As avea si eu o mica problema si as fi tare bucuroasa daca m-ati putea ajuta.
Situatia este urmatoarea : la firma unde lucrez eu, persoana care se ocupa de cartile de munca are si dreptul de a le completa pentru ca are acel curs facut la ITM.La inceputul anului 2006, firma a marit salariile pe cartea de munca la toti angajatii.Colega mea nu a facut acte aditionale pentru fiecare persoana in parte, chiar daca marirea de salariu era diferita de la om la om.Ea spune ca a facut un tabel nominal pe care l-a dus la ITM, insa ea nu are un exemplar din acel tabel.Ea a inscris marirea de salariu in cartea de munca, insa nu are nici un document la baza.Este corect?Eu am mai tot intrebat pe la diverse surse si toti mi-au spus ca nu este corect.Dar ea sustine ca asa este bine si directorul firmei chiar a crezut-o.
Puteti sa imi spuneti si mie, va rog, daca este corect asa, macar sa stau linistita.
Va multumesc.