1
fisa post - DIRECTOR RESTAURANT
Started By ElyK, Dec 05 2009 06:20 PM
1 reply to this topic
#1
Postat 05 December 2009 - 06:20 PM
#2
Postat 07 December 2009 - 01:06 PM
astea le-am gasit cautand pe net. poate te ajuta
Directorul de restaurant planifica, conduce, organizeaza, coordoneaza si controleaza activitatea organizatiei prin exercitarea functiilor manageriale in raport cu personalul specializat din subordine, in vederea realizarii obiectivelor generale si specifice ale organizatiei.
Responsabilitati:
- planifica și coordoneaza activitatea zilnica din restaurant si cafenea
- stabileste prioritatile restaurantului
- gestioneaza resursele umane din subordine, resursele materiale și financiare
- stabileste si mentine contacte bune cu furnizorii de materii prime si materiale
- controleaza calitatea produselor si activitatea de productie
- intocmeste fise de actiune și incheie contracte cu clientii (nunti, banchete, conferinte, simpozioane, bufete suedeze, cocteiuri si alte mese festive)
- gestioneaza si soluționeaza reclamatiile de la clienti
- participa la promovarea produselor impreuna cu ospatarii
- intocmeste lunar raportul de activitate pana pe 15 ale lunii urmatoare
- cunoaste manualul calitatii si asigura servicii la standardele impuse
Directorul de restaurant planifica, conduce, organizeaza, coordoneaza si controleaza activitatea organizatiei prin exercitarea functiilor manageriale in raport cu personalul specializat din subordine, in vederea realizarii obiectivelor generale si specifice ale organizatiei.
Responsabilitati:
- planifica și coordoneaza activitatea zilnica din restaurant si cafenea
- stabileste prioritatile restaurantului
- gestioneaza resursele umane din subordine, resursele materiale și financiare
- stabileste si mentine contacte bune cu furnizorii de materii prime si materiale
- controleaza calitatea produselor si activitatea de productie
- intocmeste fise de actiune și incheie contracte cu clientii (nunti, banchete, conferinte, simpozioane, bufete suedeze, cocteiuri si alte mese festive)
- gestioneaza si soluționeaza reclamatiile de la clienti
- participa la promovarea produselor impreuna cu ospatarii
- intocmeste lunar raportul de activitate pana pe 15 ale lunii urmatoare
- cunoaste manualul calitatii si asigura servicii la standardele impuse
Similar Topics
2 useri citesc topicul
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi