Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
ioanavoda's Content - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


ioanavoda's Content

There have been 180 items by ioanavoda (Search limited from 24-November 07)



Sort by                Order  

#234754 decizie majorare salariu de la 01.01.2011

Postat de ioanavoda on 05 January 2011 - 12:19 PM in ITM, Inspectia Muncii

Si la Cluj am incercat sa ducem decizii privind salarul minim si ni s-a spus ca totul se depune on line de la 01.01.2011 cf. OUG 123/2010 s-a abrogat Legea 133/1999.
Bun dar cum trimitem on line? Si mi s-a raspuns ca se vor face modificari la Revisal...si se vor trimite si statele de plata tot on line...dar oare nu primim amenda ca nu am depus deciziile?
Voi ce mai stiti prin tara? Cum se procedeaza la alte ITM-uri?



#234649 revenirea la impozit venit micro de 3%

Postat de ioanavoda on 04 January 2011 - 11:25 AM in Arhiva

Asa ar fi normal, intr-adevar. Pt ca noi nu nici macar nu am depus 010 anul trecut , ci din oficiu s-a trecut de la micro la platitor de impozit pe profit.
Sa vedem insa ce spun mintile luminate! :biggrin:



#234622 revenirea la impozit venit micro de 3%

Postat de ioanavoda on 03 January 2011 - 05:30 PM in Arhiva

Asta nu inteleg nici eu...adica se aplica sau nu celor care au fost micro, au devenit platitoare de impozit pe profit in 2010...ca asa prevedea codul fiscal si acum mai poti reveni sau nu la 3%, bineinteles daca indeplinesti conditiile de microintreprindere???? :thumbup:



#211241 ajustari tiluri de valoare

Postat de ioanavoda on 28 September 2009 - 11:07 AM in Arhiva

Va rog sa ma ajutati intr-o speta.
Conform legii, portofoliul de titluri detinut pentru tranzactionare(valori mobilare detinute pe termen scurt) trebuie evaluat la valoarea justa la inchiderea exercitiului finaniciar.
As vrea sa stiu care este tratamentul fiscal al acestor ajustari.
inregistrari contabile 6864=5931, respectiv la vanzare 5931=7864.
exista vreo diferenta in tratamentul pierderilor de valoare la titlurile pe termen scurt si al celor pe termen lung.
Va multumesc.



#199642 Portofoliu actiuni detinute la alta societate

Postat de ioanavoda on 20 April 2009 - 03:21 PM in MONOGRAFII CONTABILE

Buna. As vrea daca ma puteti ajuta cu clarificarea reevaluari portofoliului de actiuni tranzactionabile. Valoarea acestuia a scazut mult la 31.12.2008 pe fondul crizei-deci e corect sa fac 6681=508 sau sa fac provizion 686=598. Este vreo deosebire intre inregistrarea acestor deprecieri la o firma obisnuita , care aplica omf 1572 si una care este supravegheata de cnvm?( ssif)
Multumesc mult



#199445 ORDONANTA 34 / 2009

Postat de ioanavoda on 15 April 2009 - 10:26 PM in Arhiva

Totusi cum ramane cu recuperarea pierderii fiscale-adica am avut pierdere fiscala x in 2008, in 2009 calculez impozit pe profit, recuperandu-mi pierderea-presupun ca raman pe 0, adica nu am impozit de plata si totusi, voi plati conform grilei cifrei de afaceri, asa e?
chiar platesc si cand am pierdere si practic imi tot maresc pierderea??? :sad:



#199328 ORDONANTA 34 / 2009

Postat de ioanavoda on 14 April 2009 - 07:19 PM in Arhiva

Eu cred ca nu mai avem nici o sansa cei nou infiintati-clientii sunt putini, situatia economica e critica si cu impozitul asta nu numai ca lucrez in pierdere, dar chiar dau faliment-pana la urma se incurajeaza concentrarea-hai sa-i sustinem pe cei mari si tari-care dau probabil spagi mai bune pt. ordonate din astea "de ajutor" si sa-i ucidem pe cei mici care orice spun unii sau altii mai dadeau un salar minim si plateau niste dari la stat tocmai pt. a exista si a-si asigura un venit acceptabil , nu somajul de la stat.
Pana la urma cu TVA -ul cum mai e? ramane doar la achizitii noi si tot combustibilul achizitionat dupa 01.05.2009 nedeductibil?



#198087 TVA PRO RATA

Postat de ioanavoda on 31 March 2009 - 10:42 AM in Arhiva

Pai stiu-adica nu stiu...achizitiile erau pana acum pt. servicii scutite, dar sincer f. de electrica, gaz, papetarie si altele pot fii acum achizitii si pt. servicii taxabile, ca acum facem in acelasi sediu, cu aceleasi mijloace si alt gen de servicii.Deci? cum ar trebui sa-mi tin jurnalele? Si ce cota sa aplic?. Multumesc



#198049 TVA PRO RATA

Postat de ioanavoda on 30 March 2009 - 09:04 PM in Arhiva

am cautat dar nu am gasit legat de declaratie decat tot o intrebare a cuiva despre momentul(in cursul anului, ma refer) in care se anunta prorata si unde?
In alta ordine de idei eu am situatia inversa. Realizez servicii financiare scutite, iar de la un moment dat apar si ceva servicii de alta natura care se factureaza cu TVA. E aici e problema....ce fac cu tva achizitii? Deduc dupa o prorata porvizorie, sau nu deduc nimic decat la anul cand anunt prorata definitiva si fac regularizarea?
Multumesc celor care pot sa dea exemple concrete.



#197947 legislatie bonuri fiscale

Postat de ioanavoda on 29 March 2009 - 10:21 AM in Arhiva

La TVA e ok, problema e la deductibilitatea cheltuielilor pt. bonurile sub 100 ron fara factura.



#197936 legislatie bonuri fiscale

Postat de ioanavoda on 28 March 2009 - 04:20 PM in Arhiva

[quote name='lupoaica' date='Mar 27 2009, 06:21 PM' post='197888']
Avem asa :
1. HOTĂRÂRE nr. 105 din 18 februarie 2009 privind abrogarea Hotărârii Guvernului nr. 831/1997 pentru aprobarea modelelor formularelor comune privind activitatea financiară și contabilă și a normelor metodologice privind întocmirea și utilizarea acestora, publicata la 20.02.2009

2. HG 831/1997 - nu mai e in vigoare , de la 20.02.2009

???????????? Deci cum ramane, nu e vreun jurit sa ne lumineze care ordin sau hg e mai "tare"?
Trebuie acum factura si la cele sub 100 ron?



#197911 TVA PRO RATA

Postat de ioanavoda on 27 March 2009 - 10:11 PM in Arhiva

Daca intre timp cineva a aflat date concrete despre calcul prorata va rog sa ne ajutati si pe ceilalti :sad:
Eu as avea o prima intrebare cand anume si unde imi declar prorata asta? Adica la inceput de an nu stiam ca o sa am si ven. scutite fdr.ded. si si ven impozabile, cu dr. deducere.Cand si la cine declar?

Multumesc



#197403 Operatiuni specifice SSIF

Postat de ioanavoda on 22 March 2009 - 05:10 PM in MONOGRAFII CONTABILE

Multumesc. Intrucat e legat de subiectul abordat v-as ruga daca aveti detalii despre regimul TVA -Sunt scutite fara drept de deducere, dar nu chiar toate operatiunile, nu? Daca aveti detalii va rog sa ma indrumati



#197246 Operatiuni specifice SSIF

Postat de ioanavoda on 19 March 2009 - 09:54 PM in MONOGRAFII CONTABILE

Poate cineva sa ma ajute cu indrumari in contabilitatea specifica ssif-urilor? Ce conturi deosebite apar? Cum se inregistreaza operatiunile? Multumesc



#196434 incetare/desfacere CIM

Postat de ioanavoda on 10 March 2009 - 05:34 PM in Arhiva

Am si eu o intrebare banala...dar tot nu mi-e clar...pe aceasta tema. copilul implineste 2 ani cu 22 febr. sa presupunem.Reinceperea activitatii se face cu 23 febr si incetare(de ex. acord parti, demisie) poate fi cu aceeasi data 23 febr. Daca scriu data plecarii 23, acea salariata mai trebuie sa primeasca salar o zi? sau ar trebui sa trec data de la care inceteaza contractul 24 si o zi figureaza ca lucrata?



#196248 Asistenta in programul Evo XPerience

Postat de ioanavoda on 08 March 2009 - 12:52 PM in Arhiva

ioanavoda ai primit codul de client de la ei,esti multumita de program?
Sincer, eu am luat programul si pt. ca sunt membru CECCAR(era oferta) si nu aveam alt program acasa. Ce sa zic...il utilizez de vreo 4 luni, in mare e OK, acum fiecare program mai are diverse chestii ce le descoperi pe parcurs si nu-ti convin...unele se mai remediaza, chiar lucreaza la ele si aduc imbunatatiri. Cu asistenta..la inceput am fost foarte incantata ca era acel chat on-line si m-a ajutat mult pana m-am descurcat mai bine. Si acum au diverse alte tipuri de asistente-eu prefer sa scriu mail-uri la care mi se raspunde in max. o zi.Am avut insa si o problema de reparare baze de date pt. care am sunat, trimis mail-uri aproape zilnic si mi s-a rezolvat dupa aproape trei saptamani.In rest sunt manuale, iar la intrebari mai deosebite, probabil ca te paseaza de la unul la altul pana cand departamentul IT o va rezolva-dar sincer, cred ca asta-i peste tot-adica eu la servici lucram cu alt program si tot asa sunam si toti consultantii erau ocupati.In rest daca face ce trebuie si mai ales il intelegi si stapanesti e ca oricare altul-daca stii contabilitate te acomodezi-nu-i nici prea greu , nici prea usor.



#196080 INVESTIGATIE PE PIATA SERVICIILOR EFECTUATE DE EXPERTI SI CONTABILI AUTORIZATI

Postat de ioanavoda on 06 March 2009 - 12:40 PM in Arhiva

eu nu pot vedea documentul Consiliului Concurentei.Si adica ce va urma? Controale la expertii contabili? Sau ce vor...oricum nu pot sa respect regulamentul ala...sa-i zic clientului ca ii iau 0.15 eur /minut/ consultatie telefonica, sau cat o fii acuma...mi se pare o tampenie-pretul e fixat de piata locala si nu ai ce-i face...mai negociezi si tu ca altfel ramai fara clienti si CECCAR-ul fara cotizatii.



#195070 Tva Google Adwords

Postat de ioanavoda on 24 February 2009 - 12:22 PM in Arhiva

Din pacate nu am nimic scris. Adica eu m-am dus concret cu factura la biroul de metodologie si am explicat ce fac, pt. ce mi se factureaza, resp publicitate pe net.Dupa multe minute de deliberari si consultari intre doamnele inspectoare s-a incadrat articolul din Directiva europeana la care se facea referire in factura in cadrul Codului Fiscal , care e o traducere a acelor prevederi si asa am ajuns ca trebuie sa declar tva in Decont 301 si resp. sa platesc lunar cand am asemenea facturi.in rest, de redevente nu am pomenit nimic nici eu, nici ele-era deja prea mult :biggrin: Dar sincer, nu cred ca -i cazul...s-a mai discutat ceva si pe forum pe tema asta



#194939 Tva Google Adwords

Postat de ioanavoda on 23 February 2009 - 09:15 AM in Arhiva

uita-te ce la art., din Directiv. europ. face referire pe factura.In general e vorba de taxare inversa...mai nasol e cand nu esti platitor de tva si nici nu te prea intereseaza aceste reglementari...m-am trezit ca trebuia sa depun decont 301 si sa platesc TVA pt. ca locul prestarii e in Romania cf. art.132(2) lit. g-sper ca am retinut corect, ca am intrebat la metodologie la Finante



#194595 Inchiriere regim hotelier

Postat de ioanavoda on 18 February 2009 - 03:53 PM in MONOGRAFII CONTABILE

As dori sa ma ajutati, cei care au asemenea cazuri cand o agentie imobiliara subinchiriaza apartamente in regim hotelier...ce documente primare ar trebui facute zilnic, lunar..etc.Inregistari specifice? Mentionez ca firma e microintreprindere, neplatitoare de TVA. Multumesc



#194590 Inchidere an financiar

Postat de ioanavoda on 18 February 2009 - 03:34 PM in MONOGRAFII CONTABILE

Vezi postareaDENISA GRIGORITA, la Jan 30 2009, 04:20 PM, a spus:

Ioanavoda, te rog fii draguta si explica-mi ce e in ultima pagina din cursul asta postat? E o discutie de pe forum, ai avut vreo discutie cu cei de la CECCAR si eventual daca ati lamurit problema. Multumesc frumos!
Da, e o discutie de pe forum...care ma interesat si er oarecum legata de subiect :biggrin:



#193336 Asistenta in programul Evo XPerience

Postat de ioanavoda on 05 February 2009 - 02:58 PM in Arhiva

Vezi postareaAlina_h, la May 15 2008, 06:58 PM, a spus:

Eu folosesc Evo de 2 ani si pot spune ca sunt multumita...in schimb pe partea de gestiune e cam slabutz parerea mea....
Va rog cine lucreaza in evo...ma ajutati la partea de productie, nu intleg deloc cu se stabileste retetarul, pretul si mai ales rap. prod. si bon de consum...mi se pare ca nu-i nimic OK, sau ceva nu setez bine...iar pe parte de asistenta...e foarte greu sa obtii o informatie in timpul necesar-e tot timpul ocupat :frusty:



#192749 Inchidere an financiar

Postat de ioanavoda on 29 January 2009 - 09:33 PM in MONOGRAFII CONTABILE

iata un model de inchidere de la un curs CECCAR

Fisiere atasate




#192520 Centralizator AUTO leasing (conform OPANAF 986/2008 si OPANAF 1261/2008)

Postat de ioanavoda on 28 January 2009 - 07:29 AM in Arhiva

va rog sa-mi spuneti si mie: Cine? Cand? si de ce depune aceasta declaratie?. Multumesc



#191428 Monografie leasing, contract novatie

Postat de ioanavoda on 17 January 2009 - 03:01 PM in MONOGRAFII CONTABILE

Si eu am o aplicatie in care se face reevaloarea lui 167.O atasez.
Daca s-a schimbat ceva, va rog sa anuntati.

Fisiere atasate





Cometa SQL