Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
sogardro's Content - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


sogardro's Content

There have been 126 items by sogardro (Search limited from 23-November 07)



Sort by                Order  

#13690 contract de comodat!!!!

Postat de sogardro on 17 March 2005 - 03:13 PM in CONTRACTE comerciale

SIMONA CODREANU a spus:

Contractul de comodat trebuie inregistrat neaparat la notar si la finante, numai asa cheltuielile cu combustibilul si cu piesele sunt deductibile d.p.d.v. fiscal, altfel s-ar putea sa aveti probleme cu fiscul!

Baza legala te rog in sustinerea ta, te rog.
Eu stiu sigur ca nu e nevoie sa inregistrezi la finante sau sa autentifici la notar un contract de comodat. Persoanele fizice semneaza pe baza de semnatura privata.



#7180 Softuri contabilitate

Postat de sogardro on 13 January 2005 - 09:48 AM in Arhiva

Am o micro si tin contabilitatea de 7 luni cu soful celor de la Saga (www.saga.ro). Mi se pare f. bun tinand cont ca este gratis. Am gasit chiar modalitatea ca sa pot folosi tot timpul ultima versiune aparuta.
Dupa mine, cel mai bun soft este cel care iti satisface nevoile cu resurse finaciare cat mai mici.



#13688 Contract de comodat pentru spatiu comercial

Postat de sogardro on 17 March 2005 - 03:06 PM in Arhiva

CONTRACT DE COMODAT
Nr. ____/ _____________


I. PARTILE CONTRACTANTE:
1.1. ________________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________, in calitate de comodanti, pe de o parte
si
1.2. Societatea Comerciala ________________ cu sediul social in Bucuresti, ______________________________, avand codul unic de inregistrare ________, atribut fiscal -____, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului sub nr. ________________, reprezentata prin dl. _________________, in calitate de Administrator unic, denumita in continuare comodatar, pe de alta parte,

au convenit sa incheie prezentul contract de comodat cu respectarea urmatoarelor clauze:

II. OBIECTUL CONTRACTULUI:
2.1. Comodantii dau spre folosinta exclusiva - cu titlu gratuit - comodatarului, spatiul situat in Bucuresti, ______________________________. In spatiul ce face obiectul prezentului contract comodatarul functioneaza si are sediul social.

III. DURATA CONTRACTULUI:
3.1. Prezentul contract intrã în vigoare la data semnãrii lui de catre toate partile ºi este valabil pe durata nedeterminata.
3.2. Contractul poate fi reziliat de una dintre parti cu un preaviz de 15 zile calendaristice.

IV. OBLIGATIILE PARTILOR:
4.1. Obligatiile comodantului sunt urmatoarele:
- sa predea spre folosinta exclusiva comodatarului spatiul situat la adresa mai sus mentionata;
- sa nu-l impiedice pe comodatar sa foloseasca in mod pasnic si util spatiul ce face obiectul prezentului contract.
4.2. Obligatiile comodatarului sunt urmatoarele:
- sa ingrijeasca si sa conserve spatiul ca un bun proprietar;
- sa foloseasca spatiul potrivit destinatiei stabilite prin acordul partilor;
- sa suporte pentru spatiu cheltuielile pentru: intretinere, telefon, energie electrica, gaze, salubritate, cablu TV, abonament internet etc.;
- sa efectueze pe cheltuiala sa toate reparatiile necesare spatiului, iar orice lucrare de imbunatatire, amenajare necesara spatiului dat in folosinta; la sfarsitul perioadei contractului aceste lucrari raman gratuit in proprietatea comodantului;
- sa predea spatiul in buna stare, la data incetarii contractului.

V. CLAUZE FINALE:
5.1. Modificarea prezentului contract se face numai prin act aditional incheiat intre partile contractante.
5.2. Prezentul contract a fost incheiat astazi ___________, in 2 (doua) exemplare originale, câte unul pentru fiecare parte.



COMODANT, COMODATAR,



#10171 Declaratia 100 - incepand cu ian 2005

Postat de sogardro on 10 February 2005 - 05:01 PM in Arhiva

a aparut pe site

http://www.mfinante.ro/contribuabili/siste....jsp?selected=2



#9885 Declaratia 100 - incepand cu ian 2005

Postat de sogardro on 08 February 2005 - 02:36 PM in Arhiva

MO 0117 -> OMF 91 - Formular 100 "Declaratia privind obligatiile de plata la bugetul general consolidat".

Se aplica din data de 01.01.2005 - pentru impozitele, taxele etc. care se vor declara pana pe data de 25.02.2005.

Asteptam programul de la MF



#11968 SCHIMBARE DENUMIRE FIRMA

Postat de sogardro on 01 March 2005 - 03:04 PM in Arhiva

1. Rezervarea de nume se face atat pe plan local (judetean) sau la nivel national. Daca o firma dintr-un judet are denumirea firmei exact cum ti-ai facut tu rezervarea, atunci acea rezervare s-a facut doat la nivel judetean, deci poti folosi si tu denumirea firmei eaxct (va diferi CUI si cod fiscal).
2. ca sa folosesti aceeasi denumire in pagina de internet pentru reclama s-ar putea sa nu o poti folosi daca firma respectiva si-a inregistrat denumirea ca marca la OSIM pentru clasficarea respectiva.



#11633 SCHIMBARE DENUMIRE FIRMA

Postat de sogardro on 25 February 2005 - 04:18 PM in Arhiva

Munteanu Mihai a spus:

Schimbarea numelui societatii se face la R.C. unde trebuie Hot. AGA (decizia asoc. unic) actul aditional corespunzator, CUI-ul vechi si se completeaza cererea de mentiuni.Sper ca n-am uitat nimic. Ba da , instiintarea de platitor de TVA (de pe vremuri).
Dupa schimbare se elibereaza alt certificat de inmatriculare cu acelasi CUI.
Am facut chestia asta anul trecut.Sper ca nu s-a modificat nimic.
Constiincios m-am dus si cu o 010 rectificativ la A.F. sect.4 dar nu mi-au primit-o (pe motiv ca oricum primisera in calculator de la R.C. si nu se modifica vectorul fiscal). Bineinteles ca le-am trimis-o prin posta.

Ai dreptate nu se modifica CUI-ul si nici J-ul, doar ca se da alt certificat de inregistare ficala.
Atentie!!! Daca firma are proprietati sau are deschis rol undeva, atunci ar fi de preferat ca in 30 de zile sa faceti modificarea la Directiile de Impozite si Taxe Locale, ca sa nu le dati modiv sa va dea amenda.
Nu mai trebuiesc nici schimbate facturile, poti merge pe cele pe care le ai in continuare, numai sa tai si sa treci firma corect.



#12295 SCHIMBARE DENUMIRE FIRMA

Postat de sogardro on 04 March 2005 - 02:25 PM in Arhiva

Cum denumesti tu magazinul nu are nici o importanta, doar ca actele sunt pe numele societatii pe care ai infiinat-o.



#9887 progam nou la CAS pt ianuarie 2005

Postat de sogardro on 08 February 2005 - 02:38 PM in Arhiva

progarmul inca nu a aparut...pe vineri saptamana aceasta ziceau ceva



#9907 progam nou la CAS pt ianuarie 2005

Postat de sogardro on 08 February 2005 - 04:33 PM in Arhiva

vezi ca in pagina de site scrie ca in curand va aparea si programul...pdf-ul este formularul, dar momentan nu are nici o valoare, deoarece nu a fost publicat in MO



#3485 asamblare calculatoare

Postat de sogardro on 29 October 2004 - 12:49 PM in Arhiva

Eu lucreaz la o astfel de firma care are autorizata activitatea de fabricare calculatoare (3002). Este activitate de productie. Ansamblarea mai presupune: intalare soft, zeci de testari etc.



#119108 administrator +angajat

Postat de sogardro on 31 January 2007 - 12:37 PM in Arhiva

DECI:

Daca un ascociat unic este administrator in societate, acesta nu poate avea CM pe numele lui.
Daca exista 2 asociati sau mai multi in firma, unul poate sa fie administrator fara sa aiba pe numele lui CM, dar celalalt/-i poate/pot avea CM.
Daca un ascociat unic nu este administrator in societate, acesta poate avea CM pe numele lui, dar trebuie sa puna pe altcineva din afara societatii ca administrator.



#7410 punct de lucru in strainatate

Postat de sogardro on 14 January 2005 - 06:11 PM in Arhiva

...in Romania nu trebuie sa depui nimic ---> dupa cum ai spus ai un punct de lucru cu personalitate juridica in Italia, deci toate taxele, impozitele etc. le platesti acolo.

Tu apari aici doar in acte dpdv juridic ca ai infiintat punctul de lucru, dar din alte puncte de vedere nu vad de ce ar trebuie sa depui situatii financiare si in Romania.



#11630 Formulare cu regim special - modificare

Postat de sogardro on 25 February 2005 - 03:58 PM in Arhiva

Daca aveti pe stoc formulare comandate dupa data de 01.08.2002 se pot folosi pana la epuizare, cu obligatia sa respectati art. 6 1 din prezentul ordin.



#11312 Formulare cu regim special - modificare

Postat de sogardro on 22 February 2005 - 03:14 PM in Arhiva

A aparut OMF 147/2005 in MO 155/2005, care modifica OMF 1849/2003.

ORDIN pentru modificarea si completarea Ordinului ministrului finantelor publice nr. 1849/2003 privind personalizarea formularelor tipizate cu regim special, comune pe economie

În temeiul prevederilor art. 10 alin. (6) din Hotarârea Guvernului nr. 1.574/2003 privind organizarea si functionarea Ministerului Finantelor Publice si a Agentiei Nationale de Administrare Fiscale, cu modificarile ulterioare, în temeiul prevederilor art. 1 alin. (4), (5), (9) si (10) din Hotarârea Guvernului nr. 831/1997 pentru aprobarea modelelor formularelor comune privind activitatea financiara si contabilate si a normelor metodologice privind întocmirea si utilizarea acestora,
ministrul finantelor publice emite urmatorul ordin:

Art. I. Ordinul ministrului finantelor publice nr. 1.849/2003 privind personalizarea formularelor tipizate cu regim special, comune pe economie, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 25 din 13 ianuarie 2004, se modifica si se completeaza dupa cum urmeaza:
1. Alineatul (2) al articolului 1 va avea urmatorul cuprins:
(2) Imprimarea se va executa pe fiecare exemplar original si va contine urmatoarele informatii: denumirea, numarul de înmatriculare la oficiul registrului comertului, codul unic de înregistrare, atributul fiscal si sediul social.
2. Dupa articolul 6 se introduc patru noi articole, articolele 6 1 - 6 4, cu urmatorul cuprins:
Art. 61. Formularele cu regim special de înseriere si numerotare utilizate în activitatea financiara si contabila, personalizate, tiparite în baza prevederilor Ordinului ministrului finantelor publice nr. 989/2002 privind tiparirea, înserierea si numerotarea formularelor cu regim special, care nu contin toate elementele de identificare prevazute la art. 1 alin. (2), pot fi utilizate pâna la epuizarea stocului de formulare, cu conditia completarii de catre emitent, manual sau utilizând sistemele informatice de prelucrare automata a datelor, a elementelor care lipsesc.
Art. 62. În cazul în care pe parcursul desfaurarii activitaii se produc modificari ale unor elemente de identificare, cum ar fi denumirea sau sediul social, acestea pot fi operate în antetul formularelor prin înscriere sau prin aplicarea unei stampile care sa cuprinda datele de identificare actualizate.
Art. 63. Elementele de identificare Codul IBAN si Capitalul social pot fi pretiparite, prin imprimarea acestora pe fiecare exemplar original, sau pot fi înscrise manual ori utilizându-se sistemele informatice de prelucrare automata a datelor.
Art. 64. Pentru sediile secundare ale persoanelor juridice formularele cu regim special de înseriere si numerotare se personalizeaza cu datele de identificare a persoanei juridice, iar elementele de identificare a sediului secundar se pot pretipari pe fiecare exemplar original sau se înscriu în momentul completarii formularului respectiv.
Art. II. Prezentul ordin va fi publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I. Ministrul finantelor publice,
Ionel Popescu
Bucuresti, 15 februarie 2005.
Nr. 147



#11421 Formulare cu regim special - modificare

Postat de sogardro on 23 February 2005 - 03:08 PM in Arhiva

eu zic pe cele noi in continuare, pana aflam si punctul de vedere de la Imprimeria Nationala, administratii etc.
Stii, ei stau mai prost la capitorul noutati legislative si nu urmaresc si nu participa la forum. :)



#11326 Formulare cu regim special - modificare

Postat de sogardro on 22 February 2005 - 04:11 PM in Arhiva

daca asa spune, inseamna ca se aplica incepand de astazi, data publicarii in MO



#8874 Planul de conturi pentru institutii publice

Postat de sogardro on 28 January 2005 - 02:05 PM in Arhiva

Asta te intereseaza?

ORDIN nr. 1829 din 22 decembrie 2003 privind aprobarea ReglementĂŁrilor contabile pentru persoanele juridice fĂŁrĂŁ scop patrimonial



#7352 Registrele si formularele financiar contabile

Postat de sogardro on 14 January 2005 - 03:34 PM in Arhiva

...si daca sunteti rautaciosi, atunci nu va mai dau nimic... :lol:



#7351 Registrele si formularele financiar contabile

Postat de sogardro on 14 January 2005 - 03:33 PM in Arhiva

sory!!!! :)

va astept cu mail pe privat...



#11845 Infiintare unui pct de lucru

Postat de sogardro on 28 February 2005 - 03:41 PM in Arhiva

1. la Administratia Financiara unde este punctul de lucru nu mai trebuie depusa declaratie pentru sediu secundar, ci numai la Administratia Finaicara unde are firma mama sediul; daca are peste 5 angajati atunci depune declaratia 010

2. la Registrul Comertului unde are firma mama sediul tot trebuie sa mearga, deoarece trebuie infiintat punctul de lucru. Fara aceasta mentiune nu poate sa desfasoare activitate, deoarece se da un certificat constatator (va face declaratie pe propria raspundere) pentru codul CAEN pe care vrea sa-l autorizeze.



#12293 Infiintare unui pct de lucru

Postat de sogardro on 04 March 2005 - 02:18 PM in Arhiva

1. daca ai mai putin de 5 angajati, declaratia 100 si 300 se depune la Adm Financiara de care apartine firma mama. Declaratia 010 e depune numai daca ai cel putin 5 angajati la punctul de lucru.

2. Registru salariati se tine la firma mama.
Trebuie sa ai registru unic de control, registru casa, inventar, jurnal, in copie mentiunea de infiintare punct de lucru de la ONRC, CUI, contractul de comodat/inchiriere/locatiune etc., hotararea judecatoreasca de infiintare a societatii, anexa/certificatul cu autorizatii ale punctului de lucru + alte acte specifice activitatii pe care o desfasurati la punctul de lucru.
Daca ai casa de marcat, atunci trebuie sa ai si actele casei de marcat.



#11632 Infiintare unui pct de lucru

Postat de sogardro on 25 February 2005 - 04:11 PM in Arhiva

danae a spus:

aceeasi intrebare si pt tine iulian, ai vazut mesajul scris cu rosu?

depinde de nr de angajati!  
daca ai mai putin de 5 la punctul de lucru, e simplu, un formular aparut prin septembrie, dovada de sediu, copie cui si o declaratie pt nr de angajati la admin financiara, eu am fost si la firma mama si la adresa pt de lucru, deci doua administratii.
daca ai mai multi, nu te pot ajuta pt ca eu am avut 1 ang, dar stiu ca vei obtine cui pt acest punct de lucru deci trebuie 010, dovada de spatiu si.... mai verifica prin arhiva

evident, operatiunile la registrul comertului se fac oricum dar nu trebuie sa le faci inainte, cel putin la primul caz

pui oamenii pe drumuri degeaba...nu este exact asta procedura

Iulian, uite aici cativa pasi de urmat:
1. mai intai trebuie sa ai un contract de inchiriere, comodat etc. pentru punctul de lucru unde vrei sa-l deschizi;
2. trebuie sa mergi la Registrul Comertului, in localitatea unde are sediul firma (sau de cine tine) si sa inregistrezi mentiunea de infiintare punct de lucru si autorizare (vezi ca autorizarea se face pe propira raspundere, iar ulteior daca este nevoie sa obtii autroizatiile specifice le faci pe plan local acolo unde iti deschizi punctul de lucru. Iti trebuie hotarare AGA de infiintare punct de lucru + alte acte.
3. in 30 de zile sa mergi sa inregistrezi punctul de lucru la Administratia Finaciara de care tine firma mama; nu este necesar daca ai sub 5 angajati sa declari punctul de lucru la Administratia Finaciara de care tine punctul de lucru; daca ai peste 5 angajati sau mai mult atunci depui declaratie 010 la Administratia Finaciara locala de care tine punctul de lucru si obtii certificat de inregistare fiscala (CIF) - bifezi "platitor de impozit pe venitul din salarii si pe venituri asimilate salariilor"
4. daca ai casa de marcat; atunci trebuie sa-ti fiscalizezi casa de marcat; se face la Administratia Financiara locala de care tine punctul de lucru.
....



#8613 Reevaluare cladire

Postat de sogardro on 26 January 2005 - 05:51 PM in Arhiva

Cel mai bine ia legatura cu un evaluator...el poate sa-ti dea toate datele necesare intocmirii unei evaluari corecte conform pietii...

Dupa cate stiu eu nu esti obligat sa faci evaluare din 3 in 3 ani. Numai ca vei plati un procent mai mare la impozitul pe cladiri, daca nu ai facut evaluarea in ultimii 3 ani.



#8323 BILANT 31 12 2004

Postat de sogardro on 24 January 2005 - 04:21 PM in Arhiva

A aparut pe situl www.mfinante.ro versiunea 1.1 pentru bilant 2004.




Cometa SQL