Scopul:
-intalniri lunare tematice, organizate sub forma de seminarii
Obiective:
-dezbaterea unor probleme de larg interes din domeniul profesional
-dezvoltarea relatiilor intre participanti si identificarea de proiecte comune
-reevaluarea pregatirii si valorii profesionale
Subiecte propuse :
-organizarea contabilitatii pentru nevoile interne de management al afacerii
-analiza si controlul costurilor pe centre de cost
-calculul si interpretarea indicatorilor economico-financiari
-metodologia de elaborare a bugetelor
(si multe altele……propuse de membrii forumului; eu am mentionat cateva subiecte din sfera mea de activitate)
Modalitatea de desfasurare :
-seminarul va respecta tematica anuntata pentru fiecare intalnire
-intalnirea va fi coordonata de un moderator
Locatia:
-sala de conferinte
Perioada si durata :
-o zi - din prima saptamana a fiecarei luni
-durata estimata : in medie 3 ore
Atmosfera :
-deschisa spre comunicare, schimb de informatii si experiente
-destinsa – avand in vedere ca "stam de vorba la o cafea"
Estimari financiare :
-in functie de numarul de persoane si costurile administrative privind chiria salii si coffee break
-cost estimativ : 30-50 RON / persoana / seminar
Nota :
Ma gandesc la acest proiect de anul trecut, de la intalnirea membrilor conta.ro din data de 9 iulie, dar abia acum m-am decis sa vi-l prezint.
Ce parere aveti ?
Cu prietenie,
ABC