Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
nico1979's Content - Forum 100% contabilitate - Conta.ro - Pagina 2

Salt la continut


nico1979's Content

There have been 93 items by nico1979 (Search limited from 13-January 08)



Sort by                Order  

#267283 Registrul de casa

Postat de nico1979 on 08 March 2015 - 11:14 AM in REGISTRE NECESARE / OBLIGATORII

Multumesc



#267279 Registrul de casa

Postat de nico1979 on 07 March 2015 - 06:39 PM in REGISTRE NECESARE / OBLIGATORII

Buna ziua!
Am o societate cu 2 puncte de lucru cu cate 2 angajati fiecare si un angajat pe sediu (comert cu produse cosmetice). La fiecare punct de lucru, am cate un registru de casa, unde inregistrez Z-urile zilnice si platile aferente facturilor de marfa, cate un registru NIR si raport de gestiune. La sfarsit de saptamana administratorul aduce banii de pe fiecare punct la casieria sediului, unde am al 3-lea registru de casa. Este corect daca din casieria sediului, platesc toate celelalte cheltuieli, inclusiv cele aferente fiecarui punct de lucru si anume chiria , contactele SSM, energia, salariile si contributiile salariale? Multumesc



#258301 Registrul de casa

Postat de nico1979 on 28 October 2013 - 10:54 AM in REGISTRE NECESARE / OBLIGATORII

Stiti cumva, daca mai e valabil, registrul de casa mai trebuie listat cate o pagina pentru fiecare zi, sau il pot lista pe tot la sfarsitul lunii?



#260281 reangajare

Postat de nico1979 on 05 February 2014 - 11:30 AM in REVISAL

Am avut un angajat care si-a incetat contractul la data de 05.08.2013 cu art 55b. Acum incepand cu 15.02.2014 doreste sa se angajeze din nou.
1.Cum operez in Revisal, ca si cum as inregistra un nou contract si numele acestuia sa-mi apara de 2 ori la contracte odata activ si o data incetat sau reactivare?
2. Ii fac un nou contract de munca si un alt dosar de personal?


Multumesc




#252004 Probleme cu C.I.M.

Postat de nico1979 on 25 January 2013 - 01:31 PM in CONTRACTE INDIVIDUALE DE MUNCA

Buna!
Am mai descoperit o problema pe care nu stiu cum sa o rezolv.
Toate angajatele (comert cu amanuntul de prod. cosmetice, bijuterii) au contracte de munca cu functia vanzatoare, dar una dintre ele are doar 7 clase. Contractele au fost incheiate acum 1 an si jumatate, fara sa le ceara nici un document, doar buletinul. Acum eu am preluat firma, dar nu stiu cum sa fac sa nu am eu probleme si daca se poate sa nu isi piarda nici ea locul de munca.
Ce ma sfatuiti sa fac?



#251203 plata partiala cab avocatura

Postat de nico1979 on 29 November 2012 - 01:04 PM in Arhiva

Buna ziua!
Am un cabinet de avocatura inregistrat in scopuri de tva. Cum inregistrez in registrul de incasari si plati, platile partiale?
Am o factura in valoare de 1450 ron, pe care am inregistrat-o normal in jurnalul de cumparari, dar plata este de 1300 ron.
Cum fac ? (eu inreg numai valoarea fara tva in reg de incasari si plati).



#250475 Orele suplimentare

Postat de nico1979 on 08 October 2012 - 10:56 AM in Arhiva

Ma intereseaza care este temeiul legal in care orele suplimentare pot fi platite cu 100%.
Multumesc



#270705 NIR la firma neplatitoare de tva

Postat de nico1979 on 14 October 2015 - 12:05 PM in ALTE PROBLEME CONTABILE

Multumesc



#270701 NIR la firma neplatitoare de tva

Postat de nico1979 on 14 October 2015 - 11:15 AM in ALTE PROBLEME CONTABILE

Buna ziua!
Am o firma neplatitoare de TVA care achizitioneaza marfa de la platitori de tva, are ca domeniu de activitate comert cu amanuntul.
Intrebarea este: pe NIR, nu mai apare nimic pe coloana de tva si la pret de achizitie trec pret achizitie din factura + tva / cantitate, sau (pret achizitie din factura +24%), deci acesta nu mai corespunde cu cel din factura si adaosul este val. la vanzare minus val. totala a facturii. Este corect?
Multumesc



#251630 necazuri la preluare conta

Postat de nico1979 on 07 January 2013 - 01:37 PM in Arhiva

Buna ziua!
Am preluat o firma cu probleme si vreau sa va cer sfatul. Este comert cu amanuntul.
Are 2 puncte de lucru cu cate 2 angajati + patronul. Nu trebuia sa aiba 3 registre de casa? chiar daca pe fiecare punct se platesc facturile pentru marfa aferente fiecarui punct delucru(nu are depozit, marfa se aduce direct in magazin si se vinde), chiria si altele. Mai raman totusi ridicarile de numerar pentru depunerea banilor in banca, urmand sa se plateasca contrib pentru salarii, salariul administratorului, plus creditari cat cuprinde. Nu mai spun ca pe un punct de lucru am stoc in acte de 30 lei .
Eu zic ca ar trebui facute note de transfer din casele punctelor de lucru in casa sediului.(al treilea registru de casa) si de acolo depusi in banca ,salariul lui si alte operatiuni. Ea ii scotea ba dintr-un punct, ba din altul. Deocamdata atat am vazut, inca nu mi-a dat dosarul pe 12.2012.



#256511 model raport / fisa / formular de evaluare

Postat de nico1979 on 23 July 2013 - 11:30 AM in MODELE FISIERE RESURSE UMANE

Buna ziua!
Pentru evaluarea angajatilor sunt suficiente urmatoarele doua formulare atasate sau mai trebuie si altceva?
Multumesc

Fisiere atasate




#251225 lichidare/dizolvare/radiere SRL

Postat de nico1979 on 02 December 2012 - 02:47 PM in Aspecte juridice privind societatile comerciale

Buna ziua!
Va rog sa ma ajutati cu urmatoarea problema: Am o firma suspendata temporar pe o perioada de 3 ani, de la 01.04.2010 pana la 01.04.2013.
Din cate am inteles, nu se mai poate prelungi aceasta suspendare inca 3 ani. Intrebarea mea este: care sunt pasii pe care ar trebui sa ii urmez pentru lichidarea, radierea societatii si cand sa incep demersurile? Pe balanta mai am solduri la mijl fixe , nefiind complet amortizate. Cum procedez cu ele?



#277581 inventarierea patrimoniului

Postat de nico1979 on 12 February 2017 - 01:39 PM in INVENTARIERE

Buna ziua!
Am un srl cu domeniu de activitate comert cu amanuntul. In contabilitate am evidenta global-valorica.
In listele de inventariere am de ex
Nr.Denumirea Cant Preţ Val. contabila Val de inventar
inreg in conta

1 Coliere 5 10 50 50

Este corect sa completez asa? La inventar a coincis suma cu cea din balanta.
Inrebarea este daca trebuie scrisa suma si la val de inventar si val contabila?
Multumesc



#277585 inventarierea patrimoniului

Postat de nico1979 on 12 February 2017 - 05:04 PM in INVENTARIERE

Multumesc mult



#270191 Intrep. individuala nou infiintata

Postat de nico1979 on 07 September 2015 - 10:05 AM in Contabilitate I.I.

Buna ziua!
Va rog sa ma ajutati cu urmatoarea problema: am o intreprindere indiv infiintata acum si vreau sa fiu sigura ca nu gresesc.
Va fi neplatitoare de TVA, fara angajati si impozitarea va fi in sistem real. Domeniul de activitate este prestari servicii (auto) si va avea si un magazin cu piese pe care le va vinde en-detail.
Intrebarile sunt urmatoarele:
1. Trebuie sa depun: 070, 600 si 220. In 220 pot declara venituri: 6000 ron si chelt 3500 ron? (am auzit ceva ca ar trebui respectata o pondere, la declararea estimativei, dar nu am gasit legislatia).
2. Daca declar asa, va trebui sa plateasca: venit net= 2500 , impozit 400 ron si CASS 137.5 ron, anul acesta.
3. Cum ma scad cu piesele vandute en-detail? De ex : Am o factura de achizitie de 300 ron cu tot cu tva si o vinde cu 450 ron. Daca factura e achitata si vinde piesele respective eu ma scad pe cheltuieli cu 300 ron, valoarea de achizitie, nu-i asa?
Multumesc



#270069 Inregistrare salarii neridicate

Postat de nico1979 on 27 August 2015 - 06:28 PM in SALARII

Buna ziua!
Am avut o salariata care nu s-a mai prezentat la serviciu si nu si-a luat nici salariul. Este corect sa fac inregistrarea 421=426?
Multumesc



#285091 Incadrare mijloc fix

Postat de nico1979 on 12 September 2018 - 12:47 PM in IMOBILIZARI

Buna ziua!
Va rog sa ma ajutati sa incadrez urmatoarele mijl. fixe care sunt folosite intr-un service auto:
1. Generator ozon
2. Generator de azot pentru umflat anvelope
3. Aparat serv aer conditionat (pentru clienti)
Multumesc.



#285143 Incadrare mijloc fix

Postat de nico1979 on 21 September 2018 - 09:55 AM in IMOBILIZARI

Multumesc foarte mult.



#282895 Echivalare examene ceccar

Postat de nico1979 on 05 March 2018 - 03:18 PM in EXAMENUL PT EXPERTI SI CONTABILI AUTORIZATI

Buna!
Am si eu o intrebare.
Si-a echivalat cineva masterul terminat la Stiinte Economice - Spiru Haret la CECCAR?
Multumesc



#258213 Diferenta de tva neplatita

Postat de nico1979 on 23 October 2013 - 01:03 PM in Arhiva

Buna ziua!
Am preluat contabilitatea unei firme si in balanta am sold la 4423 = 0, dar in fisa pe platitor, am de plata 700 ron. Ce nota contabila trebuie sa fac, la efectuarea platii, fara sa denaturez contul de TVA?
Daca fac numai 4423 = 5311 700, cum inchid 4423?
Multumesc



#260125 Declaratia 112 - topic 2014

Postat de nico1979 on 29 January 2014 - 04:25 PM in Arhiva

In cazul unei microintreprinedri cu cifra de afaceri < 100.000 euro si 5 angajati cu 4 ore/zi pe 2013, cum depun 112 in 2014? Nr. mediu de salariati este 5 sau 2.5?
Eu in Codul Fiscal am gasit ca se calculeaza ca medie aritmetica a nr de angajati din 112 pe tot anul 2013.



#251464 dec. 100 / topic 2012

Postat de nico1979 on 20 December 2012 - 12:16 PM in Arhiva

Asta spun si eu, prin 710 corectez sumele, dar cum corectez contributia?



#251494 dec. 100 / topic 2012

Postat de nico1979 on 22 December 2012 - 02:25 PM in Arhiva

In primul rand, va multumesc ca incercati sa ma ajutati.
Am incercat initial sa rezolv cu 010, numai ca, fosta contabila a depus tarziu 010, in 02.2012, firma fiind infiintata in 07.2011. Din acest motiv, administratia a inregistrat din oficiu imp pe profit si fara salariati, iar in 010 ea are bifat imp pe micro si cu salariati. De la administratie ne-a spus ca nu mai putem face nimic pentru a figura in toata aceasta perioada cu imp pe micro, decat din 01.2013. Cu sumele nu sunt probleme, deoarece nu a avut activitate pana acum, deci toate sunt pe zero. Ar fi mai bine sa le las asa cum sunt, daca tot sunt pe zero si nu a avut nimic de plata?



#251476 dec. 100 / topic 2012

Postat de nico1979 on 21 December 2012 - 01:52 PM in Arhiva

Multumesc mult



#251451 dec. 100 / topic 2012

Postat de nico1979 on 19 December 2012 - 02:26 PM in Arhiva

Buna ziua!
Am preluat o firma cu multe incurcaturi. I s-a depus tarziu 010 cu imp pe micro si salariati, dar la administratie a fost inregistrata numai cu imp pe profit, declaratia 100 fiind depusa tot anul cu imp pe micro.I s-a spus de la administratie ca nu mai are ce sa faca si sa depuna rectificativa, dar eu stiu ca 710 se depune pentru a corecta sumele, nu pentru inlocuirea contributiilor. (imp pe profit in loc de micro).
Gresesc eu? Va rog sa-mi spuneti ce trebuie facut.




Cometa SQL