Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
nico1979's Content - Forum 100% contabilitate - Conta.ro - Pagina 2

Salt la continut


nico1979's Content

There have been 93 items by nico1979 (Search limited from 05-January 08)



Sort by                Order  

#272691 Stocuri

Postat de nico1979 on 17 February 2016 - 01:35 PM in ALTE PROBLEME CONTABILE

Buna ziua!
Am un SRL (comert cu amanuntul) preluat de la altcineva si nu stiu cum sa-l reglez, aceasta situatie vine de o jumatate de an, in fiecare luna am sold debitor la 4428 din 07.2015.Pe balanta la 31.12.2015 am:
sold debitor 371 = 1451,98
sold creditor 378 = 1359.78
sold debitor 4428 = 1056.56. (?).
Ce ar trebui facut? Inventarul s-a facut in 12.2015 si cam asta e suma la vanzare, adica 1450 lei. Va rog sa-mi spuneti ce inregistrari contabile trebuie facute, eu cred ca sunt greseli mai vechi, poate din descarcarea de gestiune.
Multumesc



#272707 Stocuri

Postat de nico1979 on 18 February 2016 - 11:16 AM in ALTE PROBLEME CONTABILE

Da, asa m-am gandit si eu, dar nu prea stiu cum sa reglez. (practica un adaos de 100%)
Va rog sa ma ajutati si pe mine cu notele si calculele



#272855 Stocuri

Postat de nico1979 on 25 February 2016 - 10:52 AM in ALTE PROBLEME CONTABILE

In primul rand iti multumesc pentru sfaturile primite si da, sigur ca dupa ce le voi pune la punct, le voi verifica dupa descarcarea de gestiune. Cel de al doilea contabil nu a vrut sa isi asume raspunderea, regland acele solduri, inteleg nici mie nu imi cade deloc bine sa fac niste inregistrari doar ca sa corectez greselile altora.



#251476 dec. 100 / topic 2012

Postat de nico1979 on 21 December 2012 - 01:52 PM in Arhiva

Multumesc mult



#251464 dec. 100 / topic 2012

Postat de nico1979 on 20 December 2012 - 12:16 PM in Arhiva

Asta spun si eu, prin 710 corectez sumele, dar cum corectez contributia?



#251494 dec. 100 / topic 2012

Postat de nico1979 on 22 December 2012 - 02:25 PM in Arhiva

In primul rand, va multumesc ca incercati sa ma ajutati.
Am incercat initial sa rezolv cu 010, numai ca, fosta contabila a depus tarziu 010, in 02.2012, firma fiind infiintata in 07.2011. Din acest motiv, administratia a inregistrat din oficiu imp pe profit si fara salariati, iar in 010 ea are bifat imp pe micro si cu salariati. De la administratie ne-a spus ca nu mai putem face nimic pentru a figura in toata aceasta perioada cu imp pe micro, decat din 01.2013. Cu sumele nu sunt probleme, deoarece nu a avut activitate pana acum, deci toate sunt pe zero. Ar fi mai bine sa le las asa cum sunt, daca tot sunt pe zero si nu a avut nimic de plata?



#251451 dec. 100 / topic 2012

Postat de nico1979 on 19 December 2012 - 02:26 PM in Arhiva

Buna ziua!
Am preluat o firma cu multe incurcaturi. I s-a depus tarziu 010 cu imp pe micro si salariati, dar la administratie a fost inregistrata numai cu imp pe profit, declaratia 100 fiind depusa tot anul cu imp pe micro.I s-a spus de la administratie ca nu mai are ce sa faca si sa depuna rectificativa, dar eu stiu ca 710 se depune pentru a corecta sumele, nu pentru inlocuirea contributiilor. (imp pe profit in loc de micro).
Gresesc eu? Va rog sa-mi spuneti ce trebuie facut.



#255031 Schimbarea functiei

Postat de nico1979 on 16 May 2013 - 11:32 AM in CONTRACTE INDIVIDUALE DE MUNCA

Buna ziua!
Am CIM cu 2 ore/zi la o firma in functia de economist, am studii superioare economice. Intrebarea este daca pot schimba din economist in contabil sef in cazul in care angajati mai sunt vanzatoarele si un functionar economic, deci ei ar fi in subordine.
Am nevoie de schimbarea functiei pentru semnarea bilantului.
Multumesc



#255039 Schimbarea functiei

Postat de nico1979 on 16 May 2013 - 12:37 PM in CONTRACTE INDIVIDUALE DE MUNCA

Multumesc pentru lamurire.
Atunci o sa-mi fac o imputernicire si aleg ,, o alta persoana impternicita '' sau ,,contabil-sef''.



#270069 Inregistrare salarii neridicate

Postat de nico1979 on 27 August 2015 - 06:28 PM in SALARII

Buna ziua!
Am avut o salariata care nu s-a mai prezentat la serviciu si nu si-a luat nici salariul. Este corect sa fac inregistrarea 421=426?
Multumesc



#260281 reangajare

Postat de nico1979 on 05 February 2014 - 11:30 AM in REVISAL

Am avut un angajat care si-a incetat contractul la data de 05.08.2013 cu art 55b. Acum incepand cu 15.02.2014 doreste sa se angajeze din nou.
1.Cum operez in Revisal, ca si cum as inregistra un nou contract si numele acestuia sa-mi apara de 2 ori la contracte odata activ si o data incetat sau reactivare?
2. Ii fac un nou contract de munca si un alt dosar de personal?


Multumesc




#250475 Orele suplimentare

Postat de nico1979 on 08 October 2012 - 10:56 AM in Arhiva

Ma intereseaza care este temeiul legal in care orele suplimentare pot fi platite cu 100%.
Multumesc



#266527 Reluare activitate firma suspendata temporar

Postat de nico1979 on 02 February 2015 - 01:53 PM in ALTE PROBLEME CONTABILE

Buna ziua!
Va rog sa-mi dati mai multe informatii, eventual o baza legala pentru urmatoarea situatie:am avut un SRL platioare de TVA si cu imp pe profit la data suspendarii temporare a activitatii si am si regim derogatoriu. Acum administratorul doreste reluarea activitatii, inca nu s-a terminat perioada de suspendare, pe mine ma intereseaza care sunt pasii de urmat la administratia financiara. (Din cate am citit, trebuie depusa in termen de 10 zile de la data depunerii cererii de reluarea a activ la ONRC, decl 010 cu imp micro, solicitarea inregistrarii in scopuri de TVA si iesirea din regimul derogatoriu).
Inca o problema tot la aceasta firma: la data suspendarii am avut niste mijloace fixe (2 vitrine frigorifice), care nu erau amortizate integral. Ce fac cu ele?
Multumesc



#267699 Angajat cu 4 ore pe zi lucreaza sambata

Postat de nico1979 on 31 March 2015 - 09:30 AM in SALARII

Buna ziua!
Va rog sa ma ajutati cu urmatoarea problema. Am un magazin cu 2 angajati, fiecare avand contract individual de munca cu 4 ore pe zi (20 ore/saptamana), in schimburi. De acum vor incepe sa lucreze si sambata. Intrebarea este cum trebuie sa procedez in aceasta situatie? In primul rand au voie, fiind cu timp partial? In cazul in care au voie va rog sa-mi spuneti pasii care trebuie urmati, nu am mai avut situatia asta si numa pricep.
A doua intrebare este daca administratorul poate sta el sambata (nu are contract de munca), ar fi o problema daca vine cineva de la ITM?
Multumesc



#267707 Angajat cu 4 ore pe zi lucreaza sambata

Postat de nico1979 on 31 March 2015 - 03:41 PM in SALARII

Multumesc mult



#270191 Intrep. individuala nou infiintata

Postat de nico1979 on 07 September 2015 - 10:05 AM in Contabilitate I.I.

Buna ziua!
Va rog sa ma ajutati cu urmatoarea problema: am o intreprindere indiv infiintata acum si vreau sa fiu sigura ca nu gresesc.
Va fi neplatitoare de TVA, fara angajati si impozitarea va fi in sistem real. Domeniul de activitate este prestari servicii (auto) si va avea si un magazin cu piese pe care le va vinde en-detail.
Intrebarile sunt urmatoarele:
1. Trebuie sa depun: 070, 600 si 220. In 220 pot declara venituri: 6000 ron si chelt 3500 ron? (am auzit ceva ca ar trebui respectata o pondere, la declararea estimativei, dar nu am gasit legislatia).
2. Daca declar asa, va trebui sa plateasca: venit net= 2500 , impozit 400 ron si CASS 137.5 ron, anul acesta.
3. Cum ma scad cu piesele vandute en-detail? De ex : Am o factura de achizitie de 300 ron cu tot cu tva si o vinde cu 450 ron. Daca factura e achitata si vinde piesele respective eu ma scad pe cheltuieli cu 300 ron, valoarea de achizitie, nu-i asa?
Multumesc



#252004 Probleme cu C.I.M.

Postat de nico1979 on 25 January 2013 - 01:31 PM in CONTRACTE INDIVIDUALE DE MUNCA

Buna!
Am mai descoperit o problema pe care nu stiu cum sa o rezolv.
Toate angajatele (comert cu amanuntul de prod. cosmetice, bijuterii) au contracte de munca cu functia vanzatoare, dar una dintre ele are doar 7 clase. Contractele au fost incheiate acum 1 an si jumatate, fara sa le ceara nici un document, doar buletinul. Acum eu am preluat firma, dar nu stiu cum sa fac sa nu am eu probleme si daca se poate sa nu isi piarda nici ea locul de munca.
Ce ma sfatuiti sa fac?



#269321 Somaj

Postat de nico1979 on 12 July 2015 - 02:17 PM in CONFLICTE DE MUNCA

Buna ziua! Am o societate cu 5 salariati, cu asociat unic, acum el s-a mai asociat cu cineva, urmand ca in cateva zile, el sa se retraga definitiv si sa ramana numai aceasta persoana asociat unic. Noul administrator doreste sa vina cu proprii angajati, numai ca cei actuali nu vor sa-si semneze de buna voie incetarea contractului de munca, vor somaj, dar eu stiu ca e posibil numai cand se desfiinteaza postul, aici activitatea este la fel, numai ca se schimba administratorul. Ce parere aveti? Multumesc



#255911 D112 / topic 2013

Postat de nico1979 on 23 June 2013 - 01:38 PM in Arhiva

Deci, nu trebuie sa apara acolo.
Imi apare : Asigurat / neasigurat pentru concedii și indemnizații de asigurări sociale de sănătate si aici trec 1?



#255921 D112 / topic 2013

Postat de nico1979 on 24 June 2013 - 10:26 AM in Arhiva

Multumesc



#255897 D112 / topic 2013

Postat de nico1979 on 22 June 2013 - 03:54 PM in Arhiva

Buna ziua!
Va rog sa-mi spuneti, in cazul in care am o salariata carea are copil minor in intretinere, cum trebuie sa-mi apara in 112? In SAGA, in 112 imi apar numai parinte si sot/sotie.
Multumesc



#255917 D112 / topic 2013

Postat de nico1979 on 24 June 2013 - 09:41 AM in Arhiva

Adica trebuie sa imi apara in 112 la fel ca atunci cand nu ar avea pe nimeni in intretinere.



#250530 Semnatura electronica

Postat de nico1979 on 11 October 2012 - 12:08 PM in Certificatul digital, depunerea online si accesarea dosarului fiscal

Buna ziua!
In cazul in care am luat o firma, cum se procedeaza cu instalarea aplicatiei pentru transmiterea declaratiei 112? Se mai poate instala si pe calculatorul meu daca a mai fost instalat si pe cel al fostei contabile? Multumesc



#250630 Semnatura electronica

Postat de nico1979 on 21 October 2012 - 03:54 PM in Certificatul digital, depunerea online si accesarea dosarului fiscal

Vezi postareacosmin0304, la 20 October 2012 - 05:32 PM, a spus:

Vezi postareanico1979, la 20 October 2012 - 03:08 PM, a spus:

Buna!
Va rog sa ma ajutati cu urmatoarea problema: trebuie sa preiau contabilitatea unei firme de la fosta contabila. Cum procedez cu semnatura electronica? Ce trebuie sa cer de la ea pentru a instala pe calculatorul meu?
1. societatea (administratorul) are semnatura ?
ceri tokenul si vezi cum faci rost de softul necesar
sau
2. contabila a fost imputernicita sa depuna declaratiile pt societate utilizand semnatura ei ?
- cerere revocare 151 cum zice pe aici http://static.anaf.r...ni/revocare.htm
- iti faci pt tine imputernicire si restul e istorie :))


Societatea are semnatura, pana acum s-au depus on-line, dar nu stiu daca pe numele administratorului sau al contabilei. Revin cu intrebari. Multumesc



#250620 Semnatura electronica

Postat de nico1979 on 20 October 2012 - 03:08 PM in Certificatul digital, depunerea online si accesarea dosarului fiscal

Buna!
Va rog sa ma ajutati cu urmatoarea problema: trebuie sa preiau contabilitatea unei firme de la fosta contabila. Cum procedez cu semnatura electronica? Ce trebuie sa cer de la ea pentru a instala pe calculatorul meu?




Cometa SQL