mentionez ca am facut contabilitate din 1998 dupa terminarea ASE dar nu contabilitate bugetara. Am devenit mamica si nevoia m-a indrumat spre o institutie de invatamant pentru un program de 8 h, numai ca aici contabilitatea este cu totul alta decat ceea e am lucrat eu atata timp. de aceea vin cu rugamintea la cei care ma pot ajuta cu recomandari de material pt studiu pentru a ma integra in timp util.VA MULTUMESC!
INVATAMANT
#1
Posted 12 May 2008 - 01:54 PM
mentionez ca am facut contabilitate din 1998 dupa terminarea ASE dar nu contabilitate bugetara. Am devenit mamica si nevoia m-a indrumat spre o institutie de invatamant pentru un program de 8 h, numai ca aici contabilitatea este cu totul alta decat ceea e am lucrat eu atata timp. de aceea vin cu rugamintea la cei care ma pot ajuta cu recomandari de material pt studiu pentru a ma integra in timp util.VA MULTUMESC!
#2
Posted 21 May 2008 - 09:15 PM
OPRICA, la May 12 2008, 02:54 PM, a spus:
mentionez ca am facut contabilitate din 1998 dupa terminarea ASE dar nu contabilitate bugetara. Am devenit mamica si nevoia m-a indrumat spre o institutie de invatamant pentru un program de 8 h, numai ca aici contabilitatea este cu totul alta decat ceea e am lucrat eu atata timp. de aceea vin cu rugamintea la cei care ma pot ajuta cu recomandari de material pt studiu pentru a ma integra in timp util.VA MULTUMESC!
#3
Posted 21 May 2008 - 10:04 PM
Legea nr. 500/2002 privind finantele publice
Legea nr. 189/1998 privind finantele publice locale
Ordonanta Guvernului nr. 119/1999 privind controlul intern si controlul financiar preventiv
Ordonanta Guvernului nr. 34/2006 privind achizitiile publice si normele de aplicare ale acesteia pe care le gasesti aici
Hotărârea Guvernului nr. 1860/2006 privind drepturile și obligațiile personalului autorității și instituțiilor publice pe perioada delegării și detașării în alta localitate, precum și în cazul deplasării, în cadrul localității, în interesul serviciului
Ordinul nr. 1792/2002 al ministrului finanțelor publice, pentru aprobarea Normelor metodologice privind angajarea, lichidarea, ordonanțarea și plata cheltuielilor instituțiilor publice, precum și organizarea, evidența și raportarea angajamentelor bugetare și legale
si bineinteles legea contabilitatii, codul muncii, codul fiscal, legea bugetului de stat pt 2008 ....si or mai fi.
Daca mai intampini alte dificultati da un semn si in limita cunostintelor te ajut cu drag. Daca esti nou angajata nu uita sa iti faca decizie CFP (daca tu vei avea viza de preventiv) vizata de ordonatorul principal de credite. Succes!
#4
Posted 07 July 2008 - 04:06 PM
#5
Posted 22 July 2008 - 12:04 PM
iris87, la Jul 7 2008, 05:06 PM, a spus:
#7
Posted 04 August 2008 - 02:44 PM
OPRICA, la May 12 2008, 02:54 PM, a spus:
mentionez ca am facut contabilitate din 1998 dupa terminarea ASE dar nu contabilitate bugetara. Am devenit mamica si nevoia m-a indrumat spre o institutie de invatamant pentru un program de 8 h, numai ca aici contabilitatea este cu totul alta decat ceea e am lucrat eu atata timp. de aceea vin cu rugamintea la cei care ma pot ajuta cu recomandari de material pt studiu pentru a ma integra in timp util.VA MULTUMESC!
Bianca260@gmail.com
Va multumesc din suflet
#8
Posted 04 August 2008 - 03:14 PM
http://www.mfinante.....jsp?selected=5
Contacteaza-ma daca ai probleme;lucrez in invatamntul superior.
#9
Posted 13 August 2008 - 09:31 AM
-am achizitionat abonamente transport in comun;
-am primit de la inspectorat 50 mil pt achizitionare mobilier si 30 leipentru plata internetului;
mi-e putin cam greu fiindca sunt la inceput si nu cunosc prea bine conturile.
#10
Posted 13 August 2008 - 10:01 AM
Printr-un mesaj pus aici nu poti afla nici 1% din ce trebuie facut. Cam jumatate din ce e scris in acest forum cred ca se aplica si la o scoala.
Conturi si contari la unitati bugetare gasesti in:
ANEXA din 12.12.2005 privind conducerea contabilitatii institutiilor publice (actualizata cu Anexa din 16.04.2008). Cauta-le pe saitul Min.de finante sau pe acest forum, sau in Monitorul Oficial.
#11
Posted 26 August 2008 - 02:05 PM
BIBI, la Aug 4 2008, 04:14 PM, a spus:
http://www.mfinante.ro/legislatie/index.jsp?selected=5
Contacteaza-ma daca ai probleme;lucrez in invatamntul superior.
Va rog mult,imi puteti spune daca pt.un mijl.fix achizitionat din donatii, la o congregatie numai cu activitati fara scop patrimonial,sunt corecte inregistrarile contabile:
5121-7331
2133.01 - 404
404 - 5121
6811 - 2815.01
Mii de multumiri!
#12
Posted 02 September 2008 - 02:41 PM
REGLEMENTARI din 9 noiembrie 2007 ale MEF
privind organizarea si conducerea contabilitatii in partida simpla de catre persoanele juridice fara scop patrimonial
PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL nr. 846 bis din 10 decembrie 2007.
Dar daca e sa ne luam dupa contabilitatea unei firme obisnuite:
1) conturile 2815 si 7331 nu exista in planul de conturi, deci nu se pot folosi;
2) Ati putea folosi contul 7584. Venituri din subventii pentru investitii (in locul lui 7331);
3) Fiind vorba de un autoturism, se poate folosi 2813 pentru amortizare (in locul lui 2815).
#13
Posted 15 November 2008 - 08:40 PM
Ma scuzati ca intreb ceva in afara subiectului:
Cine trebuie sa-mi dea decizia de CFP?
Mentionez ca: sunt administrator financiar cu jumate de norma la o scoala din judetul Giurgiu de 1 an si jumatate; am intrebat diferite persoane despre aceasta decizie de CFP dar am primit raspunsuri diferite si nu mai inteleg nimic. Nu stiu care este legala:
- directorul scolii da decizia de CFP;
- directorul scolii da adecizia si o semneaza primarul;
- se face dosar stufos la ISJ;
- sau CUM???
Va rog, cine stie, sa ma lamureasca si pe mine.
#14
Posted 16 November 2008 - 04:37 PM
maryssnake, la Nov 15 2008, 08:40 PM, a spus:
Ma scuzati ca intreb ceva in afara subiectului:
Cine trebuie sa-mi dea decizia de CFP?
Mentionez ca: sunt administrator financiar cu jumate de norma la o scoala din judetul Giurgiu de 1 an si jumatate; am intrebat diferite persoane despre aceasta decizie de CFP dar am primit raspunsuri diferite si nu mai inteleg nimic. Nu stiu care este legala:
- directorul scolii da decizia de CFP;
- directorul scolii da adecizia si o semneaza primarul;
- se face dosar stufos la ISJ;
- sau CUM???
Va rog, cine stie, sa ma lamureasca si pe mine.
Ordanatorul secundar, sau principal, depinde de subordonare.
#15
Posted 17 November 2008 - 10:53 AM
Dosarul nu-i stufos defel. E doar decizia si cu anexele la aceasta. Daca retin bine sunt si pe forum postate modele.
#16
Posted 27 November 2008 - 02:40 PM
Va atasez documentele din dosaril meu de CFP
Attached Files
#17
Posted 28 November 2008 - 09:15 AM
#18
Posted 07 December 2008 - 04:23 PM
#19
Posted 12 December 2008 - 05:47 PM
OPRICA, la May 12 2008, 03:54 PM, a spus:
mentionez ca am facut contabilitate din 1998 dupa terminarea ASE dar nu contabilitate bugetara. Am devenit mamica si nevoia m-a indrumat spre o institutie de invatamant pentru un program de 8 h, numai ca aici contabilitatea este cu totul alta decat ceea e am lucrat eu atata timp. de aceea vin cu rugamintea la cei care ma pot ajuta cu recomandari de material pt studiu pentru a ma integra in timp util.VA MULTUMESC!
vezi
Norma metodologica din 12/12/2005
Publicat in Monitorul Oficial, Partea I nr. 1186bis din 29/12/2005
privind organizarea și conducerea contabilității instituțiilor publice, planul de conturi pentru instituții publice și instrucțiunile de aplicare a acestuia
#20
Posted 21 January 2009 - 09:19 PM
O carte, nu legi, ordine, norme etc., ceva concret!
Multumesc anticipat!
Similar Topics
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users