Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
ionela-stefania's Content - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


ionela-stefania's Content

There have been 41 items by ionela-stefania (Search limited from 23-November 07)



Sort by                Order  

#245220 curs reevaluare

Postat de ionela-stefania on 17 October 2011 - 11:04 AM in Arhiva

Vezi postareacory1980, la 22 September 2011 - 11:29 AM, a spus:

buna ziua
aceeasi situatie o am si eu. pe factura imi apar: curs euro, curs contract reevaluat si curs istoric contract
eu masina cand am primit-o, am inregistrat-o la curs istoric contract
eu am mai avut leasing, si atunci cursul istoric a fost cursul din factura de avans. acum, cursul istoric contract, nu mai corespunde cu cel din factura de avans. ce ziceti, sa inregistrez diferente de curs si pt factura de avans?
chiar nu stiu ce curs sa folosesc (pe intreaga durata a leasingului)...si ce sa inregistrez pe diferente de curs

In conf.cu OMFP 3055/2009 art.185 alin (7) Leasingul financiar se inregistreaza la cursul BNR din ziua finantarii.Lunar, se vor face reevaluri inregistrandu-se dif. de curs, pe venituri sau cheltuieli dupa caz.
"(7) În cazul datoriilor de leasing financiar în valută, acestea se înregistrează la
cursul de schimb al pieței valutare comunicat de Banca Națională a României la
data acordării finanțării. În situația în care data acordării finanțării este zi
nebancară, la calculul diferențelor de curs valutar aferente se va avea în vedere
cursul de schimb al pieței valutare comunicat de Banca Națională a României în
ultima zi bancară anterioară acesteia
Prevederile prezentului alineat se aplică și în cazul datoriilor de leasing
financiar în lei, cu decontare în funcție de cursul unei valute."



#244352 Revisal 5.0 - de la 01.08.2011

Postat de ionela-stefania on 09 September 2011 - 04:18 PM in Arhiva

Vezi postareacorneliuss, la 16 August 2011 - 02:37 PM, a spus:

La instalarea Revisal 5.0.6 imi apare un ecran pe care scrie: "Instalare incompleta. Instalarea a fost intrerupta inainte ca operatia sa fie completa. Daca doriti sa instalati, incercati din nou". Eu tare mult doresc :smile: , dar daca aplicatia nu merge?
Buna Corneliuss,
Poti sa-mi spui si mie cum ai rezolvat problema asta .... ca eu nu reusesc. Iti multumesc anticipat!



#243196 rezerva legala

Postat de ionela-stefania on 20 July 2011 - 10:43 AM in Arhiva

Va rog spuneti-mi daca e bine :

2010 CS = 10.000 LEI
SF.121/31.12.2010 = 69.648 LEI
REZ.LEG CONSTITUITA = 2.000 LEI


ACUM,30.06.2011 CS = 10.000 LEI
SF.121/30.06.2011 = 2.072 LEI

LA CALCULUL IMP.PE PROFIT 30.06 TREBUIE SA REDUC (EXTRACONTABIL)REZ.LEG DEDUSA ANTERIOR IN 2010 ? DEORECE 5 % DIN PROFITUL BRUT ESTE ACUM 104 LEI ?
AM CITIT TOPICUL, DAR NU M-AM LAMURIT .... PROBABIL CA CEVA NU AM INTELES .
MULTUMESC, IONELA.



#242710 Retur intracomunitar de bunuri

Postat de ionela-stefania on 30 June 2011 - 11:36 AM in Arhiva

Multumesc, Lexiroxi.

Ce-ar trebui sa fac sa nu aplic simplificarea taxei ? Cred ca Art.14 (2)... Atunci, pot returna marfa pe baza de aviz si IT sa-mi faca facura in rosu apoi... taxare invesa in rosu si eu ma ocup de transferul marfii ? Sau eu trebuie sa facturez cu plus si sa consider returul drept livrare intracomunitara si apoi taxare inversa cu plus ?
cum e corect ???

Spune-mi te ro pasii... si daca trebuie sa ma inregistrez in Registrul Intracomunitar ptr asta.

Multumesc, ptr.ajutor.



#242633 Retur intracomunitar de bunuri

Postat de ionela-stefania on 27 June 2011 - 07:25 PM in Arhiva

Vezi postareaionela-stefania, la 23 June 2011 - 02:12 PM, a spus:

Buna ziua,

Am o problema destul de delicata in privinta returului intracomunitar de bunuri si sper sa ma puteti ajuta.

In cursul anilor 2003-2008, am cumparat marfa di Italia ptr.revanzare in baza declaratiilor vamale de import si a fact.ext.platind TVA in vama pana in 2007, iar din 2007, taxare-inversa ... Din dificultati financiare societatea nostra RO,doreste cu acceptul furniz.IT sa retuneze marfa navanduta pana la aceaststa data. Am inteles ca trebuie sa fac un AE cu marfa pe care o voi returna,iar furnizorul sa-mi elibereze factura in rosu. Problema este ca nu stiu ce sa intampla cu TVA-ul, daca trebuie sa ajustez baza de impozitare conf Art.138,CF sau nu, si daca trebuie sa am nr. inreg. EORI ptr. acest retur.

Va multumesc mult.
Va rog ! Ma puteti ajuta ?



#242562 Retur intracomunitar de bunuri

Postat de ionela-stefania on 23 June 2011 - 02:12 PM in Arhiva

Buna ziua,

Am o problema destul de delicata in privinta returului intracomunitar de bunuri si sper sa ma puteti ajuta.

In cursul anilor 2003-2008, am cumparat marfa di Italia ptr.revanzare in baza declaratiilor vamale de import si a fact.ext.platind TVA in vama pana in 2007, iar din 2007, taxare-inversa ... Din dificultati financiare societatea nostra RO,doreste cu acceptul furniz.IT sa retuneze marfa navanduta pana la aceaststa data. Am inteles ca trebuie sa fac un AE cu marfa pe care o voi returna,iar furnizorul sa-mi elibereze factura in rosu. Problema este ca nu stiu ce sa intampla cu TVA-ul, daca trebuie sa ajustez baza de impozitare conf Art.138,CF sau nu, si daca trebuie sa am nr. inreg. EORI ptr. acest retur.

Va multumesc mult.



#239284 NUMAR CONTACT IN FACTURA

Postat de ionela-stefania on 10 March 2011 - 09:22 PM in Arhiva

Vezi postareatitza, la Mar 10 2011, 08:24 PM, a spus:

Buna seara,


Exista undeva scris ca este obligatorie trecerea numarului de contract in facturi.Avem control si ne refuza TVA si deductibilitate cheltuieli pentru facturile de la furnizori care nu specifica numarul de contract .

Daca exista facturi care apar in decont TVA dar nu apar in Declaratia 394 risc sa nu nu pot deduce TVA??

Ma poate ajuta cineva cu un sfat??

Multumesc
Cauta topicul " obligativitate contracte comerciale " ! Vei gasi explicatii concrete de la colegele noastre. In ce priveste D.394, poti face rectificativa !



#239272 omf 3055/2009

Postat de ionela-stefania on 10 March 2011 - 02:33 PM in Arhiva

Vezi postareamihaela_cva, la Mar 10 2011, 02:57 PM, a spus:

te poti ajuta singura citind postarea 68 din acest topic

MULTUMESC ! ASA E CRED CA-MI TREBUIE OCHELARI ! BANUIESC CA 607=371 IN ROSU VA FI CU VAL. DE CUMP. A MARFII, F. AC, LA FEL CA LA DESC.DE GEST. SAU GRESESC ?



#239268 Subiect: cont 1174- inregistrare cheltuieli ani anteriori

Postat de ionela-stefania on 10 March 2011 - 01:50 PM in Arhiva

Vezi postareadeea19, la Mar 10 2011, 12:52 PM, a spus:

Va rog daca puteti sa-mi spuneti ce pot face in urmatorul caz: Pe anul 2009 nu am facut reevaluarea datoriilor in cazul unui credit de investitii in valuta cu plata in lei la cursul zilei. Va intreb acum: pot face in dec.2010 NC 1174 = 1621 cu suma rezultata ca diferenta de curs valutar? daca da, cum scap apoi de ct. 1174 si daca trebuie sa fac rectificativa pt. Decl.100 si 101 in cazul in care in 2009 am avut pierdere. Va multumesc.


Modifici doar declaratia 101/ 2009. Contul 1174 il inchizi in primul an cand inregistrezi profit 2010 sau 2011. ARE PRIORITATE IN FATA ACOPERIRII ORICAREI ALTE PIERDERI,daca-i asa cum spui ca inregistrarea va fi 1174=1621.Asta inseamna ca dif. de curs va fi "pierdere" (cheltuieli), deci vei majora pierdera initiala !!! ATENTIE ! DACA CREDITUL ESTE IN VALUTA REEVALUEAZA SI DOBANDA !



#239266 omf 3055/2009

Postat de ionela-stefania on 10 March 2011 - 01:34 PM in Arhiva

Cum se fac inregistrarile in cazul in care am retur de la client in februarie 2011 aferenta unei facturi din 2010? Asa cum inteleg din ordin, ar trebui sa fac la 31.12.2010 inregistrarile: 418 = 707 ( in rosu) si, eventual, 607 = 371 ( in rosu), tva-ul in 4428. Cum ramane cu inventarul ? N-o sa-mi mai dea nici macar lunar conf. cu gestiunea, avand in vedere ca in descarcarea de gestiune oricum se storna 607= 371 ! Ma poate ajuta cineva cu o monografie ptr.2010 si una ptr.2011 ? Merci.



#239019 decl. 101 / depunere 2011

Postat de ionela-stefania on 03 March 2011 - 12:48 PM in Arhiva

Trebuia ! Daca ai fi ales sa definitivezi ex.fin. pana in 25.04.2011.

1.Decl.100 trim.IV cu termen de depunere 25.01.2011,= 0, daca defintivai ex. fin 25.02.2011, atunci D.(1)101 si D.(2)101 sau numai D.(1)101, ar fi trebuit depse/depusa tot pana la 25.02.2011.

2.Decl.100 trim.IV cu termen de depunere 25.01.2011, = suma decl.in Decl.100 din Trim. III (imp. minim 550 daca asta a fost platit), daca definitivezi ex.fin.25.04.2011, atunci D(1)101 ar fi trebuit depusa pana in 25.02.2011 (in cazul in care ai pl.imp.minim.si ai doi ani fiscali 01.01.2010-30.09.2010;01.10.2010-31.12.2010) si D.(2)101 pana in 25.04.2011, sau numai D(1)101 pana in 25.04.2011 in cazul in care nu ai platit niciodata imp.minim in cele trei trimestre.

Sper sa fiu inteleasa....



#238843 decl. 101 / depunere 2011

Postat de ionela-stefania on 01 March 2011 - 12:18 PM in Arhiva

Vezi postareaDana42, la Mar 1 2011, 03:17 AM, a spus:

La rd. 24 se trece impozitul pe profit final, din balanta, adica, iti explic cum procedez eu : avem balanta de verificare inainte de calculul final pentru fiecare an fiscal cu inregistrarile impozitului pe profit trimestrial din cursul anului, calculam impozitul pe profit la sfarsitul perioadei (01.01-30.09 si 01.10.-31.12 sau 01.01.-31.12) in Reg. de evidenta fiscala, conform Codului Fiscal, completam D. 101 cu datele existente, in urma completarii declaratiei daca rezulta o diferenta de rambursat/plata la randurile 6 si 7, inregistram diferenta in balanta 691=4411 +/- X lei si revenim la 101, unde modificam la B. rd. 2 (cheltuiala) cu diferenta de impozit in plus sau minus si la rd. 24, cu impozitul final, in rest nu trebuie sa se schimbe nimic din declaratie. In 101 vei avea in final la rd. 24, rulajul contului 691 aferent anului fiscal respectiv.
Ex. cu date fictive, nu ma gandesc acum la corelatii si simplific, fara ven. neimp. si ch. neded. in afara de impozitul pe profit :
B.
- venituri : 38000
- cheltuieli : 15000
- rd. 24 : 4544 (2 trim. cu minim-1075, unul cu profit)
- rd.36: 27544
- rd.40.1 : 4407 (27544x16%)
C.
-rd.2 : 3225 (1075x3)
-rd.5 : 4544
-rd.7 : 137-de recuperat
Inreg. in balanta 691=4411 -137 si modific in 101 rd. 2, care va deveni : 14863 (15000-137) si rd.24, care va deveni : 4407 (4544-137), in rest nu se modifica nimic si aceasta este 101 finala.
La acest aspect m-am incurcat eu singura atunci in explicatii si a iesit o "varza", practic la pct. 1 trebuia sa scriu balanta inainte de calculul final al impozitului si dupa pct. 4 trebuia sa adaug pct.5 : modificam 101 cu diferenta de calcul rezultata la rd. 2 si 24.
Eu asa procedez, consider ca am o verificare in plus a completarii D. 101, poate altii completeaza direct cu rezultatul final, fiecare cu obiceiurile lui :thumbup: .

Iti multumesc f.f. mult Dana !! Am inteles acum .



#238826 decl. 101 / depunere 2011

Postat de ionela-stefania on 01 March 2011 - 12:02 AM in Arhiva

Vezi postareaNico2005, la Feb 22 2011, 12:40 PM, a spus:

Vezi postareaDana42, la Feb 11 2011, 02:29 AM, a spus:

Citeaza

Dana42: : Nico, NC de regularizare a imp. pe profit de plata/de recuperat se face dupa completarea D. 101, de aceea te-am intrebat de ch. cu imp. pe profit.
In 101/1/2010 la rd. 24 se trece 16490 (ch. cu imp. pe profit) nu 6450 (16490-10040) si se vor modifica chelt. din rd.2.
Rez. fiscal va fi acelasi, pierdere fiscala de 68910 si dif. de impozit de recuperat de la rd. 7 va fi tot de 10040.
691=4411 -10040 se inreg. in contabilitate dupa intocmirea D.101.
.....................
Eu sper sa fiu corectata daca nu mai judec corect (chiar va rog), pentru ca deja am senzatia ca ma pierd in lucruri elementare, asa ca Nico, toata lumea este f. obosita, nu te mai mira de nimic.

1.avem balanta de inregistrare cu ch. cu impozitul pe profit inregistrata si declarata (prin 100 )
2. calculam in REF rezultatul impozabil pe baza datelor de al pct.1
3. intocmim D. 101
4. inregistram NC cu impozitul de datorat/recuperat din 101.
in aceasta ordine, corect ?

Daca se opteaza pt. definitivarea exer. fin. pana la 25.02.2010 inseamna ca nu am depus D. 100 pt. trim. IV sau am
depus-o completata cu celelalte obligatii, in afara imp. pe profit, rezulta la rd. 24 impozit 0 si inregistrarea NC de regularizare dupa D.101.

Daca se opteaza pt. definitivarea exer. fin. pana la 25.04.2010 inseamna ca am depus D. 100 pt. trim. IV cu suma datorata la nivelul trim. III , rezulta la rd. 24 vom avea ch. cu imp. pe profit inregistrata in contabilitate si declarata prin D.100 si inregistrarea NC de regularizare dupa D.101.

Este corect sau o iau razna ???

Nu este corect, am luat-o razna :thumbup: , asta-i clar :smile: . Inregistram NC de diferenta si ulterior completam D. 101, la rd.24 trebuie sa apara impozitul datorat.
Scuze pt. inducerea in eroare !

Nico, era corect cum ai facut la 101/1/2010, cu 6450 la rd.24 (scuze !!!) , iar la 101/2/2010 ai 24142 la rd.24, cat ai avut in rd. 40.1 per total asa cum ai spus : -10040+24142=14102.

A depus cineva 101 ? Este corecta interpretarea cu completarea la rd. 5 a impozitului cnf. Instructiunilor, cu imp. de plata declarat in cele 3 trimestre (minim sau minim+profit) ? Am auzit astazi altceva pe la Finante,de la o persoana o varianta, de la alta persoana varianta "noastra" , de fapt a Instructiunilor de completare, si sper ca nu povestim pe-aici de-aiurea.





Pentru Dana42
Multumesc inca o data pentru raspuns!
Am depus D101 asa cum le aveam in atasamentul pe care l-am postat , adica am facut NC dupa definitivare D101. Mi s-au preluat declaratiile, au fost corecte. Totusi , cred ca este mai corect asa, pentru ca eu initial modificasem balanta la septembrie, (sa am impozit pe profit exact impozitul minim de 6450 lei)ceea ce nu este prea corect, sa modifici atatea balante pana la decembrie...Dupa mine, importante sunt cifrele finale, adica impozitul pe care il datorezi final!


Buna Dana42!
Te rog sa ma ierti ca iti pun o intrebare asemanatoare .
Pana la urma NC cu dif.de impozit de recuperat 691=4411 (cu minus) se inreg.dupa definitivarea 101 ? Ma refer la decl.101- 01.01.2010-31.12.2010.
Cum trec la randul 24 impozitul ptr.cele trei trimestre sau imp.datorat la sf.anului ?



#236349 decl. 101 / depunere 2011

Postat de ionela-stefania on 01 February 2011 - 08:10 PM in Arhiva

Buna Seara !

Pana la urma cum dep.decla.101? Nu mai inteleg nimic...!

Am o firma care era obligata la pl imp. minim conf OUG 34/2009, dar a inreg. profit mai mare decat limita ... si a pl imp. pe profit in toate cele trei trim . In trim IV are tot profit . Cate decl. 101 depune ?

Alta firma care a fost derogata fiscal si respectiv suspendata 01.07.2010, pl.ptr cele 2 trim. imp.minim. Cate decl. 101 depune ?

Alta firma care este suspendata din 2009 ....?

Va rog sa ma ajutati sa inteleg....
multumesc.



#236347 CCMNN pt 2011

Postat de ionela-stefania on 01 February 2011 - 07:50 PM in CONTRACTE COLECTIVE DE MUNCA

Art. 4 din CCM 2007-2010
(1) Prezentul contract se incheie pe o perioada de patru ani, cu posibilitatea revizuirii anuale.
(2) Daca nici una dintre parti nu denunta contractul cu 30 de zile inainte de expirarea perioadei pentru care a fost incheiat, valabilitatea acestuia se prelungeste pana la incheierea unui nou contract, dar nu mai mult de 12 luni.

Ce credeti ?



#236345 salar minim de la 01.01.2011

Postat de ionela-stefania on 01 February 2011 - 07:43 PM in Arhiva

Daca CCM 2011-2014 nu a fost semnat, si CCM la nivel de ramura se prelungeste cu 12 luni, eu cred ca trebuie sa luam in calcul coeficientii din acesta (CCM ramura).

calcul ptr calificati :
670 lei conf.HG 1198/2010+
50 lei conf CCM ramura ( comert)x 1.2 ptr calificati = 864 lei, Ce credeti ?

multumesc.



#230794 Examen acces stagiu Experti contabili 2010

Postat de ionela-stefania on 02 September 2010 - 10:17 AM in Arhiva

Buna,
Sunt si eu interesata sa dau examen la experti anul viitor . Daca se poate ajutati-ma va rog si pe mine cu materialele care s-au dat anul acesta. Adresa e-mail : ionela.dita@yahoo.com Multumec mult !



#228375 Registrul operatorilor intracomunitari

Postat de ionela-stefania on 14 July 2010 - 11:28 AM in Impozitare - TVA

Buna ziua . In cazul unei SRL cu asociat unic care indeplineste si functia de administrator, in Anexa la cererea de inreg.(095) il trec si la Asociati si la Adm., sau numai la Adm. ? Multumesc.



#228002 cazierul judiciar pentru asociatii/administratorii straini

Postat de ionela-stefania on 07 July 2010 - 01:13 PM in Arhiva

Detalii importante !!!! Nu comentez prea multe deoarece ma preg.ptr.licenta.

Fisiere atasate




#227700 TVA vanzare teren si cladire

Postat de ionela-stefania on 02 July 2010 - 09:47 AM in Arhiva

Daca nu ai facut modernizari in ultimii 5 ani nu ajustezi tva . Vezi art. 161 codul fiscal!!! Daca ai dedus tva ( si taxere inversa) trebuie sa faci ajustarea calculand TVA-ul pe 20 ani din care scazi anii in care ai folosit imobilul.



#227492 cazierul judiciar pentru asociatii/administratorii straini

Postat de ionela-stefania on 29 June 2010 - 11:22 AM in Arhiva

Ce-i fara domiciliu sau resedinta in Romania isi vor ridica Certificatul din tara lor, ptr.UE cu apostila.

Fisiere atasate




#227028 inreg cheltuieli reg com+impozit dupa suspendare

Postat de ionela-stefania on 17 June 2010 - 07:29 PM in Arhiva

Conform Ord.ANAF nr. 1221/2009
In anexa 1 la pct. 3 se specifica: "sa nu obtina venituri din exploatare, venituri financiare, venituri extraordinare si/sau alte elemente similare veniturilor"
Si tot in anexa 1 pct 23 : "in situatia in care, in perioada aprobata pentru aplicarea regimului de declarare derogatoriu, organul fiscal constata neindeplinirea conditiilor prevazute la pct. 3, contribuabilul va reintra in regimul normal de declarare. In aceasta situatie, organul fiscal competent va notifica contribuabilul cu privire la incetarea regimului de declarare derogatoriu.
Deci, nu trebuie sa-si desfasoare activitatea ptr. care a fost autorizat . In ce priveste incasarea creantelor si pl. datoriilor binenteles ca le poti efectua . Facturile primite dupa derogare (utilitati)se inregistreaza, dar fara a se deduce TVA, cheltuiala fiind nedeductibila fiscal la calculul imp.pe profit ( 101 dec.2010).

Atentie ! neinregistrarea documentelor in contabilitate constituie infractiune conf. Legii contabilitatii !

S-a tot discutat despre derogarea fiscala pe acest forum , mai cauta si alte info. de la colegi. Iti vor fi de folos.



#223010 Deducere TVA aferenta achizitii autovehicule in leasing

Postat de ionela-stefania on 22 March 2010 - 01:15 PM in Arhiva

Multumesc mihaela cva ! Precizez ca, in contract scrie ca val.reziduala reprezinta ultima rata !!!



#223006 Deducere TVA aferenta achizitii autovehicule in leasing

Postat de ionela-stefania on 22 March 2010 - 12:42 PM in Arhiva

Va rog sa ma ajutati in urmatoarea situatie :
Am achiz. in leasing ( fin) doua autoturisme ptr.directori in 2006. In cf. cu prevederile OUG nr.34/2009 privind deductibilitatea chelt.si tva-ului aferent val. reziduale am inteles ca-s neded., dar cum se procedeza cu Taxele Vamale accizele, si tva pl.in vama ptr aceste autot.? Mentionez ca ultima factura de la soc.de leasing cuprinde aceste taxe la care s-a colectat tva . Tva este ded.? Aceste taxe cred ca se trec in val. autot. si se amortizeaza . E Corect ? merci.



#216146 auto factura la achizitii intra-comunitare

Postat de ionela-stefania on 08 January 2010 - 01:51 PM in Arhiva

Buna ziua si La multi ani !

Am urmatoarea problema :

-in data de 11.11.09, platesc un avans catre un furnizor intracomunitar in valoare de 10.000 euro;
-in data de 20.11.09, primesc marfa insa fact. are o val mai mica, adica 9.500 euro;

Eu am declarat in Decontul 300 val facturii, in nov.09, adica cand a intervenit faptul generator ( < de 15 zile ptr. autofact.)

Stiti cumva daca trebuia sa fac autofacura ptr. val. platita in plus 500 euro, conf. art. 155 ind.1 alin.(2) ?

(2) Persoana impozabilă sau persoana juridică neimpozabilă, obligată la plata taxei în condițiile art. 150 alin. (2) - (4) și (6), trebuie să autofactureze suma avansurilor plătite în legătură cu operațiunile respective cel târziu până în cea de-a 15-a zi a lunii următoare celei în care a plătit avansurile, în cazul în care persoana respectivă nu se află în posesia facturii emise de furnizor/prestator, cu excepția situației în care faptul generator de taxă a intervenit în aceeași lună, caz în care sunt aplicabile prevederile alin. (1).
Multumesc anticipat !




Cometa SQL