Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
program saga - Forum 100% contabilitate - Conta.ro - Pagina 20

Salt la continut


program saga

adaos comercial import saga revisal export saga sugestii saga
887 replies to this topic

#381 mushired

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 26 Postari:

Postat 13 May 2008 - 01:18 PM

Am o factura de specimen semnatura si una ce contine taxele de constituire (disponibilitate , etc ) cu data de 17 sept 2007, iar CUI-ul are data de 28 sept 2007. La ce data tb bagate ? Fosta mea contabila facuse un centralizator cheltuieli de constituire ( un word) cu data de 01.10.2007. Este bine asa ?
Eu lucrez in Saga acasa si am inceput sa introduc toate actele de la inceput. Pe sept fosta mea contab nu mi-a depus nici o declaratie. Cu ce luna ar tb sa incep pt ca tb sa depun bilantul luna asta ?

Si m am o intrebare: am cumparat formulare tipizate si am platit avans cum e de obicei. Apoi la ridicare mi-au dat o fact cu storno. Stiu ca tb sa fac Nir pe baza facturii cand le-am ridicat (adica cea cu strono inclus) dar nu stiu exact pasii in Saga. Ce fac cu cea cu avansul ?



#382 BIBI

    Membru activ

  • Validating
  • PipPipPip
  • 1336 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti
  • Interests:contabilitate, fiscalitate, legislatie

Postat 13 May 2008 - 02:31 PM

In primul rand esti contabil?
Vezi ca lg 82 zice ceva in legatura cu cine semneaza bilantul -art.10
Chelt.de constituire se inregistreaza pe baza de decont.
Activitatea societatii incepe odata cu emiterea hotararii judecatoresti.
Fa un drum la administratia finaciara si vezi cum stai cu vectorul fiscal.Daca nu esti de meserie e bine sa iti iei un contabil sau o firma de contabilitate.
CONTABILITATEA nu e ca politica. Nu se poate tine evidenta contabila cu intrebari pe forum si cu un program performant.
Saga e bun dar nu face tot daca nu stii contabilitate.
Am mai intalnit pe cineva care zicea ca nu iti trebuie prea multa scoala sa fii contabil(acuma depinde la ce fel de contabil se referea).




#383 mushired

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 26 Postari:

Postat 13 May 2008 - 11:49 PM

Vezi postareaBIBI, la May 13 2008, 03:31 PM, a spus:

In primul rand esti contabil?
Vezi ca lg 82 zice ceva in legatura cu cine semneaza bilantul -art.10
Chelt.de constituire se inregistreaza pe baza de decont.
Activitatea societatii incepe odata cu emiterea hotararii judecatoresti.
Fa un drum la administratia finaciara si vezi cum stai cu vectorul fiscal.Daca nu esti de meserie e bine sa iti iei un contabil sau o firma de contabilitate.
CONTABILITATEA nu e ca politica. Nu se poate tine evidenta contabila cu intrebari pe forum si cu un program performant.
Saga e bun dar nu face tot daca nu stii contabilitate.
Am mai intalnit pe cineva care zicea ca nu iti trebuie prea multa scoala sa fii contabil(acuma depinde la ce fel de contabil se referea).

Nu sunt contabil, sunt economist. Firma este infiintata de 5 luni si mi-am verificat de 2 ori pana acum vector fiscal si e ok.
Nu sunt de meserie dar am lucrat inainte la alte firme si ma ocupam de contabilitate pana la partea de conturi si declaratii.
Stiu ca m-ar ajuta f tare un contabil insa de 5luni de cand am deschis firma m-am lovit de 2 ori de problema cu contabilele. Uite de ex am avut o contabila la inceput care mi-a facut actele "varza" (mi-au fost verificate de un expert contabil) si care mi-a trimis declaratiile gresite insemnand ca sumele din declaratii sunt diferite de cele din balanta. Apoi am avut contabila 2 care desi i-am platit f bine ( ca deh era o contabila buna , veche si am zis ca nu voi da gres cu ea ) nu imi facea actele pt ca avea vreo 40 de firme si acorda m multa atentie firmelor mari. Asa ca pe la mijl lui Martie m-am dus sa-mi iau actele de la dansa pt ca nici macar pe luna Ianuarie nu le facuse si eu tb sa duc declaratiile trimestriale la Administratie in Aprilie.
Acum tu ce zici sa fac ? In facultate am facut destul de multa contabilitate si pot invata in asa fel incat sa o pot face pe a mea.

PS Stiu ca nu se poate tine contabilitatea cu un soft insa decat sa dau 200 de euro/luna la un contabil si el sa greseasca m bine fac eu si verific de 15 ori (chiar dc ma informez si pe forumuri pt ca pana la urma vad ca toti contabilii asa fac). Tu ce zici ?



#384 simo simona

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 65 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:resita

Postat 14 May 2008 - 07:44 PM

asta e o parere gresita ca se informeza de pe forumuri, nici n-ai tu idee prin cate au trecut multi dintre ei pana au ajuns sa aiba experienta.



#385 madalinab

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 1733 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 15 May 2008 - 10:16 AM

mushired, BIBI are dreptate, la fel si simona. iti voi raspunde insa la intrebarea din primul post, din mai multe considerente.
Deci: in mod normal ar fi trebuit sa inregistrezi documentele de infiintare la data obtinerii J-ului. Daca ai ridicat certificatul abia in octombrie(la ridicare se pune o stampila cu data) ar fi o explicatie pt faptul ca nu ti s-a cerut sa depui declaratii la sept. De fapt tu spui ca ai verificat vectorul fiscal ceea ce nu-i totuna cu situatia depunerii declaratiilor. Sau poate nu ai fost suficient de explicita.
Facturile pt tipizate: gandeste logic: cum inregistrezi factura pt avans? 409 = 401. Primesti factura pt tipizate: 6xx = 401. Este evident ca tb sa stornezi inregistrarea initiala, cea de avans, altfel ramai cu datorie la fz ceea ce nu se intampla in realitate. Pe aceeasi factura de tipizate ai storno avans deci 409 = 401 suma in rosu(cu minus). La inregistrari se adauga si TVA - daca firma este platitoare de tva.
Nu lucrez cu saga, dar banuiesc ca inregistrezi factura de avans si de storno la operatiuni diverse, iar cea de tipizate la gestiune. din cate stiu exista forum al utilizatorilor de saga, incearca o vizita acolo.
cat despre invatatul de pe forum...intr-adevar, ai ce invata pe forum, dar se poate intampla sa primesti si raspunsuri gresite care sa nu fie corectate la timp...nu suntem la scoala aici, mai degraba este o discutie libera si incercam sa ne ajutam.
Madalina



#386 mushired

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 26 Postari:

Postat 15 May 2008 - 03:21 PM

Vezi postareamadalinab, la May 15 2008, 11:16 AM, a spus:

mushired, BIBI are dreptate, la fel si simona. iti voi raspunde insa la intrebarea din primul post, din mai multe considerente.
Deci: in mod normal ar fi trebuit sa inregistrezi documentele de infiintare la data obtinerii J-ului. Daca ai ridicat certificatul abia in octombrie(la ridicare se pune o stampila cu data) ar fi o explicatie pt faptul ca nu ti s-a cerut sa depui declaratii la sept. De fapt tu spui ca ai verificat vectorul fiscal ceea ce nu-i totuna cu situatia depunerii declaratiilor. Sau poate nu ai fost suficient de explicita.
Facturile pt tipizate: gandeste logic: cum inregistrezi factura pt avans? 409 = 401. Primesti factura pt tipizate: 6xx = 401. Este evident ca tb sa stornezi inregistrarea initiala, cea de avans, altfel ramai cu datorie la fz ceea ce nu se intampla in realitate. Pe aceeasi factura de tipizate ai storno avans deci 409 = 401 suma in rosu(cu minus). La inregistrari se adauga si TVA - daca firma este platitoare de tva.
Nu lucrez cu saga, dar banuiesc ca inregistrezi factura de avans si de storno la operatiuni diverse, iar cea de tipizate la gestiune. din cate stiu exista forum al utilizatorilor de saga, incearca o vizita acolo.
cat despre invatatul de pe forum...intr-adevar, ai ce invata pe forum, dar se poate intampla sa primesti si raspunsuri gresite care sa nu fie corectate la timp...nu suntem la scoala aici, mai degraba este o discutie libera si incercam sa ne ajutam.

Stiu si aveti dreptate insa acum eu refac absolut toate actele de la infiintarea firmei , deci banutii pt contabil sunt pierduti si chiar nu-mi permit din nou sa dau alti bani acum, m ales ca mai e putin pana la 30 mai si nimeni nu s-ar incumeta sa refaca totul de la zero.
Inregistrarile contabile le stiam insa nu stiu in Saga unde bag fact de avans si apoi storno unde il bag. Din pacate ei nu au operatiuni diverse. Am incercat in m multe feluri si apoi am verificat in articolele contabile ( acolo sunt inregistrarile contabile) si nu mi-a dat cum trebuia. Din pacate in forumul saga nu pot intra pt ca tb platit softul (peste 2 sapt vreau sa il cumpar ) ,dar am cautat in discutiile lor si n-am gasit ce ma interesa.
Cu privire la declaratii am verificat vectorul si am intrebat totodata dc m trebuie ceva declaratii de depus si eram ok cu toate depuse la zi.
Imi pare rau dc v-ati suparat pe mine insa m-am suparat si eu pe Bibi pt ca a fost destul de ironica (/ironic) fara sa stie situatia in care sunt. (adica m bine nu imi scria decat sa scrie ce a scris - parerea mea ) Este f usor sa fim rai decat sa ajutam pe cineva .



#387 madalinab

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 1733 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 15 May 2008 - 04:15 PM

ok, mushired, nu cred ca este suparare mare...ne mai enervam cateodata dar trece repede.
daca nu gasesti ajutor pt a lucra cu saga cel putin pana la depunerea bilantului(atentie!: 29 mai), te sfatuiesc sa lucrezi de mana actele pe care le ai(inteleg ca nu sunt multe de la infiintare pana la dec2007), dar in nici un caz sa ratezi depunerea bilantului la timp. daca mai ai nevoie de ajutor, trimite-mi p.m. si activeaza-l si tu pe al tau.
Madalina



#388 carabela.anca

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 311 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti
  • Interests:cunoastere, perfectionare...

Postat 19 May 2008 - 01:18 PM

Buna ziua,

Folosesc programul SAGA si as dori o mana de ajutor de la cineva care utilizeaza acest soft.Cum se introduc deconturile in valuta?Mai precis ma intereseaza cum introduc bonurile de taxi, si alte bonulete care sunt pe un decont in valuta.Am introdus aceste bonuri prin "intrari-valuta" si se duc toate in articole contabile cu TVA .Si in jurnal la fel le regasesc.....Cu TVA.Unde gresesc?

Multumesc mult de ajutor

Anca



#389 Septimiu

    Peter Pan

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 4882 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Nici unu - am o lene de ma doare !!!

Postat 19 May 2008 - 05:04 PM

in meniul "deconturi in valuta" ai intrat ? :thumbup: :smile: :pullhair: :sad:



#390 mushired

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 26 Postari:

Postat 20 May 2008 - 10:24 AM

Vezi postareamadalinab, la May 15 2008, 04:15 PM, a spus:

ok, mushired, nu cred ca este suparare mare...ne mai enervam cateodata dar trece repede.
daca nu gasesti ajutor pt a lucra cu saga cel putin pana la depunerea bilantului(atentie!: 29 mai), te sfatuiesc sa lucrezi de mana actele pe care le ai(inteleg ca nu sunt multe de la infiintare pana la dec2007), dar in nici un caz sa ratezi depunerea bilantului la timp. daca mai ai nevoie de ajutor, trimite-mi p.m. si activeaza-l si tu pe al tau.

Iti multumesc mult Madalina. Am tot incercat sa-ti trimit un mp si nu pot . Am intrat in setarile mele si ar fi ok setate dar tot nu ma lasa sa trimit mp. Stii cumva cum pot face ?



#391 carabela.anca

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 311 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti
  • Interests:cunoastere, perfectionare...

Postat 27 May 2008 - 08:13 PM

Vezi postareaSeptimiu, la May 19 2008, 06:04 PM, a spus:

in meniul "deconturi in valuta" ai intrat ? :thumbup: :smile: :pullhair: :sad:

normal ca am intrat in meniul deconturi in valuta.....am descoperit ca daca la definirea furnizorului extern trec tara de origine RO(Romania ) in momentul in care incarc factura (intrari in valuta) am posibilitatea sa sterg cota de tva si sa pun 0 pt a nu avea nota cu tva.Altfel nu merge.Daca trec altceva la tara de origine nu mai am aceasta optiune la incarcare si am tva pe nota......offfff....nu mi se pare ok....poate gresesc eu undeva.........voi cum faceti?

Anca



#392 ramoramo76

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 55 Postari:

Postat 04 June 2008 - 09:26 AM

Vezi postareatina_ralu, la Jan 28 2006, 01:55 PM, a spus:

va rog sa ma ajutati...am vrut sa vad ce fel de program este saga...l-am luat de pe site..www. reclama.ro (nu vreau sa citesc regulile forum-ului)..,dar cand l-am instalat,nu imi da voie sa intru in program..vroiam sa vad cum opereaza saga,sa stiu daca se merita...dar cum sa fac ca sa mearga acest program...habar nu am...va rog mult ajutati-ma...se poate?..va multumesc.

Nu stiu de unde as putea genera o lista a obiectelor de inventar.Am introdus in intrari factura respectiva la denumire articol am scris obiect de inventar(poate aici ar fi trebuit sa scriu aspirator de ex) iar la cont 303 apoi am dat in folosinta.Ma poate ajuta cineva.Multumesc



#393 ramoramo76

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 55 Postari:

Postat 04 June 2008 - 12:20 PM

Vezi postarearamoramo76, la Jun 4 2008, 10:26 AM, a spus:

Vezi postareatina_ralu, la Jan 28 2006, 01:55 PM, a spus:

va rog sa ma ajutati...am vrut sa vad ce fel de program este saga...l-am luat de pe site..www. reclama.ro (nu vreau sa citesc regulile forum-ului)..,dar cand l-am instalat,nu imi da voie sa intru in program..vroiam sa vad cum opereaza saga,sa stiu daca se merita...dar cum sa fac ca sa mearga acest program...habar nu am...va rog mult ajutati-ma...se poate?..va multumesc.

Nu stiu de unde as putea genera o lista a obiectelor de inventar.Am introdus in intrari factura respectiva la denumire articol am scris obiect de inventar(poate aici ar fi trebuit sa scriu aspirator de ex) iar la cont 303 apoi am dat in folosinta.Ma poate ajuta cineva.Multumesc


Chiar nu stie nimeni?



#394 mogaatica

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 22 Postari:

Postat 04 June 2008 - 01:20 PM

Vezi postareadenisamira, la Apr 15 2008, 01:10 PM, a spus:

cei care folositi saga, ma puteti ajuta va rog?
programul il folosesc de aproape un an , dar declaratiile aferente salariilor mi le-a depus pana acum un cabinet, la care acum am renuntat.
am cateva nelamuriri
1. la decl cci nu stiu unde trebuie introdus numele celui care a verificat corectitudinea informatiilor, am trimis mail la programator si imi spune ca se introduce la ,, examinator'' dar eu nu am asa ceva....
2. la decl cas aceeasi problema, si in plus nu stiu unde sa introduc nr. si data ce apare sus in coltul din stanga, adica data intocmirii declaratiei si nu imi apare ca o depun si pe suport magnetic
3.la decl itm nr si data in stanga sus si data in dreapta jos

deci ori eu stau prost cu vederea , ori nu se pot introduce....
va rog ajutati-ma

:thumbup: :smile:

In declaratia de la CAS treci toate datele corect,le poti introduce manual si apoi apar peste tot,apoi configurare salarii si mai treci si acolo niste date iar cu semnaturile intri in configurare societati la semnaturi rapoarte si treci acolo numele,sper ca ti-am fost de folos putin.



#395 mihaela_lica

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 92 Postari:
  • Location:bucuresti
  • Interests:acumulare

Postat 05 June 2008 - 07:56 PM

In "Situatii-listari" selectezi "Situatie obiecte inventar"

Nu stiu de unde as putea genera o lista a obiectelor de inventar.Am introdus in intrari factura respectiva la denumire articol am scris obiect de inventar(poate aici ar fi trebuit sa scriu aspirator de ex) iar la cont 303 apoi am dat in folosinta.Ma poate ajuta cineva.Multumesc
[/quote]
lasa zilei de maine, grija zilei de maine...



#396 Stefania26

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 28 Postari:
  • Location:Arad

Postat 05 June 2008 - 09:18 PM

Buna seara cine ma poate ajuta cu programul de la saga .Am un salariat cu 2 ore si salar de 250 pe luna.Dar imi trece la impozit 0.Cum pot corecta?



#397 marra_2000

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 508 Postari:

Postat 05 June 2008 - 09:34 PM

mi s-a intamplat si mie intr-o luna la fel. Am devalidat statul, am intrat pe salariatul respectiv si am pus din nou salariul de incadrare...a mers ...incearca asa poate merge...

Aceasta postare a fost editata de madalinab: 09 July 2008 - 01:33 PM
citare mesaj anterior




#398 Florin_76

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 1877 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 06 June 2008 - 12:09 AM

Verificati in fisiere-salariati sa nu fie bifata functia de baza.



#399 Stefania26

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 28 Postari:
  • Location:Arad

Postat 06 June 2008 - 08:02 AM

Multumesc ,voi verifica si voi schimba !
Multumesc frumos!!!!!!!!!!!1 :thumbup:

Aceasta postare a fost editata de madalinab: 09 July 2008 - 01:33 PM
citare mesaj anterior




#400 ramoramo76

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 55 Postari:

Postat 06 June 2008 - 11:54 AM

Nu stiu de unde as putea genera o lista a obiectelor de inventar.Am introdus in intrari factura respectiva la denumire articol am scris obiect de inventar(poate aici ar fi trebuit sa scriu aspirator de ex) iar la cont 303 apoi am dat in folosinta.Poate se face altceva.Multumesc

Aceasta postare a fost editata de madalinab: 09 July 2008 - 01:34 PM
citare inutila mesaje anterioare







Similar Topics Collapse

2 useri citesc topicul

0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Cometa SQL