Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
ela d's Content - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


ela d's Content

There have been 238 items by ela d (Search limited from 25-November 07)



Sort by                Order  

#252324 monografie contabila asociatie crescatori animale

Postat de ela d on 06 February 2013 - 03:26 PM in MONOGRAFII CONTABILE

Ma poate ajuta cineva?



#241527 Proiect privind întocmirea și completarea REVISAL

Postat de ela d on 23 May 2011 - 02:47 PM in Arhiva

Eu urmez acum cursurile IRU, miercuri am examen.Chiar daca nu se aproba proiectul respectiv, sunt incantata/multumita ca l-am facut.N-am invatat nou mare lucru, (le stiam pe toate, pentru ca lucrez in domeniu, nu c-as fi eu isteatza fok :thumbup: )dar contactul cu colegii de breasla si noutatile sau informatiile financiar-contabile sau RU pe care le-am aflat au fost c-an reclama de la mastercard "de nepretuit". Maine invat singura chestiune noua:cum se intocmeste un dosar de pensionare.Mi-am facut referatul de ieri, sper sa fie un test usor miercuri.



#241059 reglare tva

Postat de ela d on 07 May 2011 - 06:14 PM in Arhiva

Vezi postareaDana42, la 06 May 2011 - 05:12 PM, a spus:

Iti doresc spor la lucru :thumbup: !
multumesc Dana! :smile:



#241027 reglare tva

Postat de ela d on 06 May 2011 - 10:39 AM in Arhiva

Vezi postareaDana42, la 06 May 2011 - 09:57 AM, a spus:

rezulta TVA de plata : 104781 lei http://www.conta.ro/...tyle_emoticons/default/wink.gif .

multumesc Dana, de asta m-am prins si eu. :thumbup: :vink: Astept sa vina fosta contabila sa-mi dea certificatul de atestare fiscala ca sa vad ce si cum.DAR ce inregistrari fac ca sa reglez tva-ul? Ca dac-ar fi corect ce-i in D 300 , adica 10.017 lei diferenta pana de 104.781, adica 94.764 in ce cont ii trec?!
In plus, nici sumele la bugetul de asigurari nu prea bat...CU ce conturi trebuie sa lucrez ca sa maresc/micsorez sumele?
Admin stie, am instiintat-o , si-mi tine pumnii http://www.conta.ro/...tyle_emoticons/default/cool.gif
Va rog, nu ma fugariti spunandu-mi ca totul e varza si sa-mi vad de viata mea.Chiar vreau sa fac treaba asta.



#241019 reglare tva

Postat de ela d on 06 May 2011 - 08:57 AM in Arhiva

Am preluat o contabilitate care are in balanta atat tva de plata cat si tva de recuperat...in plus, declaratia 300 pentru luna martie nu bate deloc cu ce-i in programul de contabilitate.Daca e sa iau de buna suma de la ANAF din certificatul de atestare fiscala ce inregistrai trebuie sa fac ca sa-mi bata tva?
4423=108.629 lei©4424=3848 lei(D)iar suma de plata din D 300 este 10.017 lei



#240980 WINMENTOR

Postat de ela d on 05 May 2011 - 12:38 PM in Arhiva

Am preluat o conta in programul winmentor si-n balata am sold creditor pe 4423 si sold debitor pe 4424.De unde pot vizualiza fisa celor 2 conturi?Dar balanta de verificare?



#240260 Ce fel de contabili suntem!?

Postat de ela d on 09 April 2011 - 06:19 PM in Arhiva

Si eu am o contabilitate pe care o tin acasa.Si am 4 randuri de raport "Z" care nu sunt niciodata complete...Le explic de o caruta de timp administratorilor ca trebuie sa bate finalul raportului din casa de marcat cu ce am eu in conta...eu vorbesc eu aud...lipsesc bonuri fiscale, deci automat nu inregistrez toate vanzarile...le explic ca asta e evaziune pe fata ca nu-s bani efectiv sa-si achita furnizororii, dar guest what? furnizorii sunt platiti...deci bani sunt, deci sunt vanzari...zona gri? e neagra de-a dreptul! :thumbup:



#240259 factura curent pentru spatiu inchiriat

Postat de ela d on 09 April 2011 - 06:06 PM in Arhiva

multumesc mihaela ! :thumbup:



#240241 factura curent pentru spatiu inchiriat

Postat de ela d on 09 April 2011 - 10:02 AM in Arhiva

Multumesc mult , mihaela cva! :thumbup:
Eu sunt societatea, si m-am trezit cu factura facuta de admin, pe birou.
Cum inregistrez "aciza" de pe facura de la E-ON de la energie electrica?



#240238 factura curent pentru spatiu inchiriat

Postat de ela d on 09 April 2011 - 07:27 AM in Arhiva

Societatea a inchiriat spatiu unei farmacii si dupa careva luni i-a emis o factura pentru curent.Cum inregistrez aceasta factura?O trec pe 605?Ca nu prea are logica , ca doar nu-i furnizor de energie...E corect, in primul rand, ca factura sa fie emisa pe "energie" si daca da, cum o inregistrez?
Pe ce cont pun "acciza" de pe factura de energie primita de la E-on?



#234779 reevaluare mijloc fix

Postat de ela d on 05 January 2011 - 03:52 PM in Arhiva

multumesc mult, Mares Stefan! :thumbup:
Acum urmeaza sa-mi reinstalez office-ul ca sa pot deschide fisierele...



#234755 reevaluare mijloc fix

Postat de ela d on 05 January 2011 - 12:38 PM in Arhiva

Vezi postareaMares Stefan, la Jan 5 2011, 12:03 PM, a spus:

Cât despre indici de prețuri,(nu-i vorba numai de inflație) da, sunt , și poate le găsiți și pe internet.
...Poate întro EVALUARE postată pe site-ul unei primării prin grija pentru transparență ori publicitate a unor funcționari-informaticieni ai DITL.

Multumesc, Mares Stefan! :thumbup:
Ma poate ajuta cineva cu acei indici?Ca patronul nu prea are chef sa platesaca un evaluator..



#234735 reevaluare mijloc fix

Postat de ela d on 05 January 2011 - 09:29 AM in Arhiva

Va rog sa ma ajutati cu o reevaluare a unei cladiri cumparate in 2007 la valoarea de 109.796.69 lei. S-au facut modernizari la cladire in valoare de 12.447.3 lei, iar amortizarea calculata pana acum este de 24.876.18 lei.E nevoie de-o reevaluare pentru stabilirea impozitului pe cladie pentru primarie.Cum fac reevaluarea?O pot face eu aplicand indicii de inflatie?Care sunt ei?Trebuie angajat un evaluator?



#232901 INCADRARE MIJLOC FIX

Postat de ela d on 09 November 2010 - 03:41 PM in Arhiva

multumesc mult! :thumbup:



#232892 INCADRARE MIJLOC FIX

Postat de ela d on 09 November 2010 - 09:45 AM in Arhiva

Am 4 facturi pentru cumparare de mobilier, facturi care au ca suma, fara tva, urmatoarele valori:2419 lei, 3870 lei, 1241 lei si 3842 lei. Se incadreaza la mijloace fixe, la clasa 3.1.1 Mobilier(inclusiv mobilier comercial si de birou)- cu perioada de amortizare 9-15 ani. Intrebarea mea e DACA pot cumula ca si valoare cele 4 facturi in vederea stabilirii amortizarii.(adica sa am de inregistrat in fiecare luna o singura amortizare pentru tot mobilierul si sa nu fac 4 inregistrari, sau de fapt 3 ca a 3-a factura e doar de 1241 lei si nu se mai incadreaza la mijloace fixe).



#231087 dispozitie de concediere - model

Postat de ela d on 13 September 2010 - 11:32 AM in MODELE FISIERE RESURSE UMANE

O salariata s-a intors din CCC dar firma nu mai are post pentru ea.Desfacerae contractului de munca se va face cf art.65 CM, dar nu stiu cum sa fac respectiva dispozitie.Fata n-are nevoie de preaviz vrea doar Dispozitia ca sa poata beneficia de somaj , intrucat n-are cu cine lasa copilasul.Ma poate ajuta cineva cu un model?



#230437 concediu medical - topic 2007-2010

Postat de ela d on 26 August 2010 - 07:48 AM in Arhiva

Salariata intra in concediu medical, dar s-a intors din CCC de doar 4 luni.I se cere sa aduca de la fortele de munca o adeverinta cu veniturile BRUTE pe care le-a avut cat a fost in CCC, tinand cont ca medicalul se calculaeza ca o medie intre vebiturile pe ultimele 6 luni.De la fortele de munca i se spune ca nu poate fi dat BRUTUL pentru ca ei in calculul CCC au utilizat NETUL dat de unitate.Cu toate ca in urma informatiilor NETE date de unitate s-a calculat CCC care era 85% la momentul respectiv.Cum e de procedat?



#230094 se acorda indemnizatie de somaj?

Postat de ela d on 20 August 2010 - 12:33 PM in Arhiva

Salariata s-a intors de 4 luni din CCC si acum datorita restructurarilor isi pierde locul de munca.

1.Care este baza de calcul in acest caz?
2.Salariata mai are un job part time, cu salariul brut 180 lei , net 125 lei -trebuie sa renunte la el ca sa beneficieze de somaj?
3.Daca-si gaseste job in perioada de somaj beneficiaza in continuare de un procent din somaj?



#229139 funcția contractuala de debutant

Postat de ela d on 30 July 2010 - 11:40 AM in Arhiva

Ce vechime totala in munca are o persoan care se incadreaza pe funcția contractuala de debutant?



#229135 monografie societate de asigurari

Postat de ela d on 30 July 2010 - 10:51 AM in MONOGRAFII CONTABILE

Am mare nevoie de o monografie contabila pentru o firma de asigurari.Am cautat la 3 librarii din oras -si n-am gasit , am dat serch pe google si-am gasit 5 inregistrari, respectiv:

1. Incasarea banilor de la persoanele care se asigura : 5311=462 analitic
2. Retinerea comisionului propriu conform contractului: 462 analitic = 472
3. Predarea banilor catre brokerul de asigurari(diferenta dintre suma incasata si comisionul retinut...pt ca in contract se stipuleaza retinerea imediata a comisionului): 462 = 5311 (pe baza chitantei primite de la broker)
4. Inregistrarea facturii proprii cu comisionul cuvenit: 472 = 704 (asta o fac de regula in luna urmatoare, dupa ce calculez comisionul lunii precedente)


Ma poate ajuta cineva?



#228863 examen picat

Postat de ela d on 26 July 2010 - 08:46 AM in Arhiva

Spunet-mi, va rog, cat sunt de legale aceste concursuri/examene pe care lucratorii din administratia publica trebuie sa le dea pentru ca sefii lor sa aiba o modalitate legala de a-i da afara?In conditiile in care deja s-au facut cunoscute criteriile pe care se va disponibiliza personalul bugetar?



#228644 examen picat

Postat de ela d on 21 July 2010 - 08:51 AM in Arhiva

Multumesc nopris!



#228624 examen picat

Postat de ela d on 20 July 2010 - 01:24 PM in Arhiva

In administratia publica se fac concedieri.Pentru reducerea personalului se dau examane.Persoana care nu trece un astfel de examen intra in somaj?Are dreptul la acest ajutor sau e lasata pe drumuri?



#226894 decl. SOMAJ - 2010

Postat de ela d on 14 June 2010 - 02:28 PM in Arhiva

Cum anume trebuie sa completez declaratia pentru SOMAJ la o persoana care este in concediu pentru cresterea copilului?In declaratie sunt trecute ore lucrate,-completez cu "0" , apoi ore suspendate, unde trec 40 - e vorba de un contract de munca cu 2ore/zi.Dar daca las doar asa imi apare eroare cand dau optiunea de verificare a declaratiei...ce mai trebuie sa completez?In plus, daca fac declaratia asa, imi apare pe centralizator ca acea persoana aflata in CIC are contributie la somaj, ceea ce nu-i corect.



#226425 salariu minim 2010

Postat de ela d on 01 June 2010 - 07:43 AM in Arhiva

Vezi postareanopris, la May 12 2010, 05:03 PM, a spus:

daca orele normale le platesti cu 600/40=15 lei/ora, cele suplimentare le platesti cu 30 lei/ora. .

Am incercat in programul cu care lucrez, Contab.SQL sa fac un pontaj de 12 ore lucrate urmate de 24 ore libere, mai exact o zi se lucreza , o zi nu.Asa zic eu ca am rezolvat cu zilele libere.Ideea este ca, facand acest program, in statul de plata imi apare un salariu mai mic decat era initial adica 461 lei net la brutul de 600.Am pontat pentru luna mai 132 ore platite normal si 60 ore de sambata si duminica(banaiesc ca le calculeza programul la dublu :cool: ) sau pentru cealalta tura 120 ore normal cu 48 ore S+D.Daca maresc salariul la 700 de lei, reusesc sa ajung la un salariu de 460 lei la o tura, respectiv 420 la cealalta.E bine cum fac?




Cometa SQL