Ma confrunt cu o problema despre care contabilii cu care am vorbit pana acum nu stiu sa ma informeze. NIRul fara TVA nu are coloane pentru pretul de achizitie, adaus, pret de vanzare. Exista o singura coloana unde s'ar putea scrie o valoare si aceea se numeste "pret unitar" dupa care este "total". Presupun ca acea coloana se completeaza cu pretul de vanzare.. Intrebarea este unde apare pretul de achizitie? Ramane numai pe factura sau se mai completeaza alte acte pentru firmele neplatitoare de TVA (in afara de NIR, registru de casa, registru jurnal, registru de inventar si declaratia 100 - sau trebuie si raport de gestiune zilnic)? Rog daca ma poate ajuta cineva.. Multumesc
NIR pentru firma neplatitoare de TVA
#1
Postat 26 January 2006 - 11:02 PM
Ma confrunt cu o problema despre care contabilii cu care am vorbit pana acum nu stiu sa ma informeze. NIRul fara TVA nu are coloane pentru pretul de achizitie, adaus, pret de vanzare. Exista o singura coloana unde s'ar putea scrie o valoare si aceea se numeste "pret unitar" dupa care este "total". Presupun ca acea coloana se completeaza cu pretul de vanzare.. Intrebarea este unde apare pretul de achizitie? Ramane numai pe factura sau se mai completeaza alte acte pentru firmele neplatitoare de TVA (in afara de NIR, registru de casa, registru jurnal, registru de inventar si declaratia 100 - sau trebuie si raport de gestiune zilnic)? Rog daca ma poate ajuta cineva.. Multumesc
#2
Postat 26 January 2006 - 11:10 PM
#3
Postat 27 January 2006 - 12:56 AM
#4
Postat 28 January 2006 - 07:26 PM
#5
Postat 28 January 2006 - 11:35 PM
Eu am lucrat cu un asemenea imprimat acum cativa ani - deci exista -
#6
Postat 29 January 2006 - 12:16 AM
publicat in Monitorul Oficial bis nr. 23 din 07-01-2005 stabileste modelul notei de receptie pentru marfuri. Din pacate, nu am reusit sa-l reproduc aici.
Raportul de gestiune se foloseste in cazul aplicarii metodei global-valorice pentru evidenta marfurilor din gestiune, utilizata pentru gestiunile de vanzare cu amanuntul, deci este necesar in situatia prezentata.
#7
Postat 01 February 2006 - 01:24 PM
#8
Postat 10 February 2006 - 11:07 AM
Fisiere atasate
#9
Postat 15 July 2015 - 03:40 PM
#10
Postat 16 July 2015 - 12:31 PM
#11
Postat 16 July 2015 - 02:20 PM
ordin 3512/2008
NOT DE RECEPIE I CONSTATARE DE DIFERENE
(Cod 14-3-1A)
1. a) Servete ca:
- document pentru recepia bunurilor aprovizionate;
- document justificativ pentru încrcare în gestiune;
- document justificativ de înregistrare în contabilitate.
b) Se folosete ca document de recepie obligatoriu numai în cazul:
- bunurilor materiale cuprinse într-o factur sau aviz de însoire a mrfii, care fac parte
din gestiuni diferite;
- bunurilor materiale primite spre prelucrare, în custodie sau în pstrare;
- bunurilor materiale procurate de la persoane fizice;
- bunurilor materiale care sosesc neînsoite de documente de livrare;
- bunurilor materiale care prezint diferene la recepie;
- mrfurilor intrate în gestiunile la care evidena se ine la pre de vânzare.c) În alte cazuri decât cele menionate la lit. b), recepia i încrcarea în gestiune, dup
caz, i înregistrarea în contabilitate se fac pe baza documentului de livrare care însote
transportul (factura, avizul de însoire a mrfii etc.).Similar Topics
2 useri citesc topicul
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi