Buna ziua
Avem urmatoarea situatie: pentru servicii prestate penru care nu a sosit factura se intocmeste o autofactura la 15 ale lunii urmatoare.
Sunt situatii cind se face o estimare a serviciilor prestate, pe baza contractului, dar la primirea efectiva a timpilor de lucru, sa apara o diferenta de valoare.
Intrebare:
Cm procedez daca la data de 10.07.2015 primesc situatia de lucrari aferenta estimarii lunii mai pentru care am intocmit autofactura la data de 15.06.2015, dar nu si factura?
Cum inregistrez ajustarea din punct de vedere al taxei pe valorea adaugata?
multumesc
- Forum 100% contabilitate - Conta.ro
- → Viewing Profile: georgi30
Community Stats
- Group Members
- Active Posts 117 (0.02 per day)
- Most Active In Arhiva (91 posts)
- Profile Views 6,068
- Member Title Membru junior
- Age Age Unknown
- Birthday Birthday Unknown
-
Gender
Not Telling
-
Location
bucuresti
Contact Information
0
Neutral
User Tools
Friends
georgi30 hasn't added any friends yet.
Latest Visitors
Topics I've Started
Autofactura- servicii intracomunitare
21 July 2015 - 09:11 AM
Deductibilit Chelt. +TVA bon fiscal
18 July 2013 - 09:56 AM
Buna ziua,
Va rog sa ma jutati cu un sfat:
Intr-o firma care foloseste masini de deplasare cum tratez deductibilitatea cheltuielii si a TVA-ului in urma ultimelor modificari?
Momentan lucrurile stau in felul urmator: pentru ca nu folosim foaie de parcurs si angajatii folosesc masina si pentru deplasarea de acasa la serviciu, s-a decis deductibilitatea cheltuielii la 50% numai pentru personalul din management, cu TVA -ul aferent, in cazul in care bonurile fiscale indeplinesc conditia cu TVA inscriptionat pe bon prin casa de marcat.( in caz contrar, doar cheltuiala deductibila 50%)
In rest, pentru ceilalti angajati - 100 nedeductibil cu TVA aferent (chiar daca pe bon apare inscriptionat TVA-ul), pentru ca neavind foaie de parcus, nu putem demonstra ca sunt 100% in scopul activitatii. Sunt multi care pleaca in deplasare si aceste cheltuieli sunt sume importante, de aceea vrem sa ne asiguram ca le tratam corect.
Intrebarea se refera la cheltuiala cu bonurile de benzina, asigurarile, leasing operational, reparatii etc.
Va multumesc anticipat
Va rog sa ma jutati cu un sfat:
Intr-o firma care foloseste masini de deplasare cum tratez deductibilitatea cheltuielii si a TVA-ului in urma ultimelor modificari?
Momentan lucrurile stau in felul urmator: pentru ca nu folosim foaie de parcurs si angajatii folosesc masina si pentru deplasarea de acasa la serviciu, s-a decis deductibilitatea cheltuielii la 50% numai pentru personalul din management, cu TVA -ul aferent, in cazul in care bonurile fiscale indeplinesc conditia cu TVA inscriptionat pe bon prin casa de marcat.( in caz contrar, doar cheltuiala deductibila 50%)
In rest, pentru ceilalti angajati - 100 nedeductibil cu TVA aferent (chiar daca pe bon apare inscriptionat TVA-ul), pentru ca neavind foaie de parcus, nu putem demonstra ca sunt 100% in scopul activitatii. Sunt multi care pleaca in deplasare si aceste cheltuieli sunt sume importante, de aceea vrem sa ne asiguram ca le tratam corect.
Intrebarea se refera la cheltuiala cu bonurile de benzina, asigurarile, leasing operational, reparatii etc.
Va multumesc anticipat
legislatie priv. reevaluare clienti in SAP
12 September 2012 - 11:40 AM
Dragi utilizatori,
Ma confrunt cu urmatoarea problema:
Lucrez intr-o companie multinationala si am o disputa cu grupul in legatura cu reevaluarea creantelor. Ei spun ca trebuie postat (conform IFRS zic ei) pe un singur cont la gramada, noi o tinem ca trebuie reevaluat fiecare client in parte pentru a avea o imagine corecta la sfirsitul perioadei, bilant etc.
Va rog daca exista si alti utilizatori de SAP care s-au confruntat cu asa ceva si ma pot sfatui, sau sa ma indrumati spre litera de lege - in ord. 3055 nu scrie clar ca reevalueaza fiecare client in parte, ci contul "411". Sau daca stie cineva exact IAS-ul unde scrie negru pe alb cum se face reevaluarea la clienti.
Va multumesc
Ma confrunt cu urmatoarea problema:
Lucrez intr-o companie multinationala si am o disputa cu grupul in legatura cu reevaluarea creantelor. Ei spun ca trebuie postat (conform IFRS zic ei) pe un singur cont la gramada, noi o tinem ca trebuie reevaluat fiecare client in parte pentru a avea o imagine corecta la sfirsitul perioadei, bilant etc.
Va rog daca exista si alti utilizatori de SAP care s-au confruntat cu asa ceva si ma pot sfatui, sau sa ma indrumati spre litera de lege - in ord. 3055 nu scrie clar ca reevalueaza fiecare client in parte, ci contul "411". Sau daca stie cineva exact IAS-ul unde scrie negru pe alb cum se face reevaluarea la clienti.
Va multumesc
firma rom. asociat 100% intr-o firma bulgareasca
23 March 2010 - 09:30 AM
Buna ziua.
Va rog sa ma indrumati si pe mine in urmatoarea problema: am o firma romaneasca care este asociat 100% intr-o firma din Bulgaria si vireaza suma pentru constituirea capitalului social. Cum inregistrez in cpntabilitatea mea acest lucru?
multumesc
Va rog sa ma indrumati si pe mine in urmatoarea problema: am o firma romaneasca care este asociat 100% intr-o firma din Bulgaria si vireaza suma pentru constituirea capitalului social. Cum inregistrez in cpntabilitatea mea acest lucru?
multumesc
Lege declaratia fond de mediu
12 January 2010 - 04:58 PM
Buna ziua,
Va rog frumos puteti sa ma indrumati ce lege reglementeaza declaratia pentru fondul de Mediu???
multumesc
Va rog frumos puteti sa ma indrumati ce lege reglementeaza declaratia pentru fondul de Mediu???
multumesc
- Forum 100% contabilitate - Conta.ro
- 111→ Viewing Profile: georgi30
- Regulament