Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
madalinab's Content - Forum 100% contabilitate - Conta.ro - Pagina 3

Salt la continut


madalinab's Content

There have been 1000 items by madalinab (Search limited from 25-November 07)



Sort by                Order  

#209388 cerere eliberare copie carte de munca

Postat de madalinab on 19 August 2009 - 11:29 AM in MODELE FISIERE RESURSE UMANE

Dimpotriva, inca este valabil formularul.



#209340 livrarile

Postat de madalinab on 18 August 2009 - 04:36 PM in Arhiva

In primul rand cred ca ar trebui sa clarifici notiunea de livrari...interne, externe, UE?



#209339 infiintare societate

Postat de madalinab on 18 August 2009 - 04:32 PM in Aspecte juridice privind societatile comerciale

Nu.
Teoretic, asociatul participa la capitalul social si are atributiile specificate in actul constitutiv, iar pregatirea profesionala nu reprezinta o conditie de necesitate, indiferent de domeniul de activitate (cu exceptiile existente, desigur).



#209299 Plata furnizor din buzunarul propriu

Postat de madalinab on 17 August 2009 - 11:01 PM in Arhiva

FLANDRONE, fie ca esti contabil incepator, fie patron fara contabil dar in curs de rezolvare a problemei :lostit (13): , te sfatuim sa dai o cautare in forum pentru ca s-a discutat mult pe tema aceasta.
Intre timp, de retinut este faptul ca societatea, la care inteleg ca esti asociat, este o persoana juridica distincta de persoana ta fizica. Deci, DA, este foarte logic sa existe un contract de imprumut/creditare intre cele 2 parti: societatea, persoana juridica reprezentata prin administrator (probabil tot tu) si tu - persoana fizica - care crediteaza/imprumuta persoana juridica.



#209288 Schimbare sediu

Postat de madalinab on 17 August 2009 - 05:21 PM in Arhiva

Intrebarea ta este oarecum tarzie, nu?!

Parerea mea este ca fiscul te va lamuri in intregime, dar: daca esti sigura ca dosarul a fost transferat la noul sediu fiscal, depui la Cluj.



#209287 NOILE FACTURI - OMFP 2226 privind utilizarea unor formulare financiar-contabile

Postat de madalinab on 17 August 2009 - 05:19 PM in Arhiva

Draga bazaita, te rog sa dai cautare in forum si vei gasi raspuns la intrebarea ta.
S-a discutat destul de mult despre acest lucru, s-au postat si pasaje din legislatie, chiar texte intregi.

Spor si numai bine.
Topic inchis si marcat pentru mutare/stergere.



#209257 diminuare salariu

Postat de madalinab on 16 August 2009 - 08:57 PM in Arhiva

Se poate, dar pana la limita minima conform incadrarii. Se completeaza un act aditional, in 2 exemplare.
Gasesti model in forum sau dand o cautare pe google...cred ca exista formulare chiar pe site ITM.

Intre timp, Crin19, incearca sa-ti faci timp si pentru a studia structura acestui forum, astfel incat la urmatoarea postare sa incadrezi mesajul in sectiunea potrivita si, eventual, intr-un topic deja existent, asa cum este cazul tau.
Acest topic a fost mutat din sectiunea " Diverse probleme contabile" si va fi unit, ulterior, cu un topic deja existent.



#209256 diferente de curs valutar la bilantul pe 2008

Postat de madalinab on 16 August 2009 - 08:44 PM in Arhiva

Draga Eugenia, este corect cum ai gandit. Pe venit inregistrezi doar comisionul, deci cifra de afaceri va contine doar sumele provenite din comision.
Inregistrarea 4111=401+704 nu prea este corecta, chiar daca exprima, neoficial, fenomenul descris. Cand ai putin timp, cauta in forum monografie contabila pentru agentie de turism sau/si comision.



#209251 neplatitor TVA din Austria

Postat de madalinab on 16 August 2009 - 01:23 PM in Arhiva

Vrei tu sa-i faci un cadou statului roman?
Daca firma este neplatitoare de TVA, inregistrezi factura ca atare - fara TVA.
Cat despre 390...iti recomand sa citesti instructiunile din programul respectiv, daca nu este suficient de sugestiv textul: declaratie recapitulativa privind livrarile/achizitiile intracomunitare de bunuri



#209250 trecere la tva si contracte in curs de desfasurare

Postat de madalinab on 16 August 2009 - 12:48 PM in Arhiva

Cristi, parerea mea este ca ar trebui sa se faca acte aditionale la contractele in derulare unde se va specifica facturarea cu tva incepand cu data de .........
Certificatul de inregistrare in scopuri de tva este o jumatate de hartie A4, emisa de fisc, pe care sunt trecute datele de identificare ale firmei si se specifica ca incepand cu data de .... firma a obtinut codul de TVA (ROcod fiscal)



#209248 Deducere tva la combustibil

Postat de madalinab on 16 August 2009 - 12:39 PM in Arhiva

Depinde de programul pe care-l folositi.
Sunt programe care preiau automat sume din registrul de casa in jurnalele de TVA, caz in care este suficienta inregistrarea combustibilului in registrul de casa (6022/4426=5311), iar altele care nu opereaza astfel si atunci bonul de combustibil tb trecut prin furnizori, ca la orice factura.
Din punctul meu de vedere, bonul se inregistreaza direct in registrul de casa (daca programul permite evidentierea in jurnalul de cumparari).

Observatie: Intrucat intrebarea postata mai sus se refera mai degraba la modul de inregistrare, deci monografie contabila, decat la subiectul din acest topic, gabrielaliana si Alina85, va rog sa va incadrati in topicul/sectiunea potrivita altfel riscati sanctiuni.

Numai bine.



#208541 OU 47/2007 - CASA DE MARCAT

Postat de madalinab on 04 August 2009 - 06:52 AM in Arhiva

:lostit (13):
267analitic
Sfat:Rasfoieste planul de conturi si functiunea conturilor.



#208540 declaratia 010 / anul 2009

Postat de madalinab on 04 August 2009 - 06:33 AM in Arhiva

Vezi postareaflemil, la Mar 26 2009, 09:37 PM, a spus:

Se depune 010 la inchidere/deschidere punct de lucru in localitati diferite de sediul social, daca ai peste 5 angajati.
In caz ca mai citeste cineva aceasta informatie: 060, nu 010.



#208539 diferente de curs valutar la bilantul pe 2008

Postat de madalinab on 04 August 2009 - 06:18 AM in Arhiva

Draga Eugenia, daca soldul in lei in valoare de -4539 este corect, atunci nu prea ai alte "obtiuni", decat evidentierea diferentei de curs, asa cum ai procedat deja. Am dubii totusi cu privire la cursul de schimb pe care l-ai folosit. La 31 dec 2008 cursul in lei pt 1 euro era de 3,9852 lei si, la un calcul rapid, echivalentul a 85 euro in lei inseamna 338,74 lei, deci diferenta de curs: 4877,74 lei (in loc de 4200).
Valoarea iti afecteaza intr-adevar veniturile totale si plafonul pt impozitul minim, dar nu are legatura cu cifra de afaceri. Faci confuzie intre cele 2 notiuni.



#208529 Certificat in scop de TVA-Dilema!

Postat de madalinab on 03 August 2009 - 07:20 PM in ALTE DOCUMENTE

Certificatul in scopuri de TVA se elibereaza de catre fisc. Treaba asta a aparut din anul 2007, odata cu intrarea Romaniei in U.E.
Pentru a-l ridica de la fisc tb. completata acea cerere. Pentru firmele care existau inainte de 01.01.2007 certificatele s-au tiparit deja, deci se ridica pe loc. Pentru a verifica daca s-a ridicat acest certificat puteti verifica la fisc - au evidenta sau, cel putin, asa ar trebui :lostit (13):
Pentru ca in 2008 s-a schimbat denumirea firmei tb schimbat acest certificat. Teoretic, registrul comertului ar fi trebuit sa instiinteze finantele cu privire la modificarile survenite in cadrul firmei.
Sfatul meu este sa mergeti la fisc cu tot dosarul firmei si sa discutati cu inspectorul care are in grija societatea.

V-am mutat acest topic in Sectiunea "Alte documente".



#208528 bilant iunie 2009

Postat de madalinab on 03 August 2009 - 07:11 PM in Arhiva

Pai da :smile: ...fara...fara...fara...
Se poate chiar si fara CUI, dar e bine sa-l aveti la voi.
:lostit (13):



#208496 cazare externa

Postat de madalinab on 03 August 2009 - 10:11 AM in Arhiva

Parerea mea este urmatoarea: intrucat serviciul de cazare se presteaza in UE, se datoreaza TVA in statul respectiv. Deci, daca firma partenera din UE este platitoare de TVA factura de cazare va contine TVA-ul statului respectiv si se va plati acolo, daca firma nu este platitoare de TVA nu va factura cu TVA. In ctb firmei romanesti factura de cazare se va inregistra la valoare integrala (cu tot cu TVA - dupa caz). TVA-ul platit in state membre UE se recupereaza in statele respective.



#208207 Cum ar putea progresa profesional proaspetii licentiati economisti-contabili...

Postat de madalinab on 29 July 2009 - 01:30 AM in Arhiva

Romeo, ti-am sters ultimul paragraf din mesaj pentru ca textul continea, in mod evident, o cerere pentru angajare.
Pentru astfel de anunturi exista sectiune distincta in site si multe alte site-uri, dar sunt convinsa ca stii deja.
Te rog sa fii mai atent la postare pt. ca exista si sanctiuni pentru incalcarea Regulamentului.

Numai bine.



#208186 Completare RJIP

Postat de madalinab on 28 July 2009 - 09:24 PM in Contabilitate PFA

Mihaela, de ce spui ca la o factura se emite doar o chitanta si restul prin banca?! Exista si reglementare in acest sens?



#206569 Ordin 3512 decizii interne , proceduri

Postat de madalinab on 08 July 2009 - 07:32 PM in MODELE, FISIERE UTILE

Poate te ajuta acest topic: http://www.conta.ro/forum/index.php?showto...mp;#entry206232



#206568 Cum postez un topic nou sau un mesaj in forum?

Postat de madalinab on 08 July 2009 - 07:28 PM in Arhiva

Un utilizator nou, ROBE, a solicitat informatii cu privire la postarea in forum. Intrucat este la prima postare nu se poate comunica prin P.M. asa ca voi incerca sa ajut asa:

Mesajul Raportului:
M-am inregistrat dar nu pricep cum pot sa postez si eu o tema...


Pentru deschiderea unui topic nou:
Se deschide capitolul tematic unde se incadreaza intrebarea/problema respectiva si se apasa, cu mouse-ul, butonul NEWTOPIC situat deasupra barei care contine numele capitolului ales, in partea dreapta
SAU
Se deschide un topic oarecare in capitolul tematic unde se doreste a se pozitiona noul topic si se apasa butonul NEWTOPIC situat in josul paginii, in partea dreapta.
Dupa aceasta actiune ni se cere TITLUL TOPICULUI - tb. completat obligatoriu si, de preferat, sa fie un titlu cat mai sugestiv (scurt si la obiect). Nu este obligatorie completarea campului DESCRIEREA TOPICULUI.
Apoi se scrie mesajul in caseta si la final se apasa butonul CREEAZA TOPIC NOU situat in josul paginii, pe mijloc. Eventual, se poate previzualiza mesajul inainte de postarea definitiva in forum, actionand butonul alaturat.

Pentru postarea unui mesaj intr-un topic deja existent:
Se deschide topicul in care se doreste a se adauga un mesaj - fie un raspuns pentru un mesaj postat anterior, fie un mesaj nou - si se apasa butonul ADDREPLY situat in partea dreapta, sub ultimul mesaj postat. Pentru a cita partial sau integral un mesaj se apasa butonul REPLY situat sub mesajul respectiv si se completeaza caseta de raspuns cu mesajul dorit. Pentru a cita partial sau integral mai multe mesaje se selecteaza mesajele respective apasand butonul QUOTE situat sub fiecare mesaj si apoi butonul ADDREPLY.

Sper sa fie cat de cat clar. Daca nu, astept replici/nelamuriri. :sad:



#206554 sunt patron, la conta ma pricep "oleaca"

Postat de madalinab on 08 July 2009 - 03:51 PM in Arhiva

Vics, apropos de IT: te rog sa respecti tema topicului. Pentru orice alta intrebare poti posta in locatia potrivita, cum ar fi - in cazul tau - " Sugestii si reclamatii"



#206551 contract de comodat!!!!

Postat de madalinab on 08 July 2009 - 03:29 PM in CONTRACTE comerciale

Petro71, parca s-a precizat faptul ca este vb de 2 persoane fizice. Deci, despre ce cheltuieli vorbim?!



#206537 semnatura bilant

Postat de madalinab on 08 July 2009 - 01:05 PM in Arhiva

Nu-i asa ca era mai bine sa nu-i mai raspund colegei si eventual sa-i sterg mesajul ca nu a postat unde trebuia?! :sad:

Nemrac, primesti o avertizare publica pentru incalcarea Regulamentului.

Va rog sa respectati tema topicelor deschise!



#206521 semnatura bilant

Postat de madalinab on 08 July 2009 - 10:35 AM in Arhiva

Draga mea, exista topic dedicat acestei probleme. Nu esti la prima postare in forum, deci ar fi trebuit sa cunosti deja Regulamentul si sa-l respecti.
Te rog sa fii mai atenta pe viitor.
Daca te uiti in programul de bilant vei vedea ca exista si "Contabil sef" la persoana care semneaza la Intocmit. Deci, se poate.




Cometa SQL