Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
andreipa2003's Content - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


andreipa2003's Content

There have been 292 items by andreipa2003 (Search limited from 29-November 07)



Sort by                Order  

#244157 ordin 1918 - procedura revisal

Postat de andreipa2003 on 02 September 2011 - 11:13 AM in REVISAL

Vezi postarea™Angel™, la 23 August 2011 - 02:38 PM, a spus:

Buna ziua,

as vrea sa stiu si eu in ce terment trebuie transmise prin revisal actele aditionale privitoare la modificarea sporurilor.

Multumesc.
Art. 4

(1) Completarea, respectiv inregistrarea in registru a elementelor prevazute la art. 3 alin. (2) se face dupa cum urmeaza:

a) la angajarea fiecarui salariat, elementele prevazute la art. 3 alin. (2) lit. a)-g) se inregistreaza in registru cel tarziu in ziua lucratoare anterioara inceperii activitatii de catre salariatul in cauza;
b) elementul prevazut la art. 3 alin. (2) lit. g) se completeaza si pentru contractele individuale de munca deja inregistrate, in termen de 90 de zile de la data intrarii in vigoare a prezentei hotarari;
c) elementele prevazute la art. 3 alin. (2) lit. h) se inregistreaza in registru in termen de maximum 20 de zile lucratoare de la data suspendarii;
d) elementele prevazute la art. 3 alin. (2) lit. i) se inregistreaza in registru la data incetarii contractului individual de munca/la data luarii la cunostinta a evenimentului ce a determinat, in conditiile legii, incetarea contractului individual de munca;
e) pentru salariatii detasati, angajatorul de baza completeaza perioada detasarii si denumirea angajatorului la care se face detasarea, anterior inceperii detasarii.

(2) Orice modificare a elementelor prevazute la art. 3 alin. (2) lit. a), c)-g) se inregistreaza in registru cel tarziu in ziua lucratoare anterioara implinirii termenului de 20 de zile lucratoare prevazut la art. 17 alin. (5) din Legea nr. 53/2003, republicata. Exceptie fac situatiile in care modificarile se produc ca urmare a unei hotarari judecatoresti sau ca efect al unui act normativ cand inregistrarea in registru se face in ziua in care angajatorul se prezuma, potrivit legii, ca a luat cunostinta de continutul acestora.
(3) Orice corectie a erorilor survenite in completarea registrului se face la data la care angajatorul a luat cunostinta de acestea.



#244155 ordin 1918 - procedura revisal

Postat de andreipa2003 on 02 September 2011 - 08:46 AM in REVISAL

[Scuze, a fost publicat in Monitorul Oficial, Partea I nr. 587 din 19/08/2011-Ord.MM nr.1918-din aug.2011



#236213 inregistrare factura metro

Postat de andreipa2003 on 31 January 2011 - 09:25 AM in Arhiva

Cat priveste modul de interpretare a reducerilor de pret din CODUL FISCAL personal mi-am spus oful inr-un comentariu despre reducerile de pret-vezi comentariul meu.
Succes!



#236212 Monografie discount

Postat de andreipa2003 on 31 January 2011 - 09:21 AM in MONOGRAFII CONTABILE

Prim modul de interpretare se lasa loc de ambiguitati si face posibil ca cei ce vin in control sa aiba mai multe sanse sa interpreteze cum doreste o reducere de pret si implicit sa aplice sanctiuni. Daca s-ar fi interpretat simplu toate ca o reducere de pret:
-si fie se scad din valoarea de achiziti,
- fie se inregistreaza ca discont ar fi fost OK.
Legile trebuie sa fie simple fara echivoc-sa nu lase loc de interpretari.
Sa nu ne miram daca ROMANIA este asa cum e! Este si din cauza ca unii mafioti ca sa beneficieze de unele avantaje fiscale au cautat sa ceara de la cei ce fac legile sa faca astfel de intrepretari. Personal sunt total nemultumit de aceste interpretari ca si de altele din legislatie si as cere legiuitorului sa aduca corectiile de rigoare.
Succes!

„Doar doua lucruri sunt infinite: universul si prostia umana. In legatura cu universul nu sunt sigur. Albert Einstein " , (attributed)



#236211 Monografie discount

Postat de andreipa2003 on 31 January 2011 - 08:58 AM in MONOGRAFII CONTABILE

CITAT:
"Pt Dana:
Deci, firma acorda un discount pentru plata cu cardul fidelitate,deci e o reducere comerciala.
Uite aici o monografie"

Spuneti-mi si mie cate facturi primite de la furnizori a-ti primit cu acordarea pe rand a acestor reduceri de pret la care face trimiteri monografia care de altfel este ff interesanta??? Eu am tinut si tin evidenta contabila de zeci de ani la societati comerciale de vanzari en gros si en detail, dar niciodata nu am primit de la un furnizor astfel de reduceri in asa fel incat sa se ajunga la scont! Asta inseamna ca reducerile comerciale-toate sunt rabaturi!!!, daca e sa le iau in ordinea in care sunt primite de la furnizor si tratate de Codul Fiscal si de monografie si niciuna nu este scont! Altfel spus toate sunt reduceri comerciale. Cel ce a facut monografia este un teoretician si nu un practician sa fie ff clar.In practica nu se intampla asa ceva. Noua romanilor ne place sa taiem firul in patru si sa-l analizam, asta e!!!!.In fond toate fie ca sunt rabaturi, remize, risturnuri, sconturi, si cum vrem sa le mai numim-toate sunt reduceri de pret si ar trebui sa aiba un tratament EGAL. In loc sa simplificam lucrurile ne place sa le complicam. Asta e. In cate tari europene a-ti intalnit un astfel de tratament al reducerilor de pret??? Va spun eu: in nicio tara europeana. Deci asa cum spuneam suntem romani si ne pricem sa taiem firul in patru si sa-l analizam, asta e!
Sa fim sanatosi!



#236174 inregistrare factura metro

Postat de andreipa2003 on 29 January 2011 - 01:25 PM in Arhiva

1.-Cat priveste marimea literelor nici mie nu-mi place, dar cand am vrut sa o modific nu mi-a mai permis;
2.-De ce nu este corecta inregistraread-mihaela-cva?????De ce nu va spuneti parerea atunci cum ar trebui sa fie corect,ca sa putem sa comentam nu asa ""nu e buna"
Astept parearea ta!



#236169 inregistrare factura metro

Postat de andreipa2003 on 29 January 2011 - 12:12 PM in Arhiva

Se inregistreaza in felul urmator:
% = 401 - 100,00
371 403,23
4426 19,35
767 -322,58
Pentru a nu influenta inchiderea veniturilor si a cheltuielilor, prin program trebuie sa facem astfel inregistrarea discontului la marfa:
401 = 767 - 322,58

Succes



#223082 ASOCIATIA PROFESIONALA A ECONOMISTILOR SI CONTABILILOR DIN ROMANIA

Postat de andreipa2003 on 23 March 2010 - 09:46 AM in Arhiva

Vezi postareaISA, la Mar 17 2010, 06:07 PM, a spus:

Trimiteti adeziunea la ioannis@canals.ro si veti primi confirmarea imediat.
Am retrimis adeziunea la adresa de email indicata si va rog mult confirmati-mi!
Va multumesc!
Andrei



#222605 ASOCIATIA PROFESIONALA A ECONOMISTILOR SI CONTABILILOR DIN ROMANIA

Postat de andreipa2003 on 17 March 2010 - 07:22 PM in Arhiva

-Am trimis si eu adeziunea mea ca membru fondator al APEC pe adresa de mail: Marius_albu_jr@yahoo.com.Nu am primit nici o confirmare, daca se poate va rog comunicati-mi, daca s-a primit sau nu, caz in care sa trimit o alta adeziune.
Va multumesc!



#222599 ASOCIATIA PROFESIONALA A ECONOMISTILOR SI CONTABILILOR DIN ROMANIA

Postat de andreipa2003 on 17 March 2010 - 06:55 PM in Arhiva

Apreciez cum puneti problemele acestui viitor for al tuturor, sau ma rog al celor care militeaza si apara interesele acestei bresle care in ultimul timp a fost tare fragmentata in mai multe organisme, care cred ca au urmarit interese personale si nu interesul nostru al acestei clase profesionale. A-ti vazut in randul notarilor aceste miscari???De ce oare sunt uniti si castiga si ff bine??? Si avocatii sunt la fel de uniti.Cred ca acest for profesional va fi liantul acestei bresle si va schimba din temelii modul de gandire a patronilor si nu numai, pentru a fi apreciati ca adevarati profesionisti. Desigur ca orice padure are si uscatura si sa nu ne temem sa nu recunoastem mai tarziu ca nu va fi si aici, DAR sa militam ca aceasta (uscatura) sa reprezente un procent fff mic.Sa ne luptam pentru asta si pentru drepturile noastre, pentru a fi respectati si stimati.Muncim fff mult si din greu iar castigul nu este pe masura muncii noastre, in cele mai multe cazuri.
Intr-un articol mai de demult pe acest for am pus spre dezbatere o intrebare de ce nu suntem apreciati, noi economistii si contabilii. Am apreciat unele raspunsuri care merita a fi luate in seama de acest viitor for profesional-APEC ce se zareste de undeva de departe a veni spre noi! Cred in acest viitor organism si ne punem, mari sperante in EL si sper sa nu dezamagim clasa -economistilor si contabililor care se vrea intr-o unitate de monolit sa reprezinte interesul nostru al tuturor.
Am vazut multe propuneri ff interesante, de bun augur si apreciez vointa si dorinta noastra a tuturor sa fie ALTCEVA decat sunt in prezent acele organisme create de fosti comunisti inraiti care isi urmaresc asa cum am spus propriile interese.
Printre altele as dori sa fie specificat in statutul APEC crearea unui organism disciplinar in cadrul acestei organizatii care sa judece incalcarea acelor fapte sanctionate de lege de catre membrii APEC si numai cu avizul acestui for sa fie trimis sau nu catre organismele justitiei, asa cum au medicii, politistii,etc.Ce parere aveti? Nu ar fi bine sa fie judecat de catre noi acel care a incalcat legea in munca sa de contabil sau economist ce este si numai daca se apreciaza ca faptele incalcate merita a fi judecat de catre justitie abia atunci sa fie trimis catre acele instante judecatoresti. Daca se considera ca fapteel sale nu sunt neaparat penale poate fi sanctionat cu diverse sanctiuni din cadrul statutului APEC. Aceasta propunere ar trebui apoi sa fie materializata printr-o initiativa legislativa cred!



#220031 Declaratia 092

Postat de andreipa2003 on 23 February 2010 - 02:55 PM in Arhiva

Vezi postareaandreipa2003, la Feb 18 2010, 04:48 PM, a spus:

Imi retrag unele aprecieri privitor la depunerea declaratiei 092 de catre cei care au o achizitie de servicii comunitare:
-astazi am fost pe la Dir.fin.publice si la un birou de asistenta contribuabili am intreebat daca cei care au o achizitie de servicii comunitare si platesc trimestrial TVA devin platitori lunar.Raspunsul a fost NEGATIV.Numai cei care au facut achizitii de bunuri si sunt platitori trimestriali de TVA devin platitori lunar de TVA.
qed



Rog,daca are cineva model declaratia 092 editabila il/o rog sa o posteze pe site.Multumesc mult!

Vezi postarearomeodum, la Feb 8 2010, 01:08 PM, a spus:

Am o nelamurire: la punctul 6 spune : Persoana impozabilă a cărei perioadă fiscală a devenit luna, ca urmare a efectuării unei achiziții intracomunitare de bunuri, nu mai are posibilitatea de a reveni la utilizarea trimestrului calendaristic ca perioadă fiscală, fiind obligată să păstreze ca perioadă fiscală luna și în anii următori. (la punctele precedente nu specifica nimic de achizitiile de bunuri, ci era trecut doar achizitii intracomunitare)
Ce se intampla daca am o achizitie intracomunitara de servicii, atunci trebuie sa depun 092 si sa devin platitor lunar? (mentionez ca firma este platitoare de tva trimestrial)

Daca corobaram Ord.1165/2009 cu Ord.76/2010-ultimul facand referire si la declararea achizitiilor de servicii din CE prin decl.092,rezulta ca si cei care efectuiaza o achizitie din CE de servicii devine platitor lunar -daca a fost trimestrial..De altfel in instructiunile de completare a decl.092 se precizeaza:"Formularul (092)Declaratie de mentiuni privind schimbarea perioadei fiscale pentru persoanele impozxabile inregistrate in scop de TVA care utilizeaza trimestrul calendaristic ca perioada fiscala si care efectuiaza o ACHIZITIE INTRACOMUNITARA TAXABILA IN ROMANIA-se completeaza de persoanele impozabile inregistrate in scop de TVA conf.art.153 din Leg.571/2003..."Deci nu se face referire speciala la achizitii de bunuri ci la orice achizitie comunitara taxabila in Romania.
qed!

Nu stiu de unde a copiat colega Ord.1165/2009,dar continutul nu este chiar acela.Redau mai jos continutul Ord.1165:
Agenția Națională de Administrare Fiscală
Ordin nr. 1165 din 29/05/2009
Publicat in Monitorul Oficial, Partea I nr. 371 din 02/06/2009
privind aprobarea Procedurii de actualizare a vectorului fiscal pentru persoanele impozabile înregistrate în scopuri de taxă pe valoarea adăugată care utilizează trimestrul calendaristic ca perioadă fiscală și care efectuează o achiziție intracomunitară taxabilă în România, precum și a modelului și conținutului unor formulare


În temeiul art. 12 alin. (3) din Hotărârea Guvernului nr. 109/2009 privind organizarea și funcționarea Agenției Naționale de Administrare Fiscală, al art. 7 și al art. 78 din Ordonanța Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedură fiscală, republicată, cu modificările și completările ulterioare, și al art. 1561 alin. (61)-(62) din Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificările și completările ulterioare,


președintele Agenției Naționale de Administrare Fiscală emite următorul ordin:


Art. 1. - Se aprobă Procedura de actualizare a vectorului fiscal pentru persoanele impozabile înregistrate în scopuri de taxă pe valoarea adăugată ce utilizează trimestrul calendaristic ca perioadă fiscală și care efectuează o achiziție intracomunitară taxabilă în România, prevăzută în anexa nr. 1.
Art. 2. - Se aprobă modelul și conținutul formularelor:
a) "Declarație de mențiuni privind schimbarea perioadei fiscale pentru persoanele impozabile înregistrate în scopuri de TVA care utilizează trimestrul calendaristic ca perioadă fiscală și care efectuează o achiziție intracomunitară taxabilă în România (092)", cod MFP: 14.13.01.11/a.i., prevăzută în anexa nr. 2;
b) "Notificare privind nedepunerea declarației de mențiuni, în vederea actualizării datelor din Registrul contribuabililor, pentru persoanele impozabile care utilizează trimestrul calendaristic ca perioadă fiscală și care efectuează achiziții intracomunitare taxabile în România", cod MFP: 14.13.07.11/a.i., prevăzută în anexa nr. 3;
c) "Decizie privind actualizarea datelor din Registrul contribuabililor, pentru persoanele impozabile care utilizează trimestrul calendaristic ca perioadă fiscală și care efectuează achiziții intracomunitare taxabile în România", cod MFP: 14.13.02.11/a.i., prevăzută în anexa nr. 4.
Art. 3. - Instrucțiunile de completare a formularului prevăzut la art. 2 lit. a) sunt prevăzute în anexa nr. 5.
Art. 4. - Caracteristicile de tipărire, modul de difuzare, de utilizare și de arhivare a formularelor menționate la art. 2 sunt prevăzute în anexa nr. 6.
Art. 5. - Anexele nr. 1-6 fac parte integrantă din prezentul ordin.
Art. 6. - Referirile la Codul fiscal din cuprinsul prezentului ordin reprezintă trimiteri la titlul VI "Taxa pe valoarea adăugată" al Legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificările și completările ulterioare, iar referirile la Codul de procedură fiscală reprezintă trimiteri la Ordonanța Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedură fiscală, republicată, cu modificările și completările ulterioare.
Art. 7. - Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.
Art. 8. - Direcția generală proceduri pentru administrarea veniturilor, Direcția generală de tehnologia informației și Direcția generală de administrare a marilor contribuabili, precum și direcțiile generale ale finanțelor publice județene și a municipiului București vor lua măsuri pentru ducerea la îndeplinire a prevederilor prezentului ordin.


Președintele Agenției Naționale de Administrare Fiscală,
Sorin Blejnar


București, 29 mai 2009.
Nr. 1.165.
DECI PCT.6 NU ESTE ACELASI CU CEL CARE ESTE REDAT MAI SUS IN ACELASI ORDIN!!!!



#219561 Declaratia 092

Postat de andreipa2003 on 18 February 2010 - 06:48 PM in Arhiva

Rog,daca are cineva model declaratia 092 editabila il/o rog sa o posteze pe site.Multumesc mult!

Vezi postarearomeodum, la Feb 8 2010, 01:08 PM, a spus:

Am o nelamurire: la punctul 6 spune : Persoana impozabilă a cărei perioadă fiscală a devenit luna, ca urmare a efectuării unei achiziții intracomunitare de bunuri, nu mai are posibilitatea de a reveni la utilizarea trimestrului calendaristic ca perioadă fiscală, fiind obligată să păstreze ca perioadă fiscală luna și în anii următori. (la punctele precedente nu specifica nimic de achizitiile de bunuri, ci era trecut doar achizitii intracomunitare)
Ce se intampla daca am o achizitie intracomunitara de servicii, atunci trebuie sa depun 092 si sa devin platitor lunar? (mentionez ca firma este platitoare de tva trimestrial)

Daca corobaram Ord.1165/2009 cu Ord.76/2010-ultimul facand referire si la declararea achizitiilor de servicii din CE prin decl.092,rezulta ca si cei care efectuiaza o achizitie din CE de servicii devine platitor lunar -daca a fost trimestrial..De altfel in instructiunile de completare a decl.092 se precizeaza:"Formularul (092)Declaratie de mentiuni privind schimbarea perioadei fiscale pentru persoanele impozxabile inregistrate in scop de TVA care utilizeaza trimestrul calendaristic ca perioada fiscala si care efectuiaza o ACHIZITIE INTRACOMUNITARA TAXABILA IN ROMANIA-se completeaza de persoanele impozabile inregistrate in scop de TVA conf.art.153 din Leg.571/2003..."Deci nu se face referire speciala la achizitii de bunuri ci la orice achizitie comunitara taxabila in Romania.
qed!

Nu stiu de unde a copiat colega Ord.1165/2009,dar continutul nu este chiar acela.Redau mai jos continutul Ord.1165:
Agenția Națională de Administrare Fiscală
Ordin nr. 1165 din 29/05/2009
Publicat in Monitorul Oficial, Partea I nr. 371 din 02/06/2009
privind aprobarea Procedurii de actualizare a vectorului fiscal pentru persoanele impozabile înregistrate în scopuri de taxă pe valoarea adăugată care utilizează trimestrul calendaristic ca perioadă fiscală și care efectuează o achiziție intracomunitară taxabilă în România, precum și a modelului și conținutului unor formulare


În temeiul art. 12 alin. (3) din Hotărârea Guvernului nr. 109/2009 privind organizarea și funcționarea Agenției Naționale de Administrare Fiscală, al art. 7 și al art. 78 din Ordonanța Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedură fiscală, republicată, cu modificările și completările ulterioare, și al art. 1561 alin. (61)-(62) din Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificările și completările ulterioare,


președintele Agenției Naționale de Administrare Fiscală emite următorul ordin:


Art. 1. - Se aprobă Procedura de actualizare a vectorului fiscal pentru persoanele impozabile înregistrate în scopuri de taxă pe valoarea adăugată ce utilizează trimestrul calendaristic ca perioadă fiscală și care efectuează o achiziție intracomunitară taxabilă în România, prevăzută în anexa nr. 1.
Art. 2. - Se aprobă modelul și conținutul formularelor:
a) "Declarație de mențiuni privind schimbarea perioadei fiscale pentru persoanele impozabile înregistrate în scopuri de TVA care utilizează trimestrul calendaristic ca perioadă fiscală și care efectuează o achiziție intracomunitară taxabilă în România (092)", cod MFP: 14.13.01.11/a.i., prevăzută în anexa nr. 2;
b) "Notificare privind nedepunerea declarației de mențiuni, în vederea actualizării datelor din Registrul contribuabililor, pentru persoanele impozabile care utilizează trimestrul calendaristic ca perioadă fiscală și care efectuează achiziții intracomunitare taxabile în România", cod MFP: 14.13.07.11/a.i., prevăzută în anexa nr. 3;
c) "Decizie privind actualizarea datelor din Registrul contribuabililor, pentru persoanele impozabile care utilizează trimestrul calendaristic ca perioadă fiscală și care efectuează achiziții intracomunitare taxabile în România", cod MFP: 14.13.02.11/a.i., prevăzută în anexa nr. 4.
Art. 3. - Instrucțiunile de completare a formularului prevăzut la art. 2 lit. a) sunt prevăzute în anexa nr. 5.
Art. 4. - Caracteristicile de tipărire, modul de difuzare, de utilizare și de arhivare a formularelor menționate la art. 2 sunt prevăzute în anexa nr. 6.
Art. 5. - Anexele nr. 1-6 fac parte integrantă din prezentul ordin.
Art. 6. - Referirile la Codul fiscal din cuprinsul prezentului ordin reprezintă trimiteri la titlul VI "Taxa pe valoarea adăugată" al Legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificările și completările ulterioare, iar referirile la Codul de procedură fiscală reprezintă trimiteri la Ordonanța Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedură fiscală, republicată, cu modificările și completările ulterioare.
Art. 7. - Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.
Art. 8. - Direcția generală proceduri pentru administrarea veniturilor, Direcția generală de tehnologia informației și Direcția generală de administrare a marilor contribuabili, precum și direcțiile generale ale finanțelor publice județene și a municipiului București vor lua măsuri pentru ducerea la îndeplinire a prevederilor prezentului ordin.


Președintele Agenției Naționale de Administrare Fiscală,
Sorin Blejnar


București, 29 mai 2009.
Nr. 1.165.
DECI PCT.6 NU ESTE ACELASI CU CEL CARE ESTE REDAT MAI SUS IN ACELASI ORDIN!!!!



#193403 clinica veterinara

Postat de andreipa2003 on 06 February 2009 - 11:31 AM in Arhiva

1.-Iera mai bine sa fi declarat de la inceput neplatitoare de TVA,deoarece clinicile veterinare au de regula o cifra de afaceri mica, chiar mai multi ani pana sa ajunga la cea de 3500EUR-cand trebuie sa se declare platitoare de TVA si este in avantajul societatii sa fie neplatitoare de TVA.In prezent nu se mai poate face nimic daca s-a declarat la inceput platitoare de TVA,doar daca s-a declarat o cifra de afaceri inferioara a se obtine in anul de declarare si totusi s-a preferat sa fie platitoare de TVA.a se vedea prevederea din Codul Fiscal in acest sens.
2.-Daca s-a depasit cifra de afaceri la 31.01.2009 trebuie sa se depuna decl 010 pana la 10.02.2009.Declaratia 010 este f simplu de completat pentru a deveni platitoar de TVA.In sensul ca trebuie sa faceti mai intai un inventar al marfurilor pe stoc la 31.01.2009-daca s-a depasit cifra de afaceri la 31.01.2009-inventar ce trebuie depus la Administr.Fiscala de care apartine societatea,apoi se depune declaratia 010-in termen de max.10 zile de la sf lunii incare s-a depasit cifra de afaceri .Daca mai ceva neclaritati contacteaza-ma!



#192630 depasire plafon tva

Postat de andreipa2003 on 28 January 2009 - 08:14 PM in Arhiva

Vezi postareaprimavera, la Jan 17 2009, 12:22 PM, a spus:

Vezi postareambgheban, la Jan 15 2009, 02:55 PM, a spus:

Vezi postareakeesha1978, la Dec 23 2008, 09:33 PM, a spus:

AnaB are dreptate, pt depasirea celor 35.000 euro se foloseste cursul comunicat de BNR la sfarsitul anului precedent. [...]conform pct 80 din Norme CF se foloseste cursul de la sfarsitul anului precedent.
Se foloseste cursul la data aderarii: 3.3817 si se rontunjeste la urmatoarea mie, respectiv 119.000 ron. In privinta cursului e foarte clar: cursul de la data aderarii.
da cred ca aceasta e variata corecta :frusty:
Nu stiu de ce se bate campii atata pe cursul de schimb ce se foloseste pentru determinarea plafonului cifrei de afaceri de 35000 EUR,fata de care o persoana juridica devine platitor de TVA.
Uite ce spun ultimele modificari aduse la HG 44/2004-Normele de aplicare a Codului Fiscal:

[ Norme metodologice:
80. (1) În sensul art. 1561 alin. (1) din Codul fiscal, în orice situație, echivalentul în lei al plafonului de 100.000 de euro se determină pe baza cursului de schimb comunicat de Banca Națională a României valabil pentru 31 decembrie al anului precedent, inclusiv pentru persoanele impozabile care solicită înregistrarea în scopuri de TVA conform art. 153 din Codul fiscal în cursul anului.
Ce prevede art.153 (1):
Art. 153. - (1) Persoana impozabilă care este stabilită în România, conform art. 1251 alin. (2) lit. b), și realizează sau intenționează să realizeze o activitate economică ce implică operațiuni taxabile și/sau scutite de taxa pe valoarea adăugată cu drept de deducere trebuie să solicite înregistrarea în scopuri de TVA la organul fiscal competent, după cum urmează:
a) înainte de realizarea unor astfel de operațiuni, în următoarele cazuri:
1. dacă declară că urmează să realizeze o cifră de afaceri care atinge sau depășește plafonul de scutire prevăzut la art. 152 alin. (1), cu privire la regimul special de scutire pentru întreprinderile mici;
2. dacă declară că urmează să realizeze o cifră de afaceri inferioară plafonului de scutire prevăzut la art. 152 alin. (1), dar optează pentru aplicarea regimului normal de taxă;
b) dacă în cursul unui an calendaristic atinge sau depășește plafonul de scutire prevăzut la art. 152 alin. (1), în termen de 10 zile de la sfârșitul lunii în care a atins sau depășit acest plafon;

Deci, domnilor cred ca este fff clar ce curs se foloseste,nu?
Se foloseste cursul de schimb din anul precedent.
OK???????????

Ma surprinde incompetenta unor organe fiscale ce dau raspunsuri de genul celor de la Satu Mare.Maaaaaare rusine!!!!!!!!!!!!!Unde e Min.de Finante sa auda astfel de persoane ce raspunsuri evazive dau la contribuabili si lipsite de documentare!!!???



#191461 Vanzare cu amanuntul

Postat de andreipa2003 on 17 January 2009 - 11:27 PM in MONOGRAFII CONTABILE

Vezi postareacamistu, la Dec 2 2008, 11:16 AM, a spus:

notificarea se face in 90 de zile . pct 61 din norme alin 4
Punctul 61 alin.4 din norme se refera la transmiterea inventarului efectuat la marfa pe stoc,inventar ce se intocmeste in 2 ex din care unul se depune la unitatea fiscala de care apartine societatea.
Dar,notificarea cu declaratia 010 se depune in termen de 10 zile de la sf perioadei in care plafonul de 35000 Euro a fost depasit si societatea a devenit platitoare de TVA.
OK!



#131549 IMPOZIT VENIT PERSOANE CU HANDICAP

Postat de andreipa2003 on 18 May 2007 - 05:38 AM in Arhiva

Codul Fiscal este o lege generala.De aceea impozitarea sau nu a veniturilorsalariale la persoanele handicapate se face conform legii speciale care primeaza in fata legii generale-Codul fiscal.Asa ca daca intr-o lege speciala este trecut ca nu se calculeaza 1% somaj-de exemplu , la veniturile pesoanelor cu handicap asa se va proceda.Dar scrie asta in legea 448/2006-fiind o lege speciala a persoanelor cu handicap,sau in Legea 76/2002-legea somajului?Mult succes!

Vezi postarearobertantal, la May 17 2007, 09:47 AM, a spus:

Vezi postareacitrom05, la May 17 2007, 12:18 PM, a spus:

Dupa parerea mea, peroanele cu handicap in cauza, sunt scutite doar de plata impozitului pe salarii de 16% si nicidecum de celelalte contributii. In CF se fac referiri doar la impozitul pe salarii nu si la celelalte contributii. N-am gasit in Legea 76/2002 cu somajul afirmatia ca pentru persoanele cu handicap nu se datoreaza contributia la somaj si asa mai departe.

merci. acelasi lucru il deduc si eu, insa ce nu pot sa inteleg eu este: de ce in celelalte legi (pensii, sanatate, somaj etc) cand se face referire la aplicarea asupra fondului de salarii realizate, se face trimitere si la "cu respectarea legislatiei financiar-fiscale" (adica la codul fiscal)

sau interpretarea din codul fiscal se face astfel: salariile persoanelor cu handicap grav-accentuat angajate cu CIM, nu se includ in venituri de natura salariala pentru a nu fi impozitate conform prezentului capitol din cod (n.m.)?
pe cand in celelalte legi, sa le interpretez ca si cum n-ar exista codul fiscal, tratand astfel termenii in contextul fiecarei legi in parte? dar ce lege reglementeaza fondul de salarii? observ ca fiecare fofloseste acelasi termen (de ce fond se salarii) dar textele de lege, nu's musai de coroborat unele cu altele. Aici e nedumerirea mea !?

credeti-ma, am citit toata legislatia referitoare la aceste aspecte si trag concluzia ca nici macar nu au fost corelate textele intre ele si ca lasa ditamai locul pt interpretari (pana acum nu am mai avut vreun caz de acest gen, iar acum....n-am ce face; trebuie sa-i gasesc rezolvarea fara dubii)

multumesc pentru raspuns



#124729 PLATA CASH IN VALUTA

Postat de andreipa2003 on 10 March 2007 - 10:38 AM in Arhiva

Inrarea in contul de numerar a valutei licitate se face la cursul de licitatie a bancii.Cu acelasi curs de licitatie se inregistreaza si iesirea de valuta din contul de valuta.Daca nu procedezi asa nu se mai inchide contul 581.
-Ex: in ziua de 5 03.2007 cursul BNR al $ este 2,5 lei;cursul bancii din ziua de 05.03.2007 este 2,485 lei/$,in timp ce cursul de licitatie cu care eu vand valuta este de 2,45 lei/$.Sa zicem ca vreau sa vand 100$, avand nevoie de lei sa platesc o factura de telefon.Banca la licitatie(cumparare de valuta-in cazul nostru) foloseste un curs mai mic decat cursul bancii cu care face celelte tranzactii comerciale la clientii ei.
Atunci:100$ x 2.45 lei/$= 245 lei-suma ce-mi va intra in contul meu de la banca-in lei,respectiv: 5121 = 581 - 245 lei
-in contul de valuta unde am valuta operatia trebuie sa o inregistram la cursul de 2,45 lei$,deoarece nu se va inchide contul 581-viramente interne,daca lucram cu alt curs. si atunci: 581 = 5124 - 245 lei
In felul acesta contul 581 se va inchide cu sold zero ,ccad.
Vreau sa precizez ca in extrasele de cont de la mai toate bancile se trece cursul de tranzactionare a valutei,cat si cursul bancii din ziua respectiva.
Ok! Succes!

Vezi postareadsc, la Mar 10 2007, 07:39 AM, a spus:

Am urmatoarea situatie:

In data de 08.03.2007 am achizitionat prin licitatie valuta de la banca comerciala cu care lucrez.

581=5121 (suma in valuta* curs BC)
5124=581 (suma cumparata * curs BC)

In data de 09.03.2007 am ridicat valuta respectiva. La ce curs trebuie sa inregistrez ridicarea de numerar cursul cu care am licitat valuta sau cursul BNR din ziua ridicarii?

Am platit furnizorul extern si mi-a ramas o anumita suma in casa. Cand trebuie reevaluat acest sold la sfarsitul fiecarei luni sau cand am o alta operatiune de incasare sau plata din casa in valuta?



#124435 TAXARE INVERSA

Postat de andreipa2003 on 07 March 2007 - 08:13 PM in Arhiva

Acest caz este un caz particular in sensul ca suma avanuslui primit este egala cu toata suma din factura-am inteles corect?E logic ca trebuie sa facturezi cu TVA,nu?Daca avansul este mai mic decat suma din contract stornezi avansul primit si facturat asa cum a fost facturat-cu TVA-restul sumei insa va fi cu taxa inversa.
Mult succes!


Vezi postareaSERBAN MARIANA, la Mar 7 2007, 04:11 PM, a spus:

da un pic pe cautare la taxare inversa si gasesti raspunsul, numai eu am scris de cateva ori referitor la acest subiect
nu putem sa o facem de zece ori pt fiecare



#123871 spor vechime

Postat de andreipa2003 on 04 March 2007 - 10:40 AM in Arhiva

Daca nu te supar iti dau eu un programel poate te ajuta in sensul asta-dar da-mi o adresa de mail.
Succes!

Vezi postareaota, la Mar 3 2007, 10:53 PM, a spus:

Vezi postareacr1st1na, la Feb 28 2007, 07:19 PM, a spus:

Buna ziua! Dragi ,,parteneri" de suferinta :lostit (13): poate imi usurati cumva si mie suferinta acordandu-mi un programel :) de calculare a vechimii. Stiu ca exista, am cautat pe google si nu am gasit . Merci !

pe www.itmtimis.ro se poate calcula salariul si cu vechime...se poate incerca



#123868 contabilitate constructii

Postat de andreipa2003 on 04 March 2007 - 10:06 AM in Arhiva

[b]Am citit si eu toate intrebarile si raspunsurile voastre privitor la constructii.As putea sa trag niste concluzii ,dar nu inainte de a va spune cateva lucruri cu privire la activitatea de constructii:
1.-activitatea de constructii trebuie tinuta asa cum am remarcat la unii din colegii nostrii ca au scris aici pe site cu NIR,BC,etc.In acest sens am retinut cateva propuneri ff pertinente dintre care as cita pe Dinu,geambazumariana si altii;
2.-evidenta puteti sa o tineti cum vreti,dar totul e ff strict daca faceti lucrari de constructii la institutiile statului.Aici dreptul de control il are si Curtea de Conturi.Si atunci cand te verifica o astfel de institutie este o verificare mai atenta si de regula de oameni profesionisti si pe obiect.Nu e joaca asa cum mentiona cineva aici.Este putin mai multa munca ca trebuie deschise gestiuni,daca e cazul,dar numai asa se poate urmari si compara costurile constructiei,respectiv cele din deviz cu cele efective,nu?In felul acesta putem sa stim cum stam si daca lucram eficient,nu?Cu o evidenta tinuta direct pe cheltuieli-adica fara a se urmari consumurile din deviz cu materialele intrate,nu prea vad a fi o munca de economist,iertati-ma!Este adevarat ca este mai usor de tinut in felul acesta o astefel de evidenta si ca patronii vor sa plateasca mai putin pe cel ce tine evidenta contabila,dar noi trebuie sa tinem la profesionalism,sa nu facem varza in evidenta contabila.
3.-Ii impartasesc intrutotul modul de tinere a evidentei asa cum a precizat colega noastra-geambazumariana-o mentionez expres ca asa vad si eu ca trebuie tinuta evidenta in constructii,si nu trecute materialele ce intra in manopera direct pe cheltuieli.
Cu aceste aspecte zise doresc sa nu supar pe nimeni de aici de pe forum dar nici pe cei ce vor intra.Trebuie sa fim profesionisti si sa aratam asta.
Va multumesc mult![/b]

Vezi postareageambazumariana, la Mar 3 2007, 11:03 PM, a spus:

Problema constructiilor este fff frumoasa!As putea spune chiar interesanta!
Lucrez la o firma care printre multele obiecte de activitate are si constructii civile si industrial.
Gestiunea este organizata foarte bine, gestionarii au decizii de gestionare, nu se elibereaza marfa pentru vinzare decit in baza dispozitiei de livrare iar pentru lucrarile executate decit in baza bonului de consum
Pentru lucrarile de constructii documentele sunt semnate de seful de santier, gestionar si cel care le ridica de la magazie.
Bonurile de consum contin un cod al obiectivului construit pentru care se consuma materialele, bonuri care se vor identifica pe fiecare obiectiv.Astfel ca la terminarea lucrarii voi sti care sunt costurile cu materialele pe lucrarea respectiva, ba mai mult ce cantitati s-au folosit si pot face comparativa cu situatia de lucrari emisa de compartimentul tehnic.

La fel procedez cu subantreprenorii,cu prestatiile de utilaje proprii sau inchiriate cheltuiala se inregistreaza in contabilitate tot insotita de codul obiectivului.

La sfirsitul lunii stiu cheltuielile reale ale fiecarui obiectiv construit.

Lucrez cu productie neterminata,pentru ca am lucrari care se executa de-a lungul a doua, trei, patru luni.

Nu este complicat, ba chiar as putea spune ca este o provocare!

Depistez multe erori de ofertare, de raportare a productiei neterminate de compartimentul tehnic si multe altele.

Interesant si placut !



#122758 Legislatie privind garantia de buna executie

Postat de andreipa2003 on 25 February 2007 - 11:44 AM in Arhiva

Multumesc pentru raspuns,dar nu ai spus nimic despre intrebarea a II-a!Si eu tot la inregistrarea asta ma gandeam ca este corecta, ce ai redat-o.Inca o data multumiri.




Vezi postareaSERBAN MARIANA, la Feb 25 2007, 08:10 AM, a spus:

deci faci asa
la incasarea sumei in contul de garantii

5121=269 analitic

la deblocarea ei

269=267

4428=4427

cu intocmirea facturii de restituire a garantiei

deci faci asa
la incasarea sumei in contul de garantii

5121=269 analitic

la deblocarea ei

269=267

4428=4427

cu intocmirea facturii de restituire a garantiei si plata tva

sau mai bine

5125=269 analitic

5121=5125 la incasare

restul la fel



#122744 Legislatie privind garantia de buna executie

Postat de andreipa2003 on 25 February 2007 - 09:49 AM in Arhiva

Vezi postareaandreipa2003, la Feb 25 2007, 07:32 AM, a spus:

D-na Mariana,cred ca nu am fost eu suficient de explicit.Desigur ca asa se inregistrau in 2006 garantiile cum ai zis.
-Dar eu voiam sa-ti cer parerea cum se inregistreaza incasarea garantiei in banca -ca depozit de la client stiind ca nu o pot utiliza pana la receptia finala.Spuneam ca suma virata drept garantie ajunge intr-un cont de garantii in banca mea.Prin ce cont din clasa 5 si in corespondenta cu ce cont?Doar nu asa: 5121 = 267 sau 5121 = 4111 sau 5121 = 269 si la receptia finala fac 269 = 267!!! Oricum pe credit trebuie un cont creditor la primirea ca depozit a garantiei?Asta-i una din probleme, si o a doua intrebare atunci cand am primit garantia ca depozit trebuia sa virez TVA, stiind ca am primit suma drept garantie in banca,dar nu o pot folosi pana la receptia finala?Eu sustin ca nu.La aceste 2 intrebari te rog mult sa-mi raspunzi indicandu-mi parerea si cu privire la monografia contabila.Multumesc mult!




Vezi postareaSERBAN MARIANA, la Feb 25 2007, 06:12 AM, a spus:

da asa este , pentru avansurile si garantiile constituite inainte de 2007 se factureaza tva la restituire deoarece la constituire ai facut pt tva aferent garantie urmatoarele inreg

lucrari executate in 2006

4111= % 119000
704 100000
4427 19000

garantie retinuta 10% in 2006

6812=1512 10000 garantie

4427=4428 1900 tva af garantie

267=4111 11900 val totala garantie

restit in 2007

5121=267 11900

1512=7812 10000
------------------------
4428=4427 1900
------------------------
asa ca trebuie sa inchizi pe 4428 constituit in 2006


anul acesta in 2007 folosesti taxarea inversa si la lucrari exec si la garantie



#122742 Legislatie privind garantia de buna executie

Postat de andreipa2003 on 25 February 2007 - 09:32 AM in Arhiva

D-na Mariana,cred ca nu am fost eu suficient de explicit.Desigur ca asa se inregistrau in 2006 garantiile cum ai zis.
-Dar eu voiam sa-ti cer parerea cum se inregistreaza incasarea garantiei in banca -ca depozit de la client stiind ca nu o pot utiliza pana la receptia finala.Spuneam ca suma virata drept garantie ajunge intr-un cont de garantii in banca mea.Prin ce cont din clasa 5 si in corespondenta cu ce cont?Doar nu asa: 5121 = 267 sau 5121 = 4111!!!Asta-i una din probleme, si o a doua intrebare atunci cand am primit garantia ca depozit trebuia sa virez TVA, stiind ca am primit suma drept garantie in banca,dar nu o pot folosi pana la receptia finala?Eu sustin ca nu.La aceste 2 intrebari te rog mult sa-mi raspunzi indicandu-mi parerea si cu privire la monografia contabila.Multumesc mult!




Vezi postareaSERBAN MARIANA, la Feb 25 2007, 06:12 AM, a spus:

da asa este , pentru avansurile si garantiile constituite inainte de 2007 se factureaza tva la restituire deoarece la constituire ai facut pt tva aferent garantie urmatoarele inreg

lucrari executate in 2006

4111= % 119000
704 100000
4427 19000

garantie retinuta 10% in 2006

6812=1512 10000 garantie

4427=4428 1900 tva af garantie

267=4111 11900 val totala garantie

restit in 2007

5121=267 11900

1512=7812 10000
------------------------
4428=4427 1900
------------------------
asa ca trebuie sa inchizi pe 4428 constituit in 2006


anul acesta in 2007 folosesti taxarea inversa si la lucrari exec si la garantie



#122679 Legislatie privind garantia de buna executie

Postat de andreipa2003 on 24 February 2007 - 03:25 PM in Arhiva

Fii te rog amabila Serban Mariana,si da-mi un sfat la urmatoarea speta:- la executarea unei lucrari pentru o institutie desi facturez situatia de lucrari lunara iar mai jos garantia de buna executie institutia imi vireaza intr-un cont la banca mea c/v facturii-fara garantie si separat garantia de buna executie pe care o constitui sub forma unui depozit la banca la dispozitia ambilor parteneri:furnizor si beneficiar-ce o putem folosi amandoi, iar eu ca furnizor doar dupa efectuarea receptiei finale,-ca si in cazul unui acreditiv. Cum ar trebui efectuata aceasta inregistrare? Am niste pareri diferite cu alcineva care sustine ca se datoreaza TVA pentru garantiile astfel incasate si constituite depozite pana la sfarsitul anului 2006 desi eu in calitate de furnizor nu pot beneficia de acele sume pana la receptia finala. Multumesc mult!

Vezi postareaSERBAN MARIANA, la Feb 24 2007, 11:43 AM, a spus:

Vezi postareacipri, la Feb 24 2007, 07:20 AM, a spus:

ok. Dar in situatia in care garantia de buna executie se retine din contravaloarea facturii mi s-ar parea mai corecta factura emisa de Mariana Serban. In situatia ta Ocsi garantia nu se retine, ci se vireaza intr-un cont de garantii, deci ti se achita intreaga valoare. Caz din acesta am si eu si sunt de acord, dar daca retii garantia de buna executie din valoarea facturii, adica achiti mai putin cu ea mi se pare ok prima varianta cu pozitia in rosu.
Mariana te-as ruga daca poti sa-mi dai si notele contabile pe care le faci la o astfel de factura sa ma verific. Multumesc mult.
la constituire
4111= 704 10000

6812=1512 500 reprez 5% din val lucrarii

267=4111 500 pt garantia de incasat

5121=4111 9500 incasare cf situatie lucrari- garantie

la restituire
5121=267 500

1512=7812 500


asa fac de ani buni si toata lumea a fost multumita



#122402 REGISTRUL DE EVIDENTA FISCALA

Postat de andreipa2003 on 22 February 2007 - 10:06 PM in Arhiva

[b]Uite ce spune OMF 1850/2004:[/b]Ministerul Finanțelor PubliceOrdin nr. 1850 din 14/12/2004
Publicat in Monitorul Oficial, Partea I nr. 23 din 07/01/2005
[color="#000080"]privind registrele și formularele financiar-contabile[/color]


În temeiul prevederilor art. 10 alin. (6) din Hotărârea Guvernului nr. 1.574/2003 privind organizarea și funcționarea Ministerului Finanțelor Publice și a Agenției Naționale de Administrare Fiscală, cu modificările și completările ulterioare,
în temeiul prevederilor art. 4 alin. (1) din Legea contabilității nr. 82/1991, republicată, cu modificările și completările ulterioare,


ministrul finanțelor publice emite următorul ordin:


Art. 1. - Se aprobă Normele metodologice de întocmire și utilizare a registrelor și formularelor comune pe economie privind activitatea financiară și contabilă, cuprinse în anexa nr. 1*) care face parte integrantă din prezentul ordin.
__________
*) Anexele nr. 1 și 2 se publică ulterior în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 23 bis abonament, care se poate achiziționa și de la Centrul pentru relații cu publicul al Regiei Autonome "Monitorul Oficial", București, șos. Panduri nr. 1.


Art. 2. - Se aprobă Nomenclatorul, modelele și normele de întocmire și utilizare a registrelor și formularelor financiar-contabile, comune pe economie, care nu au regim special de înseriere și numerotare, cuprinse în anexa nr. 2*) care face parte integrantă din prezentul ordin.
Art. 3. - Direcția de reglementări contabile va lua măsuri pentru ducerea la îndeplinire a prevederilor prezentului ordin.
Art. 4. - (1) Prezentul ordin va fi publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I.
(2) Pe data intrării în vigoare a prezentului ordin se abrogă Ordinul ministrului finanțelor nr. 425/1998 pentru aprobarea Normelor metodologice de întocmire și utilizare a formularelor tipizate, comune pe economie, care nu au regim special, privind activitatea financiară și contabilă, precum și a modelelor acestora, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 391 bis din 15 octombrie 1998.


p. Ministrul finanțelor publice,
Gheorghe Gherghina,
secretar de stat


București, 14 decembrie 2004.
Nr. 1.850.


ANEXA Nr. 1


NORME METODOLOGICE
de întocmire și utilizare a registrelor și formularelor comune pe
economie privind activitatea financiară și contabilă


ANEXA Nr. 2


NOMENCLATORUL
modelele și normele de întocmire și utilizare a registrelor și
formularelor financiar-contabile, comune pe economie, care nu au
regim special de înseriere și numerotare

[b]Anexa 1 si 2 au un continit mare si de altfel aici e esenta problemei,dar va redau capitolul ce face referire la acest aspect:[/b]"

"H. Condițiile în care se pot întocmi, edita și arhiva electronic registrele, jurnalele și alte documente financiar-contabile
46. Din punct de vedere al bazei de date să existe posibilitatea reconstituirii în orice moment a conținutului registrelor, jurnalelor și altor documente financiar-contabile.
47. Registrele, jurnalele și alte documente financiar-contabile, care se arhivează pe suport WORM (Write Once Read Many), să fie semnate de persoana care le întocmește, în conformitate cu prevederile Legii nr. 455/2001 privind semnătura electronică.
48. Să existe un plan de securitate al sistemului informatic, cuprinzând măsurile tehnice și organizatorice care să asigure următoarele cerințe minimale:
a) confidențialitatea și integritatea comunicațiilor;
b) confidențialitatea și nonrepudierea tranzacțiilor;
c) confidențialitatea și integritatea datelor;
d) împiedicarea, detectarea și monitorizarea accesului neautorizat în sistem;
e) restaurarea informațiilor gestionate de sistem în cazul unor calamități naturale, evenimente imprevizibile, prin:
- arhivarea datelor utilizând tehnologia WORM (Write Once Read Many), care să permită inscripționarea o singură dată și accesarea ori de câte ori este nevoie a informațiilor stocate;
- înregistrarea datelor din documentele financiar-contabile în timp real, în alt sistem de calcul, cu aceleași caracteristici, care să fie amplasat într-o altă locație.
49. Să se asigure listarea tuturor registrelor, jurnalelor și formularelor la cererea organelor de control. "

Mult succes!

Vezi postareamihaelatb, la Feb 22 2007, 07:19 PM, a spus:

Raspuns dat de djfp Buzau : La intrebarea dumneavoastra cu privire la formalitatile ce trebuiesc indeplinite de catre agentii economici pentru a obtine derogarea in vederea tinerii Registrului de evidenta fiscala in format electronic, va comunicam ca aceasta se acorda cu indeplinirea conditiilor prevazute in Ordinul ministrului finantelor publice nr. 1850 / 2004 , anexa nr. 1 , lit. G si H . - privind registrele si formularele financiar – contabile .
Stie cineva ce spune ordinul cu pricina? :lostit (13):




Cometa SQL