Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
sofia1975's Content - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


sofia1975's Content

There have been 142 items by sofia1975 (Search limited from 25-November 07)



Sort by                Order  

#194386 VIDEO POKER

Postat de sofia1975 on 17 February 2009 - 10:55 AM in Arhiva

am o societate care are inchiriate jocuri nde norc de la o alta firma.Aproape dupa un an ma trezesc cu niste procese verbale de predare primire in care se preda .citez"" video poker 2 bc de la seria....la seria....
faceti-ma sa inteleg ce tb sa inregistrez si cum in contab?
.



#165635 urgeeent ajutor tva

Postat de sofia1975 on 11 March 2008 - 03:49 PM in Arhiva

PAI UITE CUM E!FOSTA CONTABILA A INREGISTRAT MARFA ASTFEL:
% %
371 401
4426 378

EU LA SFARSITUL ANULUI AM IN SOLDUL LUI 371 VAL LA PRET DE ACHIZITIE SI IN 378 ADAOSUL LUI 371.
DE LA 1IAN 2008 EU AM INCERCAT SA FAC CORECT SI CU 4428.DAR MA INTREBAM CA AR TREBUI REGLAT PE PERIOADA DIN URMA!
AR FI CATASTROFAL SA IAU RECEPTIE CU RECEPTIE PE PERIOADA DIN URMA.
NU POT SA FAC CEVA ARTIFICII LA SOLDUL PE CARE IL AM LA 31 DEC 2007?
LUMINATI-MA....CA SUNT INCEPATOARE!



#165287 urgeeent ajutor tva

Postat de sofia1975 on 07 March 2008 - 01:58 PM in Arhiva

PRIMA DATA ITI MULTUMESC DE RASPUNS!NU STIU DACA AM INTELES BINE CE AM DE FACUT!APOI NICI NU AM EXPLICAT BINE!EU AM PRELUAT-O DE 6 LUNI INSA TIPA A PROCEDAT ASA 2 ANI IN URMA.AR FI TEROARE SA IAU SA MODIFIC TOATE RECEPTIILE DIN URMA.APOI ADMINISTRATORUL IMI CALCULA RECEPTIILE LA PRETUL DE VANZARE.CONTABILUL NU TINEA NICI UN INVENTAR,DE NICI UN FEL!
EU MA INTREB CE ARTICOLE POT SA FAC CUNOSCAND SOLDURILE LUI 371,378 ,4428 CA SA REGLEZ CUMVA PERIOADA DIN URMA.
EU PT LUNA IANUARIE AM FACUT E NORMAL SA SE FACA ARTICOLELE DE INTRARE LA PRET CU AMANUNTUL SI IMPLICIT DESCARCAREA.
TINAND CONT DE SOLDUL LUI 371 LA 31 12.2007 SI DE SOLDUL LUI 4428,NU POTI ZICE CA AI CORELATII,DACA TE UITI IN BALANTA DE IANUARIE!
DACA SPUN VREO ABERATIE ,SA MA SCUZATI......SI CAND SPUN CA AM EXPERIENTA IN ACEST DOMENIU EXACT DE CAND AM PRELUAT SOCIETATEA NU MINT SI NICI NU VREAU SA MA ASCUND DUPA ACEASTA SCUZA.
AM PRELUAT-O CU TOT FELUL DE PROBLEME SI VREAU SA O ADUC CAT DE CAT PE LINIA DE PLUTIRE.NU MAI SPUN CE EVIDENTA AM LA IMPRUMUTUL IN EURO!MA DOARE CAPUL.LA EA NU EXISTA DIFERENTE DE CURS VALUTAR.BINE ASTA VA FI O ALTA DISCUTIE.ACUM AS VREA SA REZOLV CU TVA...DACA MA MAI LAMURESTI UN PIC!


MERSI!



#165556 urgeeent ajutor tva

Postat de sofia1975 on 11 March 2008 - 08:59 AM in Arhiva

OFFFFFFFFFFFFFF
CUM S-O REZOLV!?



#165471 urgeeent ajutor tva

Postat de sofia1975 on 10 March 2008 - 12:26 PM in Arhiva

va rog fruuuuuuuuuumos!
Ma lumineaza cineva?



#165648 urgeeent ajutor tva

Postat de sofia1975 on 11 March 2008 - 05:25 PM in Arhiva

DA ASA E.NU E CORECT ,DAR CREDE-MA CA SUNT PRESATA DE TIMP!TB SA REFAC CE ALTII NU S-AU PRICEPUT A FACE!
DECI..TIPA CAND A INREGISTRAT O MARFA DE 100,TVA 19 LEI TOTAL MARFA FACTURATA 119
A FACUT ASA TIMP DE 2 ANI:
% =401-119
371-100
4426-19
APOI IN FUNCTIE DE VAL LA PRET CU AMANUNTUL DIN RECEPTII A CALCULAT ADAOS COM
SI A FACUT 371=378 -AD COM
LA EA NU A EXISTAT- 4428
INTELEGETI ACUM?

TRECE TIMPUL SI MA STRESEZ DIN CE IN CE MAI MULT!



#166646 urgeeent ajutor tva

Postat de sofia1975 on 20 March 2008 - 12:55 PM in Arhiva

Vezi postareaa.d.n., la Mar 19 2008, 12:53 PM, a spus:

Vezi postareaa.d.n., la Mar 17 2008, 06:16 PM, a spus:

Pai nu soldul lui 378 trebuia sa-l inmultesti cu 15.966%, ci al lui 371. Cum ai facut de fapt? Poate ai gresit cand ai scris aici, dar ai facut corect.


Cum a ramas? Ai ajuns la vreun rezultat?



NU AM MAI MODIFICAT NIMIC....ASTEPTAM PARERI DE LA ALTII IN LEGATURA CU ULTIMA ANALIZA A MEA



#166414 urgeeent ajutor tva

Postat de sofia1975 on 18 March 2008 - 05:05 PM in Arhiva

Vezi postareatiti35, la Mar 17 2008, 07:05 PM, a spus:

Spui ca nu esti platitaoare de TVA? Atunci este bine fara 4428!!!
SUNT PLATITOARE DE TVA



#165235 urgeeent ajutor tva

Postat de sofia1975 on 07 March 2008 - 09:37 AM in Arhiva

am preluat evidenta unei societati din aug 2007-comert cu amanunutl.Fosta contabila nu a lucrat cu 4428.Eu as vrea de la ian 2008 sa rezolv problema dar nu stiu cum.Adica ,cum inregistrez 4428 pentru perioada din urma?Ajutati-ma!



#165957 urgeeent ajutor tva

Postat de sofia1975 on 14 March 2008 - 08:50 AM in Arhiva

Pt a.d.n!!!!!

Uite cum am facut dupa tot ce am lecturat pe aici!Daca e bine sau nu te rog sa ma sfatuiesti.

soldul lui 378(sf 2007)=7571.43lei,am facut 7571.43x15.966%=1208.86lei
371=378 = -1208.86lei
371=4428=1208.86 lei.Fiindca anul 2007 l-am incheiat...am facut inregistrarile in cursul lunii ianuarie..si.automat...mi-a afectat si descarcarile,zic eu...si iti detaliez,daca ia rabdare sa citesti..te rog!
vanz cu aman inclusiv tva=18076,05lei
tva aferen vanz=2884.4lei
-------------------------
vanz cu aman fara tva 15191.65 lei
Si (IAN.2008)378+RC378
k=----------------------------------------- X100
Si(IAN.2008)371+RD371

7571.43+172.13
K=--------------------------------------X100=18.93
3280,63+8090.33
378
-------------------
D C
1380.99
-1208.86
RC=172.13

DECI AVAND IN VEDERE CA REGlAREA CU TVA-ul AM FACUT-O IN LUNA IAN in rulajul creditor la lui 378 am pe langa ad. com.inregistrat si reglar tva,astfel ca rulajul creditor e o suma mica.
intrebarea mea este:e bine asa?

ACUM.........
MAI URMEAZA
vanz fara tva de 15191,65x 18.93%=2875.78lei
costul mf vandute
15191-2875.78=12315.87lei
articolul contabil:
% =371 18076.05
607 12315.87
378 2875.78
4428 2884.4




ce parere ai!



#165961 TICHETE DE MASA-PRIMARII

Postat de sofia1975 on 14 March 2008 - 09:01 AM in CONTABILITATEA INSTITUTIILOR PUBLICE

multumesc!Era sa facem o gafa....eram pe punctul de a da, pentru ca noi am tot cautat actul normativ care interzice dar....nu era... :tongue: :laugh:



#165853 TICHETE DE MASA-PRIMARII

Postat de sofia1975 on 13 March 2008 - 12:14 PM in CONTABILITATEA INSTITUTIILOR PUBLICE

Mi-ai fi de mare ajutor daca ai gasi legea.....noi avem legis....dar nu am gasit nimic....doar cea care face referire strict la anul 2007.
asteeept!



#165712 TICHETE DE MASA-PRIMARII

Postat de sofia1975 on 12 March 2008 - 09:51 AM in CONTABILITATEA INSTITUTIILOR PUBLICE

Pana acum guvernantii aveau grija sa prevada ca bugetarii nu au voie sa primeasca tichete de masa.In anul 2006 au dat o Ordonanta(88/2006) prin care se specifica clar ca nu se acorda in anul 2007 tichete de masa.Acum alesii nostrii nu au mai legiferat nimic cu privire la acest lucru.In legea bugetului nu mai spune nimic..si nici in alta lege....Deci dupa mine am avea dreptul sa luam.
Ce parere aveeeeti?



#165727 TICHETE DE MASA-PRIMARII

Postat de sofia1975 on 12 March 2008 - 11:04 AM in CONTABILITATEA INSTITUTIILOR PUBLICE

in fiecare an erau prevazute in buget tichetele de masa..si anul acesta la fel sunt prevazute
Dar aveau grija sa dea un act normativ care reglementa clar ca nu avem dreptul.Anul acesta nu s-au ingrijit sa dea o lege care sa specifice ca noi nu avem voie sa luam cum au facut in alti ani!
Deci conform legii bugetului putem lua....dar contabilii inst publice le este frica ....

Ce parere aveti?



#168942 stimulente

Postat de sofia1975 on 07 April 2008 - 01:55 PM in CONTABILITATEA INSTITUTIILOR PUBLICE

am o dilema!
conform Ord.92 /2003 privind colectarea creantelor fiscale ,persoanlul cu atributii in colectarea creantelor fiscale pot avea dreptul la stimulente,15% din executari,..tra,la,....Fondul se constituie cu aprobarea ordon,atorului principal de credite.
In cadrul institutiei unde lucrez exista un compartiment ...nu birou...nu serviciu..ci un compartiment numit..." contabilitate,evid.patrimoniu,venituri,colectar creantelor locale...."un nume pompos in care sunt peroane care au numai atributii de contabilit sau numai de colectare a veniturilor.....
nedumerirea este ca, daca sunt clar specificate atributiile fiecaruia in fisa postului,dreptul la stimulente il poate avea doar cei care au atributii de colectare nu si cei de la cheltuieli!
insa in institutia noastra au luat banii pe munca noastra si persoana care gestioneaza cheltuielile,patrimoniu,resurse umane...etc.

ce dumnezeu!
nu e clar ce inseamna administrarea creantelor fiscale ?
voi ce parere aveti?

heeeelp
chiar nimeni nu poate sa-mi spuna ce parere are?

UNDE SUNT BUGETARII?



#169172 stimulente

Postat de sofia1975 on 09 April 2008 - 09:44 AM in CONTABILITATEA INSTITUTIILOR PUBLICE

alte pareri?

nu lucreaza nimeni direct in sistem ca sa-mi spuna cum procedeaza alte institutii?



#177412 stimulente

Postat de sofia1975 on 07 July 2008 - 01:44 PM in CONTABILITATEA INSTITUTIILOR PUBLICE

BUNA
Ma bucur ca pot discuta cu cineva care stie negru pe alb despre ce este vorba pt ca am primit tot felul de sfaturi si pe alte site-uri cu extras din lege dar legea o pot citi si eu in sa realitatea e alta.La voi am inteles compartimentul este cel al creantelor bugetare,sunt institutii care au colectare creante si alt compartiment executare creante care toate la un loc se regasesc in definitia ""administrarea creantelor fiscale"" din O.g. nr.92.Dar daca conducerea institutiei te-a bagat la un loc "'ghiveci"' pt ca e o institutie mica si nu au comp de resurse separat,contabilitate publica separat,venituri separat,executare silita separat tot ai dreptul la bani numai pt ca te aflii sub acelasi compartiment.Asta este o aberatie!Si la noi persoanele care consider eu ca au dreptul conform legii nu dupa bunul meu plac... nu produc bani toti pentru nu asta e o conditie... dar au atributii conform legii,care de incasare care de executare care de administrare....
Nu stiu daca m-am facut inteleasa?
Astept o parereee :frusty:

Pana la urma cat se retine la angajat si cat la angajator.Si apropo cine ia stimul?

voiam sa discut cu tine pe tema asta dar.....?



#184828 stimulente

Postat de sofia1975 on 19 October 2008 - 10:40 PM in CONTABILITATEA INSTITUTIILOR PUBLICE

eu te inteleg...nu am vrut sa zic ca au dreptul doar cei care produc bani...a administra o creanta bugetara prin definitia data de og 92 nu inseamna numai a incasa...dar e o mare diferenta in cazul nostru.Sa previzionezi un buget de venituri si chelt nu cred ca inseamna a admnistra o creanta bugetara..asta e parerea mea...tu ce crezi?
please!



#193254 spor confidentialitate

Postat de sofia1975 on 04 February 2009 - 06:53 PM in CONTABILITATEA INSTITUTIILOR PUBLICE

Vezi postareatrikule, la Dec 24 2008, 06:00 PM, a spus:

Vezi postareakatinca, la Dec 18 2008, 06:59 PM, a spus:



Cam asta vroiam sa zic si eu, ca sa beneficiezi de spor de confidentialitate trebuie sa ai certificat de acces la informatii.
atunci as vrea sa inteleg si eu cum secretarii de comuna obtin spor de confidentialitate in instanta?
pe ce baza?



#182551 spor confidentialitate

Postat de sofia1975 on 21 September 2008 - 09:26 PM in CONTABILITATEA INSTITUTIILOR PUBLICE

oameni buni ajutati-ma cu un sfat>Lucrez intr-o institutie publica comunala si printre muulte atributii am si de executare silita.La aceasta treaba dupa cum stiti,am nevoie de informatii despre unele persoane fizice sau juridice,conturile lor adrese,loc de muna,etc...Fiind o comuna nu avem precum cei de la oras,adica nu suntem conectat la sistemul central al evidentei popul...etc.Acum cateva luni am cerut informatii despre noua adresa aunui domn care are datorii la noi si am primit o adresa prin care mi se comunica ca nu poate sa-mi furnizeze informatii daca nu am un cod de operator de date personale.
Zis si facut... m-am inscris la Autoritatii Nationale de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal,am primit un cod si acum cand ma intorc din concediu...sa fac treaba :thumbup: .Dar din toata chestia aceasta mi-a venit o idee,si anume daca as cere in instanta sporul de confidentialitate pe care-l au numai unii din administratia publica.M-am gandit sa ma folosesc de aces lucru(codul),de faptul ca in legea functionarului public scrie ca tb sa pastram confidentialitatea,de fisa postului din care reiese ca lucrez cu date care tb sa fie confidentiale,de faptul ca in Constit scrie -sa nu fie diferente...tralala,nu-mi aduc bine aminte.Guvernantii acestia vor sa muncesti pe niste salarii de mizerie,sa fii corect,sa ai atributii cat lumea,sa nu mai ai si alte venituri...chiar daca nu-mi ajung sa-mi inttretin familia,tb sa mor de foame ...chiar daca eu as fi in stare sa mai fac si altceva........si nici drepturi sa nu avem...
ce ziceti voi...ati mai auzit de asa ceva?

nimic..nimic..n-ati auzit,n-ati intalnit? :tongue:



#208976 somaja asistent personal

Postat de sofia1975 on 11 August 2009 - 01:14 PM in Arhiva

Buna ziua!Stiti cumva in ce conditii asistentul persoanei cumhandicap,poate lua somaj?



#245795 somaj

Postat de sofia1975 on 08 November 2011 - 11:38 PM in Arhiva

daca ai avut somaj 9 luni,cand se termina esti angajat o luna si apoi iti incheie contractul mai benefic de somaj?



#190831 solutie pt sold mare in caserie

Postat de sofia1975 on 11 January 2009 - 04:59 PM in Arhiva

am si eu o situatie din care nu stiu cum sa ies
la sfarsitul lui oct am avut sold in casa 100 mil....in octombrie a marit patronul incasarile ca sa poata sa obtina un credit,dar bieninteles ca in realit nu sunt banii.In cursul lunii a obtinut creditul cu care a platiti banca direct la unii furnizori,la impozite...si restul i-am bagat in casierie...ca altfel nu am stiut...
Termin luna nov cu aproape 55mil in casa...care de fapt nu sunt...
contul 455 e pe 0.
Ce sa fac?In luna dec...nu prevad sa aiba asa plati mari catre furnizori.E bine sa termin anul cu asa sold?
Ajutati-ma va rog!Sunt soc platitoare de imp pe profit...de dividente nu cred ca pot pune problema....si mai e ceva....e nou pentru mine! :cool:
va rog daca se poate ..urget!



#215617 sold tva

Postat de sofia1975 on 26 December 2009 - 10:10 PM in Arhiva

am preluat de 2 ani si ceva o societate cu care am avut numai belele datorita fostului contabil.Acum am probleme cu TV.A.Am primit un extras de cont cu un sold de tva de recuperat la o diferenta fata de mine de 100 mil.Nu stiu de existenta altor extrase in acesti 2 ani pt ca administeratorul nu0mi dadea nimic,iar eu cand ma mai bifam cu finantele nu ma bifam la tva pt ca stiam ca am de recupeerat.Insa nici prin cap nu mi-a dat vreodata sa cer si la asta soldul.M-am apucat sa scormonesc din spate si am constatat ca eu am preluat soldurile din balanta lui ultima .Respectivul a dat dosarele toate administratorului dupa jumatate de an d,deci nu am avut acces la declratiile de tva din urma.Ce sa fac?Care sunt articolele contabile ce trebuie sa le fac?(repet,la finante este mai mult de recuperat cu 100 mil)Ca sa caut pe ultimii 3-4 ani,cu toate scuzele de rigoare,puteti sa o considerati o gandire de neprofesionist,dar nu ma plateste nimeni sa muncesc inca odata.Administratorul se uita la mine si nu realizeaza,el crede ca din cateva hartii se va regla soldul.Daca accept soldul din extras,aici spune sa confirm extrasul,ce treb sa fac sa ma reglez.Sunt si fara prea multa experienta si bagata total in ceata! :pullhair:



#184087 Semnatura stat de plata(salarii)

Postat de sofia1975 on 10 October 2008 - 11:48 PM in Arhiva

pai,bine si daca nu am stat de plata,fluturas...nu am dreptul sa vad cum se calculeaza salariul meu.




Cometa SQL