Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Control Adm. Fin. - Forum 100% contabilitate - Conta.ro - Pagina 4

Salt la continut


Control Adm. Fin.

registru inventar
185 replies to this topic

#61 Doina P

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 1143 Postari:
  • Location:Bucuresti

Postat 19 October 2008 - 11:08 AM

Eu presupun ca-ti cer contractele pt. a verifica daca sunt intocmite corect si inregistrate si daca cei care aveau datoria unor impozite le-au platit.
Recunosc ca nu m-a dus gandul la ce ai scis tu si mi se pare putin probabil sa fi asa .
Dar admitand o asamenea varianta ,tu ai avea posibilitatea sa-l dai pe respectivul in judecata,pt. ca s-a folosit de functia pe care o detinea ,pt. a afla termenii contractuali.



#62 gnt_adrian

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 9 Postari:

Postat 19 October 2008 - 11:59 AM

Vezi postareastudenta IV, la Oct 18 2008, 04:53 PM, a spus:

Vezi postareamaria viorica, la Sep 29 2008, 03:48 PM, a spus:

- cei de la adm.fin., cand vin in control, au dreptul sa ceara fise de magazie de la gestiuni;
- au dreptul sa confrunte stocurile din acte cu cele existente in magazie;
- cei de la garda au dreptul sa controleze cele de mai sus;
- este obligatoriu de tinut contabilitate de gestiune?
de 4 ori DA!!!
La contabilitate de gestiune, din cate stiu, chiar daca este obligatorie, nu exista nicio pedeapsa daca nu o tii. Asa ca, e ca si cand n-ar fi.




#63 Otilia Alupei

    Membru senior

  • Nou venit
  • PipPipPipPipPipPip
  • 16663 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 19 October 2008 - 08:10 PM

Vezi postareagnt_adrian, la Oct 19 2008, 12:59 PM, a spus:

La contabilitate de gestiune, din cate stiu, chiar daca este obligatorie, nu exista nicio pedeapsa daca nu o tii. Asa ca, e ca si cand n-ar fi.
SERIOS ??
si daca nu-ti tii conta de gestiune cum iti faci inventarierea patrimoniului la sf. anului - care nefacuta complet e cu amenda de plagi cu vorbe ?? cum compari fapticul cu scripticul daca scripticul nu-l ai
(nu faci NIR, fise de magazie) ?? astea sunt docum. de evidenta contabila pt a caror lipsa sigur primesti amenda, o sa caut dupa inchiderea de luna si iti spun exact art. si cat e (care nu le zice altcineva pana atunci).

numai bine. :thumbup:



#64 titi35

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 28 Postari:

Postat 19 October 2008 - 09:32 PM

Contabilitatea de gestiune era cu conturile din clasa 9, parca...
Valoarea scriptica a stocurilor reiese din clasa 3, nu?



#65 vma

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 4 Postari:

Postat 22 October 2008 - 03:52 PM

Ceau,
Am de cateva zile un bar si as vrea sa va intreb daca puteti sa ma ajutati cu lista actelor necesare in cazul unui control. Sau macar sa imi spuneti unde as putea sa gasesc aceasta lista. Nici macar nu stiu cine are voie sa ma controleze :) Garda financiara, ITM, si mai cine?

Mersi mult,
Mihai

Aceasta postare a fost editata de vma: 22 October 2008 - 03:53 PM




#66 darla2203

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 71 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Hunedoara

Postat 24 October 2008 - 10:48 AM

Vezi postareavma, la Oct 22 2008, 04:52 PM, a spus:

Ceau,
Am de cateva zile un bar si as vrea sa va intreb daca puteti sa ma ajutati cu lista actelor necesare in cazul unui control. Sau macar sa imi spuneti unde as putea sa gasesc aceasta lista. Nici macar nu stiu cine are voie sa ma controleze :) Garda financiara, ITM, si mai cine?

Mersi mult,
Mihai
buna.referitor la prima ta intrebare:nu cred ca exista o lista cu acte.. dar ar cam trebui sa ai casa de marcat, monetare, registru de casa, inventarul la zi pt marfa, registrul unic de control.Si in legatura cu organele de control, te pot controla cei de la garda care vin in controale inopinante se aseaza la masa consuma platesc si daca nu le dai bon fiscal iti arata legitimatia si incep taraboiul (i sa intamplat unui amic), ar trebui sa ai angajati si pt asta te pot controla cei de la ITM, sanepidul in ceea ce privesc conditiile igienico-sanitare din bar.cam asta ar fi in mare, daca mai are cineva alte pareri... va rog.
DARLA2203



#67 beatrice1971

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 519 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 28 November 2008 - 10:57 AM

Eu am amanat un control de fond pe motiv ca in perioada respectiva eram in plin proces de auditare.
Viata e ceea ce ti se intampla in timp ce esti ocupat sa faci alte planuri.



#68 catalin87

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 33 Postari:

Postat 28 January 2009 - 03:09 PM

Am o firma care are sediul social in sector 2, dar din anumite motive trebuie schimbat sediul social in sector 1. Va rog sa-mi spuneti in afara de rezolvarea fisei sintetice cu platile achitate si declaratiile depuse la sector doi, prin inregistrarea la sector unu , voi avea control in scurt timp ?



#69 magda_23

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 100 Postari:
  • Location:bucuresti

Postat 28 January 2009 - 05:48 PM

Mutarea de sediu nu implica neaparat control de fond. Nu se face decat la cerere si in cazul in care ceri rambursare de tva (cei de la finante sunt si asa depasiti).
Trebuie sa depui declaratia 050 si nu se considera sediul mutat pana nu se emite decizia de mutare.

Aceasta postare a fost editata de madalinab: 19 February 2009 - 10:18 PM




#70 mioara.m

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 121 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 05 February 2009 - 08:41 AM

Am o societatet care si-a schimbat sediul socia dintr-un sector in altul in noiembrie 2005.
Inca nu s-a facut transferul dosarului pt ca avea niste "bube" (declaratii lipsa, bilant lipsa, etc)
Ideea e ca nu stiu de la ce data se depune declaratia 050 pt ca atunci nu se depunea.
Ati avut situatii de acest gen?



#71 magda_23

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 100 Postari:
  • Location:bucuresti

Postat 05 February 2009 - 11:16 AM

Acum nu se mai transfera dosarul decat daca depui 050.
O depui acum si treci data cu care s-a mutat (2005)



#72 camix

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 16 Postari:
  • Location:constanta

Postat 19 February 2009 - 05:33 PM

Buna ziua.Poate sa ma ajute cineva cu lamuriri in ceea ce priveste reglarea fisei fiscale cu cea din evidentele contabile ?Am avut control de fond,in urma caruia , printre altele,s-a descoperit ca in anul 2003,in evidenta fiscala nu s-a tinut cont de tva efectiv restituita cumparatorilor straini ,desi in decontul de tva a fost inregistrat corect la randul 25 ,ceea ce a dus la majorarea obligatiei de plata .S-a intocmit anexa 8,pentru reglarea neconcordantelor intre evidenta fiscala si cea contabila.Dar suma respectiva a fost considerata "de rambursat"la data efectuarii controlului, nu la mai 2003,chiar daca greseala a fost a lor, nu a noastra.In schimb, sumele calculate suplimentar( nu au luat in considerare niste facturi din 2004,deci s-a recalculat tva si impozit pe profit),au fost repuse la data la care ar fi fost scadente la plata,adica in 2004.Practic am platit majorari si pentru greselile lor si pentru ale noastre.Am inteles ca normele pentru aceasta anexa 8 se regasesc in Ordinul Presedintelui ANAF 1722/2004,modificat prin Ordinul Presedintelui ANAF 1991/2005.Nu le-am gasit in Monitorul Oficial si am inteles ca de fapt sunt niste ordine interne.Dar nu ar trebui sa stim si noi, contribuabilii ?Ca e vorba de banii nostri,in fond.Daca ma poate lamuri cineva,multumesc anticipat.

Nimeni nu s-a mai confruntat cu o astfel de problema?Chiar toata lumea are fisa fiscala in concordanta cu evidenta contabila? :frusty:

Aceasta postare a fost editata de madalinab: 21 February 2009 - 02:11 PM

camix



#73 lucis

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 575 Postari:
  • Location:bucuresti
  • Interests:lucis

Postat 20 February 2009 - 06:09 PM

E culmea, dar un control pe care il astept luni imi cere: Situatia conturilor bancare.Adica vor sa vada ce conturi bancare avem. Ce le dau? Ca declaratia aceea care era odata nu mai exista. Ajutor!Multumesc.



#74 Florin_76

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 1877 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 20 February 2009 - 06:14 PM

Daca nu au specificat si o perioada ca sa fac un centralizator al rulajului , le-as da ultimele extrase de cont si sa imi explice exact ce situatie vor .



#75 doiny

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 631 Postari:

Postat 20 February 2009 - 06:50 PM

Daca decontul era corect, in consecinta ar trebui sa-si rectifice .

In cazul in care decontul nu e intocmit corect, se da vina pe contribuabil.

Trebuie sa analizezi foarte bine ce ti se imputa.



#76 lucis

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 575 Postari:
  • Location:bucuresti
  • Interests:lucis

Postat 21 February 2009 - 08:48 AM

Vezi postareaFlorin_76, la Feb 20 2009, 06:14 PM, a spus:

Daca nu au specificat si o perioada ca sa fac un centralizator al rulajului , le-as da ultimele extrase de cont si sa imi explice exact ce situatie vor .
Multumesc mult. Asa si o sa fac o sa le dau ultimile extrase. Voi vedea ce zic ei, ca nu mi-au cpecificat perioada.

Aceasta postare a fost editata de lucis: 21 February 2009 - 08:50 AM




#77 Florin_76

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 1877 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 21 February 2009 - 11:49 AM

Cu placere.



#78 lucis

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 575 Postari:
  • Location:bucuresti
  • Interests:lucis

Postat 21 February 2009 - 12:13 PM

Mai am o ntrebare : Tot ei au zis sa pregatesc situatia mijloacelor fixe. Oare vor ficele de mijloiace fixe sau inventarul? Nu au spus exact ce le trebuie. Daca am postat unde nu trebuie va rog sa ma ierta-ti, dar arde :frusty: . Multumesc.



#79 madalinab

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 1733 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 21 February 2009 - 02:08 PM

De iertat te iertam, adica nu primesti sanctiune, dar mesajul tau tot trebuie "rezolvat" pentru a fi in ton cu topicul. Chiar daca arde (e week-end totusi) poti cauta un loc mai potrivit si in felul asta toti avem de castigat.
Te rog sa fii mai atenta pe viitor.
Voi incerca sa gasesc eu un loc pentru mesajul tau. Poate primesti si raspuns intre timp. :frusty:
Mult succes la control.

Ulterior: OK, am decis sa mut toate mesajele intr-un topic distinct, in sectiunea prezenta. Cred ca este mai bine si pentru tine sa fie toate grupate intr-un singur loc. Mentionez faptul ca am desprins mesajele din topicul "Declaratie conturi bancare" din sectiunea "declaratii".

Aceasta postare a fost editata de madalinab: 21 February 2009 - 02:22 PM

Madalina



#80 Florin_76

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 1877 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 21 February 2009 - 02:10 PM

As luat atat fisa mijlocului fix cat si inventarierea lor ( daca exista )






Similar Topics Collapse

3 useri citesc topicul

0 membri, 3 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Cometa SQL