Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
punct de lucru (sediu secundar) - Forum 100% contabilitate - Conta.ro - Pagina 7

Salt la continut


- - - - -

punct de lucru (sediu secundar)

societate comerciala comert extern
144 replies to this topic

#121 Coryn@

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 1 Postari:

Postat 09 May 2010 - 05:57 PM

Buna ziua! am mare nevoie de un raspuns...Cum as putea intra in posesia situatiilor financiare ale unei firme, declaratii de impozit pe profit...si alte informatii?Daca nu am acces in aceea firma...imi redactez lucrarea de licenta (sau cel putin incerc) pe o anumita societate, care mi-a dat acordul si mi-a si dat cate ceva, insa am nevoie de mai multe date si mai ales pentru anul 2009, insa acuma nu se mai poate. Pe site-ul Ministerului de Finante sunt doar date generale si cele mai recente din 2008...va rog, daca aveti vreo sugestie...as aprecia. Multumesc!



#122 Doina P

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 1143 Postari:
  • Location:Bucuresti

Postat 10 May 2010 - 09:57 AM

Cauta sa te rogi de cineva de la contabilitate , o relatie ... .daca nu ,cauta alta firma . Nicaieri nu vei gasi aceste date ,sau mai bine zis pe cineva din afara firmei, care sa fie dispus sa te ajute .




#123 cuceritor

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 133 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 10 May 2010 - 06:58 PM

View PostCoryn@, on May 9 2010, 06:57 PM, said:

Buna ziua! am mare nevoie de un raspuns...Cum as putea intra in posesia situatiilor financiare ale unei firme, declaratii de impozit pe profit...si alte informatii?Daca nu am acces in aceea firma...imi redactez lucrarea de licenta (sau cel putin incerc) pe o anumita societate, care mi-a dat acordul si mi-a si dat cate ceva, insa am nevoie de mai multe date si mai ales pentru anul 2009, insa acuma nu se mai poate. Pe site-ul Ministerului de Finante sunt doar date generale si cele mai recente din 2008...va rog, daca aveti vreo sugestie...as aprecia. Multumesc!
Cauta pe 'www.cnvmr.ro' la sectiunea 'Informatii utile', apoi la 'Rapoarte trimise de emitenti' si nu-ti ramane decat sa alegi o societate care-si publica Rapoartele anuale !



#124 moniquecri

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 24 Postari:

Postat 28 June 2010 - 06:14 PM

vreau sa deschid un punct de lucru in alt judet. il declar la registrul comertului corespunzator sediului social?si il declar la administratia financiara de acolo sau numai aici? momentan nu are nici un angajat.
multumesc.



#125 72lia

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 11 Postari:

Postat 02 July 2010 - 06:03 PM

SC beneficiar are autorizatie de constructie imobil pe terenul proprietate SC.
SC prestator -firma de constructii- are contract pentru executie lucrari- manopera, cu materialele achizitionate de beneficiar.

Cine declara punctul de lucru? Cine/Ce inregistreaza la Reg. Com? Cine/ Ce inregistreaza la finante? rog baza legala.
Beneficiarul achizitioneaza materialele si le descarca/pune in opera in santier.
Prestatorul are muncitorii angajati.



#126 petree

    Nou

  • Members
  • Pip
  • 4 Postari:

Postat 03 August 2010 - 12:45 PM

Punct de lucru vanzare carti cu casa de marcat (service casa de marcat), fara angajati pe punct. Suntem in alta localitate fat de centru.
Scot zilnic raportul Z, fac monetar, mi se taie chitanta (eu sunt gestionar). Se intocmeste registru de casa la punct de lucru.
In registru se mentioneaza
- chitantele zilnice de la vanzare707 si 4427(daca vanzarea e exclusv cu bonuri pe casa de marcat),
- facturile clientilor 411 (daca am emis si factura - inregistrarea facturii o face centrul si el primeste exemplarul rosu),
- plata in numerar a service-ului lunar 401 (factura in original o inregistreaz centrul - eu am chitanta in original),
- plata salariatilor 421 (suntem cativa care lucram la punct dar avem contractele la centru).
Intrebare:
Ce documente in original trebuie sa ramana la punct?
Cotorul registrului de casa, si chitanta zilnica taiata gestionarului.
Dar raportul Z, monetarul, chitanta service-ului, fluturasii semnati in original????


Multumesc!



#127 GEORGE NEAGU

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 271 Postari:
  • Gender:Male

Postat 03 August 2010 - 02:36 PM

View Postpetree, on Aug 3 2010, 01:45 PM, said:

Punct de lucru vanzare carti cu casa de marcat (service casa de marcat), fara angajati pe punct. Suntem in alta localitate fat de centru.
Scot zilnic raportul Z, fac monetar, mi se taie chitanta (eu sunt gestionar). Se intocmeste registru de casa la punct de lucru.
In registru se mentioneaza
- chitantele zilnice de la vanzare707 si 4427(daca vanzarea e exclusv cu bonuri pe casa de marcat),
- facturile clientilor 411 (daca am emis si factura - inregistrarea facturii o face centrul si el primeste exemplarul rosu),
- plata in numerar a service-ului lunar 401 (factura in original o inregistreaz centrul - eu am chitanta in original),
- plata salariatilor 421 (suntem cativa care lucram la punct dar avem contractele la centru).
Intrebare:
Ce documente in original trebuie sa ramana la punct?
Cotorul registrului de casa, si chitanta zilnica taiata gestionarului.
Dar raportul Z, monetarul, chitanta service-ului, fluturasii semnati in original????


Multumesc!
Toate documentele enumerate de tine, mai devreme sau mai tarziu trebuie sa ajunga la sediul central al firmei pentru ca acolo se tine arhiva. Poate cel mai bine ar fi ca la finele fiecarei luni sa le indosariezi, sa faci un opis cu ce ai predat si sa le trimiti la centru.



#128 pamfilia

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 47 Postari:

Postat 19 August 2010 - 02:28 PM

am inchis activitatea la un punct de lucru ,sunt obligata sa depun la RC cerere de mentiuni pt desfiintare pct de lucru ?pot sa ramin cu el activ in ideea ca intr-o zi vom practica o activitate noua ?



#129 valeriaconstantin

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 2 Postari:

Postat 20 August 2010 - 07:11 AM

am nevoie de un sfat corect, deoarece primesc indrumari contradictorii
la un punct de lucru - set de tarabe in piata, am facut o modificare prin act aditional la contractul de inchiriere astfel - am avut inchiriate tarabele 23-25 si m-am mutat pe 25-27 (in aceeasi piata, o mutare in lateral)

va rog mult sa imi spuneti:
trebuie sa procedez la infiintare-desfiintare punct de lucru + operare de modificare la nivel de casa de marcat?

pe bonul fiscal pe care il emit apar in adresa "tarabele 23-25" - cele vechi, pe factura emisa de piata apar acum "tarabele 25-27" - cele noi ... trebuie sa ma duc sa obtin si autorizatie de la administratia pietelor + primarie pentru functionare/ 6 luni... mi-e teama ca modificarea aceasta poate creea neintelegeri

nu stiu cum sa procedez
modificarile sunt costisitoare si nu le-as face daca nu e neaparat necesar

multumesc si astept un raspuns, va rog!



#130 Otilia Alupei

    Membru senior

  • Nou venit
  • PipPipPipPipPipPip
  • 16663 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 02 September 2010 - 09:37 AM

ai topic despre pct. de lucru, deschis deja tot aici, la "societati comerciale", cateva pozitii mai jos !! de ce mai deschizi inca unul ??? :lnr (1):

topic unit !



#131 Col

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 4 Postari:

Postat 25 January 2011 - 10:56 PM

Eu am infiintat un al doilea punct de lucru,intr-un alt judet decat cel unde se afla sediul firmei si primul punct de lucru si unde nu am inca nici un angajat.
Ce ziceti, sa-mi iau un nou contabil sau ajunge cel din judetul de origine?Se va schimba ceva in ceea ce priveste contabilitatea?



#132 Roxana0705

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 14 Postari:

Postat 03 April 2011 - 01:05 PM

Buna ziua,

Am si eu o nelamurire. Am o societate care are sediul social in Bucuresti, sect 3, dar isi defasoara activitatea (magazinul) in jud. Calarasi. In momentul de fata nu am declarat punctul de lucru. Ce este de facut, cum trebuie sa procedez. Pe viitor ar dori sa-si faca angajari, cum trebuie sa procedez, depun 010 la sector 3 sau trebuie sa declar punctul de lucru in calarasi???? Este o situatie cam confuza pentru mine asa ca astept sfaturi.

Multumesc anticipat !!!



#133 dani77

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 33 Postari:

Postat 05 April 2011 - 10:00 AM

Buna ziua!
Iata cum am procedat eu: am deschis pct de lucru in giurgiu pe care l-am inregistrat la reg com din buc, apoi la adm fin de sector. Pentru ca nu am decat un singur salariat nu am ce sa mai caut la adm fin giurgiu.... Si evident 010 ptr salariati la buc. Declaratia 112 o depun in buc. Imi cer scuze pentru prescurtari, sper sa se inteleaga ce am scris :thumbup:
O zi buna,
Dana

Aceasta postare a fost editata de dani77: 05 April 2011 - 10:01 AM




#134 Otilia Alupei

    Membru senior

  • Nou venit
  • PipPipPipPipPipPip
  • 16663 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 26 May 2011 - 02:37 PM

Declarare pct. de lucru cu mai PUTIN de 5 salariati :

etapa 1 : ONRC

dosarul pt. deschidere punct de lucru trebuie sa contina:

- cele 2 tipizate de la RC (se iau de la informare initiala),
* Cererea de inregistrare mentiuni, cod 11-10-150
* Declaratia pe proprie raspundere model 2, cod 11-10-167
- hotararea AGA,
(de forma: ... am hotarat : 1. se deschide un punct de lucru situat in ........................
Celelalte prevederi ale Actului Constitutiv raman nemodificate.
ASOCIATI
nume si prenume + obligatoriu datele lor de identificare)
- dovada sediului secundar (copie ctr. semnat si stampilat pe fiecare pagina, cu mentiunea "conf cu originalul", semneaza si proprietarul)
* actul de proprietate asupra spatiului (contract de vanzare-cumparare, certificat de mostenitor, contract de donatie, etc.),
* contractul de inchiriere sau de comodat
* avizul asociatiei de proprietari, cod 11-10-160, in cazul cand sediul secundar se afla intr-un bloc de locuinte
- Imputernicire data de reprezentantul legal pt. cine depune dosarul
- taxa de timbru

formularele, de aici : http://www.onrc.ro/r...are.php#table_1
..........................

Etapa 2 : Admin. Fin. de care apartine sediul social

Dosarul va cuprinde :

- declaratia de sediu secundar in 2 exemplare semnata si stampilata (tipizat se gaseste la Adm, Fin.)
- dovada sediului secundar (copie ctr. comodat/inchiriere/prop.),
- copie certificat constatator priv. sediul secundar si hot. judecatoreasca (de la ONRC)
- imputernicire data de reprezentantul legal pt. cine depune dosarul
- copie CI a imputernicitului,
- copie CUI

formular decl., de aici : http://discutii.mfin...l_sedii_sec.pdf
Modelul si continutul formularului "Declaratie privind sediile secundare", cod M.F.P. 14.13.01.99/b, este prevazut in anexa nr. 1 din Ordinul ministrului finantelor publice nr. 1329/2004.

Declaratia se completeaza numai pentru sediile secundare care, potrivit legii, nu au obligatii de plata la bugetul de stat.

ATENTIE : declararea punctului de lucru se face in max 30 zile de la data contractului, unele adm admit si termenul de 30 de zile de la data incheierii judecatoresti de la RC.
Nedepunerea in termen : amenda 500 Ron.

Aceasta postare a fost editata de Otilia Alupei: 26 May 2011 - 02:40 PM




#135 Otilia Alupei

    Membru senior

  • Nou venit
  • PipPipPipPipPipPip
  • 16663 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 06 June 2011 - 12:08 PM

Documente necesare pentru inchiderea unui punct de lucru

1. la ONRC

La dosarul de inchidere a unui punct de lucru, sunt necesare urmatoarele documente:

- certificat constatator care a fost eliberat de Registrul Comertului pentru autorizarea punctului de lucru,
- actele societatii comerciale,
- copie dupa CI asociat/asociati,
- Hotararea Adunarii Generale, Act Aditional/Decizie Asociat Unic (de forma : Subsemnata...(date complete).. in calitate de asociat unic al SC ..... SRL... (toate datele firmei) decid urmatoarele: -Inchiderea punctului de lucru din strada ....(adresa completa) incepand cu data de ....),
- Delegatie
- formulare ONRC
* cerere mentiuni ONRC
* declaratie ONRC model 3.
- stampila firmei

Costuri: apx. 150 ron.

2. la AF
Dosarul va cuprinde :

- declaratia de sediu secundar in 2 exemplare semnata si stampilata (tipizat se gaseste la Adm, Fin.). Este acelasi formular cu care se declara, doar ca se face mentiunea "Radiere"
- copie certificat constatator priv. radierea sediului secundar si hot. judecatoreasca (de la ONRC)
- imputernicire data de reprezentantul legal pt. cine depune dosarul
- copie CI a imputernicitului,
- copie CUI

formular decl., de aici : http://discutii.mfin...l_sedii_sec.pdf
Modelul si continutul formularului "Declaratie privind sediile secundare", cod M.F.P. 14.13.01.99/b, este prevazut in anexa nr. 1 din Ordinul ministrului finantelor publice nr. 1329/2004.

Declaratia se completeaza numai pentru sediile secundare care, potrivit legii, nu au obligatii de plata la bugetul de stat.

Aceasta postare a fost editata de Otilia Alupei: 06 June 2011 - 12:25 PM




#136 carolina3

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 349 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:bucuresti
  • Interests:contabilitate

Postat 17 June 2011 - 12:50 PM

Buna,
In Legea 82/1911, art. 5 alin.(2)scrie:
"2)Prin excepție de la prevederile alin. (1) se pot stabili, în mod justificat, prin ordin al ministrului economiei și finanțelor, registrele de contabilitate și documentele justificative care se păstrează timp de 5 ani."
Nu reusesc sa gasesc acest ordin al M.F. Am nevoie de numarul si data ordinului.
Multumesc.



#137 danL

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 689 Postari:
  • Location:CONTAdava

Postat 17 June 2011 - 04:10 PM

ORDIN nr. 3.512 din 27 noiembrie 2008



#138 carolina3

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 349 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:bucuresti
  • Interests:contabilitate

Postat 24 June 2011 - 01:26 PM

View PostdanL, on 17 June 2011 - 04:10 PM, said:

ORDIN nr. 3.512 din 27 noiembrie 2008

Multumesc



#139 John2008

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 105 Postari:
  • Gender:Male

Postat 01 October 2011 - 10:17 PM

Am deschis un punct de lucru acum un an. Valabiltatea cotractului de inchiriere a fost de 12 luni. Dupa exirare, am facut un alt contract tot pe acelasi spatiu si aceleasi clauze.
Trebuie sa depun din nou acest act contract de prelungire a valabilitatii sediului secundar la ONRC si la Adm. Financiara?
Multumesc.



#140 dma

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 1 Postari:

Postat 08 August 2012 - 11:59 AM

O societate comerciala din afara UE cu un cont bancar deschis in Romania, dar fara punct de lucru/ filiala in Romania poate sa:
- semneze contract de prestare servicii cu o firma din romania?

- sa vanda bunurile achizitionate de la firma romaneasca unei societati din afara UE?


Neavand sediu secundar in Romania este obligata sa plateasca impozite/ taxe statului roman?







Similar Topics Collapse

1 useri citesc topicul

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Cometa SQL