forumist, la Jun 20 2007, 09:11 AM, a spus:
angajatii nu primesc bonuri de masa... totusi nu exista nici o lege care sa reglemeteze obligativitatea intocmirii unor astfel de registre?
Nu cunosc legea sau reglementarile in cauza,nici legislatia muncii in general-doar aspecte care se concretizeaza in cifre pe statele de plata si in contab.financiara.Dar pot spune ca,in decursul numeroaselor controale de la ITM pe care le-a avut SC unde lucrez,de fiecare data inspectorii ne-au cerut foile de pontaj pe fiecare punct de lucru,registrul planificarii si efectuarii concediilor de odihna,,registrul delegatiilor/deplasarilor in care apare fiecare salariat cu numarul de zile aferent,centralizatoarele pentru ore suplimentare si deciziile interne pentru acordarea de prime,premii,stimulente ,sporuri-(inafara celor cuprinse in sal.de baza) ,SI au confruntat foarte atent toate aceste date cu cele din statele da plata,cerand explicatii pentru fiecare neconcordanta,chiar si pentru angajatii plecati deja din unitate . O fi fost exces de zel sau doar isi faceau treaba...asta e.Nimeni nu a intrebat pe ce lege se bazeaza pentru ca nu s-a contestat nimic.Oricum totul a fost pana la urma in regula.