Fond mediu - AMBALAJE
#141
Postat 18 November 2009 - 12:50 PM
#142
Postat 18 November 2009 - 03:23 PM
Ajutati-ma va rog spunandu-mi cum sa fac contabilizarea si daca am vreo obligatie catre fondul de mediu (trebuie sa platesc acei 2 lei/kg??).
Multumesc mult!
Andreea
#143
Postat 18 November 2009 - 11:14 PM
In baza importului/achizitiei intracomunitare se genereaza deseurile de carton ,folie etc.Deci documentul pentru aceste deseuri este DVI-ul sau factura intracomunitara fapt pentru care le poti vinde ,ca propietar,catre un colector sau reciclator.
Esti obligat sa inregistrezi :
-plata taxei de mediu,asta in situatia in care nu ai incheiat un contract de transfer de responsabilitate cu o firma care se ocupa cu chestia asta
-vanzarea cartonului,foliei
-taxarea inversa mai putin pentru lemn
Aceasta postare a fost editata de madalinab: 08 February 2010 - 11:45 AM
#144
Postat 18 November 2009 - 11:20 PM
criseta, la Nov 17 2009, 03:18 PM, a spus:
Taxa se plateste de firma care introduce pentru prima data ambalajele pe piata si aceasta are obligatia sa declare ambalajele la Fondul de Mediu si sa plateasca taxa de 2ron/kg.
Aceasta postare a fost editata de madalinab: 08 February 2010 - 11:46 AM
#145
Postat 19 November 2009 - 12:09 PM
O zi buna tuturor
#146
Postat 09 December 2009 - 02:12 PM
- daca primesc produse in containere de metal cu regim de restituire, mai platesc taxa?
- retroactiv mai pot depune declaratii?
- se plateste taxa si pentru lazile cu care pleaca marfa, chiar daca ele se intorc? mai bine zis pleaca marfa in lazi, se intorc lazile (aceleasi lazi) si se trimit iar cu marfa in ele, cand plateste taxa?
- lunar se depune declaratie cantitativa iar anual se depune declaratie valorica?
S-ar putea sa mai am intrebari, dar acum nu imi vin in minte. Sunt cam derutat cu legea asta.
Aceasta postare a fost editata de danbonta: 09 December 2009 - 02:13 PM
#147
Postat 16 December 2009 - 02:05 PM
Eu sunt un pic novice pe acest forum, dar si in ale contabilitatii. Lucrez de un an de zile la o firma importatoare de marmura si granit. Acum cateva zile a venit o notificare in legatura cu declararea ambalajelor. Nu s-a mai facut asa ceva in firma niciodata, de cand este aceasta infiintata. Am intrat pe forum si am gasit cateva raspunsuri si as dori sa va prezint ceea ce am facut pana acum pentru ca nu stiu daca este bine.
Am intocmit o declaratie pe propria raspundere ca firma detine centrala termica pe lemne, ceea ce este adevarat si am luat toate DVI-urile din anul 2009 si am inceput sa scot de acolo diferenta dintre greutatea bruta si neta, care este de fapt adevarata greutate a ambalajului.(am uitat sa mentionez ca la noi singurul ambalaj care vine odata cu marfa importata este paletul din lemn). Am descarcat programul lor de declaratii Atlas si am facut toate declaratiile din 01-200-/12-2009. Suma de plata este 0(zero) pentru ca noi tot lemnul il folosim la centrala, deci nu il reciclam la centre.
Intrebarea mea: Este bine oare ce am facut pana acum? Ef ectiv nu am pe cine sa intreb si incerc sa fac fata singura.
Va multumesc din suflet!
Adevarul este ca am fost la mediu ieri si efectiva tipele de acolo nu au stiut ce sa imi spuna exact, intelegand ca nici macar ele nu stiu ce trebuie facut.
#148
Postat 28 December 2009 - 05:03 PM
danbonta, la Dec 9 2009, 02:12 PM, a spus:
...S-ar putea sa mai am intrebari, dar acum nu imi vin in minte. Sunt cam derutat cu legea asta.
1.pentru containerele de metal nu trebuie sa platesti taxa
2.poti depune declaratii retroactiv
3.pentru lazile de marfa care se intorc nu trebuie sa platesti
4.se depun numai declaratii cantitative
Gaby_Co, la Dec 16 2009, 02:05 PM, a spus:
Eu sunt un pic novice pe acest forum, dar si in ale contabilitatii. Lucrez de un an de zile la o firma importatoare de marmura si granit. ... Intrebarea mea: Este bine oare ce am facut pana acum? Ef ectiv nu am pe cine sa intreb si incerc sa fac fata singura.
Va multumesc din suflet!
Adevarul este ca am fost la mediu ieri si efectiva tipele de acolo nu au stiut ce sa imi spuna exact, intelegand ca nici macar ele nu stiu ce trebuie facut.
Aceasta postare a fost editata de madalinab: 08 February 2010 - 11:48 AM
#149
Postat 17 January 2010 - 07:08 PM
Gaby_Co, la Dec 16 2009, 02:05 PM, a spus:
Eu sunt un pic novice pe acest forum, dar si in ale contabilitatii. Lucrez de un an de zile la o firma importatoare de marmura si granit. ... Adevarul este ca am fost la mediu ieri si efectiva tipele de acolo nu au stiut ce sa imi spuna exact, intelegand ca nici macar ele nu stiu ce trebuie facut.
si eu am avut problema ta si am avut control.In primul rand mi-au spus ca pot sa ard lemnele dar centrala termica sa fie trecuta in autorizatia de mediu.In al doilea rand rezulta niste deseuri.aceste deseuri se trec lunar intr-o situatie,dupa care se depune o data pe an pana pe 10ianuarie la Protectia Mediului.Mai este si AFM unde se depun declaratiile de mediu(cele de care stiam mai demult).Cam atat.
Acum am si eu o intrebare:eu am cumparat ambalaje din Ungaria.(caserole pentru oua).Nu stiu cum sa le declar la protectia mediului deoarece eu le folosesc atunci cand vand ouale.
astept si eu raspuns si...multumesc
steluta
Aceasta postare a fost editata de madalinab: 08 February 2010 - 11:48 AM
#150
Postat 21 January 2010 - 02:17 PM
am si eu o problema. nu am depus in timpul anului 2009 declaratiile cu cantitatile de ambalaje introduse pe piata.
ce fac acum? fac declaratiile lipsa rectificative????
#151
Postat 21 January 2010 - 03:41 PM
Ceva amenzi?Voi ce stiti?
#152
Postat 21 January 2010 - 03:42 PM
Aceasta postare a fost editata de nairamus: 21 January 2010 - 03:43 PM
#153
Postat 22 January 2010 - 02:54 AM
Ce nu am inteles eu este ca, acum in 25, cand o sa depun declaratie si pt 2009, si 2008 (mai bine mai tarziua decat niciodata), cate depun?
Anual, unul cu 31.12.2009 cu ambalajele pt tot anul 2009, si unul cu 31.12.2008 pt ambalajele din 2008, sau se depun pt fiecare luna (24 de declaratii ???). Am tot citit legea dar nu mi-am dat seama, odata scrie ca se declara si se plateste anual pana in 25 ianuarie, odata ca e lunar. Sau se refera pt alt gen de deseuri?
Inca o problema. eu sunt din Bihor, cum declar? Trimit prin posta cu confirmare de primire? Nu este posibilitatea de a trimite online? Plata se face tot in acel cont? (RO92TREZ7065017XXX000155)
Am incercat intr-un timp sa dau de ei, dar dupa vreo 3 zile, cand s-a gandit cineva ca ar trebui sa ridice receptorul, am fost transferat la vreo 3 persoane, iar ultima imi tot reamintea ca sa citesc legea ... ca doar bani ne trebuie, dar sa stam 5 minute sa explicam ... prea mult.
PLEASE HELP.
Multumesc.
Aceasta postare a fost editata de stefan30: 22 January 2010 - 02:56 AM
#154
Postat 22 January 2010 - 11:06 AM
#155
Postat 22 January 2010 - 05:17 PM
#156
Postat 29 January 2010 - 04:19 PM
In afata de declararea lunara a ambalajelor, se mai declara si anual la APM pana la 25 feb total ambalaje introduse si total estimate pe anul ce vine.
AU inceput controalele pe fondul de mediu...
din pacate nu reusesc sa il atasez..
declarare deseuri ambalaje
#157
Postat 06 February 2010 - 10:42 AM
mesajul este: versiune depasita
a mai incercat cineva sa transmita?
#158
Postat 07 February 2010 - 08:30 AM
Probabil e prea devreme, mai asteptam...
#159
Postat 09 February 2010 - 11:00 AM
eu am inteles ca da, dar intreb sa fiu sigura.
#160
Postat 09 February 2010 - 02:50 PM
Hai sa vedem ce parere aveti voi:
La firma unde lucrez se produc brichete din rumegus (se valorifica deseurile din lemn).Depun declaratie anuala pentru acestea.Dar.... o parte mica din aceste brichete se vand persoanelor fizice (aprox. 10 saci pe luna) pentru incalzire. Aceste brichete sunt ambalate in saci de plastic. Problema este : trebuie sa fac declaratie la AFM pentru acesti 10 saci pe luna, pentru ca introduc ambalaje pe piata?
Multumesc pentru orice parere
Similar Topics
6 useri citesc topicul
0 membri, 6 vizitatori, 0 utilizatori anonimi