Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Bogdan_fr - Viewing Profile - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Jump to content


Bogdan_fr

Member Since 12 Sep 2007
Offline Last Active Aug 21 2012 05:25 PM
-----

Posts I've Made

In Topic: terenuri

10 August 2009 - 08:13 AM

Buna ziua,
In luna mai am achizitionat pe firma un teren de la o persoana fizica. A fost facut un antecontract in valoare de 82500 euro platiti la data incheierii contractului, iar restul de 30000 euro urmeaza sa fie platiti exact peste un an de la data antecontracutlui.
Nu stiu exact cum sa inregistrez aceasta achizitie.
Va multumesc

In Topic: control ITM

18 June 2009 - 09:41 AM

Buna ziua,

As avea o intrebare si as vrea sa ma ajutati :

De curand am avut un control de la ITM si printre multe alte documente pe care le cer ei m-au luat la purecat despre o adresa (un fel de corespondenta intre firma si viitorul angajat) care trebuie sa fie la dosarul de personal. Am inteles ca firma ar trebuie sa faca adresa aceasta catre angajat dupa ce l-a selectat dupa un interviu si vrea sa-l angajeze si ca trebuie sa contina toate elementele principale din contractul de munca discutate in prealabil cu viitorul angajat

In Topic: casa de marcat sau chitantier?

20 May 2009 - 10:38 AM

Exact asa ma gandeam si eu ca nu mai are nici un rost sa mai introduc si facturile, doar daca as vrea sa am evidenta pe clienti lucru care nu ma intereseaza.

In Topic: casa de marcat sau chitantier?

19 May 2009 - 12:39 PM

Ma refeream doar la facturile de productie ale spalatoriei care sunt facute catre clientii care pe langa bonul fiscal au nevoie si de factura.

Astept un raspuns

In Topic: casa de marcat sau chitantier?

19 May 2009 - 09:54 AM

Buna ziua,

Am si eu o intrebare : Cum se inregistreaza facturile(sunt dif pers care pe langa bon fiscal mai cer si factua) la o unitate ce are ca activitate principala salarea de autovehicule ? Sau mai bine zis se inregistreaza facturile de la o astfel de unitate? daca in contabilitate m-am inregistrat in fiecare zi cu raportul Z astfel :

5311 = 704 cu raportul Z zilnic

Ce rol mai au facturile??Le tin ca anexa sau trebuie neaparat inregistrate!

Dupa parerea mea ca venit sunt deja inregistrate prin raportul Z

Cometa SQL