Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Dupa examen 2006 - Forum 100% contabilitate - Conta.ro - Pagina 3

Salt la continut


Dupa examen 2006

283 replies to this topic

#41 pcl

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 194 Postari:
  • Location:Brasov

Postat 03 July 2006 - 10:25 PM

Parerea mea sincera e ca o sa fie destul de indulgenti la examenul de acces ca au nevoie de cotizanti...stagiatura presupune o gramada de cursuri obligatorii care nu cred ca e vreunul mai ieftin de 3 milioane!!!!Asa ca speranta moare ultima :P ...eu vreau sa gandesc optimist....si eu am un morcovel la fiscalitate ca am avut studii de caz cu asociatie de proprietari si persoane fizice....dar...DOAMNE AJUTA!!!!
Eu zic ca accesul ar fi mai usor si examenul de aptitudini mai greu...ca acolo incepe deja concurenta!
Parerea mea.....



#42 AndreeaL

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 31 Postari:
  • Interests:Domeniul economic

Postat 03 July 2006 - 10:42 PM

Buna. Ma gandeam ca ar fi de un real folos daca am incerca sa ne amintim si sa postam pe forum subiectele date la examen. In acest fel, putem sa ii ajutam pe cei din anii urmatori si chiar pe noi, din punct de vedere al problematicii abordate.
Ca idee, subiectele soc mi s-au parut a fi cele de la fiscalitate, unde am maaaaaaarii emotii ... sper sa fie bine pana la urma.
Eu am avut varianta numarul 5, iar subiectele au fost (scriu ce imi amintesc si astept completari):
Contabilitate:
1. Problema cu emisiune de obligatiuni cu prima de emisiune. Cerinta a fost inregistrarea in contabilitate
2. Problema din standardul de provizioane. Cerinta a fost sa se stabileascca daca sunt indeplinite conditiile pentru constituirea unui provizion.
3. Problema despre cumparare, depreciere, apreciere, vanzare teren. Cerinta a fost sa se prezinte inregistrarile in contabilitate.
DREPT:
1. Comparatie intre clientela si vadul comercial
2. Cauze de nulitate ale unei societati inmatriculate.
3. Consecinte ale inceperii procedurii de reorganizare judiciara si faliment
AUDIT:
1. Principiul confidentialitatii in audit
2. Principiile din codul etic
3. O problema care cerea aplicarea metodei FIFO.
EVALUARE:
1. Problema de deternimare a ANC, VSB, VSN pe baza unor date de bilant(nu foarte simple, cu multe informatii).
2. RElatia dintre riscuri si valoarea intreprinderii.
3. Corectii legate de politica de amortizare (sau ceva de genul)
EXPERTIZA:
1. Cum se obtien calitatea de expert contabil
2. Controlul de calitate
3. Atributiile reprezentantului ministerlui de finante.
CONTROL - 3 probleme in stilul celor din carte. (cu obiecte de inventar, marfuri si ambalaje)
Apropos, la obiecte de inventar se calculeaza perisabilitati???
FISCALITATE:
1. Impartirea unor cheltuieli in functie de deductibilitate (integral, limitat, nedeductibile)
2. Stabilirea organului competent intr-o situatie de genul:
Banca X (cu sediul in sectorul 3, mare contribuabil) este desemnata reprezentant fiscal al persoanei nerezidende y. Persoana Z, care detine 90% din capitalul lui y are sediul in sectorul 1. Banca a mers pt inregistrare la administratia sectorului 3 si la administratia marilor contribuabili, dar a fost refuzata pe motiv ca nu e de competenta lor. ..
3. Aceeasi cerinta, cu stabilirea organului competent intr-o situatie legata de o contestatie la directia vamilor, pentru o datorie vamala ... nu-mi amintesc, asa ca rog pe altcineva sa vina cu detalii.
Sper sa fie de folos. Numai bine!!!




#43 simonaelena

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 22 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:sibiu

Postat 04 July 2006 - 07:45 AM

Nu pot sa spun decat MULTUMESC tuturor celor care au postat rezolvarile testelor. Chiar au fost utile si nu stiu ce m-as fi facut fara ele. Mi-au redus timpul de studiu foarte mult.

Va felicit pentru initiativa de a-i ajuta si pe ceilalti.

La noi situatia a fost destul de "dura" sambata, cand aproape ca nu puteai sa intrebi colegul nici cat e ceasul, iar d-na care ne supraveghea sa nu emita un avertisment.
Pana duminica i-a mai trecut, dar ce folos?



#44 dogy

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 100 Postari:
  • Location:BUCURESTI

Postat 04 July 2006 - 11:10 AM

Eu am fost numarul 2 sambata si o sa pun aici ce imi aduc aminte:
Drept:
1.Ce este bancruta frauduloasa
2.Problema 87 din carte editia 2005
duminica nr 4
Expertiza:
1. ce este interesul public?
2.in ce consta stagiul?
3.care sunt cele 4 obligatii ale unui expert contabil?
Audit:
1. Ce este expertul contabil?
2. Enumerati 8 diferente intre auditul extern si auditul intern
Din pacate nu imi mai aduc aminte! :(



#45 miky_frunza

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 58 Postari:
  • Location:Bucuresti

Postat 04 July 2006 - 01:18 PM

In sfarsit s-a terminat...cum??? vom vedea...eu sper sa luam cu totzii examenul...si in continuare pe perioada stagiaturii sa ne ajutam la fel ca si acum...
Ca parere despre examen....nu pot sa ma laud ca a fost usor...subiectele de judecata mi s-au parut chiar depasite...unele...altele au fost de bun simt...(am fost nr 3 sambata si tot 3 duminica)...la fiscalitate si la conta...ne-au rupt...grilele au fost date...ei stiu de unde...asa ca...eu sper ca am reusit sa raspund corect...
Despre lejeritatea cu care ne-au supravegheat la examen...iarasi nu pot sa ma laud...eu am fot in 3...si nu prea s-a putut vorbi...unii au reusit...pentru ca s-au mai nimerit sa aibe numere comune...
Cam atat...nu inainte de a multzumi si eu celor care au postat rezolvarile problemelor ...si care ne-au ajutat pentru acest examen...
Sa auzim de bine...
Unde-s multi...puterea creste...



#46 LauraK

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 16 Postari:
  • Location:Cluj-Napoca

Postat 04 July 2006 - 01:23 PM

AndreeaL a spus:

Buna. Ma gandeam ca ar fi de un real folos daca am incerca sa ne amintim si sa postam pe forum subiectele date la examen. In acest fel, putem sa ii ajutam pe cei din anii urmatori si chiar pe noi, din punct de vedere al problematicii abordate.
Ca idee, subiectele soc mi s-au parut a fi cele de la fiscalitate, unde am maaaaaaarii emotii ... sper sa fie bine pana la urma.
Eu am avut varianta numarul 5, iar subiectele au fost (scriu ce imi amintesc si astept completari):



Sambata am avut si eu la contabilitate aceleasi subiecte cu Andreea L, desi eu am avut varianta 2, duminica varianta 5:
1. Problema cu emisiune de obligatiuni cu prima de emisiune. Cerinta a fost inregistrarea in contabilitate-asemanatoare cu studiile de caz din carte, nu f. grea.
2. Problema din standardul de provizioane-la mine era problema nr.414/cartea din 2006.
3. Problema despre cumparare, depreciere, apreciere, vanzare teren.Cerinta a fost sa se prezinte inregistrarile in contabilitate.-trebuia facut doar vanzare, cumparare, constituire, anulare provizioane
DREPT:
1. problema 87 din carte 2006
2. problema 172 din carte 2006 -bancruta frauduloasa
3. problema 103/carte 2006-imcompatibilitatile priv. calitatea de expert.
AUDIT:
1. Principiul confidentialitatii in audit
2. Principiile din codul etic
3. O problema care cerea aplicarea metodei FIFO-exact grila 149/carte2006-doar ca aici era fara raspunsuri
EVALUARE:
1. Problema de deternimare a ANC, VSB, VSN pe baza unor date de bilant(nu foarte simple, cu multe informatii).
2. RElatia dintre riscuri si valoarea intreprinderii.
3. Influenta politicilor de evaluare as.valorii intreprinderii-intr.178/carte2006
EXPERTIZA-toate din carte
1. Cum se obtien calitatea de expert contabil
2. Controlul de calitate
3. Atributiile reprezentantului ministerului de finante de pe langa consiliul filialelor.
CONTROL - 3 probleme in stilul celor din carte. (cu obiecte de inventar, marfuri si ambalaje)
FISCALITATE:
1.intrebarea 73/carte2006-cu TVA.
2.O intrebare legata de un contract de prestari servicii intre o pers. fiz si o soc.com., se cerea incadrarea venitului cf codul fiscal, modul de impozitare, raspunderi ale pers. jur, si pers.fiz.
3.O intrebare legata de faptul daca se impoziteaza in Romania venitul din salarii obtinut de o persoana fizica romana in strainatate pe care o trimite acasa prin banca...

Eu am scris la toate, numai la fiscalitate am dubii...ar fi bine daca ar afisa macar raspunsurile la grile sa stim ceva sigur... :?



#47 violeta

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 43 Postari:
  • Location:constanta
  • Interests:modificari a tva in noul cod fiscal

Postat 04 July 2006 - 09:05 PM

in primul rand va multumesc tuturor pentru ajutor :P m-am descurcat binisor mai putin la fiscalitate...daca vor face o medie a zilei de examen poate am ceva sansa...altfel... greu de spus. nici pentru a doua zi nu pot sa spun ca sunt linistita... am gresit ceva la audit iar la studiul de caz ca si metodologie de rezolvare e corect, dar nu am observat ca ei au scos T.V.A-ul anapoda si dintr-una din taxe l-am calculat eu corect... sper sa se uite oricum pe rezolvare si sa obseve ,,excesul meu de zel"... oricum la c-ta comisia a fost k... problema era ca nu prea reuseai sa obtii prea multe de la colegii de langa tine...si asta nu din rautate...nu stiau...oricum sper sa auzim de bine...daca nu ...mai facem si la anul ,,partid''



#48 raluca_gery

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 29 Postari:
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Muzica, Dans, Cosmetica

Postat 05 July 2006 - 09:13 AM

Eu am avut varianta 3-sambata iar duminica-varianta 5.

Examenul de sambata mi s-a parut mai greu cel putin la fiscalitate si drept - studiile de caz nu erau nici macar in carte.

Eu am dat ex la contabil autorizat cu studii superioare si ne-am lasat sa vorbim intre noi, din pacate toti am avut indoieli la aceleasi grile asa ca nu prea ne-am putut ajuta.

Oricum mulumesc Monicai Vasile pentru rezolvari, fara ele nu m-as fi descurcat. :smt038


Bafta tuturor! Imi doresc sa luam cu totii examenul!



#49 AMANDA

    Nou

  • Members
  • Pip
  • 7 Postari:
  • Location:TG. MURES

Postat 05 July 2006 - 09:36 AM

MII DE MULTUMIRI MONICA, INCA N-AM AVUT CAND SA-TI MULTUMESC PT. REZOLVARI AMANDA.........hadar2family&yahoo.com



#50 ddragos16

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 36 Postari:

Postat 05 July 2006 - 03:48 PM

Multumesc persoanelor foarte altruiste ce si-au rapit din propriul timp si au postat pe site si pe adresa de mail acele rezolvari. Le doresc lor si tuturor succes si multa bafta.
Hai Steaua!



#51 danielacelesta

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 49 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:BUCURESTI
  • Interests:LITERATURA

Postat 06 July 2006 - 10:35 AM

Dragi colegi,

Eu am avut varianta 4 sambata .Chestia e ca nu-mi amintesc foarte bine un studiu de caz la fiscalitate.Ma refer la cel cu inregistrarea unui punct de lucru....daca este si altcineva care a avut varianta 4.....
DANIELA CELESTA



#52 Simona Chirita

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 27 Postari:
  • Location:Bucuresti

Postat 06 July 2006 - 12:15 PM

Studiu de caz fiscalitate - Varianta 4

In baza L34/04 pt.modificarea si completarea OUG nr.102/99 privind protectia sociala si incadrarea in munca a persoanelor cu handicap, institutiile de asistenta sociala pt.persoane cu handicap sunt infiintate si functioneaza in subordinea consiliilor judetene.
Daca pot fi considerate puncte de lucru distincte , fara personalitate juridica ale institutiilor publice care au peste 5 salariati si prin urmare este obligatorie inregistrarea fiscala a acestora.



#53 danielacelesta

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 49 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:BUCURESTI
  • Interests:LITERATURA

Postat 06 July 2006 - 01:46 PM

Draga Simona ,

Iti multumesc mult pentru raspuns.Si eu am raspuns ca trebuie inregistrat punctul de lucru,dar nu imi aminteam bine contextul problemei.
Iti doresc succes.
DANIELA CELESTA



#54 danielacelesta

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 49 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:BUCURESTI
  • Interests:LITERATURA

Postat 06 July 2006 - 02:25 PM

Sincera sa fiu m-am uitat acum pe bibliografie la fiscalitate si am constatat ca OUG 102 si Legea 343 nu figureaza ....
Am citit un pic si cred ca m-am pripit cu raspunsul...se pare ca nu trebuie inregistrat punctul de lucru....Voi ce ziceti?
DANIELA CELESTA



#55 danielacelesta

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 49 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:BUCURESTI
  • Interests:LITERATURA

Postat 07 July 2006 - 08:58 AM

Stie cineva cum se dau rezultatele?
Cu ADMIS/RESPINS sau cu note?
DANIELA CELESTA



#56 simonik

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 36 Postari:
  • Location:ploiesti

Postat 07 July 2006 - 09:21 AM

Cu admis / respins
simonik



#57 danielacelesta

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 49 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:BUCURESTI
  • Interests:LITERATURA

Postat 07 July 2006 - 09:26 AM

Multumesc ptr raspuns....asta imi da mai multe sperante :D
sper sa fie mai ingaduitori cu noi.
DANIELA CELESTA



#58 calipso

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 74 Postari:
  • Location:craiova

Postat 08 July 2006 - 10:45 AM

draga danielacelesta si eu am avut 4 sambata si 2 duminica.Sunt foarte revoltata privind fiscalitatea.Imi amintesc ca celalalt studiu de caz era cu decl estimate daca se pot modifica in timpul anului.Eu chiar lucrez declaratii estimate dar stiu ca se regularizeaza la sfarsit, cu decl globala .Nici la intrebarea asta si nici la cealalta nu am scris niciun rand pt ca nu am fost sigura,daca DA sau NU.Ar fi trebuit sa mai bat campii pe acolo,dar ce sa fi spus?E foarte greu sa te concentrezi.Am avut,in sala noastra asistenta de la Buc si a fost groaznic!!!!nici sa ne miscam nu am putut si s-a creat o stare de tensiune extraordinara!In celelalte doua sali a fost super!Asta inseamna sa ai ghinion!Eu zic ca am facut problema bine
.In cadrul unei societati comerciale platitoare de TVA au loc urmatoarele operatiuni in luna iunie 2005:
- emiterea de facturi in valoare de 300.000.000 lei fara TVA, cota 19% pentru livrarea de bunuri;
- emiterea de facturi in valoare de 100.000.000 lei fara TVA, cota 19% pentru prestarea de servicii;
- primirea facturilor de la furnizorii interni de bunuri in valoare de 250.000.000 lei, cota TVA 19%;
- primirea facturii de 15.000.000 lei fara TVA privind rata 5 de plata aferenta achizitionarii unui utilaj cu plata in rate de pe piata interna;
- primirea facturii externe referitoare la plata ratei de leasing extern pentru un automobil achizitionat in februarie 2005 prin leasing extern, in valoare de 280 euor. Conform contractului, data de plata a ratei este 15 a fiecarei luni.
Cursul de schimb este 37.000 lei/euro.
Determinati:
a) TVA deductibil;
B) TVA colectat;
c) TVA de plata sau de recuperat.
Raspuns:
a) TVA ded.
- furnizori interni: 250.000.000 x 19 / 119 = 39.915.966
- rata 5 achiz.in rate piata interna: 15.000.000 x 19% = 2.850.000
- leasing extern

“. Operatiunile de leasing extern se autofactureaza de catre beneficiarii din Romania, inregistrati ca platitori de taxa pe valoarea adaugata, la data stabilita prin contract pentru plata ratelor de leasing si/sau la data platii de sume in avans. Persoanele care nu sunt inregistrate ca platitori de taxa pe valoarea adaugata vor urma procedura prevazuta la art. 156 alin. (3). Regimul fiscal al facturilor fiscale emise prin autofacturare se stabileste prin norme. Art. 155, alin.4
Operatiunile prevazute la art. 150 alin. (1) lit. B) si art. 151 alin. (1) lit. B) vor fi evidentiate in decontul de taxa pe valoarea adaugata atat ca taxa colectata, cat si ca taxa deductibila.” --conf. Normelor la art.155, alin4
Se inteleg deci ca leasingul extern determina atat TVA ded, cat si TVA col.:
TVA ded.=280 x 37.000 x19%=1.968.400
TVA col.= 280 x 37.000 x19%=1.968.400
Total TVA ded.= 39.915.966 +2.850.000+1.968.400 = 44.734.366
B) TVA col.=300.000.000 x 19% + 100.000.000 x 19% = 76.000.000
TVA col.autofacturare= 1.968.400
Total TVA col.=76.000.000+1.968.400=77.968.400
c) TVA de plata = 77.968.400 - 44.734.366 = 33.234.034
asta a fost problema din carte
am rezolvat-o exact asa,sper sa fie bine!
am facut 14 grile din 15 la fisc.si sper sa iau 6 la materia asta
LA DREPT
-o intrebare-ce e bancruta frauduloasa=pe care am definit-o corect
-un studiu cu un SNC format din asociati pers fizica si pers juridica=SRL
am scris ca asociatii raspund solidar si nelimitat dar ca SRL a depus numai cap.in natura si trebuia si in bani.Desi cred ca SNC e soc de persoane si nu merge ca SRL sa fie asociat in ea.Ma rog!Am aberat pe-acolo,nu stiu daca imi vor da vreun punct
-al trei-lea studiu nu mi-l mai amintesc deloc,stiu ca am scris,dar nu mai stiu absolut nimic.Te rog frumos,poate ti-l amintesti tu!
-am facut 15 grile din 15 la drept,sper sa iau mai mult de 7
LA CONTA
-o problema cu reevaluare fara eliminarea amortizarii pe care cred ca am facut-o,pt ca stiu reevaluare,dar se prea poate sa fi gresit la calcule,in stilul meu caracteristic
-o problema cu vanzarea unui teren,la care cred ca am inregistrat bine,cu taxare inversa la TVA
-o problema cu fuziuni si alte aiureli de astea pe care habar n-am avut sa o fac si nu am scris nimic
-am facut 25 de grile din 30,asa ca poate iau 7
DUMINICA nu am mai avut timp sa-mi copiez grila martor asa ca nu stiu ce punctaj am pe grile,din pacate!
LA NR.2
EVALUARE
-o problema de care nu-mi mai amintesc din cele pe care nu am stiut niciodata sa le rezolv si nici nu m-am uitat la ea
-relatia dintre risc si val intrepr si sa enumeram 7 riscuri=pe aici am mai scris cate ceva
-evaluarea si politica amortizarii=aici am scris bine,dar destul de scurt
AUDIT
-problema cu reevaluare=pe care nu am mai avut timp sa o termin,pt ca am lasat-o la sfarsit,stiind sa o rezolv,fir-ar sa fie!
-ce e auditul statutar si cel financiar=am scris mult si bine
-10 lucrari la examinare stocuri=si aici am scris mult si bine
EXPERTIZA
-ce e expertul contabil=am scris ce e,stiu ce e,desi cu astfel de examene nu cred sa ajung niciodata
-codul etic=cred ca am scris tot
-ce e independenta=am scris
CONTROL
-problemele alea pe care sper sa le fi facut
Eu zic ca la grile am facut cel putin 11-12 la fiecare

Se pare ca se puncteaza asa:
De pilda daca ai facut un studiu de caz si 14 grile
La studii 9+0+0=9---9/3=3---3+1punct din oficiu=4
La grile 14x0,6=8,4-----8,4+1=9,4
Total 4+9,4=13,4---13,4/2=6,7
Mie mi s-a parut foarte greu,poate si din cauza ghinionului pe care l-am avut cu asistenta-prin comparatie cu altii!Ma gandesc ca se da asa greu luandu-se in calcul indulgenta asistentei.Dar in cazul celor din sala mea,asta nu a fost valabil!A fost foarte apasator!Si nu mi-a ajuns timpul!
In general am stiut grile din prima,dar daca ar fi trebuit sa stau sa ma gandesc putin si la grile,sigur nu mi-ar fi ajuns timpul!
Majoritatea spuneau ca e un examen lejer.Poate a fost in anii trecuti in care punctajul nu era cu 50%,50%.Atunci iti puteai permite sa nu faci vreo doua trei grile.Dar acum,ca sa fii sigur,tr sa faci toate grilele si cand nici astea nu sunt din carte,e destul de greu!
Stiu ca la anu' o sa fie studii 75 si grile 25,asa ca imi pare aproape imposibil de patruns in gruparea expertilor contabili!
Si cand ma gandesc cati experti cunosc care habar n-au de cele mai elementare reguli de conta,nu stiu ce-mi vine!Chiar acum am preluat o contabilitate de la un expert.II spun:aveti la martie 1 miliard profit si nu ati constituit nimic in 691 si nici nu ati declarat in 100 nimic!Zice:pai nu vedeti ca am impozit in 441 pe debit,virat in plus!
Va doresc la toti sa-l luati anul acesta desi chiar daca il luam,nu stiu cum va fi cel de acces!!!!!!??????



#59 danielacelesta

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 49 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:BUCURESTI
  • Interests:LITERATURA

Postat 10 July 2006 - 09:38 AM

Draga Calipso,

eu am dat la contabil autorizat si cred ca sunt ceva diferente intre subiecte,din cate ai mentionat....se pare ca la expert au fost mai multe grile...eu la fiscalitate am avut doar 10 grile...iar problema cu leasing-ul sigur n-am avut-o....
Iti doresc din tot sufletul sa iei cu bine examenul si sa ne bucuram cu totii de reusita...ce va fi la examenul de peste 3 ani vom vedea....
Saptamana asta va fi momentul adevarului....mai avem un pic de asteptat...
DANIELA CELESTA



#60 Julyana

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 21 Postari:
  • Location:Bucuresti

Postat 11 July 2006 - 09:33 AM

Ce cuminti suntem acum!!!
Am sunat la CECCAR in Bucuresti si au spus ca se vor afisa in data de 14.07.2006 dupa ora 16. La sediu si pe internet.
Inca putina rabdare.
Pupici






Similar Topics Collapse

1 useri citesc topicul

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Cometa SQL