Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
mihaci's Content - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


mihaci's Content

There have been 387 items by mihaci (Search limited from 24-November 07)



Sort by                Order  

#220219 program saga

Postat de mihaci on 24 February 2010 - 03:31 PM in Arhiva

Am folosit contul 609 si constat ca la inchiderea contului 121 se denatureaza rulajul corespunzator clasei 6, cum se procedeaza? Saga face automat inregistrarea 401=609 si de aici apare problema, se respecta ordinul 3055, dar cum ramane cu 121? Multumesc



#246297 program saga

Postat de mihaci on 28 November 2011 - 01:12 PM in Arhiva

La o sc vreau sa:
a) incetez un contract de munca, cf Saga ultima zi de lucru 29.11.2011, adica maine
b) sa angajez un salariat cu 01.12.2011,
daca trimit maine, 29.11.2011 revisalul cu ambele modificari, este corect? fiind in aceeasi zi cu incetare CIM, respectiv cu doua zile inainte de angajare salariat nou?
Pentru salariatul nou, daca are domiciliul din cartea de identitate intr`un judet, iar firma la care e angajat e din Bucuresti, ce casa de sanatate trec ? cea din judet sau poate fi CASMB? pentru inginer constructor, salariul minim e 670*2=1340?

Alta situatie:
Se poate angaja un salariat cu 8 ore zilnic pe durata determinata de 6 luni? motivul ar fi Codul Muncii art 82 lit b - cresterea activitatii firmei
Unde se specifica in revisal durata determinata? trebuie anuntat la ITM?
Pentru cod COR clasa 7 ex jonctor, salariul minim poate fi 670 lei? salariatul avand certificat de absolvire a scolii de ucenici, meseria jonctor, pe care am gasit`o la clasa 7.

Cum se opereaza in revisal un act aditional cu Saga, de ex modificare timp de lucru de la 2 ore zilnic la 8 ore pe luna si modificare salariu? daca modificare este cu 01.12.2011, revisalul se trimite in 19 zile lucratoare incepand cu 02.12.2011?

Multumesc



#166839 INCADRARE MIJLOC FIX

Postat de mihaci on 22 March 2008 - 12:30 PM in Arhiva

O sc a achizitionat un laptop cu valoare de mijloc fix, in ce cont de mijloace fixe inregistrez computerul? 214 birotica ?



#236424 declaratia 112 / 2011

Postat de mihaci on 02 February 2011 - 04:30 PM in Arhiva

Un cabinet medical individual, neplatitor de TVA, cu salariati, depune declaratia unica 112 lunar? tinand cont ca pana acum depunea lunar la casa de pensii, somaj, sanatate?
Multumesc



#220034 Completare RJIP

Postat de mihaci on 23 February 2010 - 03:00 PM in Contabilitate PFA

Vezi postareacorpus, la Feb 23 2010, 12:32 PM, a spus:

Nu trebuie o creditare in acest sens. Trebuie doar sa inregistrati operatiunile in ordine croologica, de la 01 ian la 31 dec. indiferent daca la o anumita data cheltuielile sunt mai mari decat veniturile. Notiunea slod de casa nu opereaza in cazul contabilitatii in partida simpla, este sfecific doar sc


Va multumesc mult pentru raspuns.



#220002 Completare RJIP

Postat de mihaci on 23 February 2010 - 12:21 PM in Contabilitate PFA

Cum se procedeaza in cazul unui CMI daca in luna ianuarie 2010 platile sunt mai mari decat incasarile? trebuie o creditare a medicului pentru a justifica platile mai mari decat incasarile, sau nu este nici o problema, neexistand sold la casa la 31.01.?
Ex: la 31.12.2009 ar fi sold la casa 100 lei, in ian 2010, incasari 200 si plati 500, trebuie creditare din partea medicului inregistrata in jurnalul de incasari si plati?



#232024 impozitul minim

Postat de mihaci on 12 October 2010 - 03:50 PM in Arhiva

Am urmatoarea situatie: firma a inregistrat pierdere in perioada 01.01.2010-30.09.2010 si a platit impozit minim in trim. I si II, in trim IV sigur va fi tot pierdere, deci la 31.12.2010 societatea va avea pierdere. La trim.III plateste impozit minim iar declaratia 100 se va completa la fel ca in trim. I si II? Ce se va declara in 100 la trim.IV si ce se va plati? termenul pentru 101 va fi 25.04.2011? Multumesc



#253879 Documente bilant - raport AGA, raport gestiune, note explicative, altele afer...

Postat de mihaci on 03 April 2013 - 12:12 PM in Bilanturi

Buna ziua, ma confrunt cu urmatoarea situatie: la 01.01.2012 s`a schimbat metoda de inventar permanent la pret de vanzare fara TVA la cea cu TVA, adica inainte lipsea contul 4428 (erau conturile 371 si 378, asa s-a lucrat, firma avand o perioada activitate de comert cu ridicata dar si cu amanuntul, apoi preponderent a fost comertul cu amanuntul), iar de la 01.01.2012 se calculeaza si 4428. Unde se precizeaza aceasta schimbare in bilant si ce trebuie scris? Doar in nota explicativa 6 sau si in alte anexe, raportul administratorului? Multumesc



#267657 Documente bilant - raport AGA, raport gestiune, note explicative, altele afer...

Postat de mihaci on 27 March 2015 - 09:43 AM in Bilanturi

Buna dimineata, am o nelamurire, garantiile de buna executie din cont 2678 unde se trec in formularele 10 si 30 din bilant si nota explicativa 5? Multumesc.



#267687 Documente bilant - raport AGA, raport gestiune, note explicative, altele afer...

Postat de mihaci on 28 March 2015 - 12:04 PM in Bilanturi

Garantiile din 2678 nu sunt active imobilizate, se trec in F10 la rd.6 ``creante``, problema mea este unde se trec in F30 si nota 5, pentru ca nu gasesc decat rd. cu active imobilizate.



#248730 Documente bilant - raport AGA, raport gestiune, note explicative, altele afer...

Postat de mihaci on 09 April 2012 - 12:24 PM in Bilanturi

Ma confrunt cu urmatoarea problema: am productie de imobilizari in anul 2011, cont 722. In nota explicativa 4 de la bilant, suma corespunzatoare acestui cont este trecuta in cifra de afaceri, adica randul 1. In contul de profit si pierdere, contull 722 este la randul 9 si nicidecum in cifra de afaceri. Unde trebuie sa trec contul 722 in nota explicativa 4, la cifra de afaceri sai sa o trec pe randul cu "alte cheltuieli din exploatare", astfel incat rezultatul din exploatare din formularul 20 sa fie identic cu cel din nota 4. Multumesc



#184219 Monografie leasing, contract novatie

Postat de mihaci on 13 October 2008 - 02:40 PM in MONOGRAFII CONTABILE

Firma a cumparat un automobil in leasing. S`a primit factura proforma pe baza careia s`a platit avansul cu chitanta (cash deposit) la o banca. Suma platita este de 12.000 ron , ce inregistrare contabila fac?
Factura s`a emis cateva zile mai tarziu si este egala cu suma platita.
Pot face plata prin casa, nu se considera plata furnizor, chitanta/depunerea fiind mai mare de 5000 ron? multumesc



#195446 punct de lucru (sediu secundar)

Postat de mihaci on 01 March 2009 - 11:12 AM in Aspecte juridice privind societatile comerciale

O sc a deschis un punct de lucru nou in acelasi sector cu sediul social si celalalt punct de lucru, practic toate sunt pe aceeasi strada, acelasi sector, au acelasi depozit. S`a achizitionat casa de marcat pt noul punct de lucru si registrul unic de control. Ce alte documente contabile trebuie sa mai existe la acest nou punct de lucru, in afara de NIR si registrul de casa? Cum tin gesitunea, este corect global, depozitul fiin acelasi sau trebuie gestiuni distincte, iar pe facturile de achizitie respectiv pe cele emise clientilor, mentionat punctul de lucru? Daca vreau ca banii de la noul punct sa fie virati in fiecare zi la sediul social, ce document trebuie sa fac si cum contez in contabilitate? Multumesc



#246528 Revisal 5.0 - de la 01.08.2011

Postat de mihaci on 12 December 2011 - 02:59 PM in Arhiva

Vezi postareamihaela_cva, la 10 December 2011 - 10:10 AM, a spus:

:biggrin: :smile:
am pierdut ieri 2 ore sa salvez si sa actualizez programul, sunt cam suparata pe ei, nu am timp nici sa gandesc ca vine craciunul si ei schimba prg din proaste in mai putin proaste...offff
eu transmit revisal zilnic, asta e bafta mea...

Care este termenul limita pana la care trebuie sa trimitem revisalul cu modificarile de COR? daca nu mai avem alte modificari?
Daca schimb la un salariat functia de baza la alta firma, trebuie sa trimit revisal la ITM? Multumesc



#124414 Conta cafenea

Postat de mihaci on 07 March 2007 - 05:11 PM in Arhiva

Buna ziua, cred ca Alex are o propunere interesanta , sa ne intalnim, noi contabilii, la o cafea, daca stabiliti zi, data si loc in Bucuresti, ma intereseaza si pe mine! Ne recunoastem dupa Cartea Verde? La reverede si o zi buna!



#235205 declaratii firma fara activitate

Postat de mihaci on 11 January 2011 - 08:47 PM in Arhiva

O sc infiintata in dec. 2010, platitoare de TVA, fara salariati, avand doar facturile de la ONRC si factura de achizitie a stampilei, trebuie sa depuna pana la :
1) 25 ian : decont TVA 300, declaratia : 100, 394, 094 si pro`rata
2) 25 februarie: 392A , 101 si declaratia ca firma nu a avut activitate.
Corect?
Nu vreau sa fac bilant caci firma nu a avut nicio activitate, e corect ce am scris mai sus?
Cum inregistrez achizitia stampilei pentru a nu avea cheltuiala? 303,4426=401 si fac 603=303 in ian 2011? dar comisioanele de la banca la 31.12.2010?
Multumesc



#108345 registrul de evidenta fiscala

Postat de mihaci on 19 November 2006 - 10:44 AM in REGISTRE NECESARE / OBLIGATORII

Buna ziua, va rog sa imi spuneti, in registru de evidenta fiscala, pierderea se trece intre paranteze, sau se trece cu semnul - sau doar se scrie pierdere si suma, multumesc



#113079 salariul minim 2007, coef. de ierarhizare

Postat de mihaci on 26 December 2006 - 01:10 PM in Arhiva

Buna ziua si Craciun fericit!

Stie cineva daca a aparut in Monitorul Oficial hotararea de guvern referitoare la salariul minim de 390 ron de la 01.01.2007?
Se mai face situatia anuala a comisionului ITM daca anul acesta am depus declaratii lunare?

Multumesc si LA MULTI ANI!



#177225 bILANT IUNIE 2008

Postat de mihaci on 04 July 2008 - 09:49 AM in Arhiva

Buna ziua, am urmatoarea situatie, firma infiintata in mai 2008, are facturi de la ONRC pentru infiintare, achizitiile pentru stampila, casa de marcat si cateva facturi pentru achizitie de marfa, nu are incasari, trebuie sa fac bilant la iunie sau pot depune declaratie ca firma nu a avut activitate? Multumesc



#166245 bilant la 31.12.2007

Postat de mihaci on 17 March 2008 - 02:26 PM in Arhiva

Buna ziua, un economist care nu este salariat al unei firme, face cu sc un contract de mandat cu titlu gratuit pentru intocmirea si certificarea bilantului, este legala aceasta solutie?



#162957 Declaratia 392A si Declaratia 392B

Postat de mihaci on 17 February 2008 - 11:01 AM in Arhiva

AM urmatoare situatie la firma:
01.01.2007-30.06.2007 neplatitoare de TVA, s`ar incadra cu CA la 392 b pe aceasta perioada
01.07.2007 devine platitoare de TVA
CA la 31.12.2007 este mai mare de 10.000 euro, adica nu ar trebui sa fac 392A
Cum procedez, nu depun nimic sau depun 392B pentru perioada pana la 30.06.2007?
Multumesc



#194165 Declaratia 392A si Declaratia 392B

Postat de mihaci on 14 February 2009 - 10:31 AM in Arhiva

Firma platitoare de TVA a emis o factura unei firme platitoare de TVA, dar operatiunea a fost fara TVA. Trebuie inclusa in 392A? pentru ca daca o includ, baza impozabila *19% nu mai corespunde cu TVA`ul, datorita acelei operatiuni fara TVA. Multumesc



#232148 depasire plafon tva

Postat de mihaci on 18 October 2010 - 03:32 PM in Arhiva

SC a depasit cifra de agacerie de 100.000 euro la 30.09.2010, trebuie depusa declaratia 010 pentru a deveni platitor lunar incepand cu octombrie 2010? care este termenul de depunere pentru 010? sau se depune si se plateste TVA lunar de la 01001.2011?Multumesc



#168638 declaratia 101 - IMPOZIT PE PROFIT

Postat de mihaci on 03 April 2008 - 07:43 PM in Arhiva

va rog, nu stiu daca trebuie sa completez in declaratia 101 randurile:
14-amortizare fiscala si
29-amortizare contabila
mentionez ca sc are amortizare lineara



#168784 declaratia 101 - IMPOZIT PE PROFIT

Postat de mihaci on 05 April 2008 - 08:05 AM in Arhiva

Parerile sunt impartite in ceea ce priveste completarea declaratiei 101 la rd 14 si 29 amortizare fiscala si respectiv, contabila.
Daca sc a facut numai amortizare liniara, trebuie sa mai completez cu aceeasi suma cele doua randuri, cu suma din 6811? Da sau nu?




Cometa SQL