Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
punct de lucru (sediu secundar) - Forum 100% contabilitate - Conta.ro - Pagina 3

Salt la continut


- - - - -

punct de lucru (sediu secundar)

societate comerciala comert extern
144 replies to this topic

#41 Kaspik

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 45 Postari:
  • Gender:Male

Postat 23 March 2008 - 03:29 PM

Catre catalinandrei.
Mai dat gata cu cei 5 angajati.................inseamna ca 75% din firmele care au punct de lucru sunt ilegale.



#42 ilia

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 65 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:bucuresti

Postat 23 March 2008 - 07:27 PM

Dar daca am o cladire pe care o inchiriez in alta localitate fata de cea unde desfasor intreaga activitate, trebuie sa deschid punct de lucru acolo?




#43 a.d.n.

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 537 Postari:
  • Gender:Female

Postat 24 March 2008 - 10:46 AM

Se considera punct de lucru locul unde o societate isi desfasoara activitatea fie ea de genul birou, depozit, magazin, hala industriala, taraba in piata etc...
Se declara orice punct de lucru la Reg.Comertului,la Finante, la Primarii etc.

Diferenta cu cei 5 angajati la punctele de lucru e urmatoarea:
-daca ai minim 5, se depune la Finante Declarația de înregistrare fiscală/Declarație de mențiuni pentru sediile secundare (OMFP 2296/2007) Formular 060
-daca ai pana la 5, se depune la Finante Declarația privind sediile secundare (OMFP 1329/2004)

Ambele formulare, ca si multe altele, le gasiti pe site-ul ministerului de finante.

Penes are dreptate. Pt punctele de lucru cu minim 5 salariati, de pe raza altor Adm.Financiare (de ex. din alte judete) se elibereaza alt cod fiscal.Plata impozitului pe salarii si declararea acestuia se face la Adm.Fiscala respectiva.La fel si fisele fiscale.

Fisier atasat  Ordin_nr._2296_din_2007.html   184.64K   394 downloads
Fisier atasat  Ordin_nr._1329_din_2004.html   25.24K   273 downloads



#44 andreea

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 580 Postari:
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Literatura, muzica, computere, masini....toate in egala masura.

Postat 24 March 2008 - 12:30 PM

Intrebare, va rog: pentru punctul de lucru cu mai mult de 5 salariati, care este in alt sector / judet fata de sediul social: numai impozitul pe salarii se declara la adresa pct-ului de lucru? si toate celelalte contributii salariale, tva, impozit profit si impozit dividende la adresa sediului social?
Mii de multumiri.



#45 SERBAN MARIANA

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 789 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:BUCURESTI

Postat 25 March 2008 - 09:41 AM

da declari impozitul pe salarii si fisele fiscale , platesti impozitul pe salarii pe sectorul punctului de lucru
-celelalte contributii se platesc la sectorul sediului social
RIANA784


Treburile ce se pot indeplini cu blandete niciodata nu dau gres



#46 a.d.n.

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 537 Postari:
  • Gender:Female

Postat 25 March 2008 - 04:51 PM

Extras din
Ordonanță de urgență nr. 28/2008
din 19/03/2008
pentru modificarea și completarea Legii nr. 273/2006 privind finanțele publice locale

Art.I. 2. La articolul 32, alineatul (7) se modifică și va avea următorul cuprins:
"(7) Orice persoană subiect al unui raport juridic fiscal, inclusiv operatorul economic, instituția publică și instituția publică locală, care are organizată o entitate, cu sau fără personalitate juridică, la altă adresă decât sediul social al subiectului respectiv, cu minimum 5 persoane care realizează venituri din salarii, are obligația să solicite înregistrarea fiscală a entității respective, ca plătitoare de salarii și de venituri asimilate salariilor, la organul fiscal din subordinea Agenției Naționale de Administrare Fiscală în a cărui rază teritorială se află adresa unde se desfășoară efectiv activitatea acelei entități. Solicitarea se face în termen de 30 de zile de la data înființării, pentru entitățile nou-înființate. Organul fiscal are obligația ca, în termen de 5 zile de la înregistrarea fiscală, să transmită o copie de pe certificatul de înregistrare fiscală primarului unității administrativ-teritoriale/sectorului municipiului București în a cărei/cărui rază teritorială își desfășoară efectiv activitatea entitatea respectivă. Plătitorii de salarii și de venituri asimilate salariilor au obligația să organizeze și să conducă contabilitatea astfel încât aceasta să reflecte impozitul aferent veniturilor fiecărei luni, calculat, reținut și virat, pe fiecare entitate care intră sub incidența prezentului alineat."

Am postat intregul act normativ in Noutati legislative.



#47 anaderol

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 190 Postari:
  • Location:Timisoara

Postat 25 March 2008 - 05:05 PM

ce e nou? nu era asa si inainte??? :pullhair:

Aceasta postare a fost editata de madalinab: 24 October 2008 - 06:14 PM
citare mesaj anterior




#48 a.d.n.

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 537 Postari:
  • Gender:Female

Postat 25 March 2008 - 05:08 PM

Uite cum era inainte:

(7) Plătitorii de impozite și taxe care au organizate puncte de lucru stabile cu minimum 5 angajați pentru respectivul punct de lucru sunt obligați să solicite înregistrarea fiscală a acestora, ca plătitor de impozit pe venituri din salarii, la organul fiscal în a cărui rază teritorială se află punctul de lucru. Solicitarea se face în termen de 15 zile de la data înființării, pentru punctele de lucru nou-înființate. Organul fiscal are obligația ca în termen de 5 zile de la înregistrarea fiscală să comunice în scris primarului acest lucru. Plătitorii de impozite și taxe prevăzuți în acest alineat au obligația să organizeze evidența contabilă corespunzătoare pentru determinarea impozitului pe venitul din salarii calculat, reținut și vărsat.



#49 danapreda

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 10 Postari:

Postat 02 April 2008 - 11:42 AM

Daca punctul de lucru este desfiintat care sunt pasii de urmat pentru a transfera atat salariatii cat si activele, pasivele acestuia la alt punct de lucru. Cum inregistram inchiderea punctului de lucru? Multumesc!



#50 tavybalan

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 2 Postari:

Postat 14 April 2008 - 11:13 AM

Buna,
va rog mult sa ma ajutati, caci timpul ma preseaza.....si ma apuca disperarea.

Am dat drumul la acte pentru infiintarea unui SRL in Timisoara avand sediu social.

Pasul urmator e sa deschid un punct de lucru la Targu-Mures. Firma va avea ca si activitate producerea produselor de panificatie. Firma va avea 2 angajati, iar eu voi fi asociat unic si administrator.
Intrebarile mele ar fi:

-ce acte imi trebuiesc pentru a infiinta punctul de lucru la Mures.
-unde se platesc contributiile catre stat ale angajatilor(Timis sau Mures)
-datorita faptului ca, eu nu locuiesc la Targu-Mures, doresc ca de punctul de lucru sa se ocupe o ruda, dar ea este momentan in concediu de maternitate si nu doreste sa fie angajata ca sa poata beneficia de ajutorul de la stat in continuare. Cum poate ea sa se ocupe de firma(in ce calitate)fara a primi benefii de la firma?
-casa de marcat unde trebuie declarata (Timisoara sau Mures)
-unde e de preferat sa se tina contabilitatea si actele in caz de un control
-eu va trebui sa platesc energia electrica, dar energia electrica este pe numele societatii care imi inchiriaza spatiul. Pot stipula in contractul de inchiriere a spatiului ca, firma mea va plati energia electrica sau....?


Momentan atat....as mai avea intrebari poate, dar macar la astea sa le aflu raspunsurile
Stiu ca sunt cam multe intrebari, dar timpul nu imi permite sa ma duc acolo in fiecare zi.

Va multumesc din inima la toti care ma puteti ajuta.



#51 florinab

    Membru junior

  • Nou venit
  • Pip
  • 11 Postari:

Postat 14 April 2008 - 05:58 PM

Sunt convinsa ca mai ai multe intrebari fiindca vad ca te arde. Oricum te ajut cu cit stiu:
- pentru ce acte ai nevoie pentru punctul de lucru, cred ca ar fi bine sa iei legatura cu un jurist;
-tinind cont ca vor fi doar 2 angajati la Targu -Mures, contributiile le vei plati in Timis si contractele lor le vei inregistra tot la Itm-ul de Timis.Doar de la 5 angajati( inclusiv) esti obligata sa depui declaratia cod 50( te rog verifica daca asta e numarul- fiindca nu am avut situatii de vreu an de tipul asta) si sa faci viramentele la Targu Mures;
-cu plata rudei tale va trebuii sa gasesti o alta varianta....
-contabilitatea se tine la sediul social, tot acolo depui si declaratiile iar la Targu Mures se tine evidenta primara;
- cu energia electrica ar fi mai indicat sa treci contractul pe firma ta- daca mergi la Enel cu copii dupa actele firmei tale si dupa contractul de inchiriere de spatiu, se rezolva problema ta. Poti sa scrii si in contract ca suportati cheltuiala cu energia in numele lor, dar asta ar insemna ca firma proprietara sa iti refactureze energia electrica... si nu e prea indicat.
Sper ca raspunsurile mele sa te ajute cit de cit!



#52 tavybalan

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 2 Postari:

Postat 15 April 2008 - 07:36 AM

Iti multumesc mult pentru raspuns....la cateva din ele m-am mai linistit putin, dar intrebari mai sunt multe... :pullhair:

Daca mai sunt si alte sfaturi, pareri, as aprecia tare mult.

Multumesc inca o data!



#53 madalinab

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 1733 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 16 April 2008 - 12:33 PM

pt a infiinta punctul de lucru in alt oras/judet ai nevoie de: Decizie asociat unic pt deschidere pct de lucru, actul care atesta sediul punctului de lucru(contract comodat, contract inchiriere, contract vz-cump, altele - dupa caz), alte documente necesare la dosar - gasesti pe site www.onrc.ro, ghid pt agenti economici. Dosarul il depui la Registrul Comertului in Timisoara(acolo unde este inregistrata societatea). La administratia financiara financiara Timisoara depui declaratie pentru sedii secundare. Asa cum a precizat florinab, depui formularul 060 la Targu Mures numai daca ai 5 sau peste 5 salariati la punctul de lucru(in 30 de zile) si apoi se va plati impozitul pe venit aferent salariatilor de la pct de lucru la trezoreria Mures(cu depunerea decl 100 aferente). Altfel, pt cei doi salariati se declara si se plateste totul la Timisoara.
Iti recomand sa faci aceste demersuri, la ONRC, personal pt a evita cheltuielile mari cu avocat/jurist.
La celelalte puncte a raspuns florinab...important: la punctul de lucru se cumpara Registrul Unic de Control si se pastreaza la punctul de lucru.
Madalina



#54 stefy

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 162 Postari:
  • Gender:Male

Postat 12 May 2008 - 01:36 PM

Unde trebuie sa inregistre deschiderea unei noi sucursale si ce acte trebiuesc?



#55 madalinab

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 1733 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 12 May 2008 - 03:44 PM

ce inseamna sucursala?...adica punct de lucru, nu? nu ai gasit nimic pe forum?
Madalina



#56 stefy

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 162 Postari:
  • Gender:Male

Postat 13 May 2008 - 07:02 AM

Da, punct de lucru. Nu am gasit nimic concret pe forum.



#57 Sandra

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 68 Postari:
  • Gender:Female

Postat 13 May 2008 - 11:40 PM

Pentru a deschide un punct de lucru trebuie sa mergi in primul rand la Registrul Comertului unde inregistrezi deschiderea punctului si apoi mergi la finante (este o declaratie tip pt punctele de lucru) sa depui declaratia si sa iti cumperi registru unic de control. Bafta.



#58 criseta

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 95 Postari:
  • Location:Bucuresti

Postat 14 May 2008 - 07:14 PM

Si daca ai de la 5 salariati in sus depui Decl 060.
Dar daca societatea isi schimba sediul din sectorul 3 in sectorul 1 Bucuresti, ce facem cu Reg unic de control?



#59 cristina_tudor

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 4 Postari:

Postat 11 July 2008 - 11:58 AM

Buna,

Sunt in situatia de a inchiria un spatiu in care va functiona un magazin.
Stiti de ce acte am nevoie pentru magazin: de la Primarie, taxe publicitate?!?!

Multumesc,
Cristina



#60 andreea

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 580 Postari:
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Literatura, muzica, computere, masini....toate in egala masura.

Postat 11 July 2008 - 02:19 PM

Sa declari punctul de lucru pe raza sectorului (judetului) pe care se afla. Platesti taxa de publicitate la primarie daca pui semne pe strada catre magazin, sau banner pe spatiul public. In rest avize, in functie de profilul pe care il va avea magazinul.

Aceasta postare a fost editata de madalinab: 24 October 2008 - 06:08 PM
citare mesaj anterior







Similar Topics Collapse

1 useri citesc topicul

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Cometa SQL