000.000 lei;
d) Titlurile de participare au fost vândute cu 3.000.000 lei față de 2.500.000 lei - costul de achizitie;
e) S-a încasat de la clienți suma de 1.800.000 lei, acordându-se un scont de 10%;
f) S-a achitat împrumutul de 6.000.000 lei și dobânda de 1.000.000 lei;
g) S-au achitat furnizorii în sumă de 4.500.000 lei, primindu-se un scont de 5%;
h) Au fost achitați furnizorii de imobilizări în sumă de 2.000.000 lei;
i) Au fost restituite avansurile încasate de la clienți în sumă de 1.500.000 lei;
j) Cheltuielile efectuate cu lichidarea s-au ridicat la suma de 800.000 lei din care:
-salarii 500.000 lei
-cheltuieli cu licitațiile 300.000 lei
Se cere:
a) Înregistrarile contabile privind operațiunile de lichidare.
b) Întocmirea bilanțului înainte de efectuarea partajului.
c) Înregistrările contabile privind operațiunile de partaj la acționari.


Va multumesc!



#224085 STAGIAR ANUL 1 PLOIESTI

Postat de g_dani on 10 April 2010 - 05:10 PM in Arhiva

Vezi postareaDINUR, la May 23 2009, 12:18 PM, a spus:

Buna ziua,

Sunt stagiar Anul 1 la Experti Contabili din Ploiesti
Am primit un set de intrebari la mai multe discipline si nu am gasit toate raspunsurile .
Va rog daca ma puteti ajuta

Expertiza :
19. Care este modul de comunicare a concluziilor expertizelor contabile?


ANALIZA DIAGNOSTIC A INTREPRINDERII
7. Analizați poziția financiară a unei întreprinderi din domeniul consultanței financiar‐contabile care prezintă următoarea situație financiară:

Indicator 31.12.n
Imobilizări 2000
Stocuri 1000
Creante 20000
Disponibilități 300
Capitaluri proprii 20000
Datorii mai mari de un an 2000
Datorii de exploatare 1300
Datorii bancare pe termen foarte scurt 0

11. O întreprindere este caracterizată de situația bilanțieră descrisă în tabelul de mai jos. Știind că imobilizări necorporale în valoare de 200 sunt aferente chelnuielilor de constituire ale întreprinderii, datorii pe termen lung în valoare de 400 reprezintă rate scadente în anul curent, iar 10% din creanțe sunt garanții de bună execuție ce vor fi încasate peste 20 de luni să se analizeze poziția financiară a întreprinderii pe baza bilanțului contabil și a bilanțului financiar și să se explice diferențele constatate.


Indicator 31.12.n
Imobilizări corporale 3000
Imobilizări necorporale 800
Stocuri 1000
Creante 2000
Disponibilități 1000
Capitaluri proprii 2000
Datorii mai mari de un an 3000
Datorii de exploatare 2400
Datorii bancare pe termen foarte scurt 400



VA MULTUMESC !



buna,
Ai raspunsul la intrebarea:
1.Care este modul de comunicare a concluziilor expertizelor contabile?
Daca da, te rog sa-mi trimiti raspunsul pe adresa: sorincagiorgiana@yahoo.com
Mersi



#224084 Fiscalitate

Postat de g_dani on 10 April 2010 - 05:00 PM in Arhiva

Vezi postarearraisa, la Aug 17 2009, 05:23 PM, a spus:

Va rog frumos sa ma ajutati


10.Care este diferenta intre o persoana inregistrata in scop TVA conform art.153 din Codul fiscal si o persoana inregistrata in scop de TVA conform art.153^1 din Codul fiscal?

21.S.C. Beta S.R.L.,cu sediul in Bucuresti,Romania,inregistrata in scop de TVA in Romania,livreaza catre Fancy,stabilita si inregistrata in scop de TVA in Franta,televizoare in valoare de 2000 lei,fara TVA.Fancy dispune ca televizoarele sa fie transportate catre depozitul sau din Brasov.Analizati operatiunea din punct de vedere al lui Beta,stabilind si ce obligatii are din punctual de vedere al TVA.

Multumesc


te rog sa ma ajuti cu rezolvarea problemei la adresa sorincagiorgiana@yahoo.com

S.C. Beta S.R.L, cu sediul în București, România, înregistrată în scop de TVA în România, livrează către Fancy, stabilită și înregistrată în scop de TVA în Franța, televizoare în valoare de 2000 lei, fără TVA. Fancy dispune ca televizoarele sa fie transportate către depozitul său din Brașov. Analizați operațiunea din punctul de vedere al lui Beta, stabilind și ce obligații are din punctul de vedere al TVA.

multumesc



#224082 stagiu anul II

Postat de g_dani on 10 April 2010 - 04:40 PM in PERIOADA DE STAGIU

Vezi postarearaynaliv, la Mar 24 2010, 09:23 AM, a spus:

Afiseaza o adresa de mail, sa-ti trimit raspunsurile. E mult de scris la aceste subiecte.



Poti sa-mi trimiti si mie raspunsul la urmatoarele probleme la adresa sorincagiorgiana@yahoo.com?

1. Aprovizionarea presupune:
a) Comenzile sa contina produse care indeplinesc specificatiile corespunzatoare;
b) Sa se plateasca preturi corespunzatoare;
c) Comanda sa contina cantitatile de produse si termene de aprovizionare corespunzatoare;
d) Actualizarea informatiilor legate de furnizor astfel incit comanda sa contina date reale;
e) Produsele comandate sa se obtina in timp util;
f) Inregistrarea comenzilor aprobate complet si corect;
g) Prevenirea lansarii comenzilor neaprobate.
Identificati si enumerati riscurile posibile ce pot sa apara si definiti proceduri de control intern care pot diminua aparitia riscurilor respective.

2. Activitatea de dezvoltare a tehnologiei in cadrul unei entitati presupune:
a) Identificarea tehnologiilor existente sau dezvoltarea unei noi tehnologii in vederea satisfacerii cererii reclamate de studiile de marketing;
b) Mentinerea unui nivel inalt al cunoasterii legate de dezvoltarea actuala a tehnologiilor care ar putea afecta entitatea;
c) Asigurarea ca dezvoltarea tehnologiilor este in spiritual sustinerii licentelor sau patentelor existente;
d) Repartizarea resurselor pentru cele mai eficiente proiecte.
Identificati si enumerati riscurile posibile ce pot sa apara si definiti proceduri de control intern care pot diminua aparitia riscurilor respective.

3. Activitatea de vinzare , la nivelul unei entitati, presupune:
a) Implementarea strategiilor de marketing;
b) Atingerea sau depasirea vinzarilor intr-o maniera eficienta;
c) Predarea in timp util a comenzilor de la clienti departamentului care se ocupa cu prelucrarea lor.
Identificati si enumerati riscurile posibile ce pot sa apara si definiti proceduri de control intern care pot diminua aparitia riscurilor respective.

Multumesc!!!!!!!!!!!!

Buna,
Ma poate ajuta cineva cu rezolvarea la urmatoarele probleme, adresa de mail sorincagiorgiana@yahoo.com

1. Din contul de profit și pierderi al societății din exercițiul precedent se cunosc următoarele informații:
Indicator
u.m.
Cheltuieli de exploatare platibile
1500
Amortizare
100
Cheltuieli cu dobânzi
200
Impozit pe profit
60
Să se calculeze și să se interpreteze ratele de solvabilitate și cele de rentabilitate pentru întreprindere.

2. Se cunosc următoarele informații financiare referitoare la o societate comercială ce activează în domeniul industriei constructoare de mașini:
Indicator
u.m.
Imobilizări
2000
Stocuri
1000
Creanțe
900
Disponibilități
100
Capitaluri proprii
1700
Datorii financiare
1000
Furnizori
700
Datorii salariale
400
Datorii fiscale si sociale
100
Credite de trezorerie
100
Cifra de afaceri
2000
Să se calculeze și să se interpreteze duratele de rotație ale elementelor dee activ și pasiv circulant și viteza de rotație a activului circulant net .

3. Se cunosc următoarele informații financiare referitoare la o societate comercială ce activează în domeniul consultanței financiare pentru investiții directe:
Indicator
u.m.
Imobilizări
1000
Stocuri
300
Creanțe
800
Disponibilități
100
Capitaluri proprii
700
Datorii financiare
500
Furnizori
500
Datorii salariale
300
Datorii fiscale si sociale
150
Credite de trezorerie
50
Cifra de afaceri
5000
Să se calculeze și să se interpreteze duratele de rotație ale elementelor dee activ și pasiv circulant și viteza de rotație a activului circulant net .


Multumesc mult



#223993 stagiu anul II

Postat de g_dani on 08 April 2010 - 10:44 PM in PERIOADA DE STAGIU

Cine ma poate ajuta cu cateva idei pt. problemele de mai jos ?

1. Receptia presupune:
a) Asigurarea ca se primesc numai materiale comandate;
b) Asigurarea ca se primesc numai materiale de calitatea specificata in ordinele de achizitii;
c) Asigurarea ca toate materialele receptionate si transmise la alte departamente sunt correct inregistrate;
d) Protejarea materialelor primate;
e) Asigurarea ca informatiile privitoare la facturile de cumparare, stoc si dispozitiile de achizitie sunt consecvente;
f) Returnarea prompte a materialelor necorespunzatoare;
g) Documentarea completa si corecta a tuturor transferurilor catre deposit si de la deposit;
h) Existenta cererilor de transfer in productie si onorarea acestora la timp;
i) Conditii de munca sigure si depozitarea corespunzatoare a materialelor periculoase.

Identificati si enumerati riscurile posibile ce pot sa apara si definiti proceduri de control intern care pot diminua aparitia riscurilor respective.

2. Activitatea de vinzare , la nivelul unei entitati, presupune:
a) Implementarea strategiilor de marketing;
b) Atingerea sau depasirea vinzarilor intr-o maniera eficienta;
c) Predarea in timp util a comenzilor de la clienti departamentului care se ocupa cu prelucrarea lor.

Identificati si enumerati riscurile posibile ce pot sa apara si definiti proceduri de control intern care pot diminua aparitia riscurilor respective.

3. Activitatea de dezvoltare a tehnologiei in cadrul unei entitati presupune:
a) Identificarea tehnologiilor existente sau dezvoltarea unei noi tehnologii in vederea satisfacerii cererii reclamate de studiile de marketing;
b) Mentinerea unui nivel inalt al cunoasterii legate de dezvoltarea actuala a tehnologiilor care ar putea afecta entitatea;
c) Asigurarea ca dezvoltarea tehnologiilor este in spiritual sustinerii licentelor sau patentelor existente;
d) Repartizarea resurselor pentru cele mai eficiente proiecte.

Identificati si enumerati riscurile posibile ce pot sa apara si definiti proceduri de control intern care pot diminua aparitia riscurilor respective.




Cometa SQL