Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
mihaela_cva's Content - Forum 100% contabilitate - Conta.ro - Pagina 40

Salt la continut


mihaela_cva's Content

There have been 1000 items by mihaela_cva (Search limited from 24-November 07)



Sort by                Order  

#234219 Neplatitor TVA

Postat de mihaela_cva on 15 December 2010 - 08:47 PM in Arhiva

aici http://ec.europa.eu/taxation_customs/vies/...ctedLanguage=RO
pe pagina anaf.ro. jos stanga sunt mai multe casute albastre, incercati si apasati pe cea pe care scrie VIES

Nu scrieti cu majuscule, inseamna ca tipati la noi si este si mult mai greu de citit measajul, indiferent cat de disperat sunteti



#234184 Neplatitor TVA

Postat de mihaela_cva on 14 December 2010 - 11:25 PM in Arhiva

de ce nu cautati pe site anaf? e prg special, cu erori, dar exista. Listati pagina si arhivati-o.



#243314 Neplatitor TVA

Postat de mihaela_cva on 26 July 2011 - 11:14 PM in Arhiva

Vezi postareaMutu Catalin, la 26 July 2011 - 10:34 AM, a spus:

furnizori mi-au facturat cu TVA desi acestia nu aveau CIF-ul scos, nu erau platitori de TVA.
Relatia cu acestia a inceput din MAI si din prima luna s-a depasit plafonul de 35000 Euro.

daca furnizorii au depasit plafonul de 35.000eur in mai, din iunie erau obligati sa factureze cu tva, chiar daca nu sunt inregistrati ca platitori tva in iunie.
pentru mai sa storneze facturile si sa le emita fara tva.

vezi si ART. 1512 Răspunderea individuală și în solidar pentru plata taxei(1) Beneficiarul este ținut răspunzător individual și în solidar pentru plata taxei, în situația în care persoana obligată la plata taxei este furnizorul sau prestatorul, conform art. 150 alin. (1), dacă factura prevăzută la art. 155 alin. (5):
a) nu este emisă;
b) cuprinde date incorecte/incomplete în ceea ce privește una dintre următoarele informații: denumirea/numele, adresa, codul de înregistrare în scopuri de TVA al părților contractante, denumirea sau cantitatea bunurilor livrate ori serviciilor prestate, elementele necesare calculării bazei de impozitare;
c) nu menționează valoarea taxei sau o menționează incorect.

ART. 159 Corectarea documentelor(1) Corectarea informațiilor înscrise în facturi sau în alte documente care țin loc de factură se efectuează astfel:
a) în cazul în care documentul nu a fost transmis către beneficiar, acesta se anulează și se emite un nou document;
b) în cazul în care documentul a fost transmis beneficiarului, fie se emite un nou document care trebuie să cuprindă, pe de o parte, informațiile din documentul inițial, numărul și data documentului corectat, valorile cu semnul minus, iar pe de altă parte, informațiile și valorile corecte, fie se emite un nou document conținând informațiile și valorile corecte și concomitent se emite un document cu valorile cu semnul minus în care se înscriu numărul și data documentului corectat.
Norme (6) Prevederile alin. (4) și (5) se aplică inclusiv în cazul micilor întreprinderi care nu s-au înregistrat în scopuri de TVA potrivit art. 153 din Codul fiscal la depășirea plafonului prevăzut de art. 152 din Codul fiscal și organele de inspecție fiscală au stabilit diferențe de taxă colectată de plată conform pct. 62 alin. (2).



#222830 neplatitor de tva

Postat de mihaela_cva on 19 March 2010 - 02:39 PM in Arhiva

Nu. Nu e clar. Gresesti. Tva-ul e al statului. Daca in contract spune clar valoarea prestarii fara TVA, atunci asta este valoarea prestarii fara TVA.



#204700 Nelamuriri PFA

Postat de mihaela_cva on 17 June 2009 - 09:58 PM in Arhiva

Ati spus "momentan tot din salariu o sa ma intretin"
deci daca aveti CIM nu mai faceti declaratie de asigurare cu casa pensii, la fel si la sanatate sunteti asigurat... cel putin asa stiu eu
Impozit pe venit si CASS suplimentar platiti cand veti face venituri. Ce suma estimativa ati declarat ca veti obtine pe anul 2009? Micsorati cumva...(Ce-si face omul cu mana lui...)
PFA sunteti la norma de venit sau in sistem real?
Factura si chitanta le puteti face pe calculator, cu conditia sa respectati minimul de informatii cerut in O.3512.
Intre timp cumparati-va registrele obligatorii, R.inventar si R.incasari si plati. Si completati in ele cheltuielile...



#228139 Nelamuriri deducere TVA

Postat de mihaela_cva on 09 July 2010 - 12:00 AM in Arhiva

Codrocedura fiscala

Art. 207 Termenul de depunere a contestației

(1) Contestația se va depune în termen de 30 de zile de la data comunicării actului administrativ fiscal, sub sancțiunea decăderii.

(2) În cazul în care competența de soluționare nu aparține organului emitent al actului administrativ fiscal atacat, contestația va fi înaintată de către acesta, în termen de 5 zile de la înregistrare, organului de soluționare competent.

(3) În cazul în care contestația este depusă la un organ fiscal necompetent, aceasta va fi înaintată, în termen de 5 zile de la data primirii, organului fiscal emitent al actului administrativ atacat.

(4) Dacă actul administrativ fiscal nu conține elementele prevăzute la art. 43 alin. (2) lit. i), contestația poate fi depusă, în termen de 3 luni de la data comunicării actului administrativ fiscal, organului de soluționare competent.

Bafta!

Model contestatie:
SC SRL
str.
cUI :
J16/
Nr._______/______2010
Subscrisa SC SRL, cu sediul in , reprezentata legal prin , administrator formuleaza :

C O N T E S T A T I E

prin care solicita respingerea sustinerilor din Raportul de inspectie fiscala partiala incheiat la data de 10.02.2010, emis de ... , consilieri in cadrul Directiei Generale a finantelor Publice Dolj, Activitatea de Inspectie Fiscala, serviciul Inspectie Fiscala persoane juridice 5, avand in vedere urmatoarele :

-In fapt, prin raportul mai sus mentionat am fost sanctionati cu …..........

Consideram masurile aplicate luate in mod abuziv, intrucat.....................

(situatia de fapt)


De asemenea, consideram titlul executoriu nr. 2232/29.01.2010 pentru suma de 3481 lei, emis in mod abuziv si nelegal din urmatoarele considerente :..............
(situatia de fapt)
Va atasam documente probatorii care sustin cele afirmate de noi.

Avand in vedere cele prezentate, este evident ca prin emiterea acestor masuri vor fi aplicate sanctiuni in mod nelegal si injust.

Pentru toate considerentele avute in vedere mai sus, SC ... SRL Craiova va solicita sa anulati masurile luate in Raportul de inspectie fiscala partiala incheiat la data de 10.02.2010.
In caz contrar, in termenul prevazut de lege vom fi nevoiti sa ne adresam instantei de judecata competenta, conform art. 172 si urm. din Ord. nr. 92/2003 R, codul de procedura fiscala.

ADMINISTRATOR,



#227939 Nelamuriri deducere TVA

Postat de mihaela_cva on 06 July 2010 - 07:12 PM in Arhiva

contestati si mergeti mai departe in judecata



#207062 nelamuriri calcul salariu

Postat de mihaela_cva on 14 July 2009 - 12:21 PM in Arhiva

2200 lei salariul brut pentru o luna lucrata (conform CIM daca il citesti) Si luna difera, are 28,30,31 zile calendaristice, respectiv 152,160,168,176,184 zile lucratoare.



#213218 Nelamurire inregistrare datorii

Postat de mihaela_cva on 02 November 2009 - 03:33 PM in CONTABILITATEA INSTITUTIILOR PUBLICE

se incaseaza prin casa si se inregistreaza 5311=708, venituri proprii



#226559 nelamurire

Postat de mihaela_cva on 03 June 2010 - 08:34 PM in Arhiva

eu stiam ca ne-membrilor de sindicat li se retine 0.5%-tot in institutii de invatamant



#214564 nedepunere bilant ORC

Postat de mihaela_cva on 26 November 2009 - 11:30 PM in Arhiva

da, se depun la finante, de regula cu amenda (poate fi si avertisment, daca ii plac ochii dvs.)



#245626 necazuri la preluare conta

Postat de mihaela_cva on 02 November 2011 - 09:41 PM in Arhiva

eu cred ca e cea mai buna solutie pentru societate, pentru patron si nu in ultimul rand pentru dvs.
Problemele sunt grave, am intalnit si eu multe situatii -experti contabili varza-ca a dvs.
Preuati de la balanta si bilant la 31.12. 2010 si in baza documentelor din dosare refaceti tot.
Bafta la negocieri si spor la munca!

Acum am vazut ca m-am suprapus peste d-l Mares Stefan



#251645 necazuri la preluare conta

Postat de mihaela_cva on 08 January 2013 - 03:28 AM in Arhiva

daca pe fiecare punct se platesc facturile pentru marfa aferente fiecarui punct de lucru(nu are depozit, marfa se aduce direct in magazin si se vinde), chiria si altele, trebuie 2 registre de casa.

-ridicarile de numerar pentru depunerea banilor in banca se fac din casieria punctului de lucru
-contrib pentru salarii, salariul administratorului, plus creditarile se fac la fiecare casierie

Nu mai spune ca pe un punct de lucru ai stoc in acte de 30 lei, fa inventar la 31.12.2012

Exista si varianta ta: ar trebui facute note de transfer din casele punctelor de lucru in casa sediului.(al treilea registru de casa) si de acolo depusi in banca ,salariul lui si alte operatiuni.

Mai exista o varianta: punctele de lucru decat incaseaza, pe z, si predau casieriei centrale (sediu) zilnic incasarile. Nu trebuie reg casa la punct de lucru. Casa centrala achita furnizori, salarii etc, incaseaza dep.de la pct lucru, creditari, etc.



#246081 necazuri la preluare conta

Postat de mihaela_cva on 17 November 2011 - 11:38 PM in Arhiva

sa le incasezi acum prin 4551 sau alt cont similar si apoi 5311=4551, in cazul ca d-na expert facea si registrul de casa, altfel verifici de ce nu sunt in registru si automat nu ti-ar bate soldurile de casierei faptic cu scriptic. Inventariere a facut? Patronul ce face?
nu se prescriu din doua motive: nu ai dovada de la client+este greseala ctb



#245713 necazuri la preluare conta

Postat de mihaela_cva on 04 November 2011 - 10:30 PM in Arhiva

faceti sau folositi-va de inventarierea de la 31.12.2010, este o cale mai usoara. Oricum trebuie sa faceti si o inventariere anul acesta.



#222014 necazuri la preluare conta

Postat de mihaela_cva on 11 March 2010 - 09:16 PM in Arhiva

ne dati prea putine informatii..luati fisa rol si vedeti de ce ii aveti, ce reprezinta. Altfel platiti-i repede.



#212350 Muzica ta preferata?

Postat de mihaela_cva on 18 October 2009 - 07:03 PM in Arhiva

De ce Jazz-ul apare de doua ori? Cumulati rezultatele?!



#223835 mostre-import

Postat de mihaela_cva on 06 April 2010 - 01:44 PM in MONOGRAFII CONTABILE

eu asa vad
303=7582 (donatii)
303=446 taxe vamale
446=5121 achitare taxe vamale
4426=5121 achitare tva
603=303



#223844 mostre-import

Postat de mihaela_cva on 06 April 2010 - 03:23 PM in MONOGRAFII CONTABILE

Tva-ul apare in decont asa cum e : baza =val. mostre +taxe vamale; tva 19 %=cel achitat in vama. Rand 21 decont.
Nu stiu cum iti functioneaza programul de conta. Incearca prin 446:
4426=446
446=5121



#223549 monografii contabile servicii lohn

Postat de mihaela_cva on 29 March 2010 - 10:01 AM in MONOGRAFII CONTABILE

produsul finit nu este al tau, el incorporeaza materialul clientului. A ta este doar lucrarea in curs : salarii+chelt.sectie, generale. Chiar daca incepi lucrarea si o termini in aceeasi luna, chiar daca o si vinzi, tot trebuie sa ai 332=711. Monografia ti-am prezentat-o deja.



#221927 monografii contabile servicii lohn

Postat de mihaela_cva on 11 March 2010 - 04:35 PM in MONOGRAFII CONTABILE

venit lohn 4111=704,
colectez cheltuieli 641, 645, 628, 681, 603, 602 etc
fac valoare serviciilor in curs (deviz) 332=712 descarc etc Vezi 3055/2010



#221838 monografii contabile servicii lohn

Postat de mihaela_cva on 11 March 2010 - 01:25 AM in MONOGRAFII CONTABILE

activitatea in lohn este serviciu, nu productie.
345, produsul finit, trebuie sa fie al meu, proprietar, si sa reflecte pretul materialelelor, manopera, generala etc. Si nu este la lohn care ar include doar manopera si generale, materialul este al clientului.



#221303 monografii contabile

Postat de mihaela_cva on 07 March 2010 - 09:26 PM in CONTABILITATEA INSTITUTIILOR PUBLICE

site te duce la reclama... :smile:



#240343 Monografie vanzare licente soft

Postat de mihaela_cva on 12 April 2011 - 09:36 PM in MONOGRAFII CONTABILE

daca va ocupati de achizitia si vanzarea lor, ca marfa, in 707
daca produceti 701
daca va grabiti sa inchideti eu as pune 708



#225899 monografie sh

Postat de mihaela_cva on 14 May 2010 - 09:56 PM in MONOGRAFII CONTABILE

cred ca ma uit degeaba in LEX sa vad ce inseamna sh.
Tu ai citit regulamentul???!!!




Cometa SQL