Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
scorpiutza_leny's Content - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


scorpiutza_leny's Content

There have been 98 items by scorpiutza_leny (Search limited from 25-November 07)



Sort by                Order  

#258377 Ajutor! Venituri din chirii!

Postat de scorpiutza_leny on 30 October 2013 - 10:54 AM in ALTE PROBLEME CONTABILE

Veniturile din chirii pentru care am optat facturarea fara TVA cum sunt considerate si unde le trec in decontul de TVA? :
a. Livrări de bunuri și prestări de servicii scutite cu drept de deducere, altele
decat cele de la rd. 1-3 randul 14 din decont de TVA
sau
b. Livrări de bunuri și prestări de servicii scutite fără drept de deducere randul 15 din decont TVA ??



#256991 concediu prenatal si contract prestari servicii

Postat de scorpiutza_leny on 21 August 2013 - 11:20 AM in Arhiva

Urmeaza sa intru in concediu de sarcina si lauzie si dupa aia in CIC. Deci ... nu se prea poate sa am incheiat si un contract de colaborare.
Firma la care lucrez urmeaza sa ia niste fonduri europene si vreia sa stie daca ma poate baga in echipa de implementare si sub ce forma ca sa nu ma afecteze la CM sau CIC si nici pe ei sa nu ii traga la raspundere .....

Ce parere aveti?



#254757 Salariata insarcinata

Postat de scorpiutza_leny on 29 April 2013 - 11:17 AM in LEGISLATIE RESURSE UMANE

Da, intr-adevar muuult de lucru . Multumesc din suflet!



#254709 Salariata insarcinata

Postat de scorpiutza_leny on 26 April 2013 - 08:29 AM in LEGISLATIE RESURSE UMANE

Pe langa adeverinta de la medicul de familie prin care sa ateste starea ei ce mai trebuie sa prezinte la societate? Si societatea unde este nevoita sa declare acest lucru?
Va multumesc! Nu am mai avut cazuri si poate ma ajuta cineva...



#253209 cultura agricola

Postat de scorpiutza_leny on 14 March 2013 - 10:07 AM in PRODUCTIE

711 = 331 9.000 sau 331 = 711 -9.000
Va rog din suflet! E urgent!



#253205 cultura agricola

Postat de scorpiutza_leny on 14 March 2013 - 09:27 AM in PRODUCTIE

Cultura calamitata in proportie de 90%. Suma din 331 10.000lei din care 9.000 cheltuiala deductibila, 1.000 lei cheltuiala nedeductibila. Inregistrarea este urmatoarea:
711 = 331 9.000 (deductibil)
658 = 331 1.000 (nedeductibil)
Cineva imi spune ca inregistrarea pentru cheltuiala deductibila este 331 = 711 -9.000
Cum este corect?? Va rog sa ma ajutati! :wacko:



#253035 TVA la incasare - topic 2013

Postat de scorpiutza_leny on 07 March 2013 - 03:05 PM in Arhiva

Conform OrdonanțaGuvenului nr. 8 din 23 ianuarie 2013 pentru modificarea și completarea
Legii nr. 571/2003 privind Codulfiscal șireglementarea unor măsurifinanciar‐fiscale,
publicată în MonitorulOficial nr. 54 din 23 ianuarie 2013
65. La articolul 156^3, după alineatul (11) se introduce un nou alineat, alineatul
(11^1), cu următorul cuprins:

b) dreptul de deducere a TVA aferente achizițiilor efectuate de beneficiari care nu
aplică sistemul TVA la încasare de la persoanele impozabile respective nu se exercită pe
măsura plății potrivit prevederilor art. 145 alin. (1^1), indiferent de regimul aplicat de
furnizor/prestatorîn perioada respectivă."

Am sunat la finante si mi-a zis in felul urmator: Pentru o societate care nu este inregistrata cu TVA la incasare incepand cu 01.02.2013 societatea isi va deduce TVA-ul ca si pana acum fara sa tina cont daca achizitioneaza de la societati cu TVA la incasare.
Asa este??? Eu deabia acum m-am trezit



#252575 CONSERVARE mijl. fixe

Postat de scorpiutza_leny on 18 February 2013 - 01:55 PM in Arhiva

Inregistrarea 117 = 281 cu suma care ar fi trebuit amortizata in anii anteriori este corecta?
Pe care o voi face in decembrie 2012.
Imi diminuez 117 , statului ii convine pentru ca in anii anteriori am platit mai mult impozit pe profit.... Astept o parere. :wacko: Daca rezolv si problema asta sunt cea mai fericita



#252516 deplasare interna / topic 2013-2015

Postat de scorpiutza_leny on 15 February 2013 - 08:17 AM in Arhiva

Am citit despre indemnizatia de deplasare si tot n-am inteles foarte bine si mi-e teama sa nu gresesc.
Angajatul (sofer) face curse (transport marfa) Constanta - Bucuresti dus-intors in aceeasi zi aproximativ 10ore. I se da indemnizatie de deplasare 30lei pentru fiecare cursa.
Cum pot sa inregistrez eu acest lucru? Este venit de natura salariala, adica ii maresc salariul? Mentionez ca numarul curselor nu e acelasi in fiecare luna.
Si ce documente sa intocmesc?



#252056 Contract determinat

Postat de scorpiutza_leny on 28 January 2013 - 08:45 AM in CONTRACTE INDIVIDUALE DE MUNCA

Contract pe perioada determinata 01.08.2012-28.02.2013. In perioada 01.02 - 28.02.2013 salariatul are concediu medical , care este posibil sa se prelungeasca si dupa data de 28.02.2013. In acest caz eu pot sa incetez contractul de munca sau trebuie prelungit cu perioada aferenta concediilor medicale (oricat ar fi acestea?)
Multumesc anticipat!



#251972 CONSERVARE mijl. fixe

Postat de scorpiutza_leny on 24 January 2013 - 09:25 AM in Arhiva

Chiar nu are nimeni nici o idee? Trebuie sa refac amortizarea pe 2012 (manual in excel) :sad: si trebuie sa gesesc rapid o solutie. Ce inregistrare as putea face?



#251963 CONSERVARE mijl. fixe

Postat de scorpiutza_leny on 23 January 2013 - 08:48 PM in Arhiva

Am urmatoarea situatie: o parte din imobilizarile pe care le detine societatea au fost conservate pe perioada iernii 5 luni/an timp de 3 ani
Amortizarea nu a fost recalculata la punerea in functiune a imobilizarilor respective si am ajuns in situatia in care unele dintre ele ar fi trebuit sa-si termine perioada de amortizare inca din 2012.
Ce solutie as avea sa corectez aceasta greseala fara a trece valoarea reziduala pe cheltuiala nedeductibila?



#251784 Prestari servicii efectuate de o pers fizica catre SRL

Postat de scorpiutza_leny on 17 January 2013 - 11:00 AM in ALTE PROBLEME CONTABILE

Multumesc mult!



#251780 Prestari servicii efectuate de o pers fizica catre SRL

Postat de scorpiutza_leny on 17 January 2013 - 10:08 AM in ALTE PROBLEME CONTABILE

Am un contract de inchiriere incheiat cu o persoana fizica - o salupa din anul 2003. Salupa este folosita de societate in continuare. Chiria lunara este de 500lei/luna. Din 2003 pana in prezent nu a fost scazuta niciodata aceasta plata din casa in baza dispozitiilor de incasare deoarece nu au ajuns la mine la contabilitate. Ce pot face acum? Pe ce perioada pot sa scad chiria? 1 an, 2ani ? in decembrie 2012



#251739 reevaluare mijloc fix

Postat de scorpiutza_leny on 14 January 2013 - 07:27 PM in Arhiva

Cladire reevaluata in decembrie 2011 pentru prima data, valoarea reevaluata fiind mai mare decat valoarea neta contabila. Dilema mea este la deductibilitatea amortizarii.

Amortizare lunara inainte de reevaluare 500lei.
Amortizare lunara dupa reevaluare 600lei.
Am considerat suma de 100 lei( 600-500lei) ca fiind nedeductibila. Este corect?
Mai mult cineva mi-a spus ca nimeni nu ma obliga sa inregistrez noua amortizare dupa efectuarea reevaluarii (acest lucru imi diminueaza rezultatul) deci pana la finalul amortizarii peste 15 ani pot merge pe amortizarea initiala (fiscala) in valoare de 500lei. Cred ca nu este corect de accea va rog din suflet sa ma ajutati!!!
Conform Codului Fiscal
"rezervele din reevaluarea mijloacelor fixe, inclusiv a terenurilor, efectuată după data de 1 ianuarie 2004, care sunt deduse la calculul profitului impozabil prin intermediul amortizării fiscale sau al cheltuielilor privind activele cedate și/sau casate, se impozitează concomitent cu deducerea amortizării fiscale, respectiv la momentul scăderii din gestiune a acestor mijloace fixe, după caz."a



#250237 cultura agricola

Postat de scorpiutza_leny on 18 September 2012 - 11:08 AM in PRODUCTIE

Am avut o cultura de orz care s-a intors. Pentru a ma scadea cu cheltuielile de ce hartii am nevoie? Din ce am citit cheltuielile sunt nedeductibile iar pentru TVA inregistrez 635 nedeductibil = 4426. Este de ajuns un proces verbal in care sa precizez ca din cauza secetei cultura a fost intoarsa? Sau trebuie ceva de la APIA sau Directia agicola? Va rog sa ma ajutati.



#249379 Corectii ERORI CONTABILE

Postat de scorpiutza_leny on 29 June 2012 - 11:31 AM in ALTE PROBLEME CONTABILE

Multumesc muuuult!!!



#249329 Corectii ERORI CONTABILE

Postat de scorpiutza_leny on 22 June 2012 - 01:43 PM in ALTE PROBLEME CONTABILE

Offff...
N-am mai facut rectificativa la 101 pana acum ... Ce pozitii trebuie sa corectez? La bilant nu mai am ce sa-i fac pentru ca este depus. Ufff tare grea e contabilitatea asta :sad:
Iti multumesc mult!



#249324 Corectii ERORI CONTABILE

Postat de scorpiutza_leny on 22 June 2012 - 11:22 AM in ALTE PROBLEME CONTABILE

Am urmatoarea situatie: Inregistrare eronata la decembrie 2011 445 = 7412 20.000 lei
Corectia o fac in ianuarie 445 = 7412 -20.000 lei sau prin contul 117? Cum e corect? Trebuie sa refac 101? Va rog sa ma ajutati! :wacko:



#247346 reevaluare mijloc fix

Postat de scorpiutza_leny on 22 January 2012 - 11:03 PM in Arhiva

Mii de multumiri!



#247283 reevaluare mijloc fix

Postat de scorpiutza_leny on 20 January 2012 - 08:54 AM in Arhiva

Dar cu prelungirea perioadei de utilizare a cladirii cum procedez? cum sa intocmesc procesul verbal de prelunguire a perioadei? Are cineva vreun model? Amortizarea in aceste conditii este tot nedeductibila?

Cum se procedeaza pentru prelungirea perioadei utile de viata pentru o cladire? Mentionez ca se amortizeaza complet in iunie 2012 si vrem prelungirea duratea.



#247259 reevaluare mijloc fix

Postat de scorpiutza_leny on 19 January 2012 - 12:57 PM in Arhiva

Va rog sa ma ajutati...
Cladire reevaluata in decembrie 2011 la o valoare de 47.400 lei
Valoarea initiala 18213.77 lei
Amortizare cumulata 17454.87 lei
Amortizare lunara 151.78 lei
Perioada ramasa de amortizat 5 luni
Rezerva din reevaluare = 46.641,1 lei
Amortizarea lunara 46.641,1 / 5luni = 9328,22 lei din care 151.78 lei deductibila
9176.44 lei nedeductibila
Vreau sa fac un proces verbal de prelungire a perioadei de functionare a respectivei cladiri cu inca 10 ani. Care este procedura? A facut cineva asa ceva? Doar in baza procesului verbal pot mari perioada de utilizare?
Daca nu fac aceasta prelungire ce se intampla in luna iunie 2012 cand valoarea cladirii = 0 si durata de utilizare = 0? Trebuie facuta atunci reevaluarea?



#246194 stagiu anul I

Postat de scorpiutza_leny on 22 November 2011 - 09:26 AM in PERIOADA DE STAGIU

Nimeni nu ma poate ajuta? N-am nici cea mai vaga idee. Va rog mult



#246178 stagiu anul I

Postat de scorpiutza_leny on 21 November 2011 - 07:57 PM in PERIOADA DE STAGIU

Ma poate ajuta cineva cu rezolvarea pentru urmatoarea problema? Va rog din suflet si va multumesc anticipat.

Conducerea unei întreprinderi doreste sã lege primele acordate agentilor comerciali pentru depãsirea obiectivelor care le-au fost fixate de crearea de valoare pentru întreprindere. A fost studiatã ipoteza urmãtoare:
– reducerea cu 15 zile de stoc mediu (raportat la cifra de afaceri).
Se mai cunosc urmãtoarele:
– marja profitului din exploatare (operational) înainte de impozit: 20% (PO/CA);
– CMPC: 7%;
– CA medie realizatã de un agent comercial: 10 milioane u.m.;
– Cota de impozit pe profit: 40%.
Care este cresterea valorii economice adãugate în ipoteza de mai sus?



#243225 balanta/bilant de lichidare

Postat de scorpiutza_leny on 21 July 2011 - 10:23 AM in Bilanturi

Trebuie sa intocmesc bilantul de lichidare si sa fac inregistrarile in balanta ca sa am soldurile zero. Ma poate ajuta cineva? Este prima data si nu stiu cum sa procedez corect.
Soldurile pe care le am sunt : creditoare 1012 10.000 lei
106 258,23lei
4551 3.013,29 lei
Debitoare 117 13.271,58lei
Va multumesc anticipat!




Cometa SQL