- Forum 100% contabilitate - Conta.ro
- → karl_holcroft's Content
karl_holcroft's Content
There have been 57 items by karl_holcroft (Search limited from 23-November 07)
By content type
See this member's
#183470 Factura storno
Postat de karl_holcroft on 03 October 2008 - 11:12 AM in Arhiva
Lucrez la firma de export si acum catva timp, s-au expediat si facturat unui client din Serbia,niste produse pe care nu le doreste;evident, soluia la care m-as gandi este emiterea de catre fima noastra a unei fcturi storno pe valoarea produselor pe care firma din Serbia nu le mai vrea insa cand trebuie intocmita aceasta factura storno?Dupa ce firma din Serbia ne expediaza inapoi respectivele produse sau se poate intocmi acest storno si inainte?
Astept un raspuns.
Multumesc
#175423 bILANT IUNIE 2008
Postat de karl_holcroft on 19 June 2008 - 08:53 AM in Arhiva
ilav, la May 12 2008, 02:17 PM, a spus:
Va rog. cine ma poate ajuta cu un BLANT COMPLETAT, cat mai recent?
Am nevoie de asa ceva pentru a-l transpune intr-un formular de bilant valabil in alte state de ex. Franta, Germania sau USA.
Imi puteti transmite repsectivul formular la karl_holcroft@hotmail.com
In speranta unui raspuns prompt, multumirile sunt anticipte
#155030 Intrebari utile PFA (1) ...
Postat de karl_holcroft on 09 December 2007 - 10:11 PM in Arhiva
cgrosu, la Dec 5 2007, 07:03 PM, a spus:
Adina2007, la Dec 4 2007, 09:19 PM, a spus:
Intrebarea mea este daca exista vreo posibilitate sa fac o cerere la inceput de an prin care sa cer sa trec pe norma de venit si astfel finantele sa tina contabilitatea pentru mine iar la sfarsit de an sa fiu doar instiintata de impozitul pe care trebuie sa-l platesc.
Adina, prin aceasta experienta am trecut eu cu succes anul trecut.
Cei de la finante m-au 'fortat' in nov 2006 sa fiu PFA in sistem real. Dupa ce am mai adunat informatii mi-am dat seama ca eu tot la NORMA vreau si ca ADM FIN nu are nici un drept sa-mi refuze acest transfer. Asa ca din ian 2007 sunt la norma de venit.
Prin urmare intre 1 ian 2008 si 31 ian 2008 trebuie sa te deplasezi la ADM FINANCIARA de care apartii si sa faci cerere de transfer la NORMA DE VENIT.Nu poti sa faci cererea in 2007 pt 2008.
Dupa ce faci aceasta cerere, ti se va inmana (sau o primesti ulterior prin posta) o decizie de impunere in care se mentioneaza NORMA DE VENIT pt CAEN-ul tau si impozitul(16% din norma) pe care trebuie sa-l platesti trimestrial in 2008.
Nu exista contabilitate pt norma de venit - finantele nu tin contabilitatea pt nici un PFA. Tin doar o evidenta a contribuabililor.
Succes!!
Buna seara,
Parintii detin un PFA in domeniul turistic.
As dori sa stiu care sunt documentele de care am nevoie si cum se realizeaza inregistrarile in respectivele formulare.
Spre pilda, am inteles ca este obligatoriu un Registru de Incasari si plati (sau sunt doua formulare, unul ptr INCASARI si
altul ptr plati?)Cum se fac inregistrarile si ce anume se inregistreaza?
De ex. am emis o factura si chitanta ptr servicii turistice.Cum inregistrez emiterea si respectiv incasarea facturii?
Alt formular este din ce am citit, Reg. de Inventar in care ce anume trebuie inregistrat?Mijloacele fixe care in acest caz, sunt reprezentate chiar de cladire si anexe in fapt, iar obiectele de inventar ma gandesc ca sunt chiar bunurile din fiecare camera si spatiu.
Va rog, daca se poate, raspunsuri clare, cu referire la intrebari.
Multumesc anticipat
#155023 PFA
Postat de karl_holcroft on 09 December 2007 - 09:46 PM in Arhiva
Am niste intrebari si astept raspunsurile dvs cat mai urgente si, daca este posibil, cu indicarea actului normativ care guverneaza respectivele aspecte:
Cum se organizeaza si conduce contabilitatea unei PFA care administreaza o pensiune, in cazul meu, concret?
Cum se fac inregistrarile in respectivele registre?Unde se fac referiri la PFA in Codul Fiscal?
Din ce am inteles este vorba de Registrul de Incasari si Plati (nu stiu daca e vorba despre un singur formular sau sun doua adica Registrul de Incasari SI Registrul de plati), Registrul Inventar ( unde, ma gandesc, se mentioneaza "mijloacele fixe" -probabil chiar constructia- si obiectele de inventar din fiecare incapere).
Va rog, astept raspunsuri documentate si complete.
Va multumesc anticipat
#148788 COD FISCAL
Postat de karl_holcroft on 24 October 2007 - 11:02 AM in Arhiva
#148772 COD FISCAL
Postat de karl_holcroft on 24 October 2007 - 09:11 AM in Arhiva
Va rog, cine poate sa ma ajute cu Legea 571/2003 privind Codul Fiscal, actualizata, cu modificarile si completarile ulterioare?
As avea nevoie de ea urgent.
In alta ordine de idei, daca o societate suporta cheltuielile de cazare si masa pentru un angajat dar FARA A CUPRINDE IN SALARIUL ACESTUIA respectivele sume, care sunt INREGISTRARILE CONTABILE???UNDE SE EVIDENTIZA ACELE VALORI?
Eu ma gandeam la un articol ceva de genul
" Alte creante in legatura cu personalul" ct.428 = 706 cu evidentierea sumei reprezentand chiria
respectiv
" Alte creante in legatura cu personalul" ct 428 = 7588 cu evidentierea sumei reprezentand protocolul.
Poate sa ma ajute cineva?
O adresa de mail karl_holcroft@hotmail.com
Multumirile sunt anticipate
#143290 IMPORTURI DIN STATE NON UE
Postat de karl_holcroft on 11 September 2007 - 03:52 PM in Arhiva
In cazul unui import dintr-un stat non UE, ce anume trebuie platit la intrarea in tara a marfurilor?De obicei, pe facturile care insotesc marfurile expediate de partenerii externi, nu includ TVA.De aceea, cand se stabileste TVA de achitat in vama, se aplica pur si simplu cota de 19% la valoare facura ( de ex val.factura 10.000 EUR, val TVA 0,19% x 10000 EUR sau din 10000 EUR se deduce val TVA de 19% adica 10000 x 19 / 119?)
Va rog, un raspuns urgent.
Multumesc
#128170 Modernizarea cladirilor luate cu chirie
Postat de karl_holcroft on 08 April 2007 - 05:42 PM in Arhiva
Cristina Rauta, la Apr 4 2007, 10:38 AM, a spus:
Eu am o amenajare la un spatiu comercial in jur de 10000 RON. Nu e consolidare, extindere etc. Doar s-a zugravit, s-au schimbat instalatiile sanitare, electrice etc. Cum ar trebui sa consider aceasta lucrare? Ar trebui sa maresc valoarea mijlocului fix si sa o declar pentru impozitare?
#128168 Dreptul familiei
Postat de karl_holcroft on 08 April 2007 - 04:56 PM in Arhiva
Va retin atentia cu urmatoarea intrebare:stiti care este litera legii in privinta partajului in situatia in care unul noul cuplu se muta intr-o locuinta aflata pe numele parintilor unuia dintre soti, intre timp are loc transmiterea proprietatii pe numele sotului respectiv prin contract de vanzare-cumparare, in care se trece un pret foarte modic al locuintei si totodata seprevede ca parintii sa mentina dreptul de uzufruct, au loc apoi amenajari ale locuintei executate de catre celalalt sot iar in prezent celalalt sot cere divortul si partaj.
Care e procedura in acest caz?Trebuie vanduta locuinta si impartita suma primita in doua?sau sotul care a facut investitiile este indrituit la o suma echivalenta cu cea pe care dovedeste ca a investiti-o?
Multumesc
#113272 club de noapte
Postat de karl_holcroft on 28 December 2006 - 10:41 PM in Arhiva
SRL; SA; SNC, SCA, PFA etc
#113271 OUG 158 / 2005
Postat de karl_holcroft on 28 December 2006 - 10:32 PM in Arhiva
As avea nevoie va rog, cat se poate de urgent, de FORMA ACTUALIZATA a OUG 158 / 2005 privind concediile si indemnizatiile de asig soc de sanatate.
As aprecia un raspuns urgent.
Va multumesc
#113252 OMFP
Postat de karl_holcroft on 28 December 2006 - 04:57 PM in Arhiva
As dori sa va mai rog cine poate sa-mi transmita
Ordinul 60 / 29006 ptr aprobarea Normelor de aplicare a O.U.G. 158 / 2005
Ordinul 221 / 2005ptr aprobarea Normelor metodologice privind contributia de asigurari sociale de sanatate
Ordinul 328 / 2006 privind desfasurarea activitatilor de monitorizare si control in cadrul sist. asigurarilor sociale de sanatate.
H.G. 706 / 2006 ptr aprobarea Contractului cadru privind conditiile acordarii asistentei medicale incadrul sist. de asig.soc. de sanatate
Ordinul 681 / 2006 ptr aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Contractului cadru privind acordarea asistentei medicale in sist.asig.soc. de sanatate
Ordinul 946 / 2005 ptr aprobarea Codului controlului intern, cuprinzand standardele de management, controlul intern la entitatile publice si ptr dezv. sist. de control managerial
Legea 188 / 1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare
Legea 251 / 2006 ptr modificarea si completarea Legii nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici
Legea 7 / 2004 privind Codul de conduita a functionarilor publici
Statutul C.A.S. jud.Brasov
#113249 OMFP
Postat de karl_holcroft on 28 December 2006 - 04:47 PM in Arhiva
karl_holcroft, la Dec 28 2006, 12:39 PM, a spus:
Va rog, cine poate sa ma ajute de urgenta cu Ordinul Ministerului Finantelor Publice nr 1792 / 2002 ptr aprobarea Normelor metodologice privind angajarea, lichidarea, ordonanatarea si plata cheltuielilor institutiilor publice?
Astept un raspuns urgent
Multumesc
Sakura, la Dec 28 2006, 01:11 PM, a spus:
Atasate.
#113216 OMFP
Postat de karl_holcroft on 28 December 2006 - 12:39 PM in Arhiva
Va rog, cine poate sa ma ajute de urgenta cu Ordinul Ministerului Finantelor Publice nr 1792 / 2002 ptr aprobarea Normelor metodologice privind angajarea, lichidarea, ordonanatarea si plata cheltuielilor institutiilor publice?
Astept un raspuns urgent
Multumesc
#92590 TOT FACTURA DE EXPORT
Postat de karl_holcroft on 07 July 2006 - 08:18 AM in Arhiva
o precizare
Factura aceea proforma a fost pe o anumita valoare,mai mult de 50% din val comanda, cum a fost intelegerea
suma:11.989 EURO, val totala comanda 23.023EURO
s-a facut un export ulterior in care s-au livrat efectiv cateva din piesele pe care se percepuse avans.
S-a incasat avans si ptr niste piese car nu au fost inca executate
la intocmirea facturii externe ptr piesele efectiv livrate s-a avut in vederea faptul ca prin avans se incasase o parte din valoarea acestor piese suma evidentiata in factura (INVOICE)
ei, in ac situatie cum se procedeaza mai departe?
Rog un raspuns urgent
#92580 TOT FACTURA DE EXPORT
Postat de karl_holcroft on 07 July 2006 - 07:43 AM in Arhiva
Am si eu cateva nelamuriri privind inregistrarea in conta a actelor de exp:
s-a emis o proforma catre un partener extern astfel incat acesta sa achite o parte din obligatii.
Mai trebuie sa emit si o alta factura de data asta asa numita INVOICE pe aceeasi valoare dupa care cei din conta noastra sa se poata scadea?care e modul de lucru in aceasta sit?
Dupa ce s-a emis aceasta PROFORMA a avut loc un export faptic, cu livrari de produse ptr care s-a emis logic, o factura externa (INVOICE) in cazul careia s-a avut in vedere faptul ca prin PROFORMA respectiva partenerul extern achitase ceva din valoarea produselor livrate ulterior.
Cum regularizam sumele?
va rog un raspuns urgent si detaliat
Multumesc
#88972 CONCEDIU
Postat de karl_holcroft on 19 June 2006 - 01:24 PM in Arhiva
#88965 CONCEDIU
Postat de karl_holcroft on 19 June 2006 - 12:55 PM in Arhiva
V-as ruga daca puteti sa-mi dati si link-ul catre articolul din lege, de unde reiese clar fiindca se pare am de-a face cu niste capete mai grele
Multumesc
#88938 CONCEDIU
Postat de karl_holcroft on 19 June 2006 - 11:42 AM in Arhiva
#88932 CONCEDIU
Postat de karl_holcroft on 19 June 2006 - 11:20 AM in Arhiva
In perioada de proba se poate solicita concediul?Acesta se acorda corespunzator perioadei lucrate deci 5 zile si restul de 5 zile (in cazul meu) este concediu neplatit?In avans se mai poate lua concediu?
#88911 CONCEDIU
Postat de karl_holcroft on 19 June 2006 - 08:40 AM in Arhiva
As avea nevoie de consiliere in urmatoarea problema:sunt angajat cu contract pe perioada determinata, apropape de sfarsitul acestei perioade si am facut o cerere de concediu ptr 10 zile.
Se acorda concediu platit pe intraga perioada sau care este procedura?dar banii de concediu?
Rog un raspuns rapid si justificat.
Va multumesc
#70418 Anexa 4.1 din HG 473/2002
Postat de karl_holcroft on 28 February 2006 - 11:47 AM in Arhiva
karl_vonaddenauer@yahoo.com
Multumesc mult
#70412 Anexa 4.1 din HG 473/2002
Postat de karl_holcroft on 28 February 2006 - 11:15 AM in Arhiva
Multumesc
#70185 SALARII BRUTE
Postat de karl_holcroft on 27 February 2006 - 12:43 PM in Arhiva
Verifica inca o data, iar ptr diferenta fa o nota contabila de mana si apoi inregistreaz-o:641=421 cu acea diferenta de care vorbeai
in aceasta situatie, evident ca va trebui s aregularizezi si contributiile sociale obligatorii,iar asta se va face tot prin NC
#70170 Deduceri personale
Postat de karl_holcroft on 27 February 2006 - 11:35 AM in Arhiva
Multumesc
- Forum 100% contabilitate - Conta.ro
- 111→ karl_holcroft's Content
- Regulament