Salut,
Am si eu cateva intrebari. V-as fi recunoscator daca m-ati putea ajuta/sfatui.
Ideea este ca eu am inceput sa lucrez pentru o companie (nu e din RO), lucrez remote din Romania (de acasa) - servicii de consultanta.
Contract facut intre mine si companie pe servicii de consultanta (incepand cu data de 15 Martie).
Problema ca mare este ca nu am PFA-ul facut - e inca in pending (mai am nevoie de cateva documente, contract de comodat - pentru alta adresa fata de cea de unde domiciliez/cea din buletin etc). Sa zicem ca poate mai dureaza cateva saptamani pana e gata.
Intre timp, eu trebuie sa trimit invoice/factura la acea companie pentru perioada 15 Martie - 15 Aprilie (ca sa ma plateasca).
Xulescu, domiciliat, cont bancar X, consultant bla bla - am prestat servicii, suma datorata X.
Bun!
Intrebari:
1. E vreo problema daca incep sa incasez bani inainte sa fie PFA-ul facut?
2. E vreo problema daca incep sa incasez bani in cont bancar de PF inainte ca PFA-ul sa fie facut? (initial voiam sa incep sa incasez pe un cont bancar pt PFA, dar daca nu am PFA-ul facut...)
3. Cum declar banii primiti in aceasta perioada?
Mi se pare foarte complicat.
Daca m-ar putea lumina cineva, ar fi superb!
Cum ma sfatuiti sa fac astfel incat sa fiu in regula si sa nu am probleme?
Multumesc mult!
MrDerpson
Member Since 16 Apr 2014Offline Last Active Jun 02 2022 03:16 PM