Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
gabriela berciu's Content - Forum 100% contabilitate - Conta.ro - Pagina 4

Salt la continut


gabriela berciu's Content

There have been 146 items by gabriela berciu (Search limited from 24-November 07)



Sort by                Order  

#229147 deducere personala in cazul concediilor medicale

Postat de gabriela berciu on 30 July 2010 - 02:01 PM in Arhiva

buna ziua

imi puteti spune daca in cazul concediului medical in continuare toata luna se acorda deducere personala

multumesc foarte mult

:lnr (1):



#229145 sanatate 5.2% la concediu medical in continuare?

Postat de gabriela berciu on 30 July 2010 - 01:43 PM in Arhiva

Vezi postarearazvan_g, la Jul 30 2010, 01:46 PM, a spus:

pentru concediile medicale , societatea plateste 5.2% sanatate numai pentru partea de medical suportata de societate.
daca medicalul este in continuare si nu au mai ramas zile de suportat pe societate , atunci e suportat in intregime din FNUASS.
deci formula este :
(Venit brut total - suma CM din FNUASS ) * 5.2%

daca medicalul este in continuare toata luna , atunci rezultatul este 0


MULTUMESC
:lnr (1):



#229142 fct transport TVA 19% in iulie

Postat de gabriela berciu on 30 July 2010 - 12:08 PM in Arhiva

ma poate ajuta cineva, va rog frumos cu problema aceasta?????????????????
:lnr (1):

:ohmy:

:laugh:



#229124 Bilant 30.06.2010

Postat de gabriela berciu on 30 July 2010 - 08:39 AM in Arhiva

Vezi postareates, la Jul 30 2010, 09:31 AM, a spus:

da, am avut asa ceva...firma nu a mai avut tranzactii un euro, aveam un sold mic din care banca si-a tot luat comisionul si am sold creditor in balanta. In bilant il scad din soldul debitor.


buna,

adica din soldul 5121 scazi soldul 5124?

multumesc



#229122 sanatate 5.2% la concediu medical in continuare?

Postat de gabriela berciu on 30 July 2010 - 08:36 AM in Arhiva

buna ziua

am un conc medical in continuare de calculat
la sanatate 5.2% calculul suna cam asa:

(brut realizat in timp lucratx5.2%)+(brut medical /nr zile lucratoare din lunaxprimele 5 zile lucratoare)x5.2%
la mine ar fi cam asa
(0x5.2%)+(1762/22x0)=0

corect?????

multumesc mult de ajutor

:lnr (1):



#229120 Bilant 30.06.2010

Postat de gabriela berciu on 30 July 2010 - 08:27 AM in Arhiva

Vezi postarealeu50, la Jul 29 2010, 10:07 PM, a spus:

Ai facut inregistrat diferenta de curs la suma exprimata in valuta?
Daca da , si ai in continuare sold creditor, atunci sigur suma respectiva reprezinta o diferenta de curs pe care nu ai inregistrat-o atunci cand ai facut tranzactia valutara si o inregistrezi acum ca si venit 5124 =765.
Spor la treaba :laugh:

buna,

nu cred ca m-ai inteles.
firma aceasta lucreaza cu o stimabila banca!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
firma a putut face plati in valuta, fara sa se debiteze contul de lei, adica fara sa se faca schimb valutar.

pe extrasul de valuta am soldul cu minus!!!!!!!!!!!!!!!!!

multumesc mult si sper sa mai fi vazut si altii asa ceva!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:lnr (1):



#229097 Registrul operatorilor intracomunitari

Postat de gabriela berciu on 29 July 2010 - 08:53 PM in Impozitare - TVA

Vezi postareaAnaB, la Jun 6 2010, 10:28 PM, a spus:

A fost cineva sa se inscrie vreo firma in registrul achizitiilor intracomunitare?? Puteti sa imi spuneti cumva care este procedura exacta? Am inteles ca trebuie cazierul judiciar al asociatilor si al administratorului si o cerere care se face la finante. Are cineva aceasta cerere?


buna
atasez declaratia 095 in format excel poate cineva are nevoie.

o zi buna
gabriela

Fisiere atasate




#229096 Bilant 30.06.2010

Postat de gabriela berciu on 29 July 2010 - 08:30 PM in Arhiva

buna ziua,

ma pregatesc sa fac bilantul si la una dintre firme soldul la 5124 este negativ cu o suma frumusica.

cum voi trece in bilant? soldul pe minus? este corect? cum sa fac?

sigur cineva a mai intalnit o astfel de situatie.

multumesc mult de ajutor
:lnr (1):



#229080 fct transport TVA 19% in iulie

Postat de gabriela berciu on 29 July 2010 - 04:02 PM in Arhiva

Vezi postareaOtilia Alupei, la Jul 29 2010, 04:29 PM, a spus:

nu o treci, i-o dai inapoi fiindca e gresit facturata.
serviciul e din iunie, f bine, insa tva-ul e cel de la data facturarii, adica iulie, adica 24%.

cred ca nu vrut sa te "ciupesca" la factura, dar daca chiar vroia sa-ti faca binele asta trebuia sa te factureze pe 30.06

:ohmy:

inteleg,
doar ca eu am sunat-o pe d-na contabila sefa si mi-a trimis drept raspuns pe adresa sefului meu( :laugh: ) o adresa in care imi scrie urmatoarele:
potrivit art 140 alin 3 codul fiscal cota aplicabila este cea in vigoare la data la care intervine faptul generator, cu exceptia cazurilor prevazute la art 134 alin 2 pt care se aplica cota in vigoare la data exigibilitatii taxei.
potrivit art 134 alin 1 codul fiscal, faptul generator intervine la data livrarii bunurilor sau la data prestarii serviciilor.
.......................
bla bla bla bla

este corect?
multumesc
:lnr (1):



#229074 balanta la 30.06.2010

Postat de gabriela berciu on 29 July 2010 - 02:33 PM in Arhiva

buna ziua,

imi poate spune cineva ce conturi nu ar trebui sa aiba sub nici o forma sold la 30.06.2010
multumesc muuuuuuuuuuult de tot.

:lnr (1):



#229047 fct transport TVA 19% in iulie

Postat de gabriela berciu on 29 July 2010 - 09:06 AM in Arhiva

buna ziua,

am primit in Iulie o fct de servicii de la un transportator, cu TVA 19%, pt transportul efectuat in Iunie.
cum o voi trece in decontul de tva?

multumesc



#229013 inregistrare produse curatenie/echipament angajati

Postat de gabriela berciu on 28 July 2010 - 01:45 PM in MONOGRAFII CONTABILE

buna ziua,

imi poate spune cineva pe ce conturi se inregistreaza produsele de curatenie pentru firma si haine cumparate pt angajati, adica un tricou, un pantalon, etc.
i s-a facut mila patronului cand a vazut cum ii vin angajatii la serviciu.

multumesc mult de tot.

:lnr (1):



#229011 Ce curs valutar aleg pt inregistrare AIC marfa

Postat de gabriela berciu on 28 July 2010 - 01:37 PM in Arhiva

Vezi postareaiontitu, la Jul 28 2010, 11:20 AM, a spus:

Va rog sa-ma ajutati cu urmatorul caz:
-societatea achizitioneaza intracomunitar din Austria hartie format A4 in valoare de 1020 Euro.
-marfa soseste cu camionul in data de 26.07.2010 cu CMR si Packing List unde sunt trecute doar topurile, nu exista nici o informatie privind pretul marfii.
-pe data de 27.07.2010 soseste invoice-ul in valoare de 1020 Euro.
La ce curs valutar inregistrez intrarea topurilor de hartie in gestiune si a T.V.A -ului?

Multumesc.

buna,

eu fac cam asa, de exemplu:
packing list curs 4.2111
371-408 1020x4.2111=4295.32
invoice curs 4.3111
408-401 1020x4.3111=4397.32
si diferenta curs valutar
665-408 4397.32-4295.32=102
sau daca e dif de curs valutar favorabila atunci
408-765 cu diferenta respectiva
inreg la diferente de curs valutar cu data facturii

bineinteles ca TVA-ul tot la data facturii/invoice
4426-4427 (1020x4.3111)x24%=1055.36

ar fi bine sa faci 408 analitice, eu asa lucrez.
sper ca nu te-am incurcat :lnr (1):
o zi buna
gabriela



#228886 Decizie preaviz

Postat de gabriela berciu on 26 July 2010 - 01:46 PM in Arhiva

din cate stiu eu angajatorul are dreptul sa-l recheme din somaj, iar daca fostul angajat refuza exista posibilitatea sa piarda somajul.
cei de la somaj te pot indruma mai bine.

o zi buna.



#228639 calcul impozit profit / topic 2009 si 2010

Postat de gabriela berciu on 21 July 2010 - 06:51 AM in Arhiva

Vezi postarealeu50, la Jul 20 2010, 08:09 PM, a spus:

Daca impozitul la 30.06 este de 10.620 lei iar cel calculat si declarat la 31.03 a fost de 10.004 atunci la 30.06 trebuie sa inregistrezi impozitul minim de 2150 chiar daca la 31.03 ai platit numai 5.536 , daca impozitul datorat la 31.03 ar fi fost 5536 numai in acest caz ar trebui sa declari si sa inregistrezi diferenta de 5.084( 10.620 - 5.536)


iti multumesc f mult
mai ramane sa clarific de ce a fost platit doar 5536 din 10004 declarat.
sau cel putin eu atat am gasit inregistrat in conta.
este o firma pe care am preluat-o din Mai anul acesta.

cred cel mai bine ar fi sa caut in fisa rol de la finante.

o zi buna
gabriela
:lnr (1):



#228632 calcul impozit profit / topic 2009 si 2010

Postat de gabriela berciu on 20 July 2010 - 06:31 PM in Arhiva

buna

nu stiu ce trebuie sa fac in cazul in care am calculat impozitul pe profit 10620 lei acum la 30.06.2010(calculat pe 6 luni, adica de la inceputul anului)
in martie a fost calculat 10004 si platit 5536 :laugh:

impozitul minim ar fi la 30.06.2010 8600/12x6=4300
impozitul minim ar fi fost in martie 8600/12x3=2150

multumesc mult de ajutor!!!!!!!!!!!!! :lnr (1):



#228551 calcul impozit dividende

Postat de gabriela berciu on 19 July 2010 - 11:52 AM in Arhiva

Vezi postareagiucontex, la Jul 19 2010, 12:31 PM, a spus:

se competeaza in declaratia 100 a lunii in care ai facut plata.
sa fii atenta la calculul impozitului. poti da o cautare pe forum si vei gasi detailat partea cu calculul!
o zi buna! :laugh:


multumesc f mult
doar de anul acesta completez declaratiile

multumesc inca o data
o zi buna
:lnr (1):



#228543 PFA vs SRL vs ANGAJAT vs II

Postat de gabriela berciu on 19 July 2010 - 09:32 AM in Infiintare, radiere, modificare, suspendare PFA

Vezi postareaCostean Cosmin, la Jul 19 2010, 10:10 AM, a spus:

Buna ziua,

Am o intrebare, sunt pe cale sa incep o colaborare cu o companie straina, venitul ar fi undeva in jurul a 360 euro/zi fara TVA .Optiunile mele sunt de a face acest contract pe un PFA sau pe o Societate comerciala.
Imi puteti spune va rog, care ar fi venitul meu net lunar daca as face contractul pe PFA si care ar fi pe o SC.Din punct de vedere PFA, acest in mod sigur va fi independent.

Va multumesc pentru timpul acordat.

buna,

depinde de obiectul de activitate.
cel mai rentabil ar fi o intreprindere individuala

ar trebui mai multe detalii

o zi buna



#228541 calcul impozit dividende

Postat de gabriela berciu on 19 July 2010 - 09:22 AM in Arhiva

buna ziua,

daca ma poate ajuta cineva cu modalitatea de plata a impozitului pe dividende.

adica as vrea sa stiu daca trebuie intocmita vreo declaratie in momentul in care se plateste impozitul pe dividende sau vreo alta forma de declarare la finante sau pur si simplu fac o plata in contul finantelor.
este vb despre dividendele de plata pe 2009.

stiu ca anul urmator se intocmeste 205, stiu calculul, etc.

multumesc foarte mult

:lnr (1):



#228470 cumparari materiale pt reparatii acoperis sediu firma

Postat de gabriela berciu on 16 July 2010 - 11:28 AM in CONTABILITATE STOCURI

Vezi postareamihaela_cva, la Jul 16 2010, 12:20 PM, a spus:

302=401, apoi 602=302 (consum si deviz) vedeti daca e reparatie capitala (marit valoare cladirii si amortizabila) sau reparatie curenta.



multumesc

:lnr (1):



#228465 cumparari materiale pt reparatii acoperis sediu firma

Postat de gabriela berciu on 16 July 2010 - 10:48 AM in CONTABILITATE STOCURI

buna,

s-a achizitionat vata de sticla pentru reparatie acoperis la sediul firmei.
pe ce cont se inregistreaza aceste materiale?

multumesc mult de tot.
:lnr (1):



#228305 declaratia 102

Postat de gabriela berciu on 13 July 2010 - 01:13 PM in Arhiva

Vezi postareacornell, la Jul 13 2010, 02:01 PM, a spus:

in declaratia 102 treci suma datorata si la deduceri aceeasi suma, daca suma de recuperat e mai mare. Daca nu ceri diferenta totala de la CASA atunci faci acelasi lucru in 102 pana ajungi sa ai de plata. Daca ai cerut suma de la CASA astepti s-o primesti in cont, nu prea repede!- si platesti sumele lunilor viitoare deci numai faci recuperare prin 102.


buna Cornell

adica vrei sa spui sa nu fac cerere de recuperare de la casa ci pur si simplu sa trec deductibila suma in fiecare luna pana cand se acopera toata valoarea?

adica sa inreg in 471 si sa descarc in fiecare luna?
dar persoana respectiva va fi inca mult timp de acum incolo in concediu medical, asa mi s-a spus.
cred va iesi in pensie de boala
si atunci e ok sa fac asa?

bun.
si este ok ce am calculat mai inainte referitor la valoarea ce o am de recuperat de la casa?
multumesc
:lnr (1):



#228302 declaratia 102

Postat de gabriela berciu on 13 July 2010 - 01:00 PM in Arhiva

Vezi postareaAnca Branza, la Jul 13 2010, 01:38 PM, a spus:

Ai calculat corect, ai omis sa treci impozitul, fondul de garantare si comisionul la ITM dar banuiesc ca le-ai retinut

Deci suma de recuperat de la FNUASS este cea bruta si anume 1548 lei ( 1650 lei din care scazi 102 contributia pt concedii din luna iunie)

adica (2016/22)x18)-(din declaratia 102 contrib concedii iunie pe toata firma = 120)=>
1649-120=1529lei


am calculat si celalalte : impozit = 312, fd garantare = 1, comision itm :lnr (1): :laugh: = 15
sper ca am inteles bine
multumesc mult pt ajutor
:ohmy:



#228296 declaratia 102

Postat de gabriela berciu on 13 July 2010 - 11:47 AM in Arhiva

multumesc frumos pt ajutor,

venituri pe 6 luni = 15276
zile lucratoare ultimele 6 luni = 125
brut = (15276/125)x22)x75% = 2016
cas 10.5% = 63
cas 20.8% = 125
5.5% = 0
5.2% = 19
0.5% = 1
0.5% = 1
0.85% = 3
0.159% = 1
am completat concediul medical
am facut declaratiile, doar ca nu am stiut ce suma se cere la rambursat, neta sau bruta?

multumesc frumos
si doamne ajuta sa-mi dai o veste buna, ca am calculat corect.
:lnr (1):



#228289 declaratia 102

Postat de gabriela berciu on 13 July 2010 - 10:52 AM in Arhiva

Buna Anca,

da, calculul este ok, am facut statul de plata, dar nu stiu care suma se trece in cererea de recuperare de la casa suma bruta sau restul de plata, adica netul aferent celor 18 zile suportate de casa??????

scuze, dar eu calculez totul de mana, nu am program de salarii si este prima data cand ma lovesc de astfel de concediu medical.


concediu medical Iunie 22 zile, 75% boala obisnuita
brut pe stat de plata 2016, net 1639, dupa ce am calculat cas 10.5, impozit..........
suportate de firma primele 5 zile, adica 4 zile lucratoare, iar de casa 18 zile lucratoare.

dar cu care suma neta sau bruta???????????
multumesc frumos
:lnr (1):




Cometa SQL