Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
ovidiu_adrian79's Content - Forum 100% contabilitate - Conta.ro - Pagina 2

Salt la continut


ovidiu_adrian79's Content

There have been 249 items by ovidiu_adrian79 (Search limited from 25-November 07)



Sort by                Order  

#268195 sustinere financiara activitati sportive, culturale, biserici

Postat de ovidiu_adrian79 on 27 April 2015 - 02:28 PM in CONTABILITATEA INSTITUTIILOR PUBLICE

Arunca un ochi in atasament... sa-ti faci o idee..
Succes!

Fisiere atasate




#268169 probleme de audit

Postat de ovidiu_adrian79 on 24 April 2015 - 02:45 PM in AUDIT FINANCIAR-CONTABIL

Ai dreptate, e mai complicat, ca de altfel orice lucru pe care il faci pentru prima oara ( :) ). Si nu o spun cu nici o forma de ironie!
Din ceea ce ai spus, inteleg ca lucrezi la o primarie (de comuna). Pentru a infiinta audit acolo, se poate face si prin acorduri de cooperare (intre 2 sau mai multe primarii)- exista si baza legala. Intra pe situl min de finante, sectiunea audit intern si ai sa vezi acolo si legislatie si ghiduri procedurale de audit!
Cei de la Curtea de conturi or fi auzit de asa ceva?? Intreb si eu...



#268143 probleme de audit

Postat de ovidiu_adrian79 on 23 April 2015 - 10:45 AM in AUDIT FINANCIAR-CONTABIL

Zici ca ti s-a propus sa ocupi postul de auditor. Poti sa ocupi acest post daca:
- indeplinesti conditiile impuse atat de fisa postului, cat si de legea 672/2002;
- renunti la celelalte atributiuni, inclusiv cfp;
- trecerea sa fie reala, nu doar schimbarea atributiilor, ci si a functiei (de la inspector la auditor)
- dupa ce ai trecut pe noul post, nu ai voie sa auditezi ceea ce tu ai facut o perioada de 3 ani (incompatibilitate)



#268133 probleme de audit

Postat de ovidiu_adrian79 on 23 April 2015 - 07:21 AM in AUDIT FINANCIAR-CONTABIL

cezaryna: Ce post ocupi in institutie si in cadrul carui compartiment? bineinteles ca e incompatibilitate intre auditul intern si cfp (auditul verifica modul de exercitare a cfp-ului)



#267641 contabilitate scoala

Postat de ovidiu_adrian79 on 26 March 2015 - 01:19 PM in CONTABILITATEA INSTITUTIILOR PUBLICE

Puteti opta pentru contractarea unei fime de prestari servicii (expert contabil), pana la ocuparea postului prin concurs.



#267025 angajat neasigurat

Postat de ovidiu_adrian79 on 23 February 2015 - 02:55 PM in Arhiva

Eu zic sa nu sarim sa aruncam cu pietre fara sa fim siguri ca e asa cum zice mutual. Personal, in vara trecuta, am intalnit un caz asemanator.
O persoana - angajata la stat- nu figura ca si asigurat in sistem de prin anii...2000. De ce? Pentru ca in momentul intocmirii statului de plata in format electronic, contabilitatea a introdus eronat in program cnp-ul angajatului.
Solutia: s-a facut dovada platii contributiilor in toata aceasta perioada, si refacerea tuturor declaratiilor catre bugetul statului.
Deci?



#263011 referent specialitate sau contabil?

Postat de ovidiu_adrian79 on 18 June 2014 - 09:39 AM in Cum poti deveni contabil

Lucrezi in domeniul public sau privat?



#262829 amenda

Postat de ovidiu_adrian79 on 05 June 2014 - 08:03 AM in CONTABILITATEA INSTITUTIILOR PUBLICE

Daca persoana vinovata e functionar public, nu e necesar a se merge in instanta, e suficienta dispozitia ordonatorului de credite pentru recuperarea sumelor in cauza (art. 85 din Legea 188/1999).



#254279 Externalizarea contabilitatii inst. publice

Postat de ovidiu_adrian79 on 16 April 2013 - 09:56 AM in CONTABILITATEA INSTITUTIILOR PUBLICE

Sigur ca se poate externaliza activitatea contabila a unei institutii. Legea contabilitatii permite asa ceva. Daca o citeai.......ai fi stiut acest lucru!



#250373 exercitarea CPF

Postat de ovidiu_adrian79 on 28 September 2012 - 09:31 AM in Arhiva

sotia nu poate exercita cfp-ul.



#249576 plata externa institutie publica

Postat de ovidiu_adrian79 on 23 July 2012 - 03:19 PM in CONTABILITATEA INSTITUTIILOR PUBLICE

Vezi postareatrikule, la 16 July 2012 - 08:05 PM, a spus:

Sa-si deschida un cont in Trezorerie.

usor de zis...
cine ar crede ca cei din Republica Moldova ar accepta asa ceva, mai ales ca deschiderea unui cont in trezorerie, la noi in tara, presupune, dupa normele Codului fiscal si multe altele... Pe ei nu ii intereseaza decat sa isi incaseze banii pentru serviciul prestat.
P.S.: varianta asta o stiam si eu...si se pare ca si cei din Ministerul de finante, tot pe ea merg, desi eu unu nu sunt de acord cu asa ceva

Fisiere atasate




#249353 plata externa institutie publica

Postat de ovidiu_adrian79 on 26 June 2012 - 12:28 PM in CONTABILITATEA INSTITUTIILOR PUBLICE

Se da urmatoarea situatie:
o institutie publica (de cultura) incheie un contrac de prestari servicii cu un ansamblu popupar din Republica Moldova in vederea sustinerii unui repertoriu in Romania, valoarea contractului fiind de 20.000 de lei. Intrucat normele legale interzic plata in numerar, si nici fragmentarea acesteia (referitor la platile in numerar), prin contul de trezorerie neputandu-se achita c/v serviciilor, care este posiblilitatea legala (actul normativ) de a efectua plata catre acest ansamblu?



#249116 INVATAMANT

Postat de ovidiu_adrian79 on 28 May 2012 - 07:15 PM in CONTABILITATEA INSTITUTIILOR PUBLICE

Bilantul se depune la primarie (ordonatorul principal de credite). Formularele si normele le gasesti pe min finantelor. Ai aruncat vreodata vreun ochi pe acolo?



#242548 salarizare

Postat de ovidiu_adrian79 on 23 June 2011 - 07:47 AM in CONTABILITATEA INSTITUTIILOR PUBLICE

Problema pentru care va solicit ajutorul este urmatoarea:
Incepand cu 1mai 2011singura sursa de finantare este bugetul local de unde primim si bani pentru salarii, numai ca a fost impusa diminuarea salariilor la nivelul celor din primarie (in sanatate aveam spor de preventie, spor de stabilitate, spor de calculator, alte sporuri care in primarii nu se acorda).
Rugamintea mea este sa-mi spuneti in ce baza legala pot face aceasta diminuare de salarii, sau o noua incadrare, tinand cont si de faptul ca majoritatea personalului ramas in spital a dat declaratie scrisa ca este de acord cu salariul propus de primarie. Este suficienta o Hotarare a Consiliului Local?
Multumesc!

Procedura legala in care se va acorda si stabili noua salarizare este urmatoarea: pentru personalul existent in spital, in urma desfiintarii spitalului i se va incheia contractul individual de munca si se va incepe un nou contract de munca pe noua institutie infiintata (camin de batrani)Salariul nou stabilit este cel aferent structurii nou infiintate, inclusiv cu sporurile aferente.



#240778 post vacant unic

Postat de ovidiu_adrian79 on 02 May 2011 - 10:09 AM in CONTABILITATEA INSTITUTIILOR PUBLICE

Vezi postareapistea, la 29 April 2011 - 04:23 PM, a spus:

cum angajez pe postul unic daca nu sunt bani prevazuti in buget la chelt. de personal?
ceri bani sa ti se aprobe suplimentarea bugetului la cheltuieli de personal prin rectificare bugetara.
inainte de asta, ai urmat toate procedurile prevazute pt a obtine aprobare sa scoti postul la concurs?



#239481 Editare PDF

Postat de ovidiu_adrian79 on 17 March 2011 - 03:09 PM in Arhiva

pentru creare pdf-uri: primo pdf



#234658 plata cotizatie

Postat de ovidiu_adrian79 on 04 January 2011 - 12:21 PM in CONTABILITATEA INSTITUTIILOR PUBLICE

Exact cum ati spus: daca maine este eliberat din functie, urmatorul director va avea calitatea de membru al acelei asociatii. Problema este cu privire la legalitatea platii acestei cotizatii de catre institutii, pentru ca, fiind la inceput de an, prevedere bugetara ar putea fi prevazuta pentru bugetul pe anul in curs, care nu este inca aprobat.



#234650 plata cotizatie

Postat de ovidiu_adrian79 on 04 January 2011 - 11:46 AM in CONTABILITATEA INSTITUTIILOR PUBLICE

Un director de institutie publica, cu finantare din venituri proprii si in completare cu alocatii de la bugetul judetean, face parte dintr-o ascotie a directorilor. Ca membru trebuie sa plateasca periodic o anumita cotizatie.
Intrebare: aceasta cotizatie se poate plati de institutie, si daca da, de unde anume?



#230888 CIM pt contabil

Postat de ovidiu_adrian79 on 06 September 2010 - 02:00 PM in Arhiva

Nu! Pana la albolvirea liceului nu poate fi contabil!



#227707 Lege 118 si 119 din 30.06.2010

Postat de ovidiu_adrian79 on 02 July 2010 - 11:10 AM in Arhiva

3 zile de la data publicarii in monitorul oficial :lnr (1):



#219609 clasificatie bugetara

Postat de ovidiu_adrian79 on 19 February 2010 - 08:16 AM in CONTABILITATEA INSTITUTIILOR PUBLICE

Vezi postareamihaela_cva, la Feb 18 2010, 09:43 PM, a spus:

s-a schimbat?!? cand? care e baza legala?

mi-a spus si mie un contabil la o institutie publica cum ca ar fi un ordin al ministrului, inca nepublicat in monitorul oficial. Dupa legea 330 nu mai exista indemnizatie de conducere, salariu de merit, spor vechime. Unde prinzi sumele compensatorii cand faci raportarile?



#219521 clasificatie bugetara

Postat de ovidiu_adrian79 on 18 February 2010 - 12:51 PM in CONTABILITATEA INSTITUTIILOR PUBLICE

Aveti noua clasificatie bugetara pe salarii? Cine se aflain posesia ei este rugat sa o posteze aici sau sa o trimita pe mail
ovidiu_adrian79@yahoo.com



#216943 drepturi salariale la reintoarcerea din CIC pt bugetari?

Postat de ovidiu_adrian79 on 18 January 2010 - 09:29 AM in Arhiva

In situatia expusa de tine, problema se pune in felul urmator:
Baza legala: OUG 115/2004-privind salarizarea si alte drepturi ale personalului contractual din unitatile sanitare publice din sectorul sanitar, actualizata.
Pentru ca tu la data plecarii in cic erai incadrata cu studii medii, iar intre timp ai absolbit studii universitare, trebuie urmate pe rand etapele: reincadrare pe postul cu studii medii, dupa care faci cerere prin care soliciti transformarea postului tau in post cu studii superioare si organizarea examenului in acest sens.
Asadar, potrivit art 19 al normativului sus-mentionat, la revenirea din concediu pentru cresterea copilului, pentru stabilirea salariului de baza trebuie sustinuta o testare. In cazul nepromovarii acestei testari vei avea salariul minim din grila curenta (nu cea din 2006).
Potrivit art 18 al aceluiasi normativ, in urma absolvirii studiilor superioare în domeniul în care persoana își desfășoară activitatea, se transforma postul în altul de nivel superior,prin organizarea de concurs, și în funcție de nota obținută la concurs să se poată stabili salariul de încadrare , prin majorarea salariului cu maximum 20%.



#216806 contract determinat

Postat de ovidiu_adrian79 on 15 January 2010 - 02:11 PM in Arhiva

Atata timp cat contractul de munca este pe durata determinata, firma nu are nici un fel de obligatie in a-ti prelugi contractul pana la intrarea in concediu de sarcina si lauzie.



#216516 incadrare contabil sef

Postat de ovidiu_adrian79 on 13 January 2010 - 10:07 AM in CONTABILITATEA INSTITUTIILOR PUBLICE

Vezi postareamihaela_cva, la Jan 13 2010, 02:33 AM, a spus:

Sunt incadrata ca si "administrator financiar I" 1/2 norma la o gradinita cu program prelungit, 150 copii, 5 clase. Sunt unicat-eu fac tot, nu exista secretar sau alt contabil, de la ctb., intocmire OP, viza CFP, pana la bilant, buget, salarizare etc
Este functie de executie sau de conducere? Unde scrie?
Ma intereseaza teribil pentru salarizarea din legea unica incepand cu 2010. Avand in vedere ca semnez balanta, bilant, buget etc nu sunt contabil-sef? (peste administrator :biggrin: care face doc primare).

Totul depinde de statul de functii aprobat de ordonatorul de credite de care apartine gradinita (primarie-consiliu local, sau inspectorat scolar). Poate fi si administrator financiar cu functie de conducere de contabil sef. A se vedea Ordinul Ministrului Educatiei si Cercetarii nr. 4847bis/2004.




Cometa SQL