Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
lege 158 - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


lege 158

26 replies to this topic

#1 Septimiu

    Peter Pan

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 4882 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Nici unu - am o lene de ma doare !!!

Postat 23 May 2006 - 06:30 PM

Parlamentul României
Lege nr. 158 din 15/05/2006
Publicat in Monitorul Oficial, Partea I nr. 444 din 23/05/2006

privind aprobarea Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 165/2005 pentru modificarea Ordonanței Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedură fiscală

Parlamentul României adoptă prezenta lege.

Art. I. - Se aprobă Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 165 din 24 noiembrie 2005 pentru modificarea Ordonanței Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedură fiscală, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 1.100 din 6 decembrie 2005, cu următoarele modificări și completări:
1. La articolul unic, înaintea punctului 1 se introduc douăzeci și patru de noi puncte, punctele 1-24, cu următorul cuprins:
"1. La articolul 18, alineatul (4) va avea următorul cuprins:
(4) Contribuabilul fără domiciliu fiscal în România, care are obligația de a depune declarații la organele fiscale, trebuie să desemneze un împuternicit, cu domiciliul fiscal în România, care să îndeplinească, în numele și din averea contribuabilului, obligațiile acestuia din urmă față de organul fiscal.
2. La articolul 25 alineatul (2), după litera d) se introduce o nouă literă, litera d1), cu următorul cuprins:
d1) persoana juridică, pentru obligațiile fiscale datorate de sediile secundare ale acesteia;.
3. La articolul 27, alineatul (2) va avea următorul cuprins:
(2) Persoana juridică răspunde solidar cu debitorul declarat insolvabil în condițiile prezentului cod sau declarat insolvent dacă, direct ori indirect, controlează, este controlată sau se află sub control comun cu debitorul, dacă desfășoară efectiv aceeași activitate sau aceleași activități ca și debitorul și dacă este îndeplinită cel puțin una dintre următoarele condiții:
a) dobândește, cu orice titlu, dreptul de proprietate asupra unor active corporale de la debitor, iar valoarea contabilă a acestor active reprezintă cel puțin jumătate din valoarea contabilă netă a tuturor activelor corporale ale dobânditorului;
B) are raporturi comerciale contractuale cu clienții și/sau cu furnizorii, alții decât cei de utilități, care, în proporție de cel puțin jumătate, au avut sau au raporturi contractuale cu debitorul;
c) are raporturi de muncă sau civile de prestări de servicii cu cel puțin jumătate dintre angajații sau prestatorii de servicii ai debitorului.
4. După articolul 68 se introduce un nou articol, articolul 681, cu următorul cuprins:

ARTICOLUL 681
Termenul de soluționare a cererilor contribuabililor

(1) Cererile depuse de către contribuabil potrivit prezentului cod se soluționează de către organul fiscal în termen de 45 de zile de la înregistrare.
(2) În situațiile în care, pentru soluționarea cererii, sunt necesare informații suplimentare relevante pentru luarea deciziei, acest termen se prelungește cu perioada cuprinsă între data solicitării și data primirii informațiilor solicitate.
5. La articolul 76 alineatul (1), litera B) va avea următorul cuprins:
b) categoriile de obligații fiscale de declarare, potrivit legii, denumite vector fiscal; categoriile de obligații fiscale care se înscriu în vectorul fiscal se stabilesc prin ordin al ministrului finanțelor publice;
6. La articolul 78, alineatul (1) va avea următorul cuprins:
(1) Evidențele contabile și fiscale vor fi păstrate, după caz, la domiciliul fiscal al contribuabilului, la sediile secundare ale acestuia, inclusiv pe suport electronic, sau pot fi încredințate spre păstrare unei societăți autorizate, potrivit legii, să presteze servicii de arhivare.
7. La articolul 78, după alineatul (1) se introduce un nou alineat, alineatul (11), cu următorul cuprins:
(11) Prin excepție de la prevederile alin. (1), evidențele contabile și fiscale ale exercițiului financiar în curs se păstrează, după caz, la domiciliul fiscal al contribuabililor, la sediile secundare ale acestora sau, în perioada 1-25 a lunii următoare, la sediul persoanei fizice ori juridice autorizate pentru prelucrarea lor în vederea întocmirii declarațiilor fiscale.

8. La articolul 79 alineatul (3), după litera c) se introduce o nouă literă, litera d), cu următorul cuprins:
d) pentru obligația fiscală nu rezultă, în perioada de raportare, sume de plată, dar există obligația declarativă, conform legii.
9. La articolul 84, alineatul (6) va avea următorul cuprins:
(6) Decizia de impunere și decizia referitoare la obligațiile de plată accesorii constituie și înștiințări de plată, de la data comunicării acestora, în condițiile în care se stabilesc sume de plată.
10. La articolul 92 alineatul (3), după litera d) se introduce o nouă literă, litera d1), cu următorul cuprins:
d1) stabilirea corectă a bazei de impunere, a diferențelor datorate în plus sau în minus, după caz, față de creanța fiscală declarată și/sau stabilită, după caz, la momentul începerii inspecției fiscale;
11. La articolul 92 alineatul (3), litera e) va avea următorul cuprins:
e) stabilirea de diferențe de obligații fiscale de plată, precum și a obligațiilor fiscale accesorii aferente acestora;.
12. La articolul 96, partea introductivă a alineatului (3) va avea următorul cuprins:
(3) La celelalte categorii de contribuabili inspecția fiscală se efectuează asupra creanțelor născute în ultimii 3 ani fiscali pentru care există obligația depunerii declarațiilor fiscale. Inspecția fiscală se poate extinde pe perioada de prescripție a dreptului de a stabili obligații fiscale, dacă este identificată cel puțin una dintre următoarele situații:.
13. La articolul 96 alineatul (3), litera B) va avea următorul cuprins:
b) nu au fost depuse declarații fiscale în interiorul termenului de prescripție;.
14. La articolul 100 alineatul (2), după litera c) se introduce o nouă literă, litera d), cu următorul cuprins:
d) în cazul refacerii controlului ca urmare a unei dispoziții de reverificare cuprinse în decizia de soluționare a contestației.
15. La articolul 100, după alineatul (2) se introduce un nou alineat, alineatul (3), cu următorul cuprins:
(3) Pe durata unei inspecții fiscale pentru soluționarea unei cereri a contribuabilului, organul de inspecție poate decide efectuarea unei inspecții generale sau parțiale. În acest caz, prin excepție de la prevederile alin. (1), avizul de inspecție se comunică contribuabilului chiar în cursul efectuării inspecției pentru soluționarea cererii.
16. La articolul 102, după alineatul (2) se introduc trei noi alineate, alineatele (3)-(5), cu următorul cuprins:
(3) Perioadele în care derularea inspecției fiscale este suspendată nu sunt incluse în calculul duratei acesteia, conform prevederilor alin. (1) și (2).
(4) Conducătorul inspecției fiscale competent poate decide suspendarea unei inspecții fiscale ori de câte ori sunt motive justificate pentru aceasta.
(5) Condițiile și modalitățile de suspendare a unei inspecții fiscale se vor stabili prin ordin al președintelui Agenției Naționale de Administrare Fiscală, care se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.
17. La articolul 107, alineatul (2) va avea următorul cuprins:
(2) La finalizarea inspecției fiscale, raportul întocmit va sta la baza emiterii deciziei de impunere care va cuprinde și diferențe în plus sau în minus, după caz, față de creanța fiscală existentă la momentul începerii inspecției fiscale. În cazul în care baza de impunere nu se modifică, acest fapt va fi stabilit printr-o decizie privind nemodificarea bazei de impunere.
18. După articolul 109 se introduce un nou articol, articolul 1091, cu următorul cuprins:

ARTICOLUL 1091
Certificatul de atestare fiscală

(1) Certificatul de atestare fiscală se emite de organul fiscal competent, la solicitarea contribuabilului.
(2) Certificatul de atestare fiscală se eliberează pe baza datelor cuprinse în evidența pe plătitor a organului fiscal competent și cuprinde creanțele fiscale exigibile, existente în sold în ultima zi a lunii anterioare depunerii cererii, denumită lună de referință.
(3) În primele 5 zile lucrătoare ale lunii se emit certificate de atestare fiscală în care se menționează creanțele fiscale exigibile, existente în sold la sfârșitul lunii anterioare lunii de referință.
(4) Certificatul de atestare fiscală se emite în termen de 5 zile lucrătoare de la data depunerii cererii de către contribuabil și poate fi utilizat de contribuabil pe o perioadă de până la 30 de zile de la data emiterii. În cazul persoanelor fizice, perioada în care poate fi utilizat este de până la 90 de zile de la data emiterii. Pe perioada de utilizare, certificatul poate fi prezentat de contribuabil, în original sau în copie legalizată, oricărui solicitant.
(5) În situația în care, în conformitate cu art. 112 alin. (3), există cereri de compensare aflate în termenul legal de soluționare, certificatul fiscal se eliberează cu mențiunea cerere de compensare în curs de soluționare pentru suma de ... .
19. La articolul 110, alineatul (2) va avea următorul cuprins:
(2) Plata obligațiilor fiscale se efectuează de către debitori, distinct pe fiecare impozit, taxă, contribuție și alte sume datorate bugetului general consolidat, inclusiv majorări de întârziere. Dispozițiile art. 1093 din Codul civil se aplică în mod corespunzător.
20. La articolul 110, după alineatul (3) se introduc patru noi alineate, alineatele (4)-(7), cu următorul cuprins:
(4) Pentru creanțele fiscale administrate de Agenția Națională de Administrare Fiscală și unitățile subordonate, organul fiscal, la cererea debitorului, va efectua îndreptarea erorilor din documentele de plată întocmite de acesta și va considera valabilă plata de la momentul efectuării acesteia, în suma și din contul debitorului înscrise în documentul de plată, cu condiția debitării contului acestuia și a creditării unui cont bugetar.
(5) Prevederile alin. (4) se aplică în mod corespunzător și de către celelalte autorități publice care, potrivit legii, administrează creanțe fiscale.
(6) Cererea poate fi depusă în termen de un an de la data plății, sub sancțiunea decăderii.
(7) Procedura de îndreptare a erorilor va fi aprobată prin ordin al ministrului finanțelor publice.
21. La articolul 116, după alineatul (1) se introduc două noi alineate, alineatele (11) și (12), cu următorul cuprins:
(11) Pentru diferențele suplimentare de creanțe fiscale rezultate din corectarea declarațiilor sau modificarea unei decizii de impunere, majorările de întârziere se datorează începând cu ziua imediat următoare scadenței creanței fiscale pentru care s-a stabilit diferența și până la data stingerii acesteia inclusiv.
(12) În situația în care diferențele rezultate din corectarea declarațiilor sau modificarea unei decizii de impunere sunt negative în raport cu sumele stabilite inițial, se datorează majorări de întârziere pentru suma datorată după corectare ori modificare, începând cu ziua imediat următoare scadenței și până la data stingerii acesteia inclusiv.
22. La articolul 116, alineatul (2) litera B) se abrogă.
23. Articolul 120 va avea următorul cuprins:

ARTICOLUL 120
Dobânzi în cazul sumelor de restituit sau de rambursat de la buget

(1) Pentru sumele de restituit sau de rambursat de la buget contribuabilii au dreptul la dobândă din ziua următoare expirării termenului prevăzut la art. 113 alin. (2) sau la art. 199, după caz. Acordarea dobânzilor astfel acumulate se face la cererea contribuabililor.
(2) Dobânda datorată este la nivelul majorării de întârziere prevăzute de prezentul cod și se suportă din același buget din care se restituie ori se rambursează, după caz, sumele solicitate de plătitori.
24. La articolul 126, alineatul (2) va avea următorul cuprins:
(2) Se dispun măsuri asigurătorii sub forma popririi asigurătorii și sechestrului asigurătoriu asupra bunurilor publice mobile și/sau imobile proprietate a debitorului, precum și asupra veniturilor acestuia, când există pericolul ca acesta să se sustragă, să își ascundă ori să își risipească patrimoniul, periclitând sau îngreunând în mod considerabil colectarea."
2. La articolul unic, punctul 1 devine punctul 25.
3. La articolul unic, după punctul 1, devenit punctul 25, se introduce un nou punct, punctul 26, cu următorul cuprins:
"26. La articolul 133, alineatul (5) va avea următorul cuprins:
(5) Pentru efectuarea procedurii de executare silită este competent organul de executare în a cărui rază teritorială se găsesc bunurile urmăribile, coordonarea întregii executări revenind organului de executare în a cărui rază teritorială își are domiciliul fiscal debitorul sau organul de executare competent, desemnat potrivit art. 33, după caz. În cazul în care executarea silită se face prin poprire, aplicarea măsurii de executare silită se face de către organul de executare coordonator."
4. La articolul unic, punctul 2 devine punctul 27.
5. La articolul unic, după punctul 2, devenit punctul 27, se introduc opt noi puncte, punctele 28-35, cu următorul cuprins:
"28. La articolul 146, alineatul (1) va avea următorul cuprins:
(1) Dacă terțul poprit înștiințează organul de executare că nu datorează vreo sumă de bani debitorului urmărit, precum și în cazul în care se invocă alte neregularități privind înființarea popririi, instanța judecătorească în a cărei rază teritorială se află domiciliul sau sediul terțului poprit, la cererea organului de executare ori a altei părți interesate, pe baza probelor administrate, va pronunța menținerea sau desființarea popririi.
29. La articolul 154, alineatul (1) va avea următorul cuprins:
(1) Bunurile mobile și/sau imobile, proprietate a debitorului, pot fi valorificate individual și/sau în ansamblu dacă organul de executare apreciază că astfel acestea pot fi vândute în condiții mai avantajoase.
30. La articolul 154, după alineatul (1) se introduce un nou alineat, alineatul (11), cu următorul cuprins:
(11) Organul de executare își poate schimba opțiunea în orice fază a executării, cu reluarea procedurii.
31. La articolul 158, alineatul (4) va avea următorul cuprins:
(4) Anunțul privind vânzarea cuprinde următoarele elemente:
a) denumirea organului fiscal emitent;
B) data la care a fost emis;
c) numele și semnătura persoanelor împuternicite ale organului fiscal, potrivit legii, și ștampila organului fiscal emitent;
d) numărul dosarului de executare silită;
e) bunurile care se oferă spre vânzare și descrierea lor sumară;
f) prețul de evaluare ori prețul de pornire a licitației, în cazul vânzării la licitație, pentru fiecare bun oferit spre vânzare;
g) indicarea, dacă este cazul, a drepturilor reale și a privilegiilor care grevează bunurile;
h) data, ora și locul vânzării;
i) invitația, pentru toți cei care pretind vreun drept asupra bunurilor, să înștiințeze despre aceasta organul de executare înainte de data stabilită pentru vânzare;
j) invitația către toți cei interesați în cumpărarea bunurilor să se prezinte la termenul de vânzare la locul fixat în acest scop și până la acel termen să prezinte oferte de cumpărare;
k) mențiunea că ofertanții sunt obligați să depună, în cazul vânzării prin licitație, până la termenul de vânzare, o taxă de participare reprezentând 10% din prețul de pornire a licitației;
l) mențiunea că toți cei interesați în cumpărarea bunurilor trebuie să prezinte dovada emisă de organele fiscale că nu au obligații fiscale restante;
m) data afișării publicației de vânzare.
32. La articolul 163, după alineatul (1) se introduce un nou alineat, alineatul (11), cu următorul cuprins:
(11) În cazul bunurilor sechestrate ce nu au putut fi valorificate nici la a treia licitație, cu ocazia reluării procedurii în cadrul termenului de prescripție, dacă organul de executare consideră că nu se impune o nouă evaluare, prețul de pornire a licitației nu poate fi mai mic decât 50% din prețul de evaluare a bunurilor.
33. La articolul 164, alineatul (2) va avea următorul cuprins:
(2) Prevederile alin. (1) se aplică și în cazul în care executarea silită este suspendată ca urmare a aprobării unei înlesniri la plata obligațiilor fiscale, potrivit legi.
34. La articolul 164, după alineatul (7) se introduc două noi alineate, alineatele (71) și (72), cu următorul cuprins:
(71) La data întocmirii procesului-verbal pentru trecerea în proprietatea publică a statului a bunului imobil încetează măsura de indisponibilizare a acestuia, precum și, dacă este cazul, calitatea de administrator-sechestru a persoanelor desemnate conform legii.
(72) Eventualele cheltuieli de administrare efectuate în perioada cuprinsă între data încheierii procesului-verbal de trecere în proprietatea publică a statului a bunurilor imobile și preluarea în administrare prin hotărâre a Guvernului sunt suportate de instituția publică solicitantă. În cazul în care Guvernul hotărăște darea în administrare către altă instituție publică decât cea solicitantă, cheltuielile de administrare se suportă de către instituția publică căreia i s-a dat în administrare.
35. La articolul 164, după alineatul (8) se introduce un nou alineat, alineatul (9), cu următorul cuprins:
(9) În cazul în care, în interiorul termenului de prescripție a creanțelor fiscale, comisia prevăzută la alin. (3) este sesizată asupra unor aspecte privind bunurile imobile, necunoscute la data aprobării cererii debitorului, aceasta poate decide, pe baza documentelor prezentate, revocarea, în tot sau în parte, a deciziei prin care s-a aprobat stingerea unor creanțe fiscale prin trecerea bunurilor imobile în proprietatea publică a statului. Debitorul persoană juridică va fi obligat la plata sumelor stinse prin această modalitate."
6. La articolul unic, punctul 3 devine punctul 36.
7. La articolul unic, punctul 4 devine punctul 37.
8. La articolul unic, după punctul 4, devenit punctul 37, se introduc patru noi puncte, punctele 38-41, cu următorul cuprins:
"38. Articolul 185 va avea următorul cuprins:

ARTICOLUL 185
Suspendarea executării actului administrativ fiscal

(1) Introducerea contestației pe calea administrativă de atac nu suspendă executarea actului administrativ fiscal.
(2) Dispozițiile prezentului articol nu aduc atingere dreptului contribuabilului de a cere suspendarea actului administrativ fiscal, în temeiul Legii contenciosului administrativ nr. 554/2004, cu modificările ulterioare, cu condiția depunerii unei garanții la nivelul sumei contestate.
39. La articolul 189 alineatul (1), litera B) va avea următorul cuprins:
b) neîndeplinirea la termen a obligațiilor de declarare prevăzute de lege, a bunurilor și veniturilor impozabile sau, după caz, a impozitelor, taxelor, contribuțiilor și a altor sume;.
40. Articolul 199 va avea următorul cuprins:

ARTICOLUL 199
Dispoziții privind termenele

Termenele în curs la data intrării în vigoare a prezentului cod se calculează după normele legale în vigoare la data când au început să curgă.
41. După articolul 200 se introduce un nou articol, articolul 2001, cu următorul cuprins:

ARTICOLUL 2001
Constatarea faptelor ce pot constitui infracțiuni

Constatarea faptelor ce pot constitui infracțiuni în condițiile art. 2961 din Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificările și completările ulterioare, este de competența organului fiscal din cadrul Agenției Naționale de Administrare Fiscală și a Gărzii Financiare."
Art. II. - (1) Dispozițiile prezentei legi intră în vigoare la 30 de zile de la data publicării în Monitorul Oficial al României, Partea I, și se aplică actelor de procedură îndeplinite începând cu această dată. Prin excepție, dispozițiile art. 1091 din Ordonanța Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedură fiscală, republicată, cu modificările și completările ulterioare, se aplică de la data de întâi a lunii următoare celei în care a intrat în vigoare prezenta lege.
(2) Suspendarea executării actului administrativ fiscal dispusă de organul de soluționare a contestației înainte de intrarea în vigoare a prezentei legi continuă să își producă efectele până la soluționarea contestației.

Această lege a fost adoptată de Parlamentul României, cu respectarea prevederilor art. 75 și ale art. 76 alin. (2) din Constituția României, republicată.


PREȘEDINTELE CAMEREI DEPUTAȚILOR PREȘEDINTELE SENATULUI
BOGDAN OLTEANU NICOLAE VĂCĂROIU


București, 15 mai 2006.
Nr. 158.



#2 ctanela

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 1277 Postari:
  • Location:constanta

Postat 23 May 2006 - 10:04 PM

Incepe sa se faca lumina. Doamne ajuta [-o<




#3 Septimiu

    Peter Pan

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 4882 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Nici unu - am o lene de ma doare !!!

Postat 23 May 2006 - 10:31 PM

eu inteleg de aici ca nu mai e obligatoriu sa scoti la imprimanta nimik :D
nuuuuu ? :roll: :lol:



#4 ctanela

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 1277 Postari:
  • Location:constanta

Postat 23 May 2006 - 11:32 PM

Ei, nici chiar asa...
Ma nelinisteste doar precizarea "Evidențele contabile și fiscale vor fi păstrate, după caz, la domiciliul fiscal al contribuabilului, la sediile secundare ale acestuia, inclusiv pe suport electronic, sau pot fi încredințate spre păstrare unei societăți autorizate, potrivit legii, să presteze servicii de arhivare"
Pai cum sa le pun pe suport electronic la sediul lor, daca nu au calculator :?



#5 Septimiu

    Peter Pan

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 4882 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Nici unu - am o lene de ma doare !!!

Postat 24 May 2006 - 12:44 AM

:D
pai zice "dupa caz" - adica daca e cazul, daca se poate, daca se vrea



#6 ggf

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 397 Postari:

Postat 24 May 2006 - 08:03 AM

ctanela a spus:

Ei, nici chiar asa...
Ma nelinisteste doar precizarea "Evidențele contabile și fiscale vor fi păstrate, după caz, la domiciliul fiscal al contribuabilului, la sediile secundare ale acestuia, inclusiv pe suport electronic, sau pot fi încredințate spre păstrare unei societăți autorizate, potrivit legii, să presteze servicii de arhivare"
Pai cum sa le pun pe suport electronic la sediul lor, daca nu au calculator :?

Le arhivezi pe CD , pinacoteca contabila :D



#7 ctanela

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 1277 Postari:
  • Location:constanta

Postat 24 May 2006 - 08:19 PM

:P Pai si ce face cu CD-ul?



#8 motronea doru florin

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 11 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:Pausesti Maglasi, valcea

Postat 26 May 2006 - 09:18 AM

îl păstrează că poate apare vreun ins dotat cu laptop în control...



#9 daiab

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 30 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Timisoara

Postat 26 May 2006 - 09:40 AM

7) Procedura de îndreptare a erorilor va fi aprobată prin ordin al ministrului finanțelor publice.

:?: :?: adica :?:
lamuriti-ma si pe mine, va rog....



#10 daiab

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 30 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Timisoara

Postat 26 May 2006 - 09:44 AM

motronea doru florin a spus:

îl păstrează că poate apare vreun ins dotat cu laptop în control...

ha, ha, ha oare cand se va intampla asa ceva ???.....



#11 ggf

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 397 Postari:

Postat 26 May 2006 - 12:19 PM

daiab a spus:

motronea doru florin a spus:

îl păstrează că poate apare vreun ins dotat cu laptop în control...

ha, ha, ha oare cand se va intampla asa ceva ???.....


Nu le dati idei !!! :lol:



#12 carolina3

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 349 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:bucuresti
  • Interests:contabilitate

Postat 26 May 2006 - 12:36 PM

Si chiar daca se doteaza cu laptop - tot nu poate citi datele salvate pe CD decat daca are instalat programul cu care contabilul a incarcat datele primare.



#13 mony23

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 1239 Postari:
  • Location:

Postat 26 May 2006 - 01:23 PM

cam asa carolina. mai au multe de modificat
Am invatat ca succesul se masoara nu atat prin pozitia pe care cineva a castigat-o in viata cat prin obstacolele pe care el le-a depasit incercand sa invinga.



#14 rucsandra

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 174 Postari:
  • Location:bucuresti

Postat 26 May 2006 - 06:59 PM

ggf a spus:

daiab a spus:

motronea doru florin a spus:

îl păstrează că poate apare vreun ins dotat cu laptop în control...

ha, ha, ha oare cand se va intampla asa ceva ???.....


Nu le dati idei !!! :lol:

de ce spuneti asta ?

inspectoarele de la sect 5, care merg in control, au toate laptopuri in dotare, de la adm, si cer tot felul de baze de date , si si fac situatii direct in formulare de ale lor...si scot procesele verbale (anexa) la imprimanta ,
introducind toate datele in "laptop" !!!



#15 daiab

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 30 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Timisoara

Postat 27 May 2006 - 09:55 AM

rucsandra a spus:

ggf a spus:

daiab a spus:

motronea doru florin a spus:

îl păstrează că poate apare vreun ins dotat cu laptop în control...

ha, ha, ha oare cand se va intampla asa ceva ???.....


Nu le dati idei !!! :lol:

de ce spuneti asta ?

inspectoarele de la sect 5, care merg in control, au toate laptopuri in dotare, de la adm, si cer tot felul de baze de date , si si fac situatii direct in formulare de ale lor...si scot procesele verbale (anexa) la inprimanta ,
introducind toate datele in "laptop" !!!


va aflati si voi tot in anul 2006??? am ramas noi cumva cu zeci de ani in urma??? sau sute?



#16 nelly_contab

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 39 Postari:
  • Location:bucuresti

Postat 28 May 2006 - 07:03 PM

mai oameni buni,orice programator care a facut un progr.de evidenta contabila,il da la avizat la M.Finantelor si CECAR,de-abia pe urma il vinde tie.
Asadar indiferent ce program utilizezi (daca este legal binenteles)acesta exista si la org.de control.
Nu va face-ti voi griji ca nu au ei cum sa te verifice.
Orice program de contabilitate legal este avizat de ei si ei au tot listingul progr.



#17 nicole33

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 1373 Postari:
  • Location:bucuresti

Postat 28 May 2006 - 07:11 PM

esti sigura in legatura cu treaba cu avizatul? eu stiam doar ca orice program trebuie sa respecte anumite cerinte minimale prevazute de legislatie, dar n-am auzit pana acum de obligativitatea avizarii programului la finante sau cecar.



#18 rusu ioana

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 18 Postari:
  • Location:cluj napoca

Postat 28 May 2006 - 07:24 PM

Nici eu nu stiam ca trebuie avizate programele contabile la Finante sau Cecar. Unde este reglementat acest lucru?



#19 ctanela

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 1277 Postari:
  • Location:constanta

Postat 28 May 2006 - 07:25 PM

nelly_contab a spus:

mai oameni buni,orice programator care a facut un progr.de evidenta contabila,il da la avizat la M.Finantelor si CECAR,de-abia pe urma il vinde tie.
Asadar indiferent ce program utilizezi (daca este legal binenteles)acesta exista si la org.de control.
Nu va face-ti voi griji ca nu au ei cum sa te verifice.
Orice program de contabilitate legal este avizat de ei si ei au tot listingul progr.

:shock: De cand? Si daca lucrez in excel?
Cand aud expresia "EI" :smt047- care stiu totul si controleaza totul mi se face parul maciuca. :roll:



#20 nicole33

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 1373 Postari:
  • Location:bucuresti

Postat 28 May 2006 - 08:05 PM

ctanela a spus:

Cand aud expresia "EI" :smt047- care stiu totul si controleaza totul mi se face parul maciuca. :roll:
si mie la fel






Similar Topics Collapse

2 useri citesc topicul

0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Cometa SQL