Daca cineva sta cu chirie in apartament ANL, se poate incheia contractul de comodat pt sediul social al firmei?
#1
Postat 17 January 2008 - 12:27 PM
Daca cineva sta cu chirie in apartament ANL, se poate incheia contractul de comodat pt sediul social al firmei?
#2
Postat 21 January 2008 - 03:39 PM
Ca sa mai fi precis adresa este un apartament intr-un bloc.
Stiu ca mai demult era o conditie ca firmele sa aibe un asociat comun.
Mai este valabil ?
Multumesc.
#3
Postat 22 January 2008 - 01:22 AM
#4
Postat 22 January 2008 - 07:46 AM
Aceasta postare a fost editata de MIKY2010: 18 May 2009 - 02:40 PM
#5
Postat 29 January 2008 - 02:03 PM
#6
Postat 29 January 2008 - 04:00 PM
Totusi, nu strica sa depui si o declaratie 010 dupa ce ai inregistrat mutarea de sediu la Registru, pentru orice eventualitate.
#7
Postat 30 January 2008 - 09:36 AM
Aceasta postare a fost editata de madalinab: 14 May 2009 - 05:35 PM
#8
Postat 24 May 2008 - 01:22 AM
O societate comerciala poate sa figureze cu sediul intr-un apartament/casa dintr-un cartier rezidential?
O societate noua poate avea sediul intr-o astfel de zona?
Dar o firma care doar isi schimba sediul?
Merci mult
#9
Postat 30 June 2008 - 11:49 AM
am si eu nevoie de un pic de ajutor;firma la care lucrez isi schimba sediul; nu stiu exact ce acte imi trebuie;se face hot aga sau hot extraordinara?
si cu cat timp inainte de schimbarea sediului se depun actele si ce acte?
merci
#10
Postat 08 July 2008 - 09:40 AM
e bine sa va anuntati si partenerii de afaceri si mai ales bancile unde aveti conturi deschise.
#11
Postat 08 July 2008 - 04:18 PM
Aceasta postare a fost editata de madalinab: 14 May 2009 - 05:34 PM
#12
Postat 04 August 2008 - 09:42 PM
#13
Postat 05 August 2008 - 08:32 AM
#14
Postat 07 August 2008 - 05:31 PM
Va rog sa ma ajutati cu doua probleme:
1. Sunt asociat la o societate comerciala si am inchiriat ACUM 1 AN pe firma un sediu cu contract de inchiriere vizat la adm financiara pe 5 ani.(mai am 4) Banuiesc ca proprietarul doreste sa vanda spatiul inchiriat dar eu nu doresc sa incetez contractul. Ce poate face el? Din cate stiu trebuie sa ia un extras de carte funciara. Pot eu sa informez cartea funciara ca spatiul nu e lipsit de sarcini ci ca e inchiriat inca 4 ani? Daca da, cum, unde si cu ce documente?
Poate el sa rezilieze contractul inainte de termen chiar daca in contract nu se mentioneaza nimic de preaviz sau reziliere unilaterala?
In contractul de inchiriere scrie ca imi acorda dreptul sa aduc inbunatatiri spatiului dar nu se mentioneaza nimic despre cine le suporta. Eu am investit ceva bani in sediu si am documente justificative (facturi...). Imi foloseste acest lucru in vreun fel ca intarzii rezilierea sau sa imi recuperez investitia?
2. Daca o persoana fizica medic care a cumparat un spatiu pe CMI (Cabinet Medical Individual) decedeaza cui ramane spatiul? De fapt care este destinul CMI-ului? Revine statului sau mostenitorilo?
Multumesc pentru ajutorul acordat.
#15
Postat 20 August 2008 - 09:15 PM
Am un contract pe o perioada de 8 luni intre o societate de consultanta romana si o societate de consultanta din Bahamas. Problema mea este ca nu stiu daca contractul trebuie inregistrat la Adm Fin, avand in vedere faptul ca vb despre prestari de servicii intre o pj romana si o pj nerezidenta, iar in lege scrie ca trebuie sa aiba sediu permanent in RO. Cum se procedeaza cu aceste contracte?Ce inseamna de fapt acel sediu permanent?Persoana juridica nerezidenta trebuie sa declare acel sediu la ADM FIN?Mai intai inregistrez eu contractul si apoi isi declara el sediul permanent?
Va multumesc anticipat
Chiar nu stie nimeni ce este sediul permanent?
Aceasta postare a fost editata de madalinab: 14 May 2009 - 05:34 PM
#16
Postat 20 August 2008 - 09:33 PM
#17
Postat 19 September 2008 - 04:12 AM
Denumirea ramane aceeasi?
Va multumesc anticipat.
#19
Postat 13 October 2008 - 07:07 PM
#20
Postat 11 May 2009 - 04:37 PM
Situatia cu care ma confrunt este urmatoarea:
Firma la care lucrez are inregistrat sediul social la Bucuresti si punctul de lucru la Iasi, activitatea firmei desfasurandu-se la Iasi.
Administratorul a hotarat transferul sediului social la adresa actualului punct de lucru.
Intrebarea mea este daca trebuie intai facuta radierea punctului de lucru pentru ca sediul sa poata fi mutat aici, si daca da, ce fel de cerere trebuie completata? Pe site-ul ONRC am gasit un model de cerere de radiere, insa nu sunt sigura ca poate fi completata si pentru radierea punctelor de lucru... Deja am inclus o astfel de cerere in dosarul pentru transferul sediului si am bifat la Cauza radierii - Schimbare sediu in alt judet, practic prin aceasta se radiaza firma (cu sediu, etc), nu in mod expres punctul de lucru...
Va multumesc.
Similar Topics
1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi