violeta S a spus:
Dorina,am vrut sa spun 1500 ron pe carte .
deci sa inteleg ca pe cartea de munca ii poate trece administrator si ca trebuie sa-si faca contract de asigurare la casa de pensii,avand in vedere ca este asociat unic,iar sal de mai sus este ok
ai idee unde vine casa de pensii a Sect.3 si ce acte ii trebuie pt depunerea acestui contract?
si cum pot intra in posesia acestui formular?
Stai ca nu e chiar asa simplu!
1. Daca vrea sa aibe carte de munca, adica sa fie angajat cu contract de munca pe perioada nedeterminata, numeste ( el fiind si administratorul firmei) pe cineva cu delegatie din partea firmei - cu acesta semneaza contractul de munca. Pe contract trebuie trecut codul ocupatiei, nu pur si simplu ce o fi!
Si apoi cu actele firmei trebuie sa deschida dosar la ITM ca angajator, la inspectorul la care va fi repartizat.
Si apoi luna de luna va merge cu statele si declaratii de salarii in o gramada de locuri :? . Dar scapa de grija contractului la sanatate, la casa de pensii. ( cam putine avantaje dupa cate hartii o sa fie de facut).
2. Daca isi face contract direct la Casa de pensii nu va avea carte de munca si cand i-o trebui un credit... Plus ca atunci trebuie sa-si faca si la sanatate contract...
Chichite sunt destule, asteapta si alte idei :D