Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Control Adm. Fin. - Forum 100% contabilitate - Conta.ro - Pagina 9

Salt la continut


Control Adm. Fin.

registru inventar
185 replies to this topic

#161 cosmin_emanuel

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 3 Postari:

Postat 23 February 2011 - 04:06 PM

Buna!

Doresc sa radiez un SRL care nu a avut deloc activitate. Nu exista si nici nu au existat vreodata datorii la Finante sau amenzi. Am inteles ca inainte de a ti se da certificatul de atestare fiscala sau cum se numeste iti vin Finantele in control de fond.

Ce ar putea verifica la firma mea? Adica... eu nu am absolut nimic la venituri pe aceasta firma. Multumesc



#162 mihaela_cva

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2579 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:craiova
  • Interests:gradinarit..de apartament, deocamdata
    calatorii

Postat 23 February 2011 - 06:05 PM

asta: ca nu ai avut venituri la firma.
nu te speria, isi fac si ei meseria




#163 amma

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 14 Postari:

Postat 01 May 2011 - 12:12 PM

Sunt f.f.f.f. novice in ale contabilitatii.In urma controlului s-au dedus diferente la contributii si TVA precum si majorari. RIF-ul l-am primit.Cum il inregistrez?Dar platile?Multumesc!



#164 VIVI1968

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 256 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:constanta
  • Interests:mai multa informare si comunicare

Postat 29 September 2011 - 02:03 PM

Ni se mai pregateste ceva
Sursa: Money.ro

''Fiscul a dat o lista cu noi amenzi de inspecție fiscală
Ministerul Finanțelor a publicat zilele acestea un proiect de Ordonanță de Urgență prin care vrea să modifice regulile controlului fiscal. Actul conține contravențiile și amenzile care se vor aplica în cazul acestora, după intrarea în vigoare
Amenda maximă va fi de 40.000 de lei și poate fi luată pentru o simplă întârziere în trimiterea unor acte solicitate de inspectorii ANAF. Cea minimă este de 5.000 de lei și poate fi luată dacă firma refuză să pună la dispoziția inspectorilor o analiză proprie cu privire la indicatorii economico-financiari.
Aceste amenzi urmează să se aplice operatorilor economici, indiferent de forma de proprietate, care au legătură cu fundamentarea și justificarea sumelor acordate de la bugetul general consolidat. Adică firmele care lucrează cu fonduri publice sau fonduri europene.
Amenzile vor fi împărțite pe contravenții astfel:
De la 30.000 lei la 40.000 lei

- Netransmiterea actelor, documentelor și înscrisurilor solicitate de ANAF, la termenele și în structura stabilită.
- Îngrădirea accesului inspectorilor în sediul firmei, în spații și orice alte incinte în care se desfășoară activitatea.
- Neîndeplinirea măsurilor dispuse de inspecție, în termenele stabilite, prin actul administrativ financiar.
De la 20.000 lei la 30.000 lei
- Refuzul de a da informații și explicații verbale și/sau în scris, după caz, în legătură cu obiectul controlului.
- Neasigurea sprijinului și condițiilor necesare bunei desfășurări a inspecției economico-financiare și pentru clarificarea constatărilor
- Directorul economic/contabilul șef/persoanele cu atribuții în exercitarea controlului managerial al operatorului economic sunt obligați să informeze, în scris, Ministerul Finanțelor Publice, în legătură cu efectuarea pe propria răspundere a conducătorului operatorului economic, a unor operațiuni care nu îndeplinesc condițiile de legalitate, precum și cele constatate prin rapoarte anuale de control intern managerial. În caz contrar se plătește amenda de mai sus.

De la 10.000 lei la 20.000 lei
- La solicitarea organelor de inspecție economico-financiară, conducătorii operatorilor economici controlați au obligația să prezinte fundamentări, analize, situații, raportări și orice alte informații cu privire la indicatorii economico-financiari din bugetele de venituri și cheltuieli. Neîndeplinirea acestei obligații se sancționează cu amenda de mai sus.
De la 5.000 lei la 10.000 lei

- Neasigurarea spațiilor de lucru adecvate și acces logistic corespunzător inspectorilor veniți în control.
- Neprezentarea la sediul organului de inspecție economico-financiară.
- La solicitarea organelor de inspecție economico-financiară, conducătorii operatorilor economici controlați au obligația să prezinte fundamentări, analize, situații, raportări și orice alte informații cu privire la indicatorii economico-financiari din bugetele de venituri și cheltuieli. Nerespectarea obligației se sancționează cu amenda de mai sus.
- Conducătorii operatorilor economici au obligația să furnizeze informațiile solicitate de organele de inspecție economico-financiară pentru efectuarea acțiunilor de documentare, analiză și urmărire a implementării unor reglementări. Nerespectarea obligației se sancționează cu amenda de mai sus.''
vivi



#165 Otilia Alupei

    Membru senior

  • Nou venit
  • PipPipPipPipPipPip
  • 16663 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 29 September 2011 - 07:05 PM

Vezi postareaVIVI1968, la 29 September 2011 - 02:03 PM, a spus:

De la 10.000 lei la 20.000 lei
- La solicitarea organelor de inspecție economico-financiară, conducătorii operatorilor economici controlați au obligația să prezinte fundamentări, analize, situații, raportări și orice alte informații cu privire la indicatorii economico-financiari din bugetele de venituri și cheltuieli. Neîndeplinirea acestei obligații se sancționează cu amenda de mai sus.

De la 5.000 lei la 10.000 lei
- Neasigurarea spațiilor de lucru adecvate și acces logistic corespunzător inspectorilor veniți în control.
- Neprezentarea la sediul organului de inspecție economico-financiară.
- La solicitarea organelor de inspecție economico-financiară, conducătorii operatorilor economici controlați au obligația să prezinte fundamentări, analize, situații, raportări și orice alte informații cu privire la indicatorii economico-financiari din bugetele de venituri și cheltuieli. Nerespectarea obligației se sancționează cu amenda de mai sus.
- Conducătorii operatorilor economici au obligația să furnizeze informațiile solicitate de organele de inspecție economico-financiară pentru efectuarea acțiunilor de documentare, analiză și urmărire a implementării unor reglementări. Nerespectarea obligației se sancționează cu amenda de mai sus.''
:ohmy: sunt 2 paragrafe identice !!



#166 gramaco

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 266 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:Cluj Napoca

Postat 29 September 2011 - 07:42 PM

Vezi postareaOtilia Alupei, la 29 September 2011 - 07:05 PM, a spus:

Nerespectarea obligației se sancționează cu amenda de mai sus.


cat de sus ? sus ,sus , tot mai sus :laugh: :laugh: cat or vrea ei : 5.000 sau 10.000 sau 20.000 ..e fara numar-fara numar vad :angry:



#167 prepeleac

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 141 Postari:

Postat 23 October 2011 - 11:25 PM

Astea se refera la verificarile financiare facute la agentii economici unde e statul actionar, nu la contribuabilii de drept comun. Deci e de la ei tot pentru ei.



#168 speedo23

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 3 Postari:

Postat 26 October 2011 - 03:49 PM

Buna ziua.Am si eu nevoie de un sfat:
Am control de la fisc si intre 2006-2008 am dedus TVA din niste facturi de chirie fara sa am notificarea aia din partea locatorului...ma pot pune sa returnez tva-ul?
Eu acuma nu mai sunt chirias la firma respectiva...mai pot sa-i fortez legal(ca nu prea aveau chef nici atunci) sa-mi dea notificarea de platitor de TVA?Nici nu am cum sa demonstrez ca le-am cerut-o si nu au vrut sa mi-o dea.Multumesc.



#169 gramaco

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 266 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:Cluj Napoca

Postat 10 November 2011 - 05:04 PM

Buna ziua tuturor ,

Vreau sa va intreb pt a justifica cheltuiala cu chiria unui autoturism luat de la alta firma in baza unei facturi ( pe o luna de zile doar) ,

ce documente am am nevoie pt inspectorii ANAF ?

Idem in cazul cheltuielii cu chiria unui imbobil .

Va multumesc .



#170 Mares Stefan

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 526 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:Satu Mare

Postat 10 November 2011 - 08:10 PM

Contract încheiat între părţile, firmele implicate (proprietar şi chiriaş) şi factura. Respectiv documentul de plată dacă suma facturată conform contractului pe luna-n cauză a şi fost achitată.
Eu mai ţin ca să se ştie de ce sunt conectate aceste cheltuieli la venituri. Adică dacă firma există de ani de zile şi până-n septembrie a.c. nu a avut nevoie nici de autoturism, nici de imobilul respectiv, de ce a fost nevoie de închirierea lor ?! Sau care sunt veniturile suplimentare generate ?



#171 cory1980

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 88 Postari:

Postat 19 April 2012 - 10:45 AM

Buna ziua
In urma unui control de fond incheiat in martie 2012, in care s-a verificat perioada 01.01.2008-31.12.2011, in raport apare "diminuare pierdere neta cu x lei". Suma x reprezinta un sistem de navigare (dat in consum, pe 603) si usi interior, inregistrate pe contul 214 (ambele din trim III 2011).
ce inregistrare trebuie sa fac in balanta, pentru a evidentia aceasta diminuare??
in declaratia 101, pot considera 603 nedeductibil, pentru sistem.
dar ce fac cu valoarea de la usi (pentru care nici nu am calculat amortizare)?



#172 mihaela_cva

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2579 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:craiova
  • Interests:gradinarit..de apartament, deocamdata
    calatorii

Postat 26 April 2012 - 11:20 PM

ar trebui sa contesti controlul din cel putin 2 motive 1."pierdere neta" fiscala si diminuare a pierderii din valoarea de intrare, nu din chelt cu amortizare, cata competenta!!!
in balanta nu faci nimic, nu corectezi tu declaratia 101, ei fac asta in urma deciziei (tu ai dubla sumele)



#173 cory1980

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 88 Postari:

Postat 27 April 2012 - 01:02 PM

multumesc pt raspuns. cand am vazut raportul, si eu m-am intrebat ce vor sa zica..dar nu m-am mirat, avand in vedere ca in timpul controlului m-au asaltat cu tot felul de intrebari (de genul: de ce am declarat impozit, cand am pierdere? - pentru perioada cand se aplica impozitul forfetar - pentru ca doamnele UITASERA de acest impozit)
oricum, administratorul nu vrea sa conteste nimic. i s-a aprobat rambursarea de tva (controlul de fond a fost facut "ca tot am venit" cand am cerut rambursarea tva-ului) si chiar nu-l intereseaza aceste sume nesemnificative de care s-au legat cei de la finante.
eu depusesem declaratia 101, si nu stiam daca trebuie rectificata..sa apara si pierderea in 101 "diminuata"



#174 danaradu88

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 2 Postari:

Postat 30 July 2012 - 05:57 PM

Am si eu o mare rugaminte..sper sa ma poata ajuta cineva. Sunt novice in ale contabilitatii...deci nu stiu daca o sa fiu foarte explicita in cele ce urmeaza. Problema mea suna in felul urmator: am control de la finante la firma..in aprilie, s-a efectuat o achizitie intracomunitara, respectiv o semanatoare, pentru care nu am primit factura. S-a facut un contract, un proces verbal de primire, precum si o factura proforma. Contabila nu a inregistrat semanatoarea, pentru ca nu a primit factura fiscala. Cei de la fisc acum, ne-au spus ca trebuia sa emitem noi o autofactura (lucru de care contabila nu auzise) si trebuia pe baza documentelor primite sa inregistram in contabilitate semanatoarea. Ideea e ca ni se spune ca ceea ce am facut noi, este evaziune fiscala... Este adevarat? multumesc frumos..si sper sa ma ajute cineva. o seara placuta



#175 mihaela_cva

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2579 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:craiova
  • Interests:gradinarit..de apartament, deocamdata
    calatorii

Postat 09 August 2012 - 10:10 PM

inregistrati si depuneti acum (probabil cu amenda pt nedepunere in termen). S-a platit semanatoarea? Este important de stiut...

evaziunea fiscala treb efectuata "cu stiinta", cu intentie, repetat etc

Aceasta postare a fost editata de mihaela_cva: 09 August 2012 - 10:11 PM




#176 aFINA

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 1 Postari:

Postat 08 November 2012 - 04:44 PM

Buna ziua.
Am citit topicul si nu am gasit solutie la problema cu care ma confrunt. Poate ma va ajuta cineva. Va multumesc anticipat.
Am preluat o SC care in luna iunie 2012 a avut Inspectie Fiscala. I s-a intocmit Decizia de Impunere si RIF. Contabila de la acea vreme a facut inregistrarile :
5311 = 4551
6711 = 5311 ( TVA majorat )
6711 = 5311 ( Impozit pe Profit aferent anilor 2007-2011 )
6711 = 5311 ( Majorari / Dobanzi )
Acestea au fost toate inregistrarile facute de dumneaei.
Acuma, eu, citind cu atentie RIF, am intrat in panica. Nu a facut nimic din ce este mentionat acolo. Cum inregistrez contabil ( caci am inteles ca nu trebuie sa le declar fiscal )Facturile de cumparari si vanzari din anii anteriori, pe care le-au "le-au dat jos" si le-au considerat nedeductibile? Ce fac cu platile/respectiv incasarile? Soldurile la 401/4111 sunt vraiste. Nu am baza de date sa fac confruntari.
Ex:
1.Factura de cumparari (401), emisa de un Furnizor inactiv la dec.2010.
RIF zice ca, si baza si Tva sunt nedeductibile.
Cum inregistrez in contabilitatea lunii octombrie 2012 acest lucru, fara sa ii dublez cheltuielile nedeductibile?
2.Facturi de vanzari/prestari servicii (4111) emise in anii precedenti, dar neinregistrate in contabilitate?
Pfffff..... ma manca pielea de nervi si is panicata toata.... de doua zile cercetez site-urile de specialitate, si nu stiu ce sa faaaac...
Din situatiile oarecum similare, expuse mai sus, am inteles asa :
635.Ned = 4423 ( intreaga suma ) nu o declar fiscal, ea fiind declarata prin Decizia de Impunere.
1174 = 4411 ( impozit pe profit anii precedenti lui 2012 )
691 = 4411 ( impozit pe profit trim I si II/2012 )
Nedumerirea mare de-acia incepe.
Ce fac cu masurile din RIF?
Va trebui sa iau fiecare factura in parte mentionata in RIF, si sa o inregistrez? Cum? Musai trebuie sa le fac, altminteri nu pot regla 401/4111, Nu-mi bate 121, nu se vad cheltuielile nedeductibileee.... Pfff....
Ajutooooooor.....



#177 mihaela_cva

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2579 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:craiova
  • Interests:gradinarit..de apartament, deocamdata
    calatorii

Postat 11 November 2012 - 12:05 AM

1.daca ai preluat acum, si inreg ctb sunt deja facute e vechiul contabil in urma rif, de ce te straduiesti acum? dezgropi mortii? pentru asta trebuie sa stii si foarte bine ca sa faci.
2. ai uitat sa spui care au fost masurile in rif
3. fiscul calculeaza si ia ceea ce ii intereseaza, impozite si taxe, restabilind baze de impozitare. Ce faci tu cu furnizorii si clientii e treaba ta. Cheltuiala si tva de la furnizori e nedeductibila, dar obligatia de plata nu e anulata, daca ai sold la furnizor trebuie sa il platesti. Ce vina are el ca tu ai cumparat bauturi nedeductibile fiscal?! Clientii-respectiv facturile de vanzari neinregistrate sunt alta poveste, vezi situatia lor clara. (sa nu fie prescrise, incasarea lor, etc) Ai si art.159 alin 3 cod fiscal, norme



#178 fussionn

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 1 Postari:

Postat 16 June 2014 - 10:51 PM

Buna seara! In decursul zilei de azi am avut un control de rutina din partea ANAF-ului iar eu de curând am achzitionat un aparat pentru hot dog. Odata cu aparatul am primit o declaratie de conformitate care e anexata împreună cu factura acestui aparat. Domnii acestia mi-au spus ca revin in câteva zile,dandu-mi timp sa rezolv chestiile minore. Acum, întrebarea e , oare am nevoie de o autorizatie de functionare a aparatului de hot-dog? Daca da, unde pot rezolva problema? Sunt din judetul Sibiu. Multumesc anticipat.



#179 dienuk

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 63 Postari:

Postat 18 June 2014 - 11:07 AM

Probabil au fost de la "antifrauda".Trebuie sa aveti toate autorizatiile legate de activitatea pe care o desfasurati,si avize de functionare.Cred ca aparatul in sine este in regula.Tineti-ne la curent cu ce au verificat, de fapt.



#180 pitix

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 5 Postari:

Postat 12 August 2014 - 07:41 PM

Buna ziua.
Am avut un control de la anaf...in urma caruia au solicitat registrul de casa la zi .
L-am furnizat...insa am o intrebare ....in cazul in care vor mai aparea documente, care trebuie operate, din zilele precedente cum se procedeaza? in conditiile in care ei au luat soldul la casa azi






Similar Topics Collapse

  Topic Forum Deschis de Statistici Ultima postare

1 useri citesc topicul

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Cometa SQL