Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
nico1979's Content - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


nico1979's Content

There have been 93 items by nico1979 (Search limited from 25-November 07)



Sort by                Order  

#250475 Orele suplimentare

Postat de nico1979 on 08 October 2012 - 10:56 AM in Arhiva

Ma intereseaza care este temeiul legal in care orele suplimentare pot fi platite cu 100%.
Multumesc



#250476 Salon de masaj

Postat de nico1979 on 08 October 2012 - 11:04 AM in Arhiva

Buna!
Va rog sa-mi spuneti si mie cum se inregistreaza cremele si toate cele necesare pentru masaj (este un salon de masaj si este micro)? Este corect sa fac 3021=401 si apoi 6021=3021? Mai are ceva particularitati? Multumesc.



#250530 Semnatura electronica

Postat de nico1979 on 11 October 2012 - 12:08 PM in Certificatul digital, depunerea online si accesarea dosarului fiscal

Buna ziua!
In cazul in care am luat o firma, cum se procedeaza cu instalarea aplicatiei pentru transmiterea declaratiei 112? Se mai poate instala si pe calculatorul meu daca a mai fost instalat si pe cel al fostei contabile? Multumesc



#250620 Semnatura electronica

Postat de nico1979 on 20 October 2012 - 03:08 PM in Certificatul digital, depunerea online si accesarea dosarului fiscal

Buna!
Va rog sa ma ajutati cu urmatoarea problema: trebuie sa preiau contabilitatea unei firme de la fosta contabila. Cum procedez cu semnatura electronica? Ce trebuie sa cer de la ea pentru a instala pe calculatorul meu?



#250630 Semnatura electronica

Postat de nico1979 on 21 October 2012 - 03:54 PM in Certificatul digital, depunerea online si accesarea dosarului fiscal

Vezi postareacosmin0304, la 20 October 2012 - 05:32 PM, a spus:

Vezi postareanico1979, la 20 October 2012 - 03:08 PM, a spus:

Buna!
Va rog sa ma ajutati cu urmatoarea problema: trebuie sa preiau contabilitatea unei firme de la fosta contabila. Cum procedez cu semnatura electronica? Ce trebuie sa cer de la ea pentru a instala pe calculatorul meu?
1. societatea (administratorul) are semnatura ?
ceri tokenul si vezi cum faci rost de softul necesar
sau
2. contabila a fost imputernicita sa depuna declaratiile pt societate utilizand semnatura ei ?
- cerere revocare 151 cum zice pe aici http://static.anaf.r...ni/revocare.htm
- iti faci pt tine imputernicire si restul e istorie :))


Societatea are semnatura, pana acum s-au depus on-line, dar nu stiu daca pe numele administratorului sau al contabilei. Revin cu intrebari. Multumesc



#251203 plata partiala cab avocatura

Postat de nico1979 on 29 November 2012 - 01:04 PM in Arhiva

Buna ziua!
Am un cabinet de avocatura inregistrat in scopuri de tva. Cum inregistrez in registrul de incasari si plati, platile partiale?
Am o factura in valoare de 1450 ron, pe care am inregistrat-o normal in jurnalul de cumparari, dar plata este de 1300 ron.
Cum fac ? (eu inreg numai valoarea fara tva in reg de incasari si plati).



#251225 lichidare/dizolvare/radiere SRL

Postat de nico1979 on 02 December 2012 - 02:47 PM in Aspecte juridice privind societatile comerciale

Buna ziua!
Va rog sa ma ajutati cu urmatoarea problema: Am o firma suspendata temporar pe o perioada de 3 ani, de la 01.04.2010 pana la 01.04.2013.
Din cate am inteles, nu se mai poate prelungi aceasta suspendare inca 3 ani. Intrebarea mea este: care sunt pasii pe care ar trebui sa ii urmez pentru lichidarea, radierea societatii si cand sa incep demersurile? Pe balanta mai am solduri la mijl fixe , nefiind complet amortizate. Cum procedez cu ele?



#251451 dec. 100 / topic 2012

Postat de nico1979 on 19 December 2012 - 02:26 PM in Arhiva

Buna ziua!
Am preluat o firma cu multe incurcaturi. I s-a depus tarziu 010 cu imp pe micro si salariati, dar la administratie a fost inregistrata numai cu imp pe profit, declaratia 100 fiind depusa tot anul cu imp pe micro.I s-a spus de la administratie ca nu mai are ce sa faca si sa depuna rectificativa, dar eu stiu ca 710 se depune pentru a corecta sumele, nu pentru inlocuirea contributiilor. (imp pe profit in loc de micro).
Gresesc eu? Va rog sa-mi spuneti ce trebuie facut.



#251464 dec. 100 / topic 2012

Postat de nico1979 on 20 December 2012 - 12:16 PM in Arhiva

Asta spun si eu, prin 710 corectez sumele, dar cum corectez contributia?



#251476 dec. 100 / topic 2012

Postat de nico1979 on 21 December 2012 - 01:52 PM in Arhiva

Multumesc mult



#251494 dec. 100 / topic 2012

Postat de nico1979 on 22 December 2012 - 02:25 PM in Arhiva

In primul rand, va multumesc ca incercati sa ma ajutati.
Am incercat initial sa rezolv cu 010, numai ca, fosta contabila a depus tarziu 010, in 02.2012, firma fiind infiintata in 07.2011. Din acest motiv, administratia a inregistrat din oficiu imp pe profit si fara salariati, iar in 010 ea are bifat imp pe micro si cu salariati. De la administratie ne-a spus ca nu mai putem face nimic pentru a figura in toata aceasta perioada cu imp pe micro, decat din 01.2013. Cu sumele nu sunt probleme, deoarece nu a avut activitate pana acum, deci toate sunt pe zero. Ar fi mai bine sa le las asa cum sunt, daca tot sunt pe zero si nu a avut nimic de plata?



#251630 necazuri la preluare conta

Postat de nico1979 on 07 January 2013 - 01:37 PM in Arhiva

Buna ziua!
Am preluat o firma cu probleme si vreau sa va cer sfatul. Este comert cu amanuntul.
Are 2 puncte de lucru cu cate 2 angajati + patronul. Nu trebuia sa aiba 3 registre de casa? chiar daca pe fiecare punct se platesc facturile pentru marfa aferente fiecarui punct delucru(nu are depozit, marfa se aduce direct in magazin si se vinde), chiria si altele. Mai raman totusi ridicarile de numerar pentru depunerea banilor in banca, urmand sa se plateasca contrib pentru salarii, salariul administratorului, plus creditari cat cuprinde. Nu mai spun ca pe un punct de lucru am stoc in acte de 30 lei .
Eu zic ca ar trebui facute note de transfer din casele punctelor de lucru in casa sediului.(al treilea registru de casa) si de acolo depusi in banca ,salariul lui si alte operatiuni. Ea ii scotea ba dintr-un punct, ba din altul. Deocamdata atat am vazut, inca nu mi-a dat dosarul pe 12.2012.



#252004 Probleme cu C.I.M.

Postat de nico1979 on 25 January 2013 - 01:31 PM in CONTRACTE INDIVIDUALE DE MUNCA

Buna!
Am mai descoperit o problema pe care nu stiu cum sa o rezolv.
Toate angajatele (comert cu amanuntul de prod. cosmetice, bijuterii) au contracte de munca cu functia vanzatoare, dar una dintre ele are doar 7 clase. Contractele au fost incheiate acum 1 an si jumatate, fara sa le ceara nici un document, doar buletinul. Acum eu am preluat firma, dar nu stiu cum sa fac sa nu am eu probleme si daca se poate sa nu isi piarda nici ea locul de munca.
Ce ma sfatuiti sa fac?



#255031 Schimbarea functiei

Postat de nico1979 on 16 May 2013 - 11:32 AM in CONTRACTE INDIVIDUALE DE MUNCA

Buna ziua!
Am CIM cu 2 ore/zi la o firma in functia de economist, am studii superioare economice. Intrebarea este daca pot schimba din economist in contabil sef in cazul in care angajati mai sunt vanzatoarele si un functionar economic, deci ei ar fi in subordine.
Am nevoie de schimbarea functiei pentru semnarea bilantului.
Multumesc



#255039 Schimbarea functiei

Postat de nico1979 on 16 May 2013 - 12:37 PM in CONTRACTE INDIVIDUALE DE MUNCA

Multumesc pentru lamurire.
Atunci o sa-mi fac o imputernicire si aleg ,, o alta persoana impternicita '' sau ,,contabil-sef''.



#255863 transmitere revisal act aditional

Postat de nico1979 on 19 June 2013 - 04:34 PM in REVISAL

Buna ziua!
Daca s-a schimbat functia incepand cu 24.05.2013, azi e ultima zi de transmitere revisal?



#255873 Schimbarea sediului societatii

Postat de nico1979 on 20 June 2013 - 04:07 PM in Arhiva

Buna ziua!
Am o societate care si-a schimbat sediul din sector 4 in 6. Ce trebuie facut pentru ca ITM-ul sa fie informat?
Din cate am citit, am inteles ca trebuie modificata adresa in Revisal si intocmite acte aditionale pentru fiecare salariat, numai ca eu nu am primit decizia de transfer, dar societatea a fost transferata din data de 03.05.2013.
Ce ma sfatuiti sa fac? Sa cer o copie dupa decizie de la administratie, dar cum pot dovedi ca am luat la cunostinta abia acum sa pot transmite acte aditionale in termen?
Multumesc



#255897 D112 / topic 2013

Postat de nico1979 on 22 June 2013 - 03:54 PM in Arhiva

Buna ziua!
Va rog sa-mi spuneti, in cazul in care am o salariata carea are copil minor in intretinere, cum trebuie sa-mi apara in 112? In SAGA, in 112 imi apar numai parinte si sot/sotie.
Multumesc



#255911 D112 / topic 2013

Postat de nico1979 on 23 June 2013 - 01:38 PM in Arhiva

Deci, nu trebuie sa apara acolo.
Imi apare : Asigurat / neasigurat pentru concedii și indemnizații de asigurări sociale de sănătate si aici trec 1?



#255917 D112 / topic 2013

Postat de nico1979 on 24 June 2013 - 09:41 AM in Arhiva

Adica trebuie sa imi apara in 112 la fel ca atunci cand nu ar avea pe nimeni in intretinere.



#255921 D112 / topic 2013

Postat de nico1979 on 24 June 2013 - 10:26 AM in Arhiva

Multumesc



#256305 Angajat incetat nepreluat in Revisal

Postat de nico1979 on 15 July 2013 - 04:07 PM in REVISAL

Buna ziua!
Am preluat o societate in 01.2013 si am creat baza de date cu toate contractele active , am operat majorarile de salarii si l-am transmis la ITM. Acum am aflat ca a mai fost un contract incetat cu 31.12.2012, (data angajarii fiind 06.05.2011), care a fost operat in acea zi in Revisal de catre vechea contabila si transmis la ITM, deci in baza lor de date apare ca fiind incetat. Intrebarea este, daca eu trebuia sa ,mai inregistrez odata acel contract in Revisalul meu cu toate modificarile, apoi incetat si trimis odata cu celelalte contracte la ITM?
Multumesc



#256349 Angajat incetat nepreluat in Revisal

Postat de nico1979 on 16 July 2013 - 12:27 PM in REVISAL

La ITM, apare, a fost trimis salariatul incetat, la data corecta, totul a fost facut corect la data incetarii acelui contract, numai ca, dupa aceea eu am refacut baza si am inregistrat toti angajatii, in afara de acel contract incetat si am transmis in continuare modificarile fara el. Este corect sau trebuia obligatoriu si el, chiar daca era incetat si deja transmis? Aveti idee, in caz de vreun control, as risca vreo amenda?



#256365 Angajat incetat nepreluat in Revisal

Postat de nico1979 on 16 July 2013 - 01:34 PM in REVISAL

Atunci, stau linistita.
Va multumesc foarte mult, asa am gandit si eu, dar am mai vorbit cu cineva si m-a pus pe ganduri.



#256483 D300 - decont TVA / topic 2013

Postat de nico1979 on 22 July 2013 - 03:08 PM in Arhiva

Buna ziua!
Am depus declaratia 300 si nu am mai trecut 4424 din decontul precedent, m-am grabit.
La recipisa, documentul este valid si apare astfel:
Nu exista erori de validare.
ATENTIONARI
A: validari globale
atentionare regula: 98: Randul 38 eronat

Ce sa fac, sa o mai transmit odata corect sau este depusa si corectez in decontul viitor?




Cometa SQL