Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Registrul nontransferuri intracomunitare - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Jump to content


- - - - -

Registrul nontransferuri intracomunitare

3 replies to this topic

#1 mihaela_74

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 2 posts

Posted 13 May 2008 - 10:29 PM

Foloseste cineva Registru pentru evidenta nontransferurilor intracomunitare?



#2 leopold

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 27 posts
  • Gender:Male
  • Location:Oradea
  • Interests:contabilitate

Posted 16 May 2008 - 12:19 PM

Da.
Vrei un model?
Vezi ca a aparut ORDIN Nr. 1372 din 6 mai 2008 in care s-a republicat

Edited by madalinab, 10 July 2008 - 08:11 PM.




#3 mihaela_74

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 2 posts

Posted 26 May 2008 - 09:47 PM

se poate cumpara sau se completeaza intr-un registru obisnuit respectand antetul ce-l impune ordinul respectiv?

Edited by madalinab, 10 July 2008 - 08:12 PM.




#4 cristisv

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 1 posts

Posted 08 July 2008 - 11:22 PM

Buna, cine ma poate ajuta cu o speta legata de Registrul Bunurilor Primite ? Si anume:
X SRL efectueaza o prestare de serviciu pentru Y SRL din alt stat membru UE, (vechiul lohn) . Eu conduc acest registru dar la ultimul control de TVA m-au bagat in ceata . Eu operez intrarile de bunuri in luna respeciva - pe pozitii 250-260/luna aproxumativ, din NIR-uri (10-30 la numar).
Cand se trimite produsul finit eu il trec in rubricatura aferenta din formular in luna in care au iesit , cei de la TVA mi-au zis ca produsele care ies trebuiesc trecute in registrul in care s-a inregistrat intrarile de materiile prime aferente acestora. practic e imposibil, lucrez in momentul de fata cu 30 de comenzi si de fiecare data cand am livrare ar trebui sa iau toate dosarele sa caut in ce luna a intrat materia prima + completarile aferente lipsei de material. Practic dupa o livrare la care ii fac si consumul specific de materiale ar trebui sa mai lucrez vreo 4-5 zile ca sa modific registrele din urma... nu mai stiu ce sa fac, va rog ajutati-ma

Edited by cristisv, 08 July 2008 - 11:24 PM.







Similar Topics Collapse

4 user(s) are reading this topic

0 members, 4 guests, 0 anonymous users

Cometa SQL