Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Contract colaborare cu firma straina - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


Contract colaborare cu firma straina

4 replies to this topic

#1 sintax

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 94 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti

Postat 07 November 2006 - 06:26 PM

Salut. intrebarea mea este: daca am un contract cu o firma straina in care se stipuleaza foarte clar cati bani primesc pe luna ptr. salariu, cazare / mancare, telefon, benzina si cheltuieli cu masina (masina proprietate personala), mai este nevoie sa fac ordine de deplasare si foaie de parcurs pentru a putea scadea cheltuielile aferente masinii + cazare si masa? Mentionez faptul ca sunt pfa.
Multumesc frumos ptr. raspunsurile voastre.



#2 GAMA

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 675 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Brasov
  • Interests:Dialogul este cea mai buna cale de a ajunge mai repede la solutii pozitive

Postat 07 November 2006 - 07:46 PM

Vezi postareasintax, la Nov 7 2006, 08:26 PM, a spus:

Salut. intrebarea mea este: daca am un contract cu o firma straina in care se stipuleaza foarte clar cati bani primesc pe luna ptr. salariu, cazare / mancare, telefon, benzina si cheltuieli cu masina (masina proprietate personala), mai este nevoie sa fac ordine de deplasare si foaie de parcurs pentru a putea scadea cheltuielile aferente masinii + cazare si masa? Mentionez faptul ca sunt pfa.
Multumesc frumos ptr. raspunsurile voastre.
Te rog sa intri putin in detaliu-despre ce contract vorbesti? contract de prestari servicii,sau contract de munca,pt.care primesti-salariu,caz in care nu are treaba cu statutul tau de PFA. Daca firma respectiva iti da acesti bani,de unde vrei sa scazi cheltuielile respective? Poate nu am inteles eu bine... :angry:




#3 sintax

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 94 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti

Postat 08 November 2006 - 01:12 AM

este vorba de un contract de colaborare. in contractul pe care il am semnat cu ei, suma pe care eu o primesc lunar este defalcata pe diferite cheltuieli...contractul meu are practic 4 puncte si anume: salariu, cazare / masa, telefon / internet, masina. deci practic pentru fiecare eceste puncte eu am prevazut in acel contract o suma anume....acei bani sunt destinati conform contractului catre realizarea acelor lucruri...de aici si intrebarea mea daca referitor la masina mai am nevoie sa justific cheltuielile ptr. contabilitatea firmei mele prin ordine de deplasare si foaie de parcurs..ptr.ca sincer nu mi se pare normal...eu primesc acei bani ptr. fix acele lucruri...daca nu ii folosesc integral este treaba mea firma respectiva nu ma intreaba cati km am facut in acea luna. ei nu au nevoie de alte justificari..eu le trimit lunar factura defalcata exact cum apare in contract si atat..ei platesc valoarea respectiva. ca sa fiu mai explicit eu primesc lunar aproximativ 700 gbp ptr. cheltuieli cu masina (ei zic maxim 4000 de km) eu normal intr-o luna nu fac mai mult de 700km decat in cazuri f speciale. eu tot primesc acei bani....deci nelamurirea mea rezulta din acest lucru daca prin contract eu primesc acei bani ptr. a efectua 4000 km lunar de ce este nevoie sa tin o foaie de parcurs si sa fac ordine de deplasare din moment ce eu nu cheltuiesc nici macar jumatate din acei bani si acei bani nu provin din venitul sau profitul firmei mele...sunt niste bani care au clar aceasta destinatie.

Scuze ptr. lungimea mesajului dar am vrut sa explic cat mai bine situatia.

Va multumesc anticipat ptr. raspuns.



#4 GAMA

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 675 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Brasov
  • Interests:Dialogul este cea mai buna cale de a ajunge mai repede la solutii pozitive

Postat 08 November 2006 - 01:35 AM

Vezi postareasintax, la Nov 8 2006, 03:12 AM, a spus:

Mai am o intrebare: contractul este incheiat cu firma ta,nu cu tine ca persoana,nu? Sau esti PFA? Ca nu prea inteleg cum s-ar putea trece notiunea de "salariu" intr-un contract comercial intre doua firme.
1.Daca este totusi un contract comercial,intre tine si firma engleza,atunci cele ce urmeaza sunt valabile : Ei reprezinta pt.tine un client. Tu le faci o factura detaliata pe capitole,cum prevede contractul(pe care,sunt sigura,ei l-au initiat).Nu este nici o deosebire fata de o prestatie interna pe care o facturezi. Dar daca tu inregistrezi in firma ta numai venituri,atunci cat impozit vei plati,daca nu ai cheltuieli legate de realizarea veniturilor? Normal ca aceste cheltuieli le recuperezi prin factura,plus sume care de fapt reprezinta profitul tau.Deci,ceea ce tu cheltuiesti in RO pt.realizarea obligatiilor contractuale,trebuie inregistrat in conta,altfel vei plati la impozite la fisc,de te doare capul. Si sa mai ai in vedere faptul ca,dupa ce intocmesti pt.partener invoice in GBP,trebuie sa intocmesti si factura fiscala in lei,la cursul valutar al vamii din data respectiva.
2.Daca este un contract cu tine ca persoana particulara,mai as avea nevoie de ceva detalii,imi poti da un PM si o adresa de mail si putem lua legatura in acest mod
Daca mai ai ceva nelamurit,voi incerca sa te mai ajut



#5 sintax

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 94 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti

Postat 08 November 2006 - 02:06 AM

contractul este incheiat practic intre 2 firme (ei si eu ca si pfa)...apare notiunea de salariu ptr.ca in acceptiunea lor eu sunt un angajat ptr. ei.....asa trebuia sa lucrez ptr.ei dar din pacate pna acum si se pare ca acest lucru va fi valabil si dupa marea integrare romanii nu pot lucra legal in anglia..si de aici acest contract. chestia cu impozitu nu ma deranjeaza ptr.ca daca eram angajat la firma x tot plateam impozit...m-am obisnuit cu ideea......ce ma deranjeaza este nevoia excesiva de acte si birocratia fara margini...adika exact cum am spus daca cineva se uita pe contract si apoi la bonurile mele de benzina o sa-si de-a seama ca nu incerc sa pacalesc statul...ma enerveaza nevoia de a face niste acte suplimentare cand dupa parerea mea este clar ca nu este nevoie de ele. dar asta e. trebuie sa ma conformez.






Similar Topics Collapse

2 useri citesc topicul

0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Cometa SQL