Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
teomelste's Content - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


teomelste's Content

There have been 10 items by teomelste (Search limited from 08-December 07)


Sort by                Order  

#191097 Completare RJIP

Postat de teomelste on 14 January 2009 - 01:19 PM in Contabilitate PFA

Buna ziua!

Am si eu o intrebare....trebuie sa inregistrez in RJIP schimbul valutar din contul de euro in contul de ron? Din contul de euro ies 15000 eur, in contul de ron intra (sa zicem) 50000 (la cursul bancii), iar eu ar tb sa inregistrez la cursul bnr si ar aparea dif de curs valutar...

De asemenea, inreg in RJIP cand scot bani din banca si pun in casierie? sau invers?

Multumesc frumos!



#114061 registru de evidenta a salariatilor

Postat de teomelste on 05 January 2007 - 11:06 AM in Arhiva

auziti...eu tocmai am aflat de registrul asta si nu pot sa il downloadez de unde ziceti voi :lostit (13): . spune "the page cannot be displayed"...mi-l poate trimite cineva pe mail? teomelste@yahoo.com ...va rog mult, sunt la inceput, am 23 de ani si deja am intrat in panica :D



#112602 mijloc fix sau nu?

Postat de teomelste on 19 December 2006 - 03:40 PM in Arhiva

eu nu ma pricep prea bine, dar iti spun cum e la noi la firma:

avem un astfel de contract cu cineva, e vorba de reparatii, termopane, imbunatatiri aduse cladirii etc...noi calculam amortizare la ele,iar perioada e cea din contractul de inchiriere a cladirii pt care s-au facut imbunatatirile.

Eugenia

PS: avem in contabilitate 212Analitic



#83449 Termen de depunere Bilant la Registrul Comertului

Postat de teomelste on 14 May 2006 - 02:31 PM in Arhiva

In leg cu bilantul....prietena mea nu a depus un bil, pt ca seful nu i-a dat toate docum. acum are bil gata.....tb sa plateasca amenda inainte de depunere, la adm fin? cat e amenda? se mai poate face ceva?

multumesc!



#66994 declaratii somaj - Se modifica declaratiile la somaj

Postat de teomelste on 14 February 2006 - 10:08 AM in Arhiva

Poate sa imi spuna si mie cineva exact care sunt noile procente la cas si somaj? Declaratia de somaj am downloadat-o de pe net, vreau sa stiu daca s-a schimbat programul si pt cas. S-a schimbat modul de calcul al salariilor? Poate cineva sa posteze pe forum un excel cu un exemplu de calcul al salariilor? A aparut programelul pt comision? A mai aparut un procent de 0.75% pt sanatate?

Deci, in leg cu salariile, lunar trebuie depuse D100, declaratia pt somaj si cea pt cas? + cea pt comision? impreuna cu op sau fv?

Pt a depune declaratia de somaj pe mail, cum se procedeaza? Se face o cerere? Cum, unde ?

PS: sunt si eu la inceput! :oops: :)



#54753 Depunerea bilantului

Postat de teomelste on 07 December 2005 - 11:28 PM in Arhiva

Am un prieten care nu a depus bilantul contabil pe 2004 si nici cel de pe primul sem al 2005. A fost cu ele la Administratia Financiara saptamana trecuta, numai cu cele 2 bilanturi si i s-au dat inapoi pe motiv ca ii mai trebuie un proces verbal, un raport de gestiune...etc. Imi puteti spune exact despre ce e vorba? Stiu ca a platit deja acea amenda ca nu a depus la timp. Problema e ca este cam urgent, vrea sa le duca vineri 9.12.2005. Ma puteti ajuta? De fapt, il puteti ajuta cu un raspuns, poate si cu niste fisiere, pe care sa le ia ca exemplu...

Va multumesc! Eugenia



#38946 Ordin de plata

Postat de teomelste on 17 September 2005 - 03:57 PM in Arhiva

Si de unde sa ia declaratiile? De pe ce adresa? Am vazut ca declaratia de somaj de pe www.anofm.ro e aceeasi.

Daca le trimite prin Internet la adresa de mail a sectorului 4, mai trebuiesc depuse? In ce format?



#38897 Ordin de plata

Postat de teomelste on 16 September 2005 - 10:52 PM in Arhiva

Mai am intrebari multe...

1.Declaratia privind evid nominala a asiguratilor si a obligatiilor de plata catre bug asig soc de stat si decl de somaj: sunt aceleasi programe ca inainte sa apara leul nou? Se completeaza la fel, numai ca in lei noi?

2.Declaratiile acestea trebuie depuse neaparat si cu discheta? Sau se poate si fara?



#38889 Ordin de plata

Postat de teomelste on 16 September 2005 - 09:21 PM in Arhiva

Deci...ca sa inteleg si eu (tocmai am terminat facultatea si nu prea am experienta :? ): eu trebuie sa fac asa:
1. ii spun prietenului meu care are nevoie de aceasta informatie ca: sa se duca la Administratia Financiara (sect.4) si sa ia fisa fiscala (cu toate datoriile), apoi sa se duca la Trezoreria sectorului 4 si sa plateasca tot, cash, fara sa mai faca op-uri si alte hartii si fara comision
2. ii spun sa faca op-uri, unul pt o singura datorie (dar pt toate lunile, iar la data scadenta va scrie 25.10.2005, de ex, pt ca vrea sa plateasca pana in sept inclusiv), dar nu stie cat are de platit majorari si penalitati (deci astea nu le plateste). Va avea de facut 10 op-uri, deci comisionul va fi 3.6 lei * 10, nu?



#38337 Ordin de plata

Postat de teomelste on 14 September 2005 - 10:12 PM in Arhiva

Daca cineva nu si-a platit datoriile salariale timp de aproape un an, se poate intocmi un ordin de plata pentru o datorie (ex:somaj) pe toate lunile, tinand cont de data scadenta si de codul acela din program....Conteaza data scadenta sau se poate tipari si fara ea? Ca sa se usureze munca. Daca nu, ar insemna ca acel contabil sa intocmeasca cam 100 op-uri... .
Sau, e corect asa: sa se ia de la Administratia Financiara, fisa fiscala cu toate datoriile firmei (cu tot cu majorari si penalitati) si sa plateasca la Trezorerie (sect. 4)? Cum se face plata la Trezorerie? Am inteles ca nu e nevoie decat de fisa fiscala si se plateste cash. Asa e? Ca sa nu mai fie nevoie de atatea op-uri (implicit si comisioane bancare).

Am nevoie de raspuns urgent!
Va multumesc!




Cometa SQL