Postat 11 April 2011 - 07:54 AM
buna ziua
am si eu trei intrebari la care va rog sa ma ajutati sa gasesc raspunsurile conforme cu legislatia in vigoare :
-am infiintat un SRL in orasul in care locuiam ,intre timp m-am mutat in alt oras.Ce trebuie sa fac? trebuie sa mut sediul social,sa deschid un punct de lucru .Nu am angajati permanenti , (doar prestatori de servicii catre firma si asta fff rar )Mentionez ca activitate firmei ,se desfasoara la sediul clientului -firma presteaza servicii de instruire ,audit ,etc.-
-desfasurand activitati la sediul clientului ,ma deplasez uneori cu masina ,alteori cu trenul/avion.Cand ma deplasez cu masina-condusa de un sofer (contract de comodat )sau cu masina firmei ,contabila considera aceste cheltuieli nedeductibile ,cand merg cu trenul acestea sunt considerate deductibile(in acest caz intervine o nopte de cazare,dar fara masa,ca nu primesc diurna )
-pentru administrator ,care este si actionar unic ,ce documente trebuie sa am,el nu este angajatul firmei ,dar cum poate fi retribuit /cum poate primi diurna ,el fiind cel care aduce veniturile in firma -este lector /auditor/etc.?
Multumesc