Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Miha2000's Content - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


Miha2000's Content

There have been 14 items by Miha2000 (Search limited from 02-December 07)


Sort by                Order  

#281391 TVA intracomunitar -SRl nou infiintat

Postat de Miha2000 on 21 December 2017 - 07:27 PM in Impozitare - TVA

Buna seara,

Ziliele trecute mi-am infiintat un SRL care are ca obiect de activitate comercializarea de legume fructe in targuri.Pentru ami putea desfasura activitatea va trebui sa fac importuri din UE. Astazi, am sunat la Asistenta contribuabili si am incercat sa inteleg cum ar trebui sa procedez pentru obtinerea codului de TVA pentru operatiuni intracomunitare , pentru ca am inteles ca nu mai exista ROI .
Domnisoara care mi-a raspuns la telefon , mi-a spus ca pot sa fac achizitii intracomunitare si fara acel cod special daca am cifra de afaceri sub 10000E si ca pentru obtinerea acestui cod va trebui sa depun o cerere la fiscul de care apartin,
Eu , as dori sa fac o prima achizitie pana in anul nou si as dori sa stiu daca este ok sa fac aceasta achizitie inainte de iesirea acestui cod sau ar trebui sa astept ? Si daca devin doar platitor de TVA intracomunitar fara a fi platiitor de TVA "obisnuit" ce fel de facturier ar trebui sa achizitionez acum pentru inceput ? Facturier cu TVA sau fara TVA ? Si pentru bonurile mele de benzina care au TVA , sau pentru facturile cu care voi cumpara marfa din Romania voi putea deduce TVA-ul din ele?
Mentionez ca momentan nu am contactat un contabil si as dori (daca se poate ) ca dupa sarbatori ,sa pot gasi tot prin intermediul dumneavoastra pe cineva care sa aiva seiul in Popesti Leordeni pentru ami prelua contabilitatea.

Multumesc mult,

Cristian.



#278613 Nelamuriri Declaratia 010

Postat de Miha2000 on 12 May 2017 - 05:30 PM in Arhiva

Multumesc tuturor pentru raspunsuri ;
Da, intradevar am un SRL prin care imi desfasor activitatea , pentru ca am fost nevoita sa-l infiintez. In anul 2016 , am ramas fara un loc de munca , intrucat institutia la care lucram s-a desfiintat si , oricat de mult m-am straduit nu mi-am mai putut gasi un loc de munca (eu fiind ceva mai avansata in varsta ). Asa imi pot plati singura contributiile salariale fara nicio problema . Mi-as fi dorit sa devin membru CECCAR , dar asa cum am spus , as termina stagiul de practica cam in perioada in care ar trebui sa-mi depun dosarul de pensionare .
Inca o data va multumesc tuturor pentru raspunsuri si va doresc mult succes .

Dorina Neagoe.



#278591 Nelamuriri Declaratia 010

Postat de Miha2000 on 11 May 2017 - 08:00 PM in Arhiva

Buna seara ,

Imi poate spune si mie cineva cum ar trebui completata anexa referitoare la persoana responsabila cu evidenta contabila ?
Este obligatoriu ca evidenta contabila sa fie tinuta doar de un membru CECCAR sau poate fi tinuta in continuare si de persoane cu studii superioare nemembre ale corpului ?
Sunt economist de profesie , lucrez in contabilitate de peste 35 de ani, dar NU sunt membra CECCAR. In prezent , am un SRL ( cu cod CAEN 6920 infiintat in 2007 ) prin care imi desfasor activitatea . Conform Legii 82/1991, stiu ca am dreptul sa tin contabilitatea , chiar daca nu sunt membra CECCAR .
Si as vrea sa mai stiu daca trebuie sa depunem aceasta declaratie de fiecare data cand se preia o firma noua (se schimba contabilul), trebuie sa o depunem pentru firmele existente in prezent pentru actualizarea bazei de date a fiscului sau care va fi procedura ?

Va multumesc mult ,
Dorina Neagoe.



#277941 lichidare/dizolvare/radiere SRL

Postat de Miha2000 on 15 March 2017 - 04:58 PM in Aspecte juridice privind societatile comerciale

Buna ziua ,
Am un client care din anul 2007 nu a mai avut activitate si care anul acesta s-a hotarat sa-si inchida societatea . I-am reglat fisa pe platitor la fisc, dar am constatat ca in anii in care a avut activitate a facut niste plati in plus aproximativ 1500 lei si mai are de recuperat de la TVA aproximativ 8500 lei. Societatea nu mai are cont in banca , la adresa declarata in acte nu mai locuieste nimeni (este un loc viran ) iar patronul a plecat sa lucreze in Spania .Pentru operatiunile aferente inchiderii societatii a fost imputernicit avocatul care se ocupa de lucrari la ONRC.
Din ceea ce stiu eu, in momentul inchiderii societatii , sumele achitate in plus sunt restituite contribuabilului in contul curent al societatii. In cazul de fata , stie cineva cum se va putea face aceasta restituire ? Se pot restitui banii prin mandat postal la sediul avocatului sau trebuie sa se deschida un cont nou la banca numai pentru incasatea acestor bani?



#277833 fisa platitor ANAF Bragadiru

Postat de Miha2000 on 02 March 2017 - 08:32 PM in ALTE PROBLEME CONTABILE

Buna seara,
Am rezolvat-o , multumesc mult. Am sunat la ei si mi-au dat o adresa de e-mail.
Adresa de la care se pot solicita fise pe platitor de la ANAF Ilfov- cel din Bragadiru este:

mariana.padure-radu.if@anaf.ro

Inca o data multumesc mult.



#277685 fisa platitor ANAF Bragadiru

Postat de Miha2000 on 18 February 2017 - 06:35 PM in ALTE PROBLEME CONTABILE

Buna seara ,

Doresc sa preiau evidenta unui client nou din jud.Ilfov, care apartine de Bragadiru. Sediul societatii este situat in com . Copaceni. Imi puteti spune va rog , cum pot obtine o fisa sintetica de la ANAF ? Are cineva o adresa de e-mail unde sa pot solicita asa ceva sau trebuie sa merg pana la Bragadiru ?
Va multumesc mult .



#276123 ordin de compensare

Postat de Miha2000 on 19 October 2016 - 06:29 PM in ALTE PROBLEME CONTABILE

Am citit. Multumesc mult!



#276111 ordin de compensare

Postat de Miha2000 on 18 October 2016 - 07:54 PM in ALTE PROBLEME CONTABILE

Buna seara ,

In legatura cu O.G. 22/2016 ,as avea cateva nelamuriri :
- stie cineva adresa de e-mail la care se transmit situatiile ?
- in situatie trebuiesc raportate toate facturile neachitate /neancasate indiferent de sold , sau raportam numai facturile
cu valoare mai mare de 10.000 , asa cum era prevazut in Ord.77/1999 ?
In 1999 , aveam un programel in format dbf in care inregistram facturile si le trimeteam listate insotite de un borderou si de discheta .Acum , cum se vor transmite ?Ne reantoarcem la dischete ?
Cum credeti ca ar trebui sa procedam ?



#273891 Cont pentru plata TVA

Postat de Miha2000 on 17 April 2016 - 05:22 PM in Impozitare - TVA

Multumesc mult .



#273867 Cont pentru plata TVA

Postat de Miha2000 on 16 April 2016 - 08:57 PM in Impozitare - TVA

Buna seara,

Imi poate spune si mie cineva care este contul in care se face plata tva-ului ? Am un client caruia trebuie sa-i pregatesc ordinul de plata pt tva si am inteles ca s-a schimbat contul de virament. Pana acum am folosit contul preluat automat de saga , dar acum nu mai stiu daca este ok sau nu.
Contul in care am virat pana acum este : RO86 TREZ 7032 0100 1010 1XXX TREZ SECT. 3 .

Imi puteti spune va rog daca este bun sau nu si eventual care este contul corect ?

Va multumesc mult .



#272755 TVA la incasare

Postat de Miha2000 on 20 February 2016 - 12:10 PM in Impozitare - TVA

Va multumesc mult. Asa m-am gandit sie eu dar nu eram sigura daca este corect sau nu ; este prima data cand lucerz cu tva la incasare si nu eram sigura de aceste inregistrari.
Inca o data va multumesc.



#272719 TVA la incasare

Postat de Miha2000 on 18 February 2016 - 02:01 PM in Impozitare - TVA

Nu ma poate ajuta nimeni?



#272709 TVA la incasare

Postat de Miha2000 on 18 February 2016 - 11:24 AM in Impozitare - TVA

Da asta stiu si eu; la mine diferentele provin de la decembrie sau cel putin asa scrie in mesajul primit de la saga. Soldurile lui 4428 ti si 4428 tp din jurnal corespund cu cele din balanta. Cred ca gresesc eu ceva in momentul in care completez decontul de tva pentru ca in balanta sunt preluate sumele din jurnale dar am diferenta la soldul lui 4424 in balanta am sold 1467 lei iar in decont am 1909 lei. Nu imi dau seama unde este gresit in balanta sau in decont? Va rog frumos imi puteti spune unde gresesc sau ce gresesc?



#272697 TVA la incasare

Postat de Miha2000 on 17 February 2016 - 10:53 PM in Impozitare - TVA

Buna seara,
As vrea sa ma ajutati cu un TVA la incasare; este prima data cand lucrez cu asa ceva si nu ma descurc deloc. Am preluat incepand cu 01 ianuarie un client nou care este platitor de TVA la incasare.Conform jurnalelor de vanzare si cumparare am urmatoarele sume:
In jurnalul de vanzari baza 10488 tva 2475 , TVA neexigibil 17133 ( conf jurnal)
jurnal de cumparari baza 20447 tva 4232, chelt deductible 50% baza 531 tva 106 din care am inteles ca trebuie sa evidentiez doar 53 lei iar ceilalti 53 lei sa ii trec pe cheltuiala nedeuctibila, tva neexigibil (TP) 1214. Cand am incercat sa dau inchidere de tva , mi-aparut pe ecran un mesaj care imi spunea ca sunt difente intre tva facturi preluate si cont 4428 si mi-a facut programul regularizarea automat 4428TP- 4426 cu 201,62 lei si 4427- 4428 TI cu -240.01 lei si 4424-4426 cu 1467 lei. In balanta de verificare se regasesc toate aceste sume mai putin regularizarile facute de program iar, in decontul de tva dupa ce ii dau preluare date imi peria toate aceste date dar la tva de recuperat imit apare 1909 lei . Va rog frumos imi puteti explica cum este corect, Mentionez ca folosesc programul Saga.Va multumesc mult.




Cometa SQL