Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
control ITM - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


control ITM


125 replies to this topic

#1 auras

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 14 Postari:
  • Gender:Not Telling

Postat 04 May 2006 - 09:33 AM

Sper sa va fie de mare folos.
Stiu ca este ceva mai mult de citit, cred insa ca merita. Spor la studiu!
Documente uzuale ce pot fi solicitate de inspectorii de muncă în timpul controalelor (cu nominalizarea reglementărilor care impun verificarea acestora)


1. Certificatul de înmatriculare la Registrul Comerțului cu anexele aferente (O.U.G. 76/2001 republicată);
2. Autorizația de funcționare din punct de vedere al protecției muncii (L 90/1996, republicată, art. 9 al. 1);
3. Decizii interne pentru:
- personalul cu atribuții in domeniul SSM (L 90/1996 republicată, art. 8, alin. 2, L 90/1996 republicată, art. 18(1), lit. d);
- componenta serviciului de SSM (NGPM/2002, art. 2
- conducătorii locurilor de muncă; ( NGPM/2002, art. 11, lit. f)
- personalul cu responsabilități conform NSSM ( ex, manipulare depozitare recipiente cu oxigen; deservire instalații aer comprimat) etc.;
4. Documentele Comitetului de Securitate și Sănătate în Muncă (CSSM):
- decizia de înființare; Ordinul MMPS nr. 187/1998, NGPM/2002, art. 44);
- raportul anual al conducătorului unității în CSSM cu privire la situația securității și sănătății în muncă ( NGPM/2002, art. 47);
- raportul medicului care asigură supravegherea stării de sănătate a salariaților; (NGPM/2002, art. 42);
- planul anual de măsuri în domeniul SSM și fondul de cheltuieli necesar (anexa 2, NM 7, L 90/1996, republicată );
- programul de activitate al serviciului de SSM (NGPM/2002, art. 31 lit. a);
5. Evaluarea riscurile de accidentare și îmbolnăvire profesională la locurile de muncă (NGPM/2002, art. 11 lit. B);
6. Dosarul medical individual (anexa 6, NGPM/2002; NGPM/2002, art. 476 – La cererea Inspectoratului Teritorial de Munca și Direcției de Sănătate Publică medicul de medicină a muncii trebuie să furnizeze copii ale dosarului medical. );
7. Fișa de aptitudini (NGPM/2002, art. 61);
8. Înscrierea în fișa de instructaj „Apt pentru lucru la înălțime” (NSSM 12, art. 11);
9. Foaia de parcurs (NSSM 23 art. 16 lit. e si NSSM 23 art. 45);
10. Raport de ședința siguranța circulației;
11. Nota de comanda reparații;
12. Programe de instruire, testare pe meserii sau activități (NGPM/2002, art. 11 lit. p);
13. Masuri tehnico-organizatorice de prevenire alarmare, intervenție, evacuare și prim ajutor (NGPM/2002, art. 99, lit. d);
14 Tematici de instruire (NGPM/2002, art. 109);
15. Diploma de absolvire a cursurilor de protecția muncii (NGPM/2002, art. 119);
16. Verificarea testelor utilizate pentru evaluarea cunoștințelor în procesul de instruire (NGPM/2002, art. 105);
17. Fisele individuale de instructaj de protecția muncii (NGPM/2002, art. 91 al. 1);
18. Procese verbale care sa ateste modul de efectuare a instructajului periodic (NGPM/2002, art. 91, al. 3);
19. Foaie de prezenta;
20 Normativul intern de acordare a echipamentelor individuale de protecție (EIP) și de lucru (EIL), corespunzător riscurilor activității (NGPM/2002, art. 137, L 90/1996, republicată, art. 13);
21. Certificate de conformitate pentru EIP si EIL (NGPM/2002, art. 149, NM 2, L 90/1996, republicată);
22. Fișe de magazie pentru dotarea cu EIP;
23. Documentele care să ateste că ET utilizate în cadrul unității sunt certificate de organismele competente, potrivit legii (NM 3, L 90/1996, republicată );
24. Registre de supraveghere a parametrilor tehnologici ai instalațiilor în funcțiune (L 90/1996, republicată, art. 41 al. 7, lit. e);
25. Contractul colectiv de muncă întocmit la nivelul unității (clauzele referitoare la protecția muncii, la timpul de muncă, regimul pauzelor, munca în schimburi și intensitatea acesteia) (L 90/1996, republicată, art. 7);
26. Regulamentul de Organizare și Funcționare și Regulamentul Intern (L 90/1996, republicată, art. 8 al. 1);
27. Măsuri tehnice și/sau organizatorice luate pentru protecția împotriva electrocutării prin atingere directă și indirectă (L 90/1996, republicată, art. 41(4) lit. g);
28. Buletine de verificări PRAM (STAS 12604/5/1990);
29. Determinările de noxe, în cazul unităților cu tehnologii care degajă noxe chimice (în vederea stabilirii măsurilor specifice de protecție a muncii) (L 90/1996, republicată, art. 41(4) lit. B);
30. Determinarea limitelor de zgomot la locurile de muncă ( dacă sunt sub cele maxim admise pentru protecția neuropsihică și psihosenzorială a executanților) (L 90/1996, republicată, art. 41(4) lit. B);
31. Reguli proprii pentru aplicarea normelor de protecția muncii corespunzător condițiilor în care se desfășoară activitatea la locurile de muncă (L 90/1996, republicată, art. 18 (1) lit. e);
32. Autorizarea din punct de vedere al protecției muncii pentru salariații care exercită meserii ce trebuie autorizate (NGPM/2002, art. 11 lit. p, L 90/1996, republicată, art. 18 (1) lit. j);
33. Evidența locurilor de muncă cu condiții deosebite: vătămătoare, grele și periculoase ( art. 18 (1) lit. e din L 90/1996, republicată);
34. Certificate medicale cu diagnostic “accident” (art. 33 NM 6, L 90/1996, republicată);
35. Implementare noilor prescripții minime pentru semnalizarea de securitate și/sau sănătate în muncă (NGPM/2002, art. 238);
36. Documentul privind protecția la explozie și evaluarea riscurilor de explozie (NGPM/2002, art. 267);
37. Buletine de verificare metrologica a AMC–urilor din dotare (NGPM/2002, art. 11 lit. y);
38. Verificările ISCIR (NGPM/2002 art. 394);
39. Fișa postului (NGPM/2002, art. 11, lit. f);
40. Permisul de lucru cu foc (anexa 7, NDPSI în industria chimica și petrochimică);
41. Permis gass free, în situațiile de lucrări în spații închise unde există pericol de explozie (L 90/1996, republicată, art. 18 (1), lit. c);
42. Documentul privind protecția la explozie (NGPM/2002, art. 267);
43. Autorizație de lucru în zone Ex (conform prescripțiilor din standardele de securitate specifice);
44. Proiect de zonare Ex și clasificarea ariilor periculoase (conform prescripțiilor din standardele de securitate specifice);
45. Plan tehnic de exploatare (NSPMMCSLB nr. 46, art. 1, pct. 6);
46. 46. Registrul de evidență a elementelor pentru legare a sarcinilor, după caz (PT R 14-2002);
47. Registrul cu orele de funcționare a echipamentelor tehnice (ET) (ex. compresoare) (L 90/1996, republicată, art. 41, al (7) lit. e);
48. Programul de revizii și reparații a ET din dotare (L 90/1996, republicată, art. 41, al. (5) lit. g);
49. Plan de evacuare în caz de urgentă (NSPPMMCSMB/97 PT-C 01, art. 1);
50. Registre de evidență a accidentaților in munca (L 90/1996, republicată, art. 38, al (1) din NM 6);
51. Registre de evidență a accidentelor ușoare (L 90/1996, republicată, art. 38, al (1) din NM 6);
52. Registre de evidență a incidentelor periculoase (L 90/1996, republicată, art. 38, al (1) din NM 6);
53. 53. Registre de evidență a îmbolnăvirilor profesionale (L 90/1996, republicată, art. 61 din NM 6);
54. Raportare semestrială a accidentelor de munca (L 90/1996, republicată, art. 42 din NM 6);
55. Registrul de serviciu la bordul navelor (L 90/1996, republicată, art. 18 (1) lit. c);
56. Registrul pentru substanțe toxice (Decretul 466/1979 anexa I pct. 1, art. 8 lit. a);
57. Registrul de evidență a materialelor explozive ( L 126/1995, republicată);
58. Formular comandă și îndeplinirea comenzii pentru utilizarea materialelor explozive ( L 126/1995, republicată);
59. Cartea tehnică a utilajului (L 90/1996, republicată, NM 3);
60. Instrucțiuni de lucru (L 90/1996, republicată, art. 5 al. (6), NGPM/2002, art. 5 al. 1);
61. Proces verbal de punere în funcțiune a schelei (NGPM/2002, cap VII, secțiunea 3);
62. Convențiile de lucru (L 90/1996, republicată, NM 6, art. 34, al 2);
63. Proiectele de execuție a construcțiilor, ET (L 90/1996, republicată, art. 18, lit. a);
64. Măsurile preventive și metodele de lucru stabilite de angajator (L 90/1996, republicată, art. 18, lit. c);
65. Proces verbal de control propriu din punct de vedere al protecției muncii (L 90/1996, republicată, art. 18 (1) lit. f);
66. Materiale necesare informării și educării angajaților (NGPM/2002, art. 11, lit k);
67. Fișele tehnice de securitate pentru substanțe toxice (NGPM/2002, art. 446);
68. Contractele de lucrări (L 90/1996, republicată, NM 6, art. 34, al. (2));
69. Modul de acordare a materialelor igienico sanitare (NGPM/2002, art. 150-157);
70. Fișa de expunere la riscuri profesionale (NGPM/2002, art. 11, lit. gg);
71. Evidențe nominale ale angajaților cu handicap și a celor cu vârsta sub 18 ani (NGPM/2002, art. 11, lit. ii);
72. Dosare de cercetare a accidentelor cu ITM (L 90/1996, republicată, NM 6, art. 14(2), 21 (1), 24);
73. Registrul unic de control (L 252/2003);

Aceasta postare a fost editata de Otilia Alupei: 30 March 2009 - 11:32 AM




#2 tomane

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 196 Postari:
  • Location:Bucuresti

Postat 04 May 2006 - 10:21 AM

[quote="auras"]Sper sa va fie de mare folos.
Am ramas mut! Noroc ca mai pot sa scriu si sa completez lista cu solicitari ale organelor ITM in cadrul unui control:
1.Contractele individuale de munca.
2.Planul de evacuare in caz de incendiu (desi era treaba inspectorului PCI)
3.Interviu cu unii salariati privind protectia muncii !
Am rezolvat problema mioritica, prin metode orientale.




#3 ruxandra micu

    Nou

  • Members
  • Pip
  • 8 Postari:
  • Location:bucuresti

Postat 08 May 2006 - 10:20 PM

:idea: :!:
ruxandra



#4 andreea75

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 18 Postari:
  • Location:iasi

Postat 11 May 2006 - 12:39 PM

e frumos ce scrii tu aici dar macar precizeaza ca aceste acte sunt solicitate de inspectorii de munca din cadrul compartimentului de SSM ca sa priceapa si ceilalti ca mai trebuie un maldar de acte pregatite si pentru cei din serviciul Relatii de Munca in speta regulament intern, contracte de munca , contract colectiv de munca(dupa caz) tabel nominal cu sal ce au luat la cunostinta de prevederile roi, fise de post programare concedii, informare prealabila pontaje etc :D :D :D :D



#5 lolita

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 197 Postari:

Postat 16 May 2006 - 08:56 AM

Trebuie sa le asiguri cazare si masa ca sa aiba timp sa controleze toate astea! Sau poate numai "diurna"! :lol:



#6 b_elley

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 75 Postari:
  • Location:Bucuresti

Postat 05 June 2006 - 04:36 PM

Este obligatoriu ca o societate care are 25 de angajati sa aiba contract colectiv de munca la nivel de societate?

Conform Art. 247.din Codul Muncii - În cazul în care la nivel de angajator, grup de angajatori sau ramură nu există contract colectiv de muncă, se aplică contractul colectiv de muncă încheiat la nivel superior.



#7 Taz

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 27 Postari:
  • Location:Galati

Postat 05 June 2006 - 05:08 PM

Este obligatoriu.

LEGE nr. 130 din 16 octombrie 1996 (**republicată**)(*actualizată*)
privind contractul colectiv de munca


ART. 3
(1) Negocierea colectivă, la nivel de unitate, este obligatorie, cu excepția cazului în care unitatea are mai puțin de 21 de salariați.



#8 b_elley

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 75 Postari:
  • Location:Bucuresti

Postat 09 June 2006 - 06:14 PM

Din Legea 130 inteleg ca este obligatorie negocierea colectiva (nu si contractul colectiv)....

Daca nu am contract colectiv de munca la nivel de unitate oricum se aplica cel la nivel national , nu?



#9 ISA

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 369 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Constanta

Postat 20 June 2006 - 10:08 AM

Daca nu v-ati enervat destul pe ziua de azi hai sa va zic eu una tare :
Am primit ieri o invitatie de la ITM pt. control. Azi m-am dus sa vad despre ce este vorba ( ultimul control l-am avut in octombrie 2005, dar ce conteaza !!! ). Mi s-a spus ca nu am depus declaratia inventar si trebuie sa platesc amenda 30 de milioane !!! Am crezut ca o sa fac infarct acolo.
Conform Legii 403/12.2005, publicata in M.O la data de 09.01.2006, depun declaratie inventar numai platitorii de comision care inregistreaza la data publicarii in M.O a legii de mai sus, obligatii restante si neachitate.
Eu am platit din greseala comisionul ITM in luna sept.2005 cu 8 ron mai putin si la controlul din oct. 2005 am achitat cei 8 ron si penalitatile aferente, deci la 09.01.2006 nu aveam restante. Asa cred eu insa, pt. ca ITM vrea sa depun declaratie inventar pt. suma de 8 ron si penalitati de 2 ron din 2005, care au fost achitate si ma mai si amendeaza.
Voi ce parere aveti ???? Nu iti vine sa-ti iei cimpii si sa te muti in Congo ??? :evil:



#10 viorache

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 185 Postari:
  • Location:Constanta

Postat 24 June 2006 - 12:24 PM

Avand in vedere sumele ridicole in discutie, cere sa fii sanctionata cu avertisment. Legea prevede aceasta forma de sanctionare a unei contraventii tocmai in astfel de situatii.
Bineinteles ca va trebui sa faci cinste, cuiva.



#11 Otilia Alupei

    Membru senior

  • Global Moderators
  • PipPipPipPipPipPip
  • 13791 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 24 June 2006 - 12:35 PM

ISA a spus:

Nu iti vine sa-ti iei cimpii si sa te muti in Congo ??? :evil:
iti vine !!!!!

ISA, daca poti dovedi ca ai platit cei 8 ron si cei 2 ron pana la sf. anului, atunci nu ar trebui sa ai probleme. du-te cu procesul-verbal de la controlul trecut si, mai ales, cu dovada platii. eu asa as face... nu te lua dupa inspectoarea aia care zice de amenda, mai sunt unele care nu prea stiu ce spun in cazuri din astea. si mie mi s-a intamplat la inceput sa imi sara cu amenda din asta, dar sa se potoleasca dupa ce am adus dovezi.

tine-ne la curent si multa bafta. :)



#12 ISA

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 369 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Constanta

Postat 25 June 2006 - 04:07 PM

Nu numai ca pot dovedi ca am facut plata, dar am mai dovedit asta odata, la data controlului, anul trecut. Pt. ca serviciul contabilitate si inspectorii "nu se pupa" tragem tot noi "prostii". Asa m-am saturat de atita birocratie si bataie de joc, cum nu va imaginati !!! Citeodata regret ca mi-am ales meseria asta si apoi tot eu ma consolez spunindu-mi ca in toate meseriile e cam la fel, birocratia si prostia nu mor.
Pt. ca am facut scandal si am refuzat sa duc iar la control acte care s-au mai verificat odata, m-am trezit ca mi-au trimis o instiintare oficiala in care scrie sa ma duc cu toate actele privind ITM, de la infiintarea firmei, precum si cu balanta la 31.12.2006. Sint hotarita sa ajung cu ei de git pina sus de tot daca au de gind sa continue cu bataia de joc.
Stiti ce mi-a spus inspectoarea de la ITM care trebuie sa faca controlul ? ca ei sint platiti la numarul de controale facute si amenzi date. Adica ce daca eu am OP-urile care demonstreaza ca nu am datorii la ITM, ei trebuie sa ma controleze ca sa-si faca norma !!! Va vine sa credeti ??? De ce nu-i controleaza pe cei care nu au avut un control pina acum ? Sint firme cu multi angajati si multe probleme unde ITM-ul nu calca.
Stiti si voi ce inseamna sa scoti din dosare OP-uri, state, decizii, acte aditionale.....etc..numai pe bunica din groapa nu mi-au cerut-o la ultimul control !!!!! :evil:



#13 Otilia Alupei

    Membru senior

  • Global Moderators
  • PipPipPipPipPipPip
  • 13791 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 25 June 2006 - 04:47 PM

ISA, te inteleg ca esti tare necajita... ce nu inteleg e de ce nu mai poti dovedi ca ai platit banii in litigiu...

permite-mi un sfat : avand in vedere ca odata si odata tot imi vine un control, eu procedez asa (si cred ca e mai bine fiindca ma scuteste de multi nervi si agitatie la momentul acela care e oricum incarcat emotional) :
* doc. de plata taxe si impoz. salarii le fac 2 copii (pt. comision - 3),
* alcatuiesc un dosar in care pun, luna de luna, pontajul, statul lunar de plata salarii vizat de itm, copiile dupa doc. de plata obligatiilor salariale de pe stat (fara net de plata), si decl. itm (mai nou). o data la 6 luni scot o fisa de cont pt. comision si o atasez (in plus) la doc. din luna resp.
* nu pt. itm, dar le-o pot da si lor, mi-am facut un doc. in excel unde trec luna cu luna (nu neaparat luna DE luna, daca uit sau nu am timp - tot la 6 luni, in cazul ca nu e nevoie altfel) toate datoriile salariale mai putin netul de plata si toate doc. de plata aferente. in acest fel, vad grupat ce datorii am inreg. si cu ce doc. le-am platit. aici atasez si o alta copie dupa acele doc. de plata, astfel incat, la un control de administratie, acest dosar e gata facut.
tipul de tabel excel e f. simplu, poate incepe cu luna, apoi brutul, apoi realizatul si apoi, in ordinea de pe stat - contributiile salariale (acestea se calc. automat, prin formula excel), doc. de plata (fel si nr., data, suma), asta pt. toate obligatiile. eu il am fara brut si realizat fiindca nu mi-a incaput (anul trecut, lei vechi) pe format A4. am copiat obligatiile de pe stat.
daca reusesti sa faci asta, iti va fi mult mai usor sa sustii un control si, totodata, ai si tu imaginea de ansamblu a situatiei.



#14 viorache

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 185 Postari:
  • Location:Constanta

Postat 26 June 2006 - 08:38 PM

Un dosar apropiat in continut am constituit si eu Otilia, dar numai in relatia cu fiscul, care raspunde de colectarea lor. Am indosariat aici toata corespondenta cu fiscul: adrese, fisa de platitor listata de la fisc, punctajele mele listate, fisele de cont pentru impozitele si contributiile sociale in cauza, copii de pe toate documentele de plata a tuturor taxelor (mai putin comisionul ITM pe care-l anexez la dosarul de state de plata), somatii, titluri executorii (unde e cazul), alte documente in stricta relatie cu fiscul.



#15 ISA

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 369 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Constanta

Postat 29 June 2006 - 01:49 PM

Otilia, pot dovedi ca am facut plata, chestie pe care am si facut-o ieri. Ma deranjeaza ca in timp ce eu la firmele la care tin contabilitatea trebuie sa fie totul ok si la zi, la stat nu trebuie sa fie asa.
Am fost ieri la ITM cu toate actele si nu am stat de vorba cu inspectoarea care ma chemase ci am intrat direct la inspectorul sef. I-am spus ca am platit si nu au de ce sa ma puna pe drumuri. La inceput a fost cam suspicios dar pina la urma am mers impreuna la contabila sefa si acolo.....surpriza....nu inregistrasera op-ul meu !!!!!!!! cel de 10 ron, n-ati uitat, nu ? S-a cam albastrit la fata inspectorul sef si cred ca a regretat ca m-a bagat si pe mine in biroul contabilei. In concluzie mi-a cerut scuze si s-a incheiat conflictul. Pe hol ma astepta inspectoarea care ma chemase si care mi-a spus ca are o lista cu 600 de societati cu datorii la ITM care vor fi chemate la control. Daca din cei 600 o parte sint ca mine si vin degeaba la ITM presimt ca o sa iasa scandal mare, mai mare decit am facut eu. Si uite asa mi-a pierdut eu 2 zile, asta ca sa nu ma plictisesc de atita munca, probabil. :lol:



#16 mihavesa

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 1623 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 29 June 2006 - 02:20 PM

ITM e cea mai cea dintre institutii.
Nu am inteles si nici nu voi intelege vreodata de ce acest comision, de ce atata birocratie legata de state. Nu e suficient ca depunem decl lunare la casa de pensii, somaj si sanatate ? ce face ITM cu acest comision ? Exista persoane carora li se inchid carti de munca, desi comisionul nu este platit si nici celelalte dari nu sunt platite. Si atunci ce rost are ? Tot asa cum exista firme pt care administratorii isi declara salarii mari luna de luna, depun declaratii, dar nu platesc. Si atunci daca omul iese la pensie, stagiul de cotizare de unde il ia ? de la casa de pensii, chiar daca platile se fac la administratie.
O mare tampenie.



#17 Otilia Alupei

    Membru senior

  • Global Moderators
  • PipPipPipPipPipPip
  • 13791 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 29 June 2006 - 04:26 PM

ALUPEI OTILIA a spus:

ISA, daca poti dovedi ca ai platit cei 8 ron si cei 2 ron pana la sf. anului, atunci nu ar trebui sa ai probleme.

ISA, ma bucur ca s-a rezolvat. asa ma si gandeam ca va trebui sa fie, ti-am zis : dovedesti plata, adios muchachios !! :lol:



#18 ISA

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 369 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Constanta

Postat 30 June 2006 - 07:15 PM

Otilia, multumesc pt. sfaturi si incurajari. Am observat ca intotdeauna ai o vorba buna de spus, ceea ce este un lucru extraordinar. Tine-o tot asa !!!
Mi-ar placea sa te cunosc, daca vii la mare. :D



#19 Otilia Alupei

    Membru senior

  • Global Moderators
  • PipPipPipPipPipPip
  • 13791 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 01 July 2006 - 10:05 AM

multumesc mult :P ISA, daca vin (desi - slabe sanse) cu siguranta te anunt fiindca si mie mi-ar face multa placere sa ne cunoastem. abia astept s-o vad si pe ctanela :wink:

o zi frumoasa. :D



#20 mihavesa

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 1623 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 01 July 2006 - 01:15 PM

dar daca va vedeti la mare, va rog eu, fara contabilitate :D






Similar Topics Collapse

2 useri citesc topicul

0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Cometa SQL