Va multumesc
punct de lucru (sediu secundar)
#101
Postat 12 October 2009 - 07:54 PM
Va multumesc
#102
Postat 22 October 2009 - 04:41 PM
#103
Postat 22 October 2009 - 04:47 PM
nu uita sa cumperi Reg Unic Control pt punctul de lucru iar daca e in acelasi oras cu sediul e ok, dar daca difera si daca ai mai mult de 5 salariati la pct de lucru...decl 100,102 diferite pe sediu si pe pct lucru, la fel casa sanatate etc
#104
Postat 23 October 2009 - 05:25 PM
Si "etc" la ce declaratii se refera?
#105
Postat 23 October 2009 - 11:29 PM
mihaela_cva, la Oct 22 2009, 05:47 PM, a spus:
nu uita sa cumperi Reg Unic Control pt punctul de lucru iar daca e in acelasi oras cu sediul e ok, dar daca difera si daca ai mai mult de 5 salariati la pct de lucru...decl 100,102 diferite pe sediu si pe pct lucru, la fel casa sanatate etc
#106
Postat 24 October 2009 - 09:50 AM
Am recitit mesajul initial si abia acum am inteles despre ce este vorba.
Pai daca ai declarat de la inceput ca activitatea se desfasoara la sediu, de ce sa mai declari punct de lucru in acelasi loc?! Unde este logica?!
#107
Postat 24 October 2009 - 10:15 AM
madalinab, la Oct 24 2009, 10:50 AM, a spus:
serios vorbind, madalina are dreptate, nu are logica punctul de lucru, nu poti deschide pct de lucru fix in locul unde e sediul firmei - adica tot pe suprafata unde e decl. sediul firmei.
#108
Postat 28 October 2009 - 03:53 PM
Va rog sa ma ajutati si pe mine cu rspunsuri la urmatoarea problema. Am momentat punct de lucru stabil pe care am 5 angajati....automat am si CIF distinct. Acum vreau sa raman cu doar 1 angajat pe punctul de lucru si impozitul pe salariu sa il platesc de la sediu (alta localitate). In urma depunerii declaratiei 060 de scoatere din evidenta cu impozit salarii imi mai pot pastra CIF_ul?
Multumesc mult.
#109
Postat 07 November 2009 - 08:56 PM
Pe societatea care o am, detin un magazin declarat ca punct de lucru. De circa doi ani, nu mai inregistrez niciun profit, chiar sunt nevoit sa vin cu bani de acasa. Problemele s-au acumulat, culminand cu faptul ca soldul din raportul de gestiune este mai mare decat marfa existenta in magazin. Cum pot sa indrept lucrurile in ceasul al doisprezecelea sa ajung la soldul din registrul de casa si care sunt pasii de urmat pentru a inchide magazinul ?
#110
Postat 07 November 2009 - 10:58 PM
1. Nu sa inregistrat in raport toate iesirile sau s-a dublat din greseala niste intrari.
2. Sa furat din magazin de catre gestionar sau de clienti ( cand vanzatorul nu era atent )
3. Sa vandut marfa fara a se elibera bon fiscal sau factura.
Ca sa aduceti soldul din raft la valoarea celui din raportul de gestiune faceti un inventar si o verificare a actelor, iar daca nu gasiti diferente se imputa gestionarului lipsa daca el e vinovat.
Cu soldul din registru de casa trebuie vazut ce sa intamplat in realitate cu bani, nu cumva s-au luat din casa in mod ilegal si sau cheltuit aiurea ?
#111
Postat 20 November 2009 - 04:51 PM
De acolo doar se incarca marfa care pleaca la clienti.
Facturile le facem in alt loc, la un pct de lucru.
Intrebare:
1. La acest depozit ce acte sunt necesare pentru a functiona in regula, ?
2. Exista vreo forma de mentionare, ca de pilda " loc de depozitare" si unde se inregistreaza, la Primarie, Administratie sau Reg Com?
3. Ce avize avem nevoie? -pompieri, etc,
Multumesc
#112
Postat 20 November 2009 - 08:28 PM
Toate pct de lucru se anunta la finante.
Avizele sunt cele aferente activitatii (de ex daca e depozit alimentar se adauga Sanepid etc) Cititi pe site la ONRC sau in certif constatator de la ONRC.
#113
Postat 25 November 2009 - 01:22 PM
#114
Postat 29 November 2009 - 01:24 AM
as avea rugamintea sa ma sfatuiti in urmatoarea problema:
Daca o societate inchiriaza un spatiu intr-un centru comercial pe perioada limitata ( o luna) , trebuie inregistrat punct de lucru la ONRC si la finante?
Multumesc foarte mult!
#115
Postat 29 November 2009 - 04:22 PM
#116
Postat 26 January 2010 - 11:47 AM
Problema mea e urmatoarea:
1. Am o firma de intretinere-reparatii ascensoare. De 3 luni ma zbat sa obtin autorizatia ISCIR.
2. Sediul firmei este in Roman, iar activitatea o desfasor in Bucuresti.
3. Punctul de lucru l-am declarat la sediul clientului, deoarece acolo se desfasoara activitatea firmei.
Acum, dupa multe amanari, cineva din ISCIR vine cu problema ca punctul de lucru trebuie sa fie in Bucuresti si nu trebuie sa fie la sediul clientului. Dar:
Infiintarea unui punct de lucru nu este necesara, cum ar fi atunci cand:
firma isi desfasoara activitatea la sediul social (sediu social cu activitate), sau
atunci cand firma isi desfasoara activitatea la domiciliul/ sediul clientului.
Ce sa fac? Costa destul de mult sa-l fac la Bucuresti...
#117
Postat 07 February 2010 - 04:40 PM
am de declarat si eu un punct de lucru.
ce declarartii depun la administratia financiara?
am doar un singur salariat.
Prin urmare nu este nevoie sa merg la sectorul unde deschid punctul si sa ma inregistrez, dar la sectorul de unde apartine firma ce delaratii depun?
declaratia 010 + declaratia 060 este pentru cei cu 5 respectiv mai multi de 5 salariati
pentru u punct de lucru cu un salariat ce declaratii depun?
#118
Postat 07 February 2010 - 08:41 PM
- ,,Declararea sediilor secundare pentru care, potrivit legii, nu exista obligații de plată,
cele fara angajati, se face printr-un formular anexa la Omf.1329/2004 ce
se gaseste si pe situl MF. In subsolul formularului este subliniata faptul ca
*) Se completează numai pentru sediile secundare care, potrivit legii, nu au obligații de plată.
- Contribuabilii care, potrivit legii, au obligatii de plata la sedii secundare
vor inregistra sediile secundare la organul fiscal in a carui raza teritoriala se afla
situate acestea, prin completarea si depunerea declaratiei de inregistrare fiscala (060).
Nu exista nici o alta obligatie legala."
#119
Postat 10 February 2010 - 03:38 PM
Societatea are toate declaratiile depuse la timp si taxele au fost platite . in 2008 am schimbat contabila si am avut contract cu o firma de contabiitate . Din pacate a fost o perioada scurta de colaborare. De la aceasta firma nu am reusit sa recuperez decaratiile fiscale depuse de aceasta . Avad in vedere ca in martie a.c. s-a anuntat un control de fond , ce ma sfatuiti sa fac?
Mutumesc
#120
Postat 10 February 2010 - 03:50 PM
Similar Topics
18 useri citesc topicul
0 membri, 18 vizitatori, 0 utilizatori anonimi







