Cheltuieli I.I.
#1
Postat 19 November 2009 - 12:27 PM
#2
Postat 19 November 2009 - 02:19 PM
#3
Postat 21 January 2010 - 10:17 PM
ms
#4
Postat 22 January 2010 - 11:18 PM
#5
Postat 14 October 2010 - 10:56 AM
Am inteles ca pentru decontarea combustibilului e nevoie de contract de comodat, foaie de parcurs, ordin de deplasare, bon de combustibil. Bun! Am facut contract de comodat pentru masinile proprietate personala.
Intrebarea mea este: pe ordinele de deplasare cine semneaza si stampileaza daca beneficiarul este persoana fizica? Pentru ca activitatea noastra se desfasoara in special cu persoane fizice.
Multumesc
#6
Postat 13 February 2011 - 07:27 PM
Multumesc anticipat!
#7
Postat 12 March 2011 - 12:53 AM
Vreau sa infiintez o intreprindere individuala cu mai multe activitati, sa zicem: traduceri, foto-video si invatamant (limbi straine).
Inca nu a reusit nimeni sa ma lamureasca privitor la cheltuieli.
Prima situatie ar fi ca incasarile se pun la gramada, global, si de acolo se fac cheltuieli deductibile pentru oricare dintre cele trei activitati, caz in care ar rezulta ca, de pilda, pot sa ma dotez cu echipament foto din incasarile din traduceri, chiar daca momentan nu am incasari din foto.
A doua situatie ar fi ca se merge separat pe fiecare activitate, si atunci cheltuieli pentru foto pot face doar din sumele incasate din foto, nu si din sumele incasate din traduceri.
Va rog foarte mult sa ma lamuriti care dintre aceste doua situatii e cea reala si care e baza legala pentru asta.
Va multumesc anticipat.
#8
Postat 12 March 2011 - 03:29 AM
#9
Postat 12 March 2011 - 11:03 AM
Col, la Mar 12 2011, 03:29 AM, a spus:
Am intrebat la Ragistrul comertului Cluj si mi s-a spus ca, atat la PFA, cat si la II, se pot pune mai multe coduri CAEN, cu conditia sa ai calificarile necesare, de aceea intrebam descpre cheltuieli.
#10
Postat 13 March 2011 - 08:49 PM
#11
Postat 14 March 2011 - 09:04 AM
E același lucru in cazul unui SRL cu mai multe activitati, sau acolo se poate investi intr-o activitate din incasarile din alta?
Aceasta postare a fost editata de Gregor Samsa: 14 March 2011 - 09:10 AM
#12
Postat 14 March 2011 - 09:37 AM
Deci nu trebuie sa separati suplimentar, ci doar daca doriti acest lucru.
Este diferit de ideea cu incasarile dintr-o activitate care se pot investi in alta activitate.
#13
Postat 14 March 2011 - 09:56 AM
În plus, nu știu cum e cu casa de marcat. Traducerile le fac pentru o firma, pe un contract, si am inteles ca nu am nevoie de casa de marcat pentru asta, dar ca as avea nevoie la foto, unde lucrez cu persoane fizice.
Aceasta postare a fost editata de Gregor Samsa: 14 March 2011 - 09:57 AM
#14
Postat 15 March 2011 - 01:46 AM
#15
Postat 21 March 2011 - 03:47 PM
am si eu o nelamurire daca ma poate ajuta cineva....
La declaratia 392, pentru un CMI, a avut anul trecut C.A. mai mare decat plafonul prevazut de 35000 euro. Cand am completat declaratia nu imi dadea voie sa trec suma reala, care este mai mare. cum procedez sa trec suma reala?
Si CMI va trebui inregistrat apoi ca platitor de TVA, pt ca ei sunt platiti prin casa de sanatate care nu plateste YVA, au cumva regim separat, sa stiu ce sa-i raspund doctorului.
Multumesc mult.
#16
Postat 22 March 2011 - 12:46 PM
Cab. med. sunt scutite de TVA, citeste CF art. 141.
D. 392 B se depune pt. o CA intre 0-35.000 euro, echivalent in lei 0-119.000 lei, deci nu aveai obligatia sa o depui, in programelul de la Finante scrie clar care sunt persoanele obligate la depunerea declaratiei.
Spor la munca !
Aceasta postare a fost editata de Dana42: 22 March 2011 - 12:48 PM
Dana
#17
Postat 15 July 2011 - 03:00 PM
#18
Postat 16 July 2011 - 11:21 AM
Cheltuiala cu marfa o calculezi din:
incasari totale-adaos mediu practicat= cheltuiala cu marfa
In registru de incasari si plati nu se trece cheltuiala cu marfa.
Se calculeaza la sfarsitul anului.
#19
Postat 16 July 2011 - 09:03 PM
guzun, la 16 July 2011 - 11:21 AM, a spus:
Cheltuiala cu marfa o calculezi din:
incasari totale-adaos mediu practicat= cheltuiala cu marfa
In registru de incasari si plati nu se trece cheltuiala cu marfa.
Se calculeaza la sfarsitul anului.
Eu lucrez in saga pt pardida simpla, fac NIR-ul conform programului saga, iar in RJIP trec platile si incasarile, unde la plati intra si cele deductibile ( cheltuieli cu energia electrica si service-ul cu casa de marcat, alte cheltuieli deductibile nu am ). Este bine asa? Ar trebui obligatoriu sa calculez cheltuiala cu marfa? Un raspuns mai explicit, mai simplu, pt saga si cheltuiala asta cu marfa sau cum ar trebui facut. multumesc mult
#20
Postat 08 August 2011 - 12:23 PM
Similar Topics
2 useri citesc topicul
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi