Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
nopris's Content - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


nopris's Content

There have been 1000 items by nopris (Search limited from 25-November 07)



Sort by                Order  

#142849 REZOLVARI GRILE - 2007

Postat de nopris on 08 September 2007 - 08:40 PM in Arhiva

Vezi postarearapnica, la Sep 8 2007, 07:55 PM, a spus:

As vrea si eu subiectele rezolvate la evaluare 248-296. Adresa de mail marica_ramona@yahoo.com
Multumesc!
Fisier atasat  Evaluare_247_296.doc   77.5K   143 downloads



#140956 REZOLVARI GRILE - 2007

Postat de nopris on 27 August 2007 - 01:29 PM in Arhiva

Vezi postareaxtina, la Aug 27 2007, 02:05 PM, a spus:

[nu resusesc sa le descarc. puteti sa-mi spineti cum sa procedez
sau puteti sa mi le trimiteti pe pitarcristina@yahoo.com ?
Faci cu mouse-ul click-dreapta pe link-ul fisierului. Se deschide un pop-up meniu. Alegi si faci click-stanga pe "Save target as...", apoi click pe "Save" (dupa ce alegi folderul unde salvezi).



#168333 registru de evidenta a salariatilor

Postat de nopris on 01 April 2008 - 02:35 PM in Arhiva

Multumim! Din cate am inteleg, modificam codul CAEN in Revisal (la firmele deja introduse) doar daca avem confirmarea ORC de schimbare a codului. Exceptie fac noile firme sau vechile firme care au folosit un cod de mai putin de 4 cifre, care vor introduce un cod nou.



#151308 registru de evidenta a salariatilor

Postat de nopris on 21 November 2007 - 04:36 PM in Arhiva

Vezi postareamitrache_v, la Nov 21 2007, 03:45 PM, a spus:

imi puteti spune si mie ce inseamna SALARIUL DE BAZA. este vorba despre salariul brut sau cel net?
Brut desigur, dar la care se pot adauga sporuri si prime (tot brute). E cel din contractul individual de munca si din carnetul de munca. Pentru o luna intreaga lucrata nu se poate da un salariu brut mai mic decat acesta.



#163693 registru de evidenta a salariatilor

Postat de nopris on 22 February 2008 - 04:42 PM in Arhiva

Vezi postareastiutor, la Feb 7 2008, 11:50 AM, a spus:

eu ca simplu angajat pot vedea daca cineva mi-a operat in cartea de munca o modificare? nu de alta dar daca cele pe hartie fizic nu mai raman valabile, noi ce facem, angajatii.
Cartea de munca oricum nu mai are nici o valoare in ce priveste inregistrarile de dupa 1.04.2001. Si eu zic ca nici Revisalul. Conteaza doar raportarile lunare ale angajatorului la CAS. Cartea de munca are un rost de reconstituire, daca se distruge arhiva Casei de pensii (incendiu etc.) sau pentru inregistrarile de dinainte de 1.04.2001. Asa ca nu mai avea prea mult grija ei.



#142870 registru de evidenta a salariatilor

Postat de nopris on 09 September 2007 - 10:14 AM in Arhiva

Vezi postarealaguna, la Aug 28 2007, 11:50 AM, a spus:

mai are cineva revisal 1.0?
De ce vrei vers.1? Doar pt.ca nu e parolata baza?



#232039 program saga

Postat de nopris on 13 October 2010 - 09:06 AM in Arhiva

Introdu pe meniul Clienti un client cu numele "Vanzari zilnice" sau "Raportul zilnic Z" si-l folosesti in iesiri pe acesta, un bon pe zi, de tip "B".



#227068 program saga

Postat de nopris on 18 June 2010 - 02:29 PM in Arhiva

1. Registrul CASA compact este scos de contabil ca sa-l compare cu cel facut de casier (de mana sau in Excel sau chiar in Saga).
Registrul CASA pe zile joaca rolul de jurnal facut de casier. Problema e ca fiecare zi a casei trebuie listata zilnic, pe pagina noua. Eu imi puneam problema daca se poate liasta a 2-a zi pe vorso la prima zi sau trebuie fila noua.

2. Reglementarile legale cer doar sa ai o contabilitate ordonata si documentele primare sa fie pe categorii si in ordine cronologica. In rest exista obiceiuri diferite.
In ce ma priveste, am urmatoarele obiceiuri, care pot fi imbunatatite in timp:
- la firmele cu putine documente, fara salariati si cu raportari trimestriale se pot indosaria trimestrial documentele;
- la fiecare luna (sau trimestru) se fac 2-3 dosare:
- - - dosarul actelor primare (primite de contabil);
- - - dosarul actelor secundare (rezultate), facute de contabil
- - - dosarul declaratiilor (fiscale, ITM etc.).
Pentru ca nu prea suport incopcierile, ultimele doua "dosare" le pun in folii de plastic.
La firme cu putine documente ultimele 2 dosare se pot uni in unul singur.
Pe fiecare dosar scriu cu marker: firma, luna si anul contabil (sau trimestrul), si metiunea privind continutul: "Acte primare", "Acte secundare", "Declaratii".

Astept si eu propuneri de imbunatatire a organizarii evidentei.
Eventual daca se stiu critici sau recomandari de la controale.



#233311 program saga

Postat de nopris on 18 November 2010 - 11:42 PM in Arhiva

Vezi postareacristinutza89, la Nov 19 2010, 12:03 AM, a spus:

...imi apare eroarea data documentului este precedenta ultimei inchideri de gestiuni...tu cum ai rezolvat problema asta?
Inseamna ca data documentului nu este din luna contabila curenta ci cade intr-o luna deja inchisa (validata).
Ce e de facut:
1) Intai vedeti care e luna si anul documentului, sa nu fie o eroare de tastare.
2) Vedeti care e ultima luna deschisa:
- pe meniul Operatii, click pe "Inchidere luna" si observati luna curenta, afisata in dreapta sus;
- comparati luna curenta cu luna (si anul) documentului (facturii etc.);
- toate butoanele de validare din partea dreapta a fisei "Inchidere luna" trebuie sa fie devalidate;
- daca vreti sa redeschideti o luna anterioara, devalidati toate butoanele din fisa "Inchidere luna" si apoi devalidati si luna curenta apasand butonul de devalidare din partea de jos a fisei.



#245206 program saga

Postat de nopris on 16 October 2011 - 01:23 PM in Arhiva

Firma Sagasoft mai are un program, numit "Pub-line", extensie a programului "SAGA C", destinat folosirii in baruri, restaurante, cafenele pentru administrarea comenzilor. Vezi daca nu te ajuta sa inlocuiesti vechiul program de eliberare note de plata in restaurant.



#209198 program saga

Postat de nopris on 14 August 2009 - 12:59 PM in Arhiva

Vezi postareamarina_marina, la Aug 13 2009, 06:38 PM, a spus:

...vreau sa scot registrul de casa pt luna iulie avand din iunie numai soldul final....
Ar trebui sa mearga. Daca ai la luna 6 soldul lui 5311 din balanta lunii 6 corect, atunci poti sa introduci doar tranzactiile lunii 7, daca te intereseaza doar casa. Chiar daca nu ai soldul lunii 6 corect la 5311, poti sa-l corectezi cu o incasare sau plata fictiva (temporara) in luna 6. Dar dupa ce introduci facturile va trebui sa atasezi incasarile si platile din casa la aceste facturi. Solutia e temporara, doar pentru a putea lista zilnic casa pana se introduc toate datele.



#245283 program saga

Postat de nopris on 19 October 2011 - 03:02 PM in Arhiva

Nu sunt sigur ca am inteles ce erooare este.
O intrare negativa este echivalenta cu o iesire pozitiva din punct de vedere a stocurilor.
Daca folositi o gestiune valorica atunci nu se face nici o validare privind cantitatile si stocurile.
Daca folositi o gestiune cantitativ-valorica atunci trebuie sa existe in stoc 1 buc. din produsul1 si 1,35 unitati din produsul2, inainte de a face factura de stornare. Altfel nu are stoc de unde sa scada pe cele returnate. Vedeti pe meniul Fisiere/Gestiuni ce gestiuni aveti.
Eventual la facturare sa alegeti operatiunea nedefinita, fara gestiuni.
Daca e alta problema, reveniti cu clarificari.



#244922 program saga

Postat de nopris on 04 October 2011 - 09:03 AM in Arhiva

La fiecare intrare se genereaza automat nota contabila doar daca s-a dat click pe Validare. Trebuie vazuta nota contabila de la intrari si comparata cu cea de la plata.
Nota de la intrari se poate vedea in trei locuri:
1) Mergi pe meniul Operatii-Intrari. Click-stanga pe intrarea cu probleme, intrarea sa fie validata altfel nu genereaza nota contabila. Click-stanga pe butonul de jos N.C.... si de vazut nota.
2) Notati firma, data facturii si sumele (baza TVA+val.TVA).
mergeti pe meniul Operatii - %Articole contabile, mergeti la data facturii si cautati contarea pentru acea factura si comparati cu contarea platii de la data platii.
3) Poate intrarea sau plata apare de mai multe ori. Cel mai bine se vede asta in meniul Situatii-listari - Fise conturi, selectati contul care nu se inchide si perioada de la o data mult anterioara pana la sfarsitul lunii curente. Verificati evolutia soldului.



#207887 program saga

Postat de nopris on 23 July 2009 - 03:14 PM in Arhiva

Daca benzina nu e stocata se poate conta direct 604,4426=401.
Pentru ca au TVA bonurile de benzina trebuie introduse in intrari, ca sa apara in Jurnalul cumpararilor.



#170842 program saga

Postat de nopris on 25 April 2008 - 10:40 AM in Arhiva

Vezi postareastanciu ana simona, la Apr 25 2008, 10:22 AM, a spus:

Ca sa vad daca este in regula jurnalul de vanzari si de cumparari, ce trebuie sa fac? Am dat inchidere de luna, am dat actualizare date, si nu merge sa vad aceste jurnale. Ce trebuie sa fac?
Inchiderile sunt, de regula, pentru note contabile de inchidere, amortizari, descarcare gestiune.
Pentru a vedea jurnalul de cumparari e suficient sa introduceti intrarile, iar pentru a vedea jurrnalul de vanzari e suficient sa introduceti iesirile. Atentie la liste sa selectati luna corecta, luna in care aveti facturile introduse, nu luna pe care o propune programul.



#170771 program saga

Postat de nopris on 24 April 2008 - 12:47 PM in Arhiva

Sau instaleaza imprimanta virtuala PDF "doPdf" de la adresa http://www.dopdf.com/download.php (free)



#206971 program saga

Postat de nopris on 13 July 2009 - 04:12 PM in Arhiva

Nu stiu in ce masura SAGA PS permite gestiunea stocurilor, dar in SagaC trebuie creata o gestiune de produse finite si articolele din aceasta gestiune (paine etc.). Trebuie achizitionat modulul de stocuri al versiunii SagaC, caci se poate livra (la un pret mai mic) versiunea fara stocuri. Cel mai bine e sa le dati un e-mail sau telefon si sa intrebati.



#146058 parerile noastre despre examenul CECCAR -SEPT. 2007

Postat de nopris on 02 October 2007 - 06:50 AM in Arhiva

Vezi postareaklemi_papp, la Oct 1 2007, 11:20 PM, a spus:

lista de Bucuresti
Multumim mult. Eu nici acum, a doua zi, nu am reusit sa accesez CECCAR.ro.



#239217 declaratia 112 / 2011

Postat de nopris on 09 March 2011 - 09:48 AM in Arhiva

Vezi postareaSERBAN MARIANA, la Mar 8 2011, 11:29 AM, a spus:

...dupa ce am terminat declaratia 112 de facut pe februarie si ii dau validare nu imi creaza fisierul XML ma puteti ajuta...
1) Recomand sa-ti iei o versiune de Adobe Reader mai noua (vers.9 sau 10) deoarece in versiunile mai vechi nu poti vedea atasamentele cand faci click pe agrafa. Ultima versiune este la adresa:
http://get.adobe.com/reader/
2) Dupa ce completezi (sau incarci din programul propriu de contabilitate) fisierul PDF, foarte probabil ca trebuie sa mentionezica ai incredere in el. In functie de versiunea readerului, click pe Options (dreapta sus) si clik pe "I trust in this document always" (sau cam asa ceva).
3) Dupa completare se da click pe VALIDARE. Se urmareste mesajul afisat (e corect sau sunt erori). Daca sunt erori, erorile se pare ca le pune tot ca fisier atasat. Daca nu sunt erori, se genereaza fisierul XML tot ca fisier atasat, adica el nu se gaseste in nici un folder ci este incorporat in fisierul PDF. Se poate vedea daca s-a generat fisierul de erori sau fisierul XML facand click pe Attachments (agrafa) si observand bara de atasamente.



#239039 declaratia 112 / 2011

Postat de nopris on 04 March 2011 - 12:21 AM in Arhiva

Se poate cu doua CIM la acelasi angajator. A explicat cineva pe forum, asa ca se poate afla cum se face. Se introduce CNP o singura data, un contract la o sectiune si celalalt la alta sectiune.



#139052 2007 - examen expert contabil

Postat de nopris on 06 August 2007 - 08:59 PM in Arhiva

Vezi postareagianina, la Aug 5 2007, 08:12 AM, a spus:

[S-a modificat perioada de inscriere pt examen: este pana pe 15 august.

Nu stiu daca inscrierea pentru examen este pana pe 15 august dar cursul pregatitor in Bucuresti incepe luni 13 august si inscrierea la curs este pana pe 8 august. E mai sigur sa va inscrieti pana la 8 august, chiar daca nu participati la curs. Sotia s-a inscris astazi si a aflat aceste date. A platit urmatoarele sume:
- 555 lei pentru acces [la examen];
- 200 lei pentru curs (care nu e obligatoriu);
- 65 lei pentru cartea de grile 2007 (care nu e obligatorie).
Total: 820 lei.

In Bucuresti cursul pregatitor va avea loc intre 13 august - 2 septembrie, inclusiv sambata si dumineca.
Luni-vineri intre 16:30 - 20:30. Sambata si dumineca: dimineata.
Locul: Pe Splaiul Independentei nr.99-101, in apropiere de Opera Romana, peste apa.



#218398 probleme stagiari an 1

Postat de nopris on 04 February 2010 - 04:52 PM in Arhiva

Intalnirea este pe data de 16 februarie, orele 14-18 la sediul CECCAR-filiala Bucuresti.
Sa veniti cu lucrarea facuta (si listata).



#226472 probleme stagiari an 1

Postat de nopris on 02 June 2010 - 08:20 AM in Arhiva

Pentru stagiarii din Bucuresti, pe saitul www.ceccarbuc.ro se anunta in perioada 31.05-10.06.2010, in functie de indrumator, o intalnire cu indrumatorii (lectorii) de stagiu colectiv, pentru consultatii. Probabil ca la aceste consultatii se pot cere informatii suplimentare privind rezolvarea unor probleme mai grele sau se poate cere bibliografie suplimentara.



#206641 impozitul minim

Postat de nopris on 09 July 2009 - 10:30 AM in Arhiva

Vezi postarearomeodum, la Jul 8 2009, 04:23 PM, a spus:

Pentru trim.II, calculul impozitului pe profit cum credeti ca se face:
1.prin calcul la sfarsitul trimestrului, in stil clasic, apoi compararea cu cota de impozit forfetar aferenta pentru 2 luni, sau
2. se imparte in doua calcule, unul pentru perioada 01.01-30.04, si al doilea pentru perioada 01.05-30.06, urmat de comparare doar pentru cele 2 luni de impozit forfetar?
Impozitul forfetar (pe 2 luni) se compara cu impozitul datorat (pe 3 luni, nu cu datorat pe ultimele 2 luni). Vezi Exemplul II din NM (HG488/2009).
Deci versiune 1. Deci in trim.2 unii mai avem sanse sa nu platim in plus fata de datorat.

Vezi postareaMariana_2007, la Jul 9 2009, 09:11 AM, a spus:

o firma infiintata in iulie 2008 plateste impozit forfetar pe lunile mai si iunie? intreb in urma discutiilor ca firmele in primul an de activitate nu platesc impozit forfetar.
Impozitul forfetar nu se plateste "pentru anul în care se înregistreaza la oficiul registrului comerțului" si nu un an de la infiintare, deci platesti pentru mai-iunie.



#209304 impozitul minim

Postat de nopris on 18 August 2009 - 08:19 AM in Arhiva

Cine a avut pierdere in 2008 plateste impozitul minim (forfetar) integral incepand cu mai 2009 (pana la noi reglementari).




Cometa SQL