Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Control Adm. Fin. - Forum 100% contabilitate - Conta.ro - Pagina 5

Salt la continut


Control Adm. Fin.

registru inventar
185 replies to this topic

#81 lucis

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 575 Postari:
  • Location:bucuresti
  • Interests:lucis

Postat 21 February 2009 - 04:24 PM

Vezi postareamadalinab, la Feb 21 2009, 02:08 PM, a spus:

De iertat te iertam, adica nu primesti sanctiune, dar mesajul tau tot trebuie "rezolvat" pentru a fi in ton cu topicul. Chiar daca arde (e week-end totusi) poti cauta un loc mai potrivit si in felul asta toti avem de castigat.
Te rog sa fii mai atenta pe viitor.
Voi incerca sa gasesc eu un loc pentru mesajul tau. Poate primesti si raspuns intre timp. :frusty:
Mult succes la control.

Ulterior: OK, am decis sa mut toate mesajele intr-un topic distinct, in sectiunea prezenta. Cred ca este mai bine si pentru tine sa fie toate grupate intr-un singur loc. Mentionez faptul ca am desprins mesajele din topicul "Declaratie conturi bancare" din sectiunea "declaratii".
Multumesc din suflet pentru intelegere si efort.



#82 MARYSA ST

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 231 Postari:

Postat 21 February 2009 - 05:31 PM

Sunt spre sfarsitul unui control de fond; "Situatia conturilor bancare" inseamna o lista cu toate conturile bancare pe care le ai, ca sa le verifice cu extrasele de cont din evidenta si cu balanta. Cat despre mijloacele fixe, mi-au cerut fisa mijlocului fix, inventarierea si situatia amortizarilor. Bafta!




#83 lucis

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 575 Postari:
  • Location:bucuresti
  • Interests:lucis

Postat 22 February 2009 - 10:06 AM

Multumesc.Imi sinte-ti de mare ajutor. Eu am in stoc doar 4 mijloace fixe si am pregatit fisele si situatia amortizarilor, n-am in stoc mai mult nimic. Tu ai zis ca ti-au cerut inventarierea. Adica procelele verbale si decizii sau doar registru inventar? Le prezint situatia tuturor soldurilor de conturi din balanta de la 31.12.2008? Mie imi cer ultuma balanta si asta la mine e de la 31.01.2009.

Aceasta postare a fost editata de madalinab: 11 October 2009 - 05:42 PM




#84 MARYSA ST

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 231 Postari:

Postat 22 February 2009 - 04:55 PM

Precizez ca eu nu am definitivat balanta la 31.12.2008! Legat de inventariere mi-au cerut: decizia, procesul-verbal, declaratia gestionarilor inainte de inventariere, listele de inventariere (materii prime, materiale stoc, produse finite, ob.inventar, mijloace fixe, disponibilitati banesti cu monetarul pt casa in lei), extrase de cont pt clienti si furnizori. Nu a fost cazul la mine pt registrul inventar! Au vrut sa vada inventarierea patrimoniului si nu cum am inregistrat eu rezultatele inventarierii! Balanta a fost la 30.11.2008 si o balanta intermediara la dec.2008 din care sa reiasa contributiile si valoarea stocurilor. A...si situatia cu facturi , avize si chitante pe stoc, daca ai! Daca ai sume imprumutate de catre asociati, nu uita contractul de imprumut!



#85 laura33

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 1 Postari:

Postat 26 February 2009 - 06:27 PM

Am un Srl cu asociat unic.A acumulat datorii la stat din amenzi si neplata contributii salarii.Firma a avut un singur angajat cu subventie de la somaj.Am achitat contributiile in limita subventiilor.Firma de constructii, imi trebuia un angajat ca nu poti face nimic singur.Nu am lucrat niciodata cu firma nici cu angajatul,nu am incasat nici un ban cu firma, nici nu am chitantier sau facturier.Societatea s-a dizolvat pentru nedepunere acte la ORC,acum am control de la Garda financiara si Finante .Garda a inteles ca nu am avut activitate economica, a vazut ca nu am cauzat nici un prejudiciu, nu am avut din ce plati toate amenzile,contributiile le am platit din buzunar de frica sa nu patesc ceva, cu toate ca nu aveam ce.Garda m-a lasat in [pace nici nu m-a amendatFinantele in schimb ma tot cheama la control, le am trimis actele prin posta ,toate in original,dar ei acum vor si balanta contabila si bilantul.Eu nu am asa ceva,acesta a fost motivul dizolvarii societatii -nu am depus balanta si bilant la ORC.Finantele ma sfatuiesc sa fac balanta si bilantul in timpul controlului si sa le depun la ei.Ma intreaba de ce n-am imprumutat firma cu bani?Vor sa fac acum un contract de imprumut cu firma retroactiv.Cum sa fac asa ceva?Societatea este dizolvata,daca patesc ceva?:\\\">Sa fac actele astea pe care mi le cer?Firma este dizolvata dar nu a trecut termenul de 30 zile pt recurs. :frusty:



#86 madklaus

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 2 Postari:

Postat 03 March 2009 - 08:53 AM

Salut,
imi cer scuze daca a mai fost postat ceva pe tema asta, dar eu nu am gasit...

Am o firma mica, contabilitatea mi-o face o firma si vreau sa intreb urmatorul lucru: care sunt actele obligatorii pe care trebuie sa le am la sediu, facute la zi de mine (ex. registru de casa, NIR etc.) ca sa fiu perfect "curat" in cazul unui control?

Am intrebat in mai multe parti si am tot primit raspunsuri diferite :(

Va rog sa ma ajutati!

Mersi



#87 Mares Stefan

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 526 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:Satu Mare

Postat 03 March 2009 - 10:30 AM

Îmi pare bine deja firmă care să-ţi facă contabilitatea aflu, ai găsit.
Dar pentru că toată lumea spune de toate pentru toţi,şi dumneata, uită chiar vrei să fii perfect "curat" când te va lua fiscul la puricat, care puricat! Doar actele le-ai desprăfuit zlinic sau doar săptămânal? Printr-o firmă de curăţenie specializată, nu?
Dar punctual la întrebarea pusă răspunsul este: Registrul unic de control şi sub el toate actele privind constitutirea, autorizarea şi înmatricularea firmei La ORC. FISC, şi alte oficii care trebuie să se exprime (mediu, sănătate, sanitar -veterinară etc. în funcţie de obiectul de activitate principal declarat, şi după caz cele secundare dacă sunt active! Şi toate contractele care atestă proprietăţile sau închirierile ori tranzacţiile comerciale, achiziţii şi vânzări. Precum şi actele bancare de la deschidere de cont -persoane autorizate şi specimenele lor de semnături -şi extrasele de bancă la zi, cu toate documentele anexate. Registrul de casă cu toate documentele anexate. Toate jurnalele contabile şi comerciale cu documentele primare anexate. Şi toate documentele contabile. De la A la Z-t. Întocmite de un CONTABIL AUTORIZAT sau EXPERT CONTABIL , membru CECCAR, activ sau inactiv, salariat cu normă intreagă sau cu 1/2 normă care se declară şi perfect pentru a corespunde cerinţelor şi pretenţiilor firmei dvs. Şi mai trebuie să ai şi contractele de muncă ale salariaţilor şi toate documentele privind salarizarea lor. Şi cu deosebire cele care stabilesc competenţele şi drepturile administratorului, ori ale asociatului şi incompatibilităţile sau interdicţiile legale prevăzute pentru aceste persoane, ca şi pentru contabil ori casier ori.... Ştii la "puricat", contabila , contabilul nu are de unde să ştie dacă ai vreo mătuşă Tamara! Sau vreo nepoată. Ori alte surse de bani date la spălat.Etc.etc.
Şi dacă vei fi mulţumit pe deplin cu răspunsurile date tuturor întrebărilor de la A la Z-t sunteţi dispuşi să vă faceţi şi niţică reclamă sau publicitate pe acest sait? Sau ...e cu purici? Sau costă...prea mult?
Oricum: Mi-a făcut plăcere. Şi cu plăcere.

Aceasta postare a fost editata de Mares Stefan: 03 March 2009 - 10:38 AM




#88 alina_38

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 7 Postari:

Postat 20 March 2009 - 04:33 PM

am o intrebare: daca cei de la insp fiscala in control si nu am registrul jurnal de incasari si plati si reg inventar la domicilul fiscal pot primi amenda? daca da in ce baza? multumesc anticipat.

cum nu am primit nici un raspuns sa inteleg ca nimeni nu a patit asa.......sunt un caz unic sau..........tb sa scriu in alt topic.

Aceasta postare a fost editata de madalinab: 14 April 2009 - 11:03 AM




#89 liana08

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 143 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:sibiu

Postat 24 March 2009 - 09:21 AM

In primul rand Legea contabilitatii 82/1991 art.41 al.2 lit a) " utilizarea si tinerea registrelor de contabilitate "- referitor la obligativitate.
In privinta sanctiunii -Codul de procedura fiscala (ordonanta 92/2003 ) la art.219 sunt prevazute contraventiile,art.1 undeva la literele d-e " refuzul de a furniza informatii organului de control. Cred ca asta ar fi !



#90 alina_38

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 7 Postari:

Postat 24 March 2009 - 07:01 PM

multumesc pt raspuns!

Aceasta postare a fost editata de madalinab: 14 April 2009 - 11:04 AM




#91 danutanitulescu

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 271 Postari:

Postat 13 April 2009 - 08:43 PM

am avut control pentru rambursare tva pe 7 luni;in tot acest timp am depus 3 deconturi pt rambursare;am primit banii,cu control anticipat.Totul afost ok ,mai putin cu faptul ca nu am creat analitice de fiecare data cand am cerut rambursare la ct 4424.Sincer nu stiam ca trebuia sa am 3 sume.Nu mi-au dat amenda,dar chiar vroiam sa stiu unde scrie asta



#92 elena7

    Nou

  • Members
  • Pip
  • 9 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 06 May 2009 - 03:12 PM

Ei invoca faptul ca ceea ce s-a cerut spre rambursare (ca suma) trebuie evidentiata in balanta separat, astfel incat la control sa evidentieze clar ce elemente din balanta se modifica. Se creaza analitice separate pentru ca (e cazul meu), in situatia in care in lunile urmatoare aveti TVA de plata, sa nu faceti compensarea cu TVA de rambursat (cerut spre rambursare oficial). Fiecare cerere de rambursare TVA se solutioneaza separat (asa spun ei).

Aceasta postare a fost editata de madalinab: 11 October 2009 - 05:43 PM




#93 luckyguy

    Nou

  • Members
  • Pip
  • 2 Postari:
  • Location:Zalau
  • Interests:domeniul financiar

Postat 27 May 2009 - 01:02 PM

As avea si eu o nelamurire despre cateva aspecte care au aparut la un control din partea finantelor care a avut loc la societatea la care lucrez.

Ce prevede legea sau codul de procedura fiscala care stipuleaza obligativitatea firmelor de a da la cererea agentilor de control documente (balanta, registre TVA) in format electronic datele. Si care este concret actul care prevede aceste lucruri.

Exista prevedere care precizeaza ca agentul este obligat sa dea agentilor toate aceste documente intr-un format in care ei sa-l poata prelucra (de preferinta excel) sau se rezuma doar la format electronic?

Va multumesc pentru ajutor.



#94 Edith

    Nou

  • Members
  • Pip
  • 3 Postari:

Postat 11 July 2009 - 01:41 PM

Am un control de la finante, verifica actele contabile incepand din anul 2004. Problema e ca exemplarul rosu exista inregistrat si faptic in dosarul din contabilitate, insa nu gasim cateva exemplare de factura verde (deci exp.3 a facturii). Ma poate ajuta cineva ce baza legala a fost in aceea perioada (2004), in baza caruia vor sa ma amendeze pt. lipsa ex.al 3-lea, cu toate ca ex. 2 (cel rosu) exista in dosarul contabil si faptic, si inregistrat :sad:

Va rog ajutor.... va multumesc....

Aceasta postare a fost editata de madalinab: 11 October 2009 - 05:44 PM




#95 Florin_76

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 1877 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 13 July 2009 - 11:09 PM

Sa va zica si baza legala pentru care va amendeaza, deoarece existand exemplarul rosu cel verde se poate reface rapid.



#96 cipri20

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 21 Postari:

Postat 22 July 2009 - 07:40 PM

Peste 2 sapt voi avea control de la finante, sunt contabil la un cabinet medical, actele zic eu ca sunt ok si complete :P doar ca as fi vrut sa aflu, daca mai sunteti si altii in cauza, ce probleme v-au gasit cei de la finante pt care sa va amendeze?



#97 Dana42

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2187 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:RO

Postat 22 July 2009 - 07:58 PM

Citeste la PFA - Fiscalitate CMI

Aceasta postare a fost editata de Dana42: 22 July 2009 - 07:59 PM

Dana




#98 nikostoica

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 4 Postari:

Postat 10 August 2009 - 09:14 AM

Buna ziua,

Va rog frumos ajutati-ma cu un raspuns urgent daca este posibil pana luni, si argumentat juridic
deoarece am control pe fiscalitate de la finante (TVA, impozit profit si impozite si taxe aferente salariilor).

Echipa de control mi-a spus ca TVA dintr-o factura emisa in 09 mai 2008 de un executor judecatoresc catre firma
unde lucrez nu este deductibila, deoarece ferma cumparata (teren plus cladirile aferente) sunt bunuri scutite de TVA,
conform codului fiscal din 2008 ar fi bunuri scutite de TVA.

Ce parere aveti?
In 2008 aceste bunuri erau scutite de TVA sau nu?



Daca este asa, ce solutii sunt pentru a nu imi "taia" de la TVA 142000 lei.

Doua posibile solutii ar fi: control incrucisat la executorul judecatoresc si daca acesta a inregistrat TVA-ul colectat atunci sa primim doar o amenda care oricum ar fi mult mai mica decat valoarea TVA-ului; si o a doua posibila solutie ar fi ca executorul judecatoresc sa fi optat la finante printr-o notificare sa vanda cu TVA aceste cladiri scutite de TVA la livrare conform articolului 141, alin. 2, lit. F Cod fiscal 2008.

Ce alte solutii ar fi posibile?

La ce exceptii din codul fiscal s-ar putea incadra?


Multumesc anticipat pentru raspuns si sprijin.

Va rog daca este psobil raspunsuri si pe privat la candoi.robert@gmail.com

Cu stima,
Robert Candoi.



#99 elian etiy

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 9 Postari:

Postat 29 August 2009 - 02:17 PM

Buna ziua va rog mult dak puteti sa-mi spuneti si mie ce anume au verificat la d-voastra cand au venit in control ptr rambursarea de tva!!!!!
La noi s-ar putea sa vina,dar din proprie initiativa,ptr ca avem o suma destul de mare de recuperat(cateva sute de milioane vechi) si cu siguranta o sa ne verifice mai devreme sau mai tarziu.
As vrea sa incerc sa fac totul cum trebuie cat pot ptr ca oricum avem un fel de contabilitte de genul "pe afara vopsit gardul si inauntru leopardul"cam asa functioneaza la noi treaba datorita sefului cel mare.
Nu sunt fise ptr mijloc fix si nici amortizare facuta lunar,nu sunt fise ptr imprimate cu regim special, nu am efectiv banii care apar in registrul de casa ptr ca sertarul cu bani e in buzunar la sef,in dec 2008 nu s-a facut inventar decat la produse finite,materii prime si materiale si nu am nici un proces verbal la ele ci doar o lista de inventar mare si lata.Ca sa nu mai zic de avize care nu sunt urmate de facturi.
Nu stiu ce sa incep sa fac mai intai,am nevoie de idei.Va multumesc.



#100 claudiaionela

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 319 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:PITESTI

Postat 15 September 2009 - 11:24 AM

Cam nasoala treaba la tine. Sa ne spui si noua daca ai control,cum se termina.

Aceasta postare a fost editata de claudiaionela: 15 September 2009 - 11:25 AM







Similar Topics Collapse

4 useri citesc topicul

0 membri, 4 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Cometa SQL