Am o problema legata de contabilitatea unei microintreprinderi. Imi spuneti va rog, cum inregistrez facturile cu date de acum 3, 2 luni in urma(nu au fost predate la timp), legate de achizitia unor obiecte de inventar si mijloace fixe destinate dotarii unui cabinet medical? Mentionez ca exista si o aparatura medicala (mijloc fix) care a fost primita gratuit inainte sa se infiinteze microintreprinderea, iar acum este utilizata in cadrul acesteia. Pot sa inregistrez facturile si chitantele cu datele lunii in curs? In mod normal, nefiind platitoare de impozit pe profit si de TVA, nu ar trebui sa depun nici o rectificativa. Va multumesc
0
inregistrare facturi intarziate la microintreprindere
Started By adichirla, Aug 13 2017 03:46 PM
1 reply to this topic
#1
Postat 13 August 2017 - 03:46 PM
Am o problema legata de contabilitatea unei microintreprinderi. Imi spuneti va rog, cum inregistrez facturile cu date de acum 3, 2 luni in urma(nu au fost predate la timp), legate de achizitia unor obiecte de inventar si mijloace fixe destinate dotarii unui cabinet medical? Mentionez ca exista si o aparatura medicala (mijloc fix) care a fost primita gratuit inainte sa se infiinteze microintreprinderea, iar acum este utilizata in cadrul acesteia. Pot sa inregistrez facturile si chitantele cu datele lunii in curs? In mod normal, nefiind platitoare de impozit pe profit si de TVA, nu ar trebui sa depun nici o rectificativa. Va multumesc
#2
Postat 21 August 2017 - 03:07 PM
Nu vad alta solutie decat sa inregistrezi facturile la data / luna primirii lor, mai ales daca deja ai depus bilantul la sem. I.
Documentele de plata le poti inreg. cu decont in ziua scaderii lor din caserie, iar amortizarea o calculezi de la data contabilizarii (= data intrarii in gestiune).
Pt aparatura primita gratuit, banuiesc ca ea este pe numele patronului... Prin urmare, se va face fie un contract de donatie catre firma, fie unul de comodat - asta daca patronul nu vrea bani pe acea aparatura primita gratuit.
Documentele de plata le poti inreg. cu decont in ziua scaderii lor din caserie, iar amortizarea o calculezi de la data contabilizarii (= data intrarii in gestiune).
Pt aparatura primita gratuit, banuiesc ca ea este pe numele patronului... Prin urmare, se va face fie un contract de donatie catre firma, fie unul de comodat - asta daca patronul nu vrea bani pe acea aparatura primita gratuit.
Similar Topics
2 useri citesc topicul
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi