Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
niki's Content - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


niki's Content

There have been 168 items by niki (Search limited from 25-November 07)



Sort by                Order  

#272165 achizitie si vanzare produse promotionale

Postat de niki on 26 January 2016 - 01:48 PM in ALTE PROBLEME CONTABILE

Multumesc frumos,

Aveti dreptate, chiar nu stiam la ce sa ma astept.
La mine se aplica cazul doi, cumpar si in 80% la suta din cazuri apelez la diversi pentru personalizare &printing ai alte servicii.Deci pentru ele as putea merge pe varianta cu marfuri,

Dar pentru afise, banere, flyere, carti vizita, unde nu am decat printingul, restul este munca personalului (grafica)?



#272107 achizitie si vanzare produse promotionale

Postat de niki on 25 January 2016 - 10:46 AM in ALTE PROBLEME CONTABILE

Da, dar nu sunt numai pixuri, intr-o luna sunt o multime de produse promotionale, de la calendare, tricouri, sepci, banere publicitare, flyere, brelocuri, carti vizita, brichete,diverse registre personalizate, afise, etc.

Cred ca iei razna sa incepi sa calculezi pentru fiecare produs in parte.
Achizitiile sunt de la diverse firme, deci preturi diferite, servicii diferite pe fiecare in parte.

Ar fi mai simplu sa le incadrez la marfuri, dar nu stiu daca este corect.Ce-i drept din firma ele nu pleaca asa cum sunt achizitionate.Trec printr-un proces de transformare.

Chiar nu tine nimeni contabilitatea la o astfel de firma?
Multumesc anticipat.



#272057 achizitie si vanzare produse promotionale

Postat de niki on 22 January 2016 - 10:46 AM in ALTE PROBLEME CONTABILE

Buna,

Readuc in discutie acest topic, deoarece nu prea sunt sigur ca am inteles exact cum ar trebui sa contabilizez.
Produsele promotionale sunt foarte multe , de la pixuri, agende, brichete, calendare, registre, etc, afise flayere, la bannere si alte minunatii, achizitionate de pe la diversi.
Nu prea inteleg cum ar trebui sa fac eu obtinerea produselor finite intr-o luna deoarece sunt ffffffff multe, si serviciile facute sunt diferite pe fiecare produs in parte, cu preturi diferite.

Din ce va pot spune este ca am factura de achizitie, am factura de la print, pe la unele am si factura de grafica, la alte produse grafica este asigrata de firma, am si facturi de pe la tipografii pentru flyere , etc.


Tine cineva contabilitatea la o astfel de firma?
Ma poate ajuta cu un sfat cum ar trebui sa contabilizez corect?

Multumesc anticipat.



#271669 achizitie si vanzare produse promotionale

Postat de niki on 29 December 2015 - 03:45 PM in ALTE PROBLEME CONTABILE

Multumesc mult pentru raspuns
Nu se factureaza separat pixurile de celelalte servicii.
Pe factura catre client sunt exact produsele comandate.



#271657 achizitie si vanzare produse promotionale

Postat de niki on 29 December 2015 - 11:31 AM in ALTE PROBLEME CONTABILE

Salutare,
Am intalnit urmatoarea situatie in practica si nu stiu exact cum s-o tratez.
Una din firme achizitioneaza produse promotionale (pixuri, calendare, tricouri, etc ) inclusiv carti de vizita, le prelucreaza conform cerintelor clientilor, (grafica apartine firmei, iar pentru restul serviciilor apleleaza la diversi (inscriptionarea, printarea), si apoi le vinde mai departe celor care le-a comandat.

Rugamintea mea este daca ma puteti ajuta in stabilirea unei monografii contabile corecte.

Multumesc anticipat.



#233949 vanzare imobil de pe persoana juridica catre persoana fizica

Postat de niki on 08 December 2010 - 09:38 AM in Arhiva

Multumesc frumos pentru raspunsuri.
Inca ceva.Daca aleg sa facturez fara TVA implica si calculul proratei.



#233848 vanzare imobil de pe persoana juridica catre persoana fizica

Postat de niki on 04 December 2010 - 12:25 PM in Arhiva

Salutare,

am urmatoarea problema legata de vanzarea unui imobil luat in lasing pe firma.
Leasingul nu este cu tva, dar firma este platitoare de tva. Am facut ceva amenajri la imobil, dar inca le am in 231. nu am facut receptia finala sa le pot capitaliza in valoarea imobilului.
firma vrea sa achite leasingul si apoi sa-l vanda unei persoane fizice. intrebarea este factura este cu tva sau nu? avand in vedere ca eu nu mi-am dedus nici un tva la achizitie, daor la amenajari.Trebuie sa calculez ajustari de tva pentru valorea modernizarii daca facturez fara tva?

si inca o problemuta. In noiembrie se emite pe firma o factura de storno servicii aferente anilor 2008-2009.trebuie sa depun rectificaticve aferente anilor 2008 si 2009 sau doar pentru anul 2009?O sa afectez 117.

Multumesc anticipat



#226693 clienti intrati in faliment

Postat de niki on 08 June 2010 - 10:32 AM in Arhiva

provizioanele le pot constitui in orice luna? sau doar la sfarsitul anului?



#226677 clienti intrati in faliment

Postat de niki on 07 June 2010 - 09:29 PM in Arhiva

salutare,

am o problema legata de incasarea creantelor.
dupa o verificare atenta a clientilor am constatat ca foarte multi dintre ei sunt in faliment, iar o alta parte au intrat in insolventa.
cum pot scapa de soldul din balanta daca nu am constituit provizioane.
suma este foarte mare. in jur de cateva miliarde.

pentru cei carora li s-a pronuntat falimentul, pot sa-i scad din contabilitate ca si cheltuiala deductibila?
stiu ca se face ajustarea bazei de tva factura in rosu, dar nu stiu care ar fi inregistrarile corecte, in situatia in care nu am constituit provizioane.

Multumesc anticipat.



#224168 cumparare licenta soft

Postat de niki on 12 April 2010 - 09:18 PM in Arhiva

salutare
am cumparat o licenta pentru un program de la google ireland (irlanda)
operatiune este supasa taxaerii inversa.
intrebarea mea este :trebuie declarat sau nu in declaratia 390?
multumesc anticipat



#218565 punct de lucru (sediu secundar)

Postat de niki on 07 February 2010 - 04:40 PM in Aspecte juridice privind societatile comerciale

salutare,
am de declarat si eu un punct de lucru.
ce declarartii depun la administratia financiara?
am doar un singur salariat.
Prin urmare nu este nevoie sa merg la sectorul unde deschid punctul si sa ma inregistrez, dar la sectorul de unde apartine firma ce delaratii depun?
declaratia 010 + declaratia 060 este pentru cei cu 5 respectiv mai multi de 5 salariati
pentru u punct de lucru cu un salariat ce declaratii depun?



#217484 DECL. 390 / 2010

Postat de niki on 23 January 2010 - 03:24 PM in Arhiva

salutare,

am o firma care a platit TVA in 2009 lunar, iar in 2010 o sa fie tot lunar, CA mai mare de 100.000 eur si are livrari intracomunitare.Cei de la sectorul 6 nu mi-au primit declaratia cu Cifra de afaceri, spunandu-mi ca trebuie sa depun 094.i-am explicat ca nu am nici o treaba cu declaratia 094,dar nici nu a vurut sa auda.
Sa inteleg ca nu trebuie sa mai depun nici o declaratie prin care sa-i anunt ca CA este x si ca TVA se plati lunar?

Multumesc anticipat



#214578 emitere factura catre o misiune economica franceza

Postat de niki on 27 November 2009 - 11:52 AM in Arhiva

Salutare,

Am urmatoarea problema. Trebuie sa emit o factura catre o Misiune Economica Franceza.Am inteles ca functioneaza ca si fundatie, dar la noi la Registrul comertului nu figureaza.Practic ei nu raporteaza nimic in Romania.
Mi-au platit in avans in lei c/val unui abonament, dar nu stiu cum sa-i emit factura.

Multumesc anticipat.



#213798 2 contracte munca de cate 8 ore fiecare

Postat de niki on 12 November 2009 - 09:13 PM in Arhiva

eu am un angajat incadrat cu 8 ore, fara a avea functia de baza la noi. isi face cele 40 de ore cand poate inclusiv sambata si duminica.
acum nu stiu cu o sa-l declar in declaratii. este prima luna in care apare pe stat.
mai aveti acest caz?
poate imi da vreocineva vreun sfat.



#210366 cod COR urgent

Postat de niki on 08 September 2009 - 08:05 PM in Arhiva

Salutare,

cine ma poate ajuta cu codul pentru un director zonal de vanzari.
Multumesc anticipat.

structura este in felul urmator:
- director de vanzari (general) 121018
- director zonal (este subordonat directorului) - xxxxxxxxxxx sa-l incadrez manager de mk123307?



#209729 stingere datorie avocat

Postat de niki on 27 August 2009 - 08:18 AM in Arhiva

Multumesc frumos alina _c.

asta presupune sa am si o situatie a contului executorului cu sumele care i-au intrat in cont de la clientul meu.



#209723 stingere datorie avocat

Postat de niki on 26 August 2009 - 09:03 PM in Arhiva

pai am ordinul de retragere numerar de catre avocat din contul executorului.

daca il pun sa-mi faca chitanta nu este dubla inregistrare la el?

interesul meu nu este sa-l dau in judecata.eu nu vreau decat sa-mi sting datoria, pe cale legala si corecta catre o persoana, datorie care in momentul de fata exista doar la mine in contabilitate.



#209682 stingere datorie avocat

Postat de niki on 26 August 2009 - 08:31 AM in Arhiva

fratilor,
suntem in perioada de criza, banii se incaseaza destul de greu. creantele mele sunt din ce in ce mai multe, asa ca am apelat la un avocat sa ma ajute in recuperarea lor.
Procese s-au castigat, iar cum clientii nu s-au inghesuit sa plateasca sumele nici in urma proceselor, logic a intervenit executorul judecatoresc ca sa-mi pot recupera banii.
Banii au intrat in contul acestuia.
Intre mine si avocat exista un contract, unde este specificat onorariul.El mi-a facut facturi conform contract, numai ca banii si i-a recuperat din contul executorululi, nu a mai asteptat sa-mi intre mie in cont si apoi ca eu sa-i dau lui.
in contract scrie ca onorariile se platesc la recuperarea debitelor.

intrebarea mea este cum imi sting eu datoria fata de avocat care exista doar la mine in contabilitate.El nu mai asteapata nici un ban de la mine, deoare si i-a incasat.

sper ca este destul de clar acum.



#209673 stingere datorie avocat

Postat de niki on 25 August 2009 - 08:26 PM in Arhiva

exista un contract intre mine si avocat unde este prvazut onorariul, dar el si-a extras suma pe care eu o aveam de plata catre el direct din contul executorului. banii nu au mai ajuns in contul meu.
Logic ar fi trebuit ca banii sa ajunga la mine iar eu sa-i platesc onorariul, dar el nu stiu cum si-a extras suma care il interesa direct din cont.
Daca il pun sa-mi faca chitanta ma gandesc sa nu fie dubla inregistrare la el in conta.Are o data banii incasati prin banca, si apoi mai vin si eu cu chitanta.



#209601 stingere datorie avocat

Postat de niki on 24 August 2009 - 09:01 PM in Arhiva

nu este o jignire, este doar o constatare.
de fiecare data cand cer ajutor nu raspunde nimeni.
macar sa-si dea cineva cu parearea.
faptul ca tii mai bine decat mine o contabilitate nu ma face decat sa te felicit, dat tu nu ai de unde sti cum tin eu o contabilitate.
am pus o intrebare, iar de o saptamana nu-si da nimei cu parerea.ceea ce lasa fffffffff mult de gandit.



#209596 stingere datorie avocat

Postat de niki on 24 August 2009 - 07:50 PM in Arhiva

Cum imi sting datoria catre un avocat care m-a reprezetat la diverse procese, daca el si-a incasat banii din contul executorului jdecatoresc?am de la avocat extrasul prin care si-a incasat banii.
Am facturi emise de el, dar inca nu le-am stins.Banii nu au trecut prin conturile firmei.
sa-mi faca chitanta sau pot sa- mi creez un cont 5121 - executor judecatoresc si sa compensez banii?
Multumesc anticipat.

chiar nu stie nimei?
nu a recuperat nimeni bani in instanta prin intermediul executorului judecatoresc?

nimeni nu s-a confruntat cu acesta problema?
ma intreb ce fel de contabilitati tineti?



#208744 inreg. gresita a impozitului pe profit 2008

Postat de niki on 07 August 2009 - 10:13 AM in Arhiva

daca la sfarsitul anului 2008 s-a uitat sa se storneze nota de impozit pe profit obtinuta in cursul anului cum mai pot regla acum?
Sa fiu mai pe inteles. in anul 2008 - trim 2 s-a obtinut profit , care s-a si platit, trimestrul 4 s-a terminat cu pierdere, s-a declarat corect in 101, dar s-a uitat sa se storneze si din contabilitate nota 441=691.

multumesc anticipat



#207320 impozitul minim

Postat de niki on 16 July 2009 - 03:56 PM in Arhiva

daca eu am de recuperat impozit platit mai mult in anii anteriori, trebuie sa platesc forfetarul obligatoriu?sau pot compensa?

multumesc anticipat.



#203745 produse luate pe barter

Postat de niki on 08 June 2009 - 10:25 AM in Arhiva

sunt produse pe care fie le ia patronul pentru uz personal iar o parte le ia agentul de vanzari care a incheiat contractul respectiv.
mentionez ca firma are ca obiect de activitate publicitatea in diverse domenii printre care si textil, iar o parte din firme prefera acest tip de contract (produse in schimbul publicitatii).

nu ma poate ajuta nimeni?



#203613 produse luate pe barter

Postat de niki on 05 June 2009 - 05:06 PM in Arhiva

Cine ma poate ajuta cu contabilizarea unor produse de imbracaminte (costume ,fuste, pantofi) achizitionate pe baza de barter.
Firma are ca aobiect de activitate publicitatea.




Cometa SQL