- Forum 100% contabilitate - Conta.ro
- → nico1979's Content
nico1979's Content
There have been 93 items by nico1979 (Search limited from 25-November 07)
By content type
See this member's
#255873 Schimbarea sediului societatii
Postat de nico1979 on 20 June 2013 - 04:07 PM in Arhiva
Am o societate care si-a schimbat sediul din sector 4 in 6. Ce trebuie facut pentru ca ITM-ul sa fie informat?
Din cate am citit, am inteles ca trebuie modificata adresa in Revisal si intocmite acte aditionale pentru fiecare salariat, numai ca eu nu am primit decizia de transfer, dar societatea a fost transferata din data de 03.05.2013.
Ce ma sfatuiti sa fac? Sa cer o copie dupa decizie de la administratie, dar cum pot dovedi ca am luat la cunostinta abia acum sa pot transmite acte aditionale in termen?
Multumesc
#255039 Schimbarea functiei
Postat de nico1979 on 16 May 2013 - 12:37 PM in CONTRACTE INDIVIDUALE DE MUNCA
Atunci o sa-mi fac o imputernicire si aleg ,, o alta persoana impternicita '' sau ,,contabil-sef''.
#255031 Schimbarea functiei
Postat de nico1979 on 16 May 2013 - 11:32 AM in CONTRACTE INDIVIDUALE DE MUNCA
Am CIM cu 2 ore/zi la o firma in functia de economist, am studii superioare economice. Intrebarea este daca pot schimba din economist in contabil sef in cazul in care angajati mai sunt vanzatoarele si un functionar economic, deci ei ar fi in subordine.
Am nevoie de schimbarea functiei pentru semnarea bilantului.
Multumesc
#252004 Probleme cu C.I.M.
Postat de nico1979 on 25 January 2013 - 01:31 PM in CONTRACTE INDIVIDUALE DE MUNCA
Am mai descoperit o problema pe care nu stiu cum sa o rezolv.
Toate angajatele (comert cu amanuntul de prod. cosmetice, bijuterii) au contracte de munca cu functia vanzatoare, dar una dintre ele are doar 7 clase. Contractele au fost incheiate acum 1 an si jumatate, fara sa le ceara nici un document, doar buletinul. Acum eu am preluat firma, dar nu stiu cum sa fac sa nu am eu probleme si daca se poate sa nu isi piarda nici ea locul de munca.
Ce ma sfatuiti sa fac?
#251630 necazuri la preluare conta
Postat de nico1979 on 07 January 2013 - 01:37 PM in Arhiva
Am preluat o firma cu probleme si vreau sa va cer sfatul. Este comert cu amanuntul.
Are 2 puncte de lucru cu cate 2 angajati + patronul. Nu trebuia sa aiba 3 registre de casa? chiar daca pe fiecare punct se platesc facturile pentru marfa aferente fiecarui punct delucru(nu are depozit, marfa se aduce direct in magazin si se vinde), chiria si altele. Mai raman totusi ridicarile de numerar pentru depunerea banilor in banca, urmand sa se plateasca contrib pentru salarii, salariul administratorului, plus creditari cat cuprinde. Nu mai spun ca pe un punct de lucru am stoc in acte de 30 lei .
Eu zic ca ar trebui facute note de transfer din casele punctelor de lucru in casa sediului.(al treilea registru de casa) si de acolo depusi in banca ,salariul lui si alte operatiuni. Ea ii scotea ba dintr-un punct, ba din altul. Deocamdata atat am vazut, inca nu mi-a dat dosarul pe 12.2012.
#251494 dec. 100 / topic 2012
Postat de nico1979 on 22 December 2012 - 02:25 PM in Arhiva
Am incercat initial sa rezolv cu 010, numai ca, fosta contabila a depus tarziu 010, in 02.2012, firma fiind infiintata in 07.2011. Din acest motiv, administratia a inregistrat din oficiu imp pe profit si fara salariati, iar in 010 ea are bifat imp pe micro si cu salariati. De la administratie ne-a spus ca nu mai putem face nimic pentru a figura in toata aceasta perioada cu imp pe micro, decat din 01.2013. Cu sumele nu sunt probleme, deoarece nu a avut activitate pana acum, deci toate sunt pe zero. Ar fi mai bine sa le las asa cum sunt, daca tot sunt pe zero si nu a avut nimic de plata?
#251451 dec. 100 / topic 2012
Postat de nico1979 on 19 December 2012 - 02:26 PM in Arhiva
Am preluat o firma cu multe incurcaturi. I s-a depus tarziu 010 cu imp pe micro si salariati, dar la administratie a fost inregistrata numai cu imp pe profit, declaratia 100 fiind depusa tot anul cu imp pe micro.I s-a spus de la administratie ca nu mai are ce sa faca si sa depuna rectificativa, dar eu stiu ca 710 se depune pentru a corecta sumele, nu pentru inlocuirea contributiilor. (imp pe profit in loc de micro).
Gresesc eu? Va rog sa-mi spuneti ce trebuie facut.
#251225 lichidare/dizolvare/radiere SRL
Postat de nico1979 on 02 December 2012 - 02:47 PM in Aspecte juridice privind societatile comerciale
Va rog sa ma ajutati cu urmatoarea problema: Am o firma suspendata temporar pe o perioada de 3 ani, de la 01.04.2010 pana la 01.04.2013.
Din cate am inteles, nu se mai poate prelungi aceasta suspendare inca 3 ani. Intrebarea mea este: care sunt pasii pe care ar trebui sa ii urmez pentru lichidarea, radierea societatii si cand sa incep demersurile? Pe balanta mai am solduri la mijl fixe , nefiind complet amortizate. Cum procedez cu ele?
#251203 plata partiala cab avocatura
Postat de nico1979 on 29 November 2012 - 01:04 PM in Arhiva
Am un cabinet de avocatura inregistrat in scopuri de tva. Cum inregistrez in registrul de incasari si plati, platile partiale?
Am o factura in valoare de 1450 ron, pe care am inregistrat-o normal in jurnalul de cumparari, dar plata este de 1300 ron.
Cum fac ? (eu inreg numai valoarea fara tva in reg de incasari si plati).
#250630 Semnatura electronica
Postat de nico1979 on 21 October 2012 - 03:54 PM in Certificatul digital, depunerea online si accesarea dosarului fiscal
cosmin0304, la 20 October 2012 - 05:32 PM, a spus:
nico1979, la 20 October 2012 - 03:08 PM, a spus:
Va rog sa ma ajutati cu urmatoarea problema: trebuie sa preiau contabilitatea unei firme de la fosta contabila. Cum procedez cu semnatura electronica? Ce trebuie sa cer de la ea pentru a instala pe calculatorul meu?
ceri tokenul si vezi cum faci rost de softul necesar
sau
2. contabila a fost imputernicita sa depuna declaratiile pt societate utilizand semnatura ei ?
- cerere revocare 151 cum zice pe aici http://static.anaf.r...ni/revocare.htm
- iti faci pt tine imputernicire si restul e istorie :))
Societatea are semnatura, pana acum s-au depus on-line, dar nu stiu daca pe numele administratorului sau al contabilei. Revin cu intrebari. Multumesc
#250620 Semnatura electronica
Postat de nico1979 on 20 October 2012 - 03:08 PM in Certificatul digital, depunerea online si accesarea dosarului fiscal
Va rog sa ma ajutati cu urmatoarea problema: trebuie sa preiau contabilitatea unei firme de la fosta contabila. Cum procedez cu semnatura electronica? Ce trebuie sa cer de la ea pentru a instala pe calculatorul meu?
#250530 Semnatura electronica
Postat de nico1979 on 11 October 2012 - 12:08 PM in Certificatul digital, depunerea online si accesarea dosarului fiscal
In cazul in care am luat o firma, cum se procedeaza cu instalarea aplicatiei pentru transmiterea declaratiei 112? Se mai poate instala si pe calculatorul meu daca a mai fost instalat si pe cel al fostei contabile? Multumesc
- Forum 100% contabilitate - Conta.ro
- 111→ nico1979's Content
- Regulament