Salut,
Am si eu cateva intrebari. V-as fi recunoscator daca m-ati putea ajuta/sfatui.
Ideea este ca eu am inceput sa lucrez pentru o companie (nu e din RO), lucrez remote din Romania (de acasa) - servicii de consultanta.
Contract facut intre mine si companie pe servicii de consultanta (incepand cu data de 15 Martie).
Problema ca mare este ca nu am PFA-ul facut - e inca in pending (mai am nevoie de cateva documente, contract de comodat - pentru alta adresa fata de cea de unde domiciliez/cea din buletin etc). Sa zicem ca poate mai dureaza cateva saptamani pana e gata.
Intre timp, eu trebuie sa trimit invoice/factura la acea companie pentru perioada 15 Martie - 15 Aprilie (ca sa ma plateasca).
Xulescu, domiciliat, cont bancar X, consultant bla bla - am prestat servicii, suma datorata X.
Bun!
Intrebari:
1. E vreo problema daca incep sa incasez bani inainte sa fie PFA-ul facut?
2. E vreo problema daca incep sa incasez bani in cont bancar de PF inainte ca PFA-ul sa fie facut? (initial voiam sa incep sa incasez pe un cont bancar pt PFA, dar daca nu am PFA-ul facut...)
3. Cum declar banii primiti in aceasta perioada?
Mi se pare foarte complicat.
Daca m-ar putea lumina cineva, ar fi superb!
Cum ma sfatuiti sa fac astfel incat sa fiu in regula si sa nu am probleme?
Multumesc mult!
MrDerpson
Inregistrat la: 16 Apr 2014Offline Ultimul click: Jun 02 2022 03:16 PM